Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne kiekvienos asabos mentalitetas atlaiko stop mygtukus

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      -Kaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.
      Na jau na jau... Kur tau 9-10 valandų! Jei Vilniuje sumažinus maršrutų darbo laiką visi dirba ne daugiau 9.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Na jau na jau... Kur tau 9-10 valandų! Jei Vilniuje sumažinus maršrutų darbo laiką visi dirba ne daugiau 9.
        Dabar kiek mažiau - 8-9 val. Menkas skirtumas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Ne, ten tokių rankenėlių išvis nėra, durys atsidaro paspaudus "stop" mygtuką.
          Škoda 14Tr troleibusuose virš durų yra mygtukai, durims atidaryti (nemaišyti su avarinio atidarymo rankenėle), kuriuos vairuotojas gali įjungti arba išjungti. Mačiau, kaip kontrolieriai atsidaro duris tais mygtukais.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Škoda 14Tr troleibusuose virš durų yra mygtukai, durims atidaryti (nemaišyti su avarinio atidarymo rankenėle), kuriuos vairuotojas gali įjungti arba išjungti. Mačiau, kaip kontrolieriai atsidaro duris tais mygtukais.
            Aš sakyčiau, kad ten mygtukas, kurį paspaudus pas vairuotoją suskamba signalas. Todėl vairuotojas atidaro duris kontrolieriams. Tokie patys mygtukai yra ir Karosa autobusuose, ant lubų virš durų.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.

              Cia tie priedai uz staza ir klase,sakyciau ,kad sovietiniai reliktai. Niekur daugiau taip nemoka tik tose savivaldybes imonese. Normaliose firmose visur mokama zrba uz valandas arba uz padaryta darba.O dabar juk ir tas ir ans padaro ta pati darba,tai prie ko cia reiketu moketi uz staza??? Jei kaune mokama uz kilometraza,tai kaip vairuotojai nesusipesa del reisu? Vilniuje pesdavosi taip del pelningesniu reisu(kur daugiau parsiduoda taloneliu) ,tai dabar padaryta taip,kad vos ne kasdien reisai keiciasi. Aisku yra tokiu,kurie nesa kysius ir tada pastoviai dirba paciuose pelningiausiuose reisuose.

              Comment


                Nelabai įsivaizduoju normalaus darbdavio kuris ir naujai atėjusiam darbuotojui, ir dirbančiam ilgą laiką bei patyrusiam mokėtu lygiai tiek pat. Mažesnėse įmonėse tokį atlyginimų paskirstymą ir premijavimą galima lengviau išspręsti, todėl tiesiog galima mokėti skirtingus atlyginimus be papildomų koeficientų. O didelėse įmonėse premijuot darbuotojus ir skatinti jų pastovumą lengviau pasinaudojant visokiais stažo, bei kt. koeficientais.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Cia tie priedai uz staza ir klase,sakyciau ,kad sovietiniai reliktai. Niekur daugiau taip nemoka tik tose savivaldybes imonese. Normaliose firmose visur mokama zrba uz valandas arba uz padaryta darba.O dabar juk ir tas ir ans padaro ta pati darba,tai prie ko cia reiketu moketi uz staza??? Jei kaune mokama uz kilometraza,tai kaip vairuotojai nesusipesa del reisu? Vilniuje pesdavosi taip del pelningesniu reisu(kur daugiau parsiduoda taloneliu) ,tai dabar padaryta taip,kad vos ne kasdien reisai keiciasi. Aisku yra tokiu,kurie nesa kysius ir tada pastoviai dirba paciuose pelningiausiuose reisuose.
                  Stažas yra lyg ir kintamasis skaičius, rodantis darbuotojo lojalumą darbovietei. Klasė tiksliai nežinau kas yra, bet įsivaizduoju, kad tai yra kažkas panašaus į kvalifikacijos laipsnį (tokius turi mokytojai, dėstytojai...), šis kintamasis logiškas tuo, kad tas darbuotojas turi pagilintas savo specialybės žinias. Nors kalbant apie vairuotojus, Lietuvoj jie vis dar prilyginami žemesniajai darbuotojų klasei ir daroma klaida. Reikėtų vairuotojams rengti kursus, kelti jų profesionalumo lygį, skatinti jiems konkuruoti, reitinguoti jų darbą. Tokią sistemą įdiegusi „Maxima" taiko jau apie pusę metų.

                  Bendrai šiek tiek suklydau. „Kauno autobusuose" atlyginimas mokamas ne pagal kilometražą, bet pagal valandas. Kai kurie (žinau konkrečiai) Kauno rajono vežėjai taiko apmokėjimą pagal kilometražą.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    O koks yra vidutinis autobuso vairuotojo atlyginimas bent jau Vilniuje ir Kaune ?
                    Ar tai neviešinama?

                    ps: jei galiu ką įžeisti šiuo klausimu- iš karto atsiprašau
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Nelabai įsivaizduoju normalaus darbdavio kuris ir naujai atėjusiam darbuotojui, ir dirbančiam ilgą laiką bei patyrusiam mokėtu lygiai tiek pat. Mažesnėse įmonėse tokį atlyginimų paskirstymą ir premijavimą galima lengviau išspręsti, todėl tiesiog galima mokėti skirtingus atlyginimus be papildomų koeficientų. O didelėse įmonėse premijuot darbuotojus ir skatinti jų pastovumą lengviau pasinaudojant visokiais stažo, bei kt. koeficientais.
                      Tolimieji pervezimai (furistai ) gauna tiek pat ,nes atlieka ta pati darba. Arba nedirba ,jei nesugeba. Seniems kartais mokedavo labai nezymu prieda,kad tie neieskotu kitos imones ir tiek, bet tai budavo labai nezymus skirtumas. Autobusu parkuose sis skirtumas gana juntamas pagal ju nedidelius atlyginimus.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        O koks yra vidutinis autobuso vairuotojo atlyginimas bent jau Vilniuje ir Kaune ?
                        Ar tai neviešinama?

                        ps: jei galiu ką įžeisti šiuo klausimu- iš karto atsiprašau
                        Kaune nuo 1300 Lt iki 2300 Lt. Gal vienas kitas gauna ir daugiau. 1300 Lt gauna vairuotojai, gavę daug nuobaudų už tą mėn., o be nuobaudų gauna atlyginimą 1800-2300 Lt priklausomai nuo stažo ir kt. kintamųjų. Dauguma gauna apie 2100 Lt atskaičius mokesčius. Mano žinios maždaug 9 mėn. senumo.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Stažas yra lyg ir kintamasis skaičius, rodantis darbuotojo lojalumą darbovietei. Klasė tiksliai nežinau kas yra, bet įsivaizduoju, kad tai yra kažkas panašaus į kvalifikacijos laipsnį (tokius turi mokytojai, dėstytojai...), šis kintamasis logiškas tuo, kad tas darbuotojas turi pagilintas savo specialybės žinias. Nors kalbant apie vairuotojus, Lietuvoj jie vis dar prilyginami žemesniajai darbuotojų klasei ir daroma klaida. Reikėtų vairuotojams rengti kursus, kelti jų profesionalumo lygį, skatinti jiems konkuruoti, reitinguoti jų darbą. Tokią sistemą įdiegusi „Maxima" taiko jau apie pusę metų.

                          Bendrai šiek tiek suklydau. „Kauno autobusuose" atlyginimas mokamas ne pagal kilometražą, bet pagal valandas. Kai kurie (žinau konkrečiai) Kauno rajono vežėjai taiko apmokėjimą pagal kilometražą.



                          Kaip vairuotojai gali konkuruoti??? Vienas vaziuoja marsrutu i nuo centro sakykim i naujaja vilnia, o kitas kur nors is pilaites iki kokio zveryno. Ir tiap sukasi jie istisa diena. Ir kame cia butu tarp ju konkurencija??

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Kaip vairuotojai gali konkuruoti??? Vienas vaziuoja marsrutu i nuo centro sakykim i naujaja vilnia, o kitas kur nors is pilaites iki kokio zveryno. Ir tiap sukasi jie istisa diena. Ir kame cia butu tarp ju konkurencija??
                            Konkurencija, kad kiekvienas stengiasi važiuoti kiek įmanoma laiku ir kiek įmanoma mandagiau pervežti žmones ir juos aptarnauti perkant bilietus. Čia ir yra rungtyniavimas norint pasiekti geriausių rezultatų. Tik jau nevairuodami jie tarpusavy vienas kitą bando apsimest „ereliais" (neva jiems nusispjaut į aptarnavimo kokybę). Kauno m. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus kontrolieriai kartais patikrina vairuotojų darbo kokybę (pradedant nuo privažiavimo prie bordiūro, baigiant iki stabdymo stiprumo ir tvarkaraščio laikymosi). Nesu tikras, bet man atrodo reitingavimo rezultatai naudojami tik statistikai, bet žodinės pastabos perduodamos parkų vadovybei, kuri ir mąsto kaip pažaist su tokių darbuotojų atlyginimais.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              O koks yra vidutinis autobuso vairuotojo atlyginimas bent jau Vilniuje ir Kaune ?
                              Ar tai neviešinama?

                              ps: jei galiu ką įžeisti šiuo klausimu- iš karto atsiprašau

                              Panasiai tas pats kaip ir kaune. Apie 1250 bus nuogas atlyginimas. Plius apie 350 lt uz saugu eisma,plius kokie 200 uz talonu pardavima,priemoka uz klase (zemiausia) 150,plius po truputi uz valandas rezerve,prastovas linijoje,virsvalandzius,naktini darba ir viso i rankas gausis 1800-2100 lt/ men. Tie ,kurie dirba su ilgu autobusu gaus dar kokiais 250 lt daugiau. tie kas dirba pertraukiamu grafiku dar kokie 250 plius. Na ir paskui tos priemokos uz nieka: jei turi staza virs 5 metu ir pirma klase ,tai uz nieka gausi apie 1000 litu papildomai prie visko. Taip ,kad maximaliai ten galima gauti apie 3000 lt. su trupuciuku.( klase sutaikiama uz kysius virsininkui,pelningesni marsrutai uz kysius vyr. dispecerei,pertraukiamas grafikas irgi:-)))

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Konkurencija, kad kiekvienas stengiasi važiuoti kiek įmanoma laiku ir kiek įmanoma mandagiau pervežti žmones ir juos aptarnauti perkant bilietus. Čia ir yra rungtyniavimas norint pasiekti geriausių rezultatų. Tik jau nevairuodami jie tarpusavy vienas kitą bando apsimest „ereliais" (neva jiems nusispjaut į aptarnavimo kokybę). Kauno m. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus kontrolieriai kartais patikrina vairuotojų darbo kokybę (pradedant nuo privažiavimo prie bordiūro, baigiant iki stabdymo stiprumo ir tvarkaraščio laikymosi). Nesu tikras, bet man atrodo reitingavimo rezultatai naudojami tik statistikai, bet žodinės pastabos perduodamos parkų vadovybei, kuri ir mąsto kaip pažaist su tokių darbuotojų atlyginimais.

                                Man tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Man tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.
                                  Parkai naudojasi proga, kad darbuotojų perteklius yra ir kai tik prisikaupia skundai tam darbuotojui, jį meta. O kai meta už drausmines nuobaudas, tai nereikia mokėt kompensacijos už išmetimą arba kompensacija išmokama perpus mažesnė. Taip ir prisiknisinėja už bet ką. Vairuotojams reikalavimai milžiniški, o atlyginimas ir darbo sąlygos neadekvačios. Lygiai tas pats dabar yra ir prekybos centruose „Iki", „Rimi", „Maxima", „Senukai".
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Pertraukiamas grafikas duodamas ne tik už kyšius. Ne kiekvienas norėtų dirbti tokiu režimu. Jei tu sėdi rezerve, tave juk irgi gali nusiųsti į pertraukiamą. Dabar VA jau pakankamai yra atleista vairuotojų, kad net ir rezerve sėdintys vairuotojai turi sėdėti visą laiką ir jų nepaleidžia. Taip pat, jei tavo grafike išpuola rezervas, kuris įkištas tarp išeiginių dienų, tai tau irgi vargu ar duos laisvadienį, kaip buvo vasarą (tada taip ir stengėsi daryti grafikus, kad būtų kuo daugiau laisvadienių ir nebūtų galimybės dirbti viršvalandžius).
                                    Dėl to bordiūro tai tikrai sutinku su praeiviu (p.s. geras pavyzdys ). Vairuotojas dar stengiasi nesubraižyti mašinos - atkreipkite dėmesį, kokie nubraižyti Volvo (Vilniuje) ir Soliarių (Kaune) bamperiai.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Pertraukiamas grafikas duodamas ne tik už kyšius. Ne kiekvienas norėtų dirbti tokiu režimu. Jei tu sėdi rezerve, tave juk irgi gali nusiųsti į pertraukiamą. Dabar VA jau pakankamai yra atleista vairuotojų, kad net ir rezerve sėdintys vairuotojai turi sėdėti visą laiką ir jų nepaleidžia. Taip pat, jei tavo grafike išpuola rezervas, kuris įkištas tarp išeiginių dienų, tai tau irgi vargu ar duos laisvadienį, kaip buvo vasarą (tada taip ir stengėsi daryti grafikus, kad būtų kuo daugiau laisvadienių ir nebūtų galimybės dirbti viršvalandžius).
                                      Dėl to bordiūro tai tikrai sutinku su praeiviu (p.s. geras pavyzdys ). Vairuotojas dar stengiasi nesubraižyti mašinos - atkreipkite dėmesį, kokie nubraižyti Volvo (Vilniuje) ir Soliarių (Kaune) bamperiai.

                                      Teisingai ,pertraukiamu grafiku ne visi nori dirbti. Uz kysius turejau omeny tai,kai gaunami kasdien tie patys marsrutai . Sakykim kasdien dirbi kokiu pelningesniu 53 ar 7 arba jei pertraukiamas grafikas ,tai kasdien marsrutas tas pats,kurio ziedas prie tavo namu ,o ne atvirksciai. Zodziu jei nori,kad butu geriau nei pas kitus,turi tuo savo geru truputi ir pasidalinti;-)))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Man tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.
                                        trumpas komentaras: aha, blogai, jei žmogui kliūtų, bet kad teko matyti, kaip kliuvo stotelės ženklui nuo veidrodžio gal ir aplinkiniai nesuprato mano krizenimo, bet man buvo smagu kažkaip nesuprantu, kokia prasmė visur ir visada daryt kišenes, pvz konst prospekte, ir turi visas bobulytes versti iš koto sukant į tas kišenes

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          trumpas komentaras: aha, blogai, jei žmogui kliūtų, bet kad teko matyti, kaip kliuvo stotelės ženklui nuo veidrodžio gal ir aplinkiniai nesuprato mano krizenimo, bet man buvo smagu kažkaip nesuprantu, kokia prasmė visur ir visada daryt kišenes, pvz konst prospekte, ir turi visas bobulytes versti iš koto sukant į tas kišenes


                                          Kisenes gerai,sustojes autobusas netrukdo eismui,bet jos buvo darytos dar tais laikais,kai autobusai buvo tik trumpi, visokie LAZ, IKARUS ir pan su kuriais gali privaziuoti prie pat bordiuro ir su padanga net braukti per ji. O siuolaikiniai ilgi ir zemagrindziai autobusai visiskai nepritaikyti tokioms stotelems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X