Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Mano komentaras:
    Dėl 10-ojo tai jie padarė didelę klaidą. 20 min. intervalo dieną ir kiek mažesnio piko metu dažnai būdavo per mažą ir jau apie 13 val. važiuojantys autobusai būdavo prigrūsti jau nuo 4-5 stotelės.
    ....
    34 - seniai reikėjo mažinti autobusų skaičių, bet tai nėra į naudą Bajorų kalvų gyventojams
    išbandysiu savo kailiu šiaip numanau, kad ne veltui pakirpo, nes būna keli iš eilės ir tušti į centrą išrieda, tik va įdomiau, kaip seksis vakarop namo grįžti...
    beje man ironiškai skamba temos pavadinimas, kol kas deja vyksta viešojo transporto susitraukimas

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      išbandysiu savo kailiu šiaip numanau, kad ne veltui pakirpo, nes būna keli iš eilės ir tušti į centrą išrieda, tik va įdomiau, kaip seksis vakarop namo grįžti...
      beje man ironiškai skamba temos pavadinimas, kol kas deja vyksta viešojo transporto susitraukimas
      Toks jau laikmetis Iki šiol tikrai vyko plėtra
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Mettal
        Iš šono - dar nieko, o kampu -
        Įdomu kiek pratemps šitie Eiljė (taip taip - Heuliez reikia skaityti būtent šitaip) mūsų sąlygomis
        O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?

        Comment


          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
          O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?
          Siauliai turejo tokiu, Heuliez'u tik jie buvo MB vaziuokles. Tai kai nurase vienam buvo apie 28metu senumo. Manyciau turetu laikyt bet siluma nepasizymet
          www.autobusas.4l.lt +
          www.facebook.com/Autobusas4l

          Comment


            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
            Siauliai turejo tokiu, Heuliez'u tik jie buvo MB vaziuokles. Tai kai nurase vienam buvo apie 28metu senumo. Manyciau turetu laikyt bet siluma nepasizymet
            Castrosua CS40 (MB O405G) atkeliavo iš Ispanijos. Autobusų parko darbuotojas sakė, kad jie buvo be šildytuvų, bet su kondicionieriais. Šildytuvus sumontavo vietoje. Kiek teko važiuoti, nebuvo šalta juose. Šildytuvai veikia gan neblogai.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Castrosua CS40 (MB O405G) atkeliavo iš Ispanijos. Autobusų parko darbuotojas sakė, kad jie buvo be šildytuvų, bet su kondicionieriais. Šildytuvus sumontavo vietoje. Kiek teko važiuoti, nebuvo šalta juose. Šildytuvai veikia gan neblogai.
              Na jei -10 ar - 20 tai tikrai ju nepakaks. Viengubi stiklai savo daro
              www.autobusas.4l.lt +
              www.facebook.com/Autobusas4l

              Comment


                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                O iš kur šitie Heuliezai atkeliavo? Ir ką turi omenyje "mūsų sąlygomis" - remontą ar klimatą?
                Heuliez iš Prancūzijos, Nancy miesto. Buvęs operatorius - "Stan".
                Castrosua CS40/MB O405G iš Ispanijos, operatorius - TITSA. Omenyje turėjau remontą. Klimatas čia ne prie ko - vairuotojai yra labai patenkinti ispanais, o šildytuvai tai ten tikrai jau parke įrengti, nes primaisiais mėnesiais matėsi visi laidai ir kitos detalės. Dabar vietomis uždengė plokštėmis, kad neišdraskytų kokie vandalai, pamėgę galines sėdynes.
                Viengubi stiklai geri tik žiemą, vasarą iš jų mažai naudos - kai kuriuose Saffle 5000 jau matosi, kad stiklai iš vidaus ima rasoti, nors jie važinėja tik 1,5 mėn.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Aš esu labai pasipiktynes kad CNG autobusose neveikia švieslentė.

                  Comment


                    Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                    Aš esu labai pasipiktynes kad CNG autobusose neveikia švieslentė.
                    O ko cia piktintis ? Atrodo kad uz priekinio stiklo nera lenteliu su marsruto numeriu
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                      O ko cia piktintis ? Atrodo kad uz priekinio stiklo nera lenteliu su marsruto numeriu
                      Švieslentės geriau
                      Be to, MB O405GN nr. 511 mačiau, kad vairuotojas nauduojasi nauju aparatu skirtu el. bilietams.

                      Comment


                        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                        Švieslentės geriau
                        Be to, MB O405GN nr. 511 mačiau, kad vairuotojas nauduojasi nauju aparatu skirtu el. bilietams.
                        Čia tuo kompiuteriu? Juo daug kas naudojasi - yra nemažai autobusų, kuriuose pranešinėjamos stotelės per tą kompiuterį ir komposteriuose rodomos stotelės.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Tęsiame Vilniaus viešojo transporto susitraukimo temą...
                          Šiandien (ar ne) atsirado troleibusų grafikai nuo 2009-04-14. Štai kas pakeista (be panaikintų pirmų ir paskutinių reisų):
                          1 retesnis važiavimas ne piko metu ir poilsio dienomis
                          2 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val.
                          3 rečiau važiuoja d.d. dienos metu
                          4 nieko ypatingo
                          5 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val.
                          6 nieko ypatingo
                          7 pagaliau atsikratė tų "mėlynų reisų į parką"! Dabar d.d. 9-10 val. net dažniau važiuoja
                          8 taip pat neliko "mėlynųjų reisų", praretintas važiavimas d.d. ne piko metu, trečdaliu sumažinta reisų poilsio dienomis.
                          9 šiek tiek nuimta reisų d.d. dienos metu
                          10 retinamas važiavimas d.d., p.d. nuimtas ketvirtadalis reisų
                          11 d.d. nukirpta keletas reisų visos dienos bėgyje
                          12 nieko ypatingo
                          13 nieko ypatingo
                          14 nieko ypatingo
                          15 nuimtas 1 troleibusas
                          16 praretinti reisai dienos metu d.d. ir nuo 17 val. p.d.
                          17 nieko ypatingo
                          18 neliko žemagrindžio reiso ryte, žymiai sumažinta reisų piko metu, p.d. grafiko intervalų šuoliai atrodo labai idiotiškai... Praėjo jau šio maršruto klestėjimo laikotarpis
                          19 sumažinta reisų ne piko metu d.d.
                          20 visos dienos bėgyje d.d. sumažinta reisų.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Tęsiame Vilniaus viešojo transporto susitraukimo temą...
                            Šiandien (ar ne) atsirado troleibusų grafikai nuo 2009-04-14. Štai kas pakeista (be panaikintų pirmų ir paskutinių reisų):
                            1 retesnis važiavimas ne piko metu ir poilsio dienomis
                            2 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val.
                            3 rečiau važiuoja d.d. dienos metu
                            4 nieko ypatingo
                            5 rečiau važiuoja poilsio d. iki 10 ir po 16 val.
                            6 nieko ypatingo
                            7 pagaliau atsikratė tų "mėlynų reisų į parką"! Dabar d.d. 9-10 val. net dažniau važiuoja
                            8 taip pat neliko "mėlynųjų reisų", praretintas važiavimas d.d. ne piko metu, trečdaliu sumažinta reisų poilsio dienomis.
                            9 šiek tiek nuimta reisų d.d. dienos metu
                            10 retinamas važiavimas d.d., p.d. nuimtas ketvirtadalis reisų
                            11 d.d. nukirpta keletas reisų visos dienos bėgyje
                            12 nieko ypatingo
                            13 nieko ypatingo
                            14 nieko ypatingo
                            15 nuimtas 1 troleibusas
                            16 praretinti reisai dienos metu d.d. ir nuo 17 val. p.d.
                            17 nieko ypatingo
                            18 neliko žemagrindžio reiso ryte, žymiai sumažinta reisų piko metu, p.d. grafiko intervalų šuoliai atrodo labai idiotiškai... Praėjo jau šio maršruto klestėjimo laikotarpis
                            19 sumažinta reisų ne piko metu d.d.
                            20 visos dienos bėgyje d.d. sumažinta reisų.
                            Nieko gero. Del 10 troleibuso apkarpymo d.d. ne piko metu - blogai. 10 ir taip per retai vaziuoja.
                            19 troleibusas visada buna pilnas darbo dienomis dienos metu. Studentai vaziuoja, o dabar dar sumazino...

                            Comment


                              Nuo balandžio 14 d. keičiasi Vilniaus miesto autobusų ir troleibusų maršrutų tvarkaraščiai
                              Nuo 2009 metų balandžio 4 dienos keitėsi kai kurių autobusų maršrutų eismo grafikai. O nuo balandžio 14 dienos keičiasi visų likusių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai, kurie internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt patalpinti jau nuo balandžio 7 – osios.

                              Informuojame, kad nuo balandžio 11 d., kaip ir kiekvienais metais, vasaros sezonu savaitgaliais ir šventinėmis dienomis į Karveliškių kapines važinės 63 maršruto „Žvėrynas – Pilaitės pr. – Karveliškės“ autobusai.

                              Nuo balandžio 14 d. 55 maršruto „Greitosios pagalbos ligoninė–Laisvės pr.–Fabijoniškės–Santariškės” autobusai P. Žadeikos gatve nebevažiuos, autobusai nukreipiami Ateities gatve.

                              Nuo balandžio 14 d. 5 maršruto „Pašilaičiai–Tuskulėnų g.–Antakalnio g.–Saulėtekis“ autobusai į Dvarčionis nebevažiuos.
                              pažiūrėjau į savo autobusus ir pasijutau, lyg ką tik praretino dantis uoj minsiu dviratuką...

                              Comment


                                Nu ir dar vienas post'as apie transporto susitraukimą .
                                Nuo 2009-04-14 vykdomi šie pakeitimai autobusų maršrutuose, išskyrus darbo pradžios vėlinimą ir pabaigos ankstinimą:
                                5 likviduojami reisai į Dvarčionis, ilginama autobusų atstova darbo dienomis vakarais, todėl galima bus išvysti 2 autobusus viename žiede Pašilaičiuose. Deja mėgsta Vilniustransport pakvailioti su grafikais (na praeitą sekmadienį nebuvo linksma, kai 21-o naujas maršruto grafikas darbo dienomis buvo iškabintas teisingas, o poilsio dienų - paliktas senas ir todėl buvo daug priekaištų vairuotojams dėl "važiavimo kaip nori") ir 5-ame maršrute nėra Pašilaičių stotelės, o maršrutas prasideda nuo Gedvydžių st.
                                6 nieko ypatingo
                                18 nuimtas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio dienomis autobusai važiuos pakoreguotu sekmadienio grafiku (3 autobusai).
                                24 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai.
                                26 nuimamas 1 autobusas dirbantis visą dieną d.d., poilsio d. įvedamas šeštadienio grafikas (3+2 autobusai), poilsio d. koreguojami reisai.
                                26A nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai.
                                28 keičiamas visų dienų darbo grafikas.
                                29 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., keičiamas poilsio dienų grafikas.
                                30 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis
                                35 nuimamas 1 autobusas piko metu d.d. Per 2007-2009 metus piko metu šis maršrutas išretintas galingai - nuimti net 2 autobusai iš 5 buvusių (liko 2+1), poilsio d. koreguojami reisai.
                                36 poilsio dienomis trumpinamas 1 autobuso, dirbusio 8-19 val. iki 8-17 val., darbo d. koreguojami reisai.
                                38 darbo d. 1 autobusas dirbęs visą dieną pervedamas į pikinį (pertraukiamą) grafiką, keičiami poilsio d. grafikai.
                                40 nuimamas 1 autobusas, dirbęs piko metu. Į popietinį piką į 40 maršrutą jau nepereis 80-o rytinio maršruto autobusai. Poilsio d. koreguojami reisai.
                                43 nuimamas 1 pikinis autobusas d.d., poilsio d. koreguojamas grafikas.
                                45 nuimamas 1 pikinis autobusas d.d., poilsio d. grafikas nesikeis.
                                46 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis.
                                47 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis.
                                48 nedidelė grafikų korekcija darbo dienomis.
                                49 d.d. grafiko korekcija, poilsio d. nuimtas 1 autobusas dirbantis visą dieną.
                                50 grafiko korekcija darbo d., poilsio d. 1 autobusas pervedamas iš visos dienos režimo į vienos pamainos. 2 autobusai dirbs vieną pamainą nuo pat ryto iki 16 val.
                                53 grafikų korekcija visomis dienomis.
                                53A nuimtas 1 autobusas. Maršrutas nuo pat jo sukurimo kasmet vis retėja ir retėja...
                                54 grafikų korekcija visomis dienomis.
                                55 nedarys rato P.Žadeikos g., o važiuos tiesiai Ateities g.
                                56 nuimtas 1 autobusas dirbęs poilsio dienomis 10-17 val.
                                63 atnaujinamas eismas nuo 2009-04-11
                                73 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis.
                                75 nedidelė grafikų korekcija visomis dienomis.
                                80 nuimtas 1 autobusas. Liko tik 1 autobusas, kuris vakarinio piko metu pradingsta.
                                81 nedidelė grafiko korekcija.
                                82 nuimti 6 reisai.
                                Likusių maršrutų grafikai nėra paskelbti arba jie nebus keičiami.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Nu ir dar vienas post'as apie transporto susitraukimą .
                                  Nuo 2009-04-14 vykdomi šie pakeitimai autobusų maršrutuose (...):
                                  26 nuimamas 1 autobusas dirbantis visą dieną d.d., poilsio d. įvedamas šeštadienio grafikas (3+2 autobusai), poilsio d. koreguojami reisai.
                                  26A nuimamas 1 autobusas piko metu d.d., poilsio d. koreguojami reisai. (...)
                                  Pagal idėją "A" maršrutai yra skirti papildyti jau esamą maršrutą, ypač piko metu (pvz.: 53 ir 53A, 26 ir 26A), tačiau... Mano buto langas į Baltupio - Didlaukio gatvių sankryžą ir labai keista matyti kasdien apie 22h važiuojantį 26A maršruto autobusą arba visiškai tuščią, arba maximum iki 3 keleivių. Jeigu jau taip taupoma, ar nėra tikslinga visus šiuos "A" maršrutus nutraukti apie 21h, o sekmadieniais - apie 20h?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Kiek Vilniuje iš viso yra Heuliez'ų?

                                    Comment


                                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                      Kiek Vilniuje iš viso yra Heuliez'ų?
                                      4 vnt. Vienas iš jų (874) greičiausiai buvo skirtas atsarginėms dalims, bet kažkodėl jį išleido į maršrutus.
                                      Nuorodos į foto, jei tave domina:
                                      871 ex. STAN Nancy 517 (Prancūzija)
                                      872 ex. STAN Nancy 530 (Prancūzija)
                                      873 ex. STAN Nancy 504 (Prancūzija)
                                      874 ex. STAN Nancy 525 (Prancūzija)
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2010.01.28, 13:04.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Pritrūko šešių milijonų litų

                                        http://www.lrytas.lt/?data=20090410&...i090410&view=2

                                        Viktorija VITKAUSKAITĖ
                                        LR korespondentė
                                        2009-04-10
                                        Elektroninių viešojo transporto bilietų vilniečiams dar reikės palaukti. Iki projekto pabaigos valdininkams pritrūko kelių mėnesių ir beveik 6 milijonų litų.
                                        Dar kovą valdininkai žadėjo, jog balandį Vilniuje funkcionuos visa elektroninių bilietų sistema. Bet dabar sostinės savivaldybė jau nebeslepia, kad laiku įgyvendinti projekto vėl nespėjo.
                                        „Taip atsitiko dėl įvairių priežasčių. Teko pakeisti kai kuriuos techninius sprendimus. Nespėta suderinti ir projekto įdiegimo tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos“, – sakė Vilniaus savivaldybės informacinių technologijų skyriaus vedėjas Rimvydas Jančiauskas.
                                        Europos Komisija vėluojantiems projekto rengėjams jau ne pirmą kartą sutiko paskirti naują terminą. Elektroninių bilietų sistema Vilniuje turės įsigalioti iki birželio 30 dienos.
                                        Tačiau iki to laiko Vilniaus savivaldybė pati turės rasti trūkstamą pinigų sumą – 5,85 milijono litų. Kai projektas jau bus įgyvendintas, dalį šių pinigų Europos Sąjunga grąžins.
                                        „ES gali grąžinti ir visą savivaldybės panaudotą sumą arba apskritai nieko negrąžinti. Tai priklausys nuo to, ar mokėsime juos įtikinti, kad projektas vėluoja dėl objektyvių priežasčių.
                                        Mes tikimės prarasti labai mažai savivaldybės pinigų ar visai neprarasti. Tačiau rizikos, aišku, yra“, – neslėpė R.Jančiauskas.
                                        Ar savivaldybė per kelis mėnesius ras pinigų elektroninių bilietų sistemai, R.Jančiauskas prisipažino nežinantis.
                                        „Finansinė padėtis dabar tikrai sunki. Bet gal laikinai tuos pinigus bus galima pervesti iš kokio kito projekto. Juk vėliau ES juos turėtų grąžinti“, – kalbėjo R.Jančiauskas. Jei iki birželio pabaigos specialistai ir vėl nesuspės įdiegti sistemos, projektas bus laikomas žlugusiu.
                                        „Tokiu atveju mūsų lauktų tikrai sudėtingas pokalbis su ES“, – sakė R.Jančiauskas.
                                        Galutinai įdiegus sistemą, bet kuriame autobuse ar troleibuse būtų galima pasitikrinti bilieto galiojimo laiką ir papildymo kainą. Tam reikalinga programinė įranga viešajame transporte seniai įrengta, bet neveikia.
                                        30 dienų galiosiantį bilietą bus galima papildyti bet kurią mėnesio dieną. Viso elektroninio bilieto trijuose Lietuvos miestuose projekto sąmata siekia 20 milijonų litų. 14 milijonų litų projektui skirta iš ES.

                                        Comment


                                          Kaune situacija panasi. Konkursa laimejus imone jau puse metu neparuosia tinkamai veikti programine iranga. Iki ji visiskai funkcionuos, nieko negalima toliau daryti, tad tiesiog laukiama.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X