Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tikrai ne pernai ir tuo labiau ne užpernai. Jūs į sustojimo ženklą dėmėsį atkreipkit. Tokie iki kokių 2002m. tik stovėjo.
    Dėl metų tikriausiai suklydau, kažkaip suklaidino Škoda 14Tr su elektroninėm švieslentėm, nejaugi jau tais metais, kai dar buvo seni stotelių ženklai, buvo tokie troleibusai ?

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Na dėl pernai ar užpernai, tai drįstu paprieštarauti. Škoda14TrM Nr.2666 daug metų važinėjo su reklama. Tik prieš kelias dienas jis vėl pasirodė be reklamos. O tas vaizdelis tikrai senas. Tolumoje matomi daugiabučiai - greičiausiai Karoliniškės, nes tavo minėtoje sankryžoje toje vietoje daugiabučių lyg ir nėra.
    Sankryža tai tikrai, ta kuri maniau, nes peržiurėjus tv.lt žinių archyvą geresne kokybe, aiškiau matomas vaizdas. Tavo minimi daugiabučiai yra Viršuliškėse, o filmuota nuo kampo prie spaudos rūmų aikštelės.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Dėl metų tikriausiai suklydau, kažkaip suklaidino Škoda 14Tr su elektroninėm švieslentėm, nejaugi jau tais metais, kai dar buvo seni stotelių ženklai, buvo tokie troleibusai ?


      Sankryža tai tikrai, ta kuri maniau, nes peržiurėjus tv.lt žinių archyvą geresne kokybe, aiškiau matomas vaizdas. Tavo minimi daugiabučiai yra Viršuliškėse, o filmuota nuo kampo prie spaudos rūmų aikštelės.
      Tokie troleibusai buvo 14tr pirko kelis kartus. Pirmas berods buvo 1996m. su ypatingai garsiu įspėjamuoju signalu apie durų uždarymą. Antras 99-2000m, ir su tom sedynėm modernesnėm. Toliau jau atėjo Soliarių laikai (po kelių metų).
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Tilto gatve važinėjo 8-as troleibusas, gal iki kokių 1972 m.

        Comment


          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Tilto gatve važinėjo 8-as troleibusas, gal iki kokių 1972 m.
          O kodėl po to jį ten panaikino?

          Comment


            Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

            Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.



            Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

            Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

            Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659

            Comment


              Paskui paleido per Žirmūnų tiltą.

              Comment


                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

                Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.

                Atvaizdas


                Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

                Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

                Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659


                Matyt pasitvirtins gandai,kad dirbti prades tik 5 val,o 23 val,jau visi bus grize garaze.

                Comment


                  Bet čia jau kertamasi su logika - jei dieniniai baigs darbą 23 val, o naktiniai išvis nevažinės, tai ir gausis, kaip Klaipėdoje - po 23val. neįmanoma grįžti namo po traukinio, lėktuvo ar banaliai iš darbo...
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    O kodėl po to jį ten panaikino?
                    Ta linija buvo iškelta į naujai suformuotą dabartinę Žygimantų g.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Paskelbtos tikslios Vilniaus transporto bilietų kainos

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20734028

                      Užkliuvo viena vieta:

                      "Mėnesiniai bilietai naujomis kainomis parduodami nuo vasario 21 d. "

                      Čia tai bent sugalvota. Įtariau tai, todėl dėl visa ko kovui pasipildžiau bilietą sena kaina iki Tarybos posėdžio, vasario 17 d. (apskritai bilietą pildyti galima nuo mėnesio 15 d.), ir artimiesiems patariau padaryti tą patį. Tai dabar išeina, kad už tą pačią paslaugą vieni sumokės 10 Lt mažiau, kiti 10 Lt daugiau (toks kainų skirtumas tarp naujų pilnos kainos mėnesinių bilietų). Visai kaip perkant koncerto bilietus: kuo anksčiau perki, tuo pigiau

                      Comment


                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Vilniuje galvojama atsisakyti kai kurių viešojo transporto maršrutų

                        Planuojama, kad kai kurie maršrutai sostinėje gali išnykti. Taip pat ateityje kai kurių maršrutų autobusai mieste gali kursuoti rečiau – po kelis kartus per valandą, rašo „Lietuvos rytas”.

                        Atvaizdas


                        Įmonės „Vilniaus autobusai“ vadovas Gintaras Nakutis teigė, kad taupant į gatves autobusai gal būt galėtų išvažiuoti vėliau, o darbą baigti anksčiau - dėl to gyventojai smarkiai nenukentėtų. Taip pat „gal būtų geriau” atisisakyti naktinių autobusų.

                        Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas apie permainas kalba atsargiai, bet žada, kad jos gyventojų skaudžiai nepalies. Galbūt bus mažinamas troleibusų skaičius kai kuriais maršrutais.

                        Jis pridūrė, kad kai kurie troleibusų maršrutai įmonei yra nuostolingi. Tai – 20-asis (Autobusų stotis-Žirmūnai), 13-asis (Žirmūnai-Naugarduko gatvė).

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20727659
                        O ar tik nepatys kreipėsi į savivaldybę praeitais metais šį maršrutą pratęsti iki Vilkpėdės žiedo. Tiesiog "Susisiekimo paslaugos" trykšta protu.Ir kaip minėjau greitai bankrotuos, jei priiminės neracionalius veiksmus. Uoj artėja geri laikai privatininkams, uoj artėja...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Gerokai uždelstas dėl techninių kliučių BTV reportažas apie bilietų kainų kėlimą su ~1999m. vaizdais.
                          Baisu. Kam po to stebėtis, kai užsienyje reportažuose apie Lietuvą rodomi tokie vaizdai, jei patys negalime išeit iki artimiausios stotelės pafilmuoti. Priminsiu, kad BTV ofisas yra Spaudos Rūmuose, šalia ir ta stotelė, kuri nufilmuota siužete...

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Bet čia jau kertamasi su logika - jei dieniniai baigs darbą 23 val, o naktiniai išvis nevažinės, tai ir gausis, kaip Klaipėdoje - po 23val. neįmanoma grįžti namo po traukinio, lėktuvo ar banaliai iš darbo...
                            Taksi. O darbai, kai darbą baigi vėliau nei 23 val. paprastai rūpinasi atvežimu iki namų arba kompensuoja dalį išlaidų už kelionę. Bet tikrai ne visur tai taikoma.

                            Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                            Paskelbtos tikslios Vilniaus transporto bilietų kainos

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20734028

                            Užkliuvo viena vieta:

                            "Mėnesiniai bilietai naujomis kainomis parduodami nuo vasario 21 d. "

                            Čia tai bent sugalvota. Įtariau tai, todėl dėl visa ko kovui pasipildžiau bilietą sena kaina iki Tarybos posėdžio, vasario 17 d. (apskritai bilietą pildyti galima nuo mėnesio 15 d.), ir artimiesiems patariau padaryti tą patį. Tai dabar išeina, kad už tą pačią paslaugą vieni sumokės 10 Lt mažiau, kiti 10 Lt daugiau (toks kainų skirtumas tarp naujų pilnos kainos mėnesinių bilietų). Visai kaip perkant koncerto bilietus: kuo anksčiau perki, tuo pigiau
                            Nematau tragedijos. Gudresni sumokėjo pigiau, o laukiantys paskutinės minutės ir nepasidomintys naujienomis - brangiau. Na, tokia jau situacija ir nieko čia neatsitiko...
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.25, 16:02.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Nematau tragedijos. Gudresni sumokėjo pigiau, o laukiantys paskutinės minutės ir nepasidomintys naujienomis - brangiau. Na, tokia jau situacija ir nieko čia neatsitiko...
                              Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.
                                Na taip, prioritetai įdomūs... Bet logiški. Nes mokūs klientai, perkantys visą bilieto kainą, yra svarbesni įmonei, nei perkantys su nuolaida, kurie turi mažiau pasirinkimo ir didesnė tikimybė, kad ir toliau naudosis tų pačių vežėjų paslaugomis.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  xe, mano motina jau susiskaičiavo, kad važinėdama talonais sutaupys 5 lt. pirkti nuolatinio nebeapsimoka
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Na as spejau pigiau nusipirkti, bet nepatiko bilietu didinimo procentai - talonus tik 11%, troleibuso d.d. - 25%, troleibuso su 80% nuolaida - 21%, pati brangiausia nuolatini - tik 10%.
                                    Aha, man irgi tos proporcijos nepatiko. Bet iš jų turbūt galima mėginti nuspėti, kokie bilietai visgi sudaro didžiausią pajamų dalį..

                                    Comment


                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      xe, mano motina jau susiskaičiavo, kad važinėdama talonais sutaupys 5 lt. pirkti nuolatinio nebeapsimoka
                                      Labai gerai, kad skaičiuojate, nes tai itin retas atvejis, kai bilietais važinėti pigiau, nei mėnesiniu terminuotu bilietu. Dauguma keleivių tiesiog neskaičiuodami mintinai žino, kad terminuotą bilietą pirkti visada būdavo pigiau. Tikėtina, kad taip "sužaidė" su kainų pakeitimais, nes dauguma, pirkę mėnesinius bilietus, juos pirks ir toliau, taip šiek tiek permokėdami ir nešdami didesnį pelną parkams. Juk viskas yra paskaičiuojama ir apgalvojama prieš keičiant įkainius
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Pamirškit tuos bilietus, mėnesinius ir t.t. Važinėkit zuikiais! Juk tik 20lt bauda, o pakliūti per mėnesį daugiau nei 5 kartus reikia turėti labaaaai blogą karmą
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment


                                          Parašė music Rodyti pranešimą
                                          Pamirškit tuos bilietus, mėnesinius ir t.t. Važinėkit zuikiais! Juk tik 20lt bauda, o pakliūti per mėnesį daugiau nei 5 kartus reikia turėti labaaaai blogą karmą
                                          O ir tikimybė, kad pagaus tave ir uždes būtent 20Lt, o ne 10Lt baudą visus 5 kartus dar mažesnė
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X