Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Na, visų pirma reikėtų tikrus skaičius žinoti ir tada bandyti skaičiuoti. Tie iš piršto laužti 20 keleivių, kurie beje buvo iš sekmadienio į pirmadienį, kai paprastai naktiniai nevažinėja nėra būtent tas skaičius, kuriuo reikėtų remtis kažką skaičiuojant.

    Kaip bebūtų, neabejoju, kad bendrai paėmus naktiniai maršrutai nešą nemažą nuostolį, tačiau lygiai taip pat nereikėtų užmiršti visų rytinių/vakarinių reguliarių maršrutų autobusų, kurie važinėja dar tuštesni arba apskritai visiškai tušti, kurių dalis dar per visą miestą grįžta iš maršruto į parką ir kurių nepalyginamai daugiau važinėja ir beje kiekvieną mielą dieną. Naktiniai autobusai ir jų padaromas nuostolis, neabejoju, kad yra smulkmena palyginus su tais rytiniais/vakariniais maršrutais ir nieko čia nepadarysi. Daugybę kartų buvo sakyta, kad visuomeninis transportas nėra ir iš esmės nelabai gali būti pelningas, viskas čia normalu.

    Kaip bebūtų, veiklą kiek įmanoma reikia optimizuoti, tik vargu ar tai daryti reikėtų pradedant žaisti su visokiais mikro autobusiukais. Be jokios abejonės, naujų parkų įvairiose miesto vietose įsteigimas, naujų ekonomiškų autobusų įsigijimas būtų tai kas realiai duotų didžiausią teigiamą rezultatą, tačiau matyt nereikia sakyti, kad visam tam reikėtų nemenkų pinigų, kurių dabar paprasčiausiai nėra.


    Ziuriu,kad tu sneki aptakiai kaip koks politikas.nusodinsiu tave ant zemes. Nauju parku steigimas kainuoja brangiau,nei kasdien 5 autobusu pasiuntimas surinkti vairuotojams. autobusai naudojami nauji volvo 7700 ,ar tu siulai dar kokius geresnius? Ka dabar optimizuotum ir kaip?:-)

    Comment


      Nusodinai .

      Gerai, dėl autobusų, kurie surinktų vairuotojus. Taip, tu esi teisus, pasiųsti penkis autobusus surinkti visiems vairuotojams būtų tikrai pigiau, nei įrengti penkis nedidelius parkus. Tačiau bent jau man šitas palyginimas toks pat prasmingas kaip kad sakyti jog iškepti picą yra pigiau nei pasistatyti namą. Ką autobusų parkai turi bendro su autobusais parvešiančiais vairuotojus?

      Dar man visai įdomu, o kokia tavo manymu būtų iš to nauda? Tu sakai, kad tarkime pasibaigus maršrutui vairuotojas tiesiog palieka autobusą galinėje maršruto stotelėje ir pats laukia kol vienas iš penkių autobusų surenkančių vairuotojus atvyks ir paims jį? Nesuprantu aš šitos logikos. Žinant, kad skirtingais maršrutais autobusai baigia važinėti labai skirtingu laiku, kai kuriems vairuotojams ir porą valandėlių tektų palūkėti išvajotojo autobusiuko, kuris juk nevažinėtų kiekvieno vairuotojo individualiai parsivežti ir kuris beje kiekvieno vairuotojo iki namų durų vistiek neparvežtų. Už laiką, kurį vairuotojas sugaištų laukdamas nežinia ko sumokėti taip pat reikėtų. Beje, ką tu tada siūlytum daryti su likimo valioje paliktais autobusais, išbarstytais po visus Vilniaus pakraščius? Tikėtis, kad geroji pasakų fėja neleis, kad kas nors jiems atsitiktų?

      Kalbėdamas apie naujus autobusus nesakiau, kad reikia išmesti visus Volvo 7700 (kurių beje tik apie trečdalis VAP'o autobusų parke) ir vietoj jų pirkti naujus. Turėjau omenyje, naujus CNG autobusus, kurių eksploatacija yra pigesnė ir kuriais Volvo 7700 būtų keičiami paskutinėje vietoje.

      Dėl optimizavimo, aš niekur niekada nesakiau, kad žinau ką reikia daryti, kad visos bėdos imtų ir pranyktų kaip mat. Aš paminėjau tik kelis svarbius momentus, kaip pavyzdžius, kurie be jokios abejonės pagelbėtų. Ir pastarieji nėra kažkokie mano sugalvoti, tai tiesiog akivaizdūs būdai, apie kuriuos jau ir šitoje pačioje temoje buvo ne kartą diskutuota, tačiau kurie dabar sunkiai įmanomi dėl lėšų stygiaus.

      Ką būtent dabar daryčiau nežinau, sunku pasakyti kai labai daug ko nežinau, kalbant šia tema, o burti iš kavos tirščių nematau prasmės. Kaip bebūtų, turėdamas laisvo laiko pabandysiu ką nors pagalvoti ir jei ką nors sugalvosiu, tiesiog įdomumo dėlei galėsiu ir čia paviešinti .
      Paskutinis taisė pauliaK; 2009.02.20, 18:08.

      Comment


        O dėl tu autobusų, kurie vežioja vairuotojus (2xx specialus). Ar autobusų parkui apsimoka varinėti didelį autobusą, nes kiek teko matyti, tai jame būna mažokai keleivių. Troleibusų parkai išsiverčia su mikroaubusiukais.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          O dėl tu autobusų, kurie vežioja vairuotojus (2xx specialus). Ar autobusų parkui apsimoka varinėti didelį autobusą, nes kiek teko matyti, tai jame būna mažokai keleivių. Troleibusų parkai išsiverčia su mikroaubusiukais.

          issiverstu,bet.....sakykim autobusas surinkdamas vairuotojus padarytu 100 km miesto salygomis. mikriukas 15 litru ,volvo 7700 36 litrai. skirtumas apie 20 litru ,arba 60 litu. Matyt autobusui parkui tai nere reiksminga suma

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            Nusodinai .

            Gerai, dėl autobusų, kurie surinktų vairuotojus. Taip, tu esi teisus, pasiųsti penkis autobusus surinkti visiems vairuotojams būtų tikrai pigiau, nei įrengti penkis nedidelius parkus. Tačiau bent jau man šitas palyginimas toks pat prasmingas kaip kad sakyti jog iškepti picą yra pigiau nei pasistatyti namą. Ką autobusų parkai turi bendro su autobusais parvešiančiais vairuotojus?

            Dar man visai įdomu, o kokia tavo manymu būtų iš to nauda? Tu sakai, kad tarkime pasibaigus maršrutui vairuotojas tiesiog palieka autobusą galinėje maršruto stotelėje ir pats laukia kol vienas iš penkių autobusų surenkančių vairuotojus atvyks ir paims jį? Nesuprantu aš šitos logikos. Žinant, kad skirtingais maršrutais autobusai baigia važinėti labai skirtingu laiku, kai kuriems vairuotojams ir porą valandėlių tektų palūkėti išvajotojo autobusiuko, kuris juk nevažinėtų kiekvieno vairuotojo individualiai parsivežti ir kuris beje kiekvieno vairuotojo iki namų durų vistiek neparvežtų. Už laiką, kurį vairuotojas sugaištų laukdamas nežinia ko sumokėti taip pat reikėtų. Beje, ką tu tada siūlytum daryti su likimo valioje paliktais autobusais, išbarstytais po visus Vilniaus pakraščius? Tikėtis, kad geroji pasakų fėja neleis, kad kas nors jiems atsitiktų?

            Kalbėdamas apie naujus autobusus nesakiau, kad reikia išmesti visus Volvo 7700 (kurių beje tik apie trečdalis VAP'o autobusų parke) ir vietoj jų pirkti naujus. Turėjau omenyje, naujus CNG autobusus, kurių eksploatacija yra pigesnė ir kuriais Volvo 7700 būtų keičiami paskutinėje vietoje.

            Dėl optimizavimo, aš niekur niekada nesakiau, kad žinau ką reikia daryti, kad visos bėdos imtų ir pranyktų kaip mat. Aš paminėjau tik kelis svarbius momentus, kaip pavyzdžius, kurie be jokios abejonės pagelbėtų. Ir pastarieji nėra kažkokie mano sugalvoti, tai tiesiog akivaizdūs būdai, apie kuriuos jau ir šitoje pačioje temoje buvo ne kartą diskutuota, tačiau kurie dabar sunkiai įmanomi dėl lėšų stygiaus.

            Ką būtent dabar daryčiau nežinau, sunku pasakyti kai labai daug ko nežinau, kalbant šia tema, o burti iš kavos tirščių nematau prasmės. Kaip bebūtų, turėdamas laisvo laiko pabandysiu ką nors pagalvoti ir jei ką nors sugalvosiu, tiesiog įdomumo dėlei galėsiu ir čia paviešinti .


            autobusu marsrutai ilgi, todel autobusu parkas miesto centre visai tinkama vieta. butu isskirstytas dalimis ir sakykim koks vienas butu naujojoje vilnioje ,tai tuomet ten reiketu varyti autobusus yra keleiviu ar ne. koks skirtumas?

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              \o tai pabandyk pats paplanuoti kaip tu dirbtum tokiuose marsrutuose,kur nedaug keleiviu visa laika: uzusienis,verzuva,cigonu taboras,balzio ,pagube, ozkiniai ir panasios gyvenvietes? ar priskirti jas jau priemiesciui ir is vis neaptarnauti? Na kaip tu pats darytum? Su naktiniu marsrutu jau prasovei ,nes neapsimoka ten vazineti net su mikriuku. O kaip su siais marsrutais,kur ir diena beveik nebuna keleiviu,tik ryte i darba ir vakare namo.
              Paprasciausiai nedaryciau ten marsrutu, na gal nebent retai..
              O kur kad daugiausiai keleiviu tai ten zinoma tik piko metu leisciau.
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                \o tai pabandyk pats paplanuoti kaip tu dirbtum tokiuose marsrutuose,kur nedaug keleiviu visa laika: uzusienis,verzuva,cigonu taboras,balzio ,pagube, ozkiniai ir panasios gyvenvietes? ar priskirti jas jau priemiesciui ir is vis neaptarnauti? Na kaip tu pats darytum? Su naktiniu marsrutu jau prasovei ,nes neapsimoka ten vazineti net su mikriuku. O kaip su siais marsrutais,kur ir diena beveik nebuna keleiviu,tik ryte i darba ir vakare namo.
                Užusienis - 41 maršrutas beveik pilnai dubliuoja 42 maršruta, ir jie VISADA važiuoja abu. Atstumas nuo jų išsiskyrimo vietos iki 41-o žiedo - 1km. Galėtų 42 užvažiuoti ten labiausiai reikiamu laiku.
                Veržuva - 38 maršrutui ten manau pilnai pakaktų ir 2 autobusų darbo dienomis. Poilsio d. palikti kai yra.
                Taboras - 1A ten veža ne tik čigonus ir visokias žmogystas Ten yra ir normalių sodų.
                Balžio g.- žiemą keleivių nedaug, todėl 39 maršrutu važiuoja tik 1 autobusas. Vasarą autobusas su priekaba būna pilnut pilnutėlis - važiuoja žmonės iki Karačiūnų ir Smėlynės sodų. Iki Balžio važiuoja trečdalis autobuso (debesuotą dieną važiavau) ir jie eina arba iki ežero, arba važiuoja toliau į sodus.
                Pagubė - žmonių mažokai, galima būtų kaip nors 36 grafiką padaryti su tolygiais intervalais, o 76 maršrutui padaryti užvažiavimą į Pagubę. Gausis šioks toks lėšų taupymas - juk midi-autobusas naudoja mažiau degalų.
                Ožkiniai - ten važiuoja 35, kuris surenka nemažai žmonių iš N.Verkių. Dėl maršruto ypatumų, žmonės, norintys patekti ryte iš Ožkinių į miestą, važiuoja per N.Verkius. Vakare priešingai - Važiuojantys iš N.Verkių, važiuoja per Ožkinius ir stovi dar ten 5 min.
                Į priemiestį išvažiuoja tik šie maršrutai: 4A, 8, 9, 12, 12grt, 14, 16, 42, 52, 63, 77, 78.
                8, 12, 16, 42 - yra būtini, nes keleivių juose visada yra.
                4A, 52 - nėra tokie būtini, nes yra dubliuojami priemiestinių autobusų.
                9 - irgi iš dalies dubliuojamas priemiestinių ir juo iki 40 totorių važiuoja VIENETAI. Tai yra pirmas maršrutas, kurį reikia naikinti.
                12grt irgi nėra labai būtinas. Jis nuo 12 skiriasi tik trumpesne trasa ir nestojimu 2 stotelėse. Kaip jau minėjau - iš greitojo maršruto padarė sraigę.
                14 yra labiau socialinis maršrutas, nes juo naudojasi Grigaičių mokinukai ir keli vietiniai gyventojai bei jis į Grigaičius važiuoja vienas vienintelis. Daugiau ten transporto nėra. Net mikriukai nenori ten važiuoti. O šiaip į Grigaičius veža orą. Reikalingas nebent tik Arimų g.
                63 irgi socialinis maršrutas nuvažiuoti bobutėms į kapines. Ir tai tik vasaros sezonu.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  VA turi keletą panašaus tipo mašinų. Anot kai kurių šaltinių, jie turi 6 Daewoo Lublin, perdirbtus iš krovininių į keleivinius, Ernst Auwaerter Clubstar (Mercedes Benz) (097) ir, deja, jau nurašytą Mercedes Benz 814D (098). Iš tų Lublin'ų esu realiai matęs tik 4. 2 iš jų yra dirbę su keleiviais 16A ir prieštvaniniu, trumpai gyvavusiu 47 maršrutu (692 ir 698)
                  Ar tikrai 47? Juo dabar važinėja artipilniai sudvejinti autobusai.

                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  O dėl tu autobusų, kurie vežioja vairuotojus (2xx specialus). Ar autobusų parkui apsimoka varinėti didelį autobusą, nes kiek teko matyti, tai jame būna mažokai keleivių. Troleibusų parkai išsiverčia su mikroaubusiukais.
                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.
                  Kaip ir sakiau, pernai pavasarį teko važiuoti naktiniu maršrutu 105, juo buvo VanHool A508. Kuo jie blogesni už mikriukus? Įdomu kaip jų kuro sąnaudos.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Iš tų Lublin'ų esu realiai matęs tik 4. 2 iš jų yra dirbę su keleiviais 16A ir prieštvaniniu, trumpai gyvavusiu 47 maršrutu (692 ir 698)
                    Ar tikrai 47? Juo dabar važinėja artipilniai sudvejinti autobusai.
                    Matyt, Mettal turėjo galvoje maršrutą (jo numeris, berods, buvo 047), kuriuo važinėjo būtent VAP Lublin'ai.
                    Šio maršruto trasa, jei gerai pamenu buvo kažkas panašaus į Žolyno g. - Kalno g. (Žolyno gatve ir paskui per sodus). Bet gyvavo šis maršrutas neilgai.

                    Beje, tuo metu, 47 autobusų maršrutas dar buvo "Antakalnis - Dvarčionys - Kalno g. - Naujoji Vilnia" ir skyrėsi nuo 18 maršruto tik tuo, kad užsukdavo į Kalno g.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Matyt, Mettal turėjo galvoje maršrutą (jo numeris, berods, buvo 047), kuriuo važinėjo būtent VAP Lublin'ai.
                      Šio maršruto trasa, jei gerai pamenu buvo kažkas panašaus į Žolyno g. - Kalno g. (Žolyno gatve ir paskui per sodus). Bet gyvavo šis maršrutas neilgai.

                      Beje, tuo metu, 47 autobusų maršrutas dar buvo "Antakalnis - Dvarčionys - Kalno g. - Naujoji Vilnia" ir skyrėsi nuo 18 maršruto tik tuo, kad užsukdavo į Kalno g.
                      Būtent tą ir turėjau galvoje
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Gerokai uždelstas dėl techninių kliučių BTV reportažas apie bilietų kainų kėlimą su ~1999m. vaizdais. Garso kokybės arba iš viso garso neieškokite. Jo čia nėra
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Gerokai uždelstas dėl techninių kliučių BTV reportažas apie bilietų kainų kėlimą su ~1999m. vaizdais. Garso kokybės arba iš viso garso neieškokite. Jo čia nėra
                          Youtube video
                          /\ Patingėjo eiti naujų vaizdų nufilmuoti, tai sumontavo iš 10m. senumo
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Bet užtat man jie yra labai vertingi
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Pažiūrėjus tuos vaizdus su ikarusais ir seno tipo stotelėmis, taip ir norisi išvysti užraša pabaigoje "Žurnalo pabaiga"

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Gerokai uždelstas dėl techninių kliučių BTV reportažas apie bilietų kainų kėlimą su ~1999m. vaizdais. Garso kokybės arba iš viso garso neieškokite. Jo čia nėra
                                Youtube video
                                Ar tik ne Spaudos rūmų (Sietyno) sankryža ties 1:45? Egzotika...

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Ar tik ne Spaudos rūmų (Sietyno) sankryža ties 1:45? Egzotika...
                                  Mano nuomone tai ten matoma Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža ir filmuota nelabai seniai, greičiausiai pernai ar užpernai žiemą.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Mano nuomone tai ten matoma Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža ir filmuota nelabai seniai, greičiausiai pernai ar užpernai žiemą.
                                    Tikrai ne pernai ir tuo labiau ne užpernai. Jūs į sustojimo ženklą dėmėsį atkreipkit. Tokie iki kokių 2002m. tik stovėjo.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Šiek tiek istorijos: http://leonardas.blogspot.com/2009/0...inozaurai.html

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Mano nuomone tai ten matoma Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža ir filmuota nelabai seniai, greičiausiai pernai ar užpernai žiemą.
                                        Na dėl pernai ar užpernai, tai drįstu paprieštarauti. Škoda14TrM Nr.2666 daug metų važinėjo su reklama. Tik prieš kelias dienas jis vėl pasirodė be reklamos. O tas vaizdelis tikrai senas. Tolumoje matomi daugiabučiai - greičiausiai Karoliniškės, nes tavo minėtoje sankryžoje toje vietoje daugiabučių lyg ir nėra.

                                        Comment


                                          Labai įdomu, kada troleibusai ir kokie maršrutai važinėjo Tilto gatve? Nuo kokių 1977, tiesa, pradžioje vaikiškai, jau pradėjau domėtis miestų transportu, bet ten linijos neatsimenu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X