Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Jau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....

    O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.
    Pas mus Klaipedoje kaip viena sumontavo Sveikatos Prieziuros Centro stoteleje, tai jinai vienintele visam mieste ir yra

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Jau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....

      O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.
      Ir stotyje taip pat nėra tos ,kuri kabėdavo prie [Eišiškių pl. - Naujininkų] krypties stotelių. Ta, kuri prie [Olandų-Audėjo-Naujosios Vilnios] krypties net nebuvo sumontuota...
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Jau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....

        O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.

        Švieslentės veiks tik balandį

        http://vilniaus.diena.lt/dienrastis/...balandi-195987

        Comment


          Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.

            plauna pinigus. stai autobusuose ta sistema diege tai viena firma,tai kita .

            Comment


              Meras kreipiasi į premjerą A. Kubilių dėl miesto infrastruktūros

              Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas kreipiasi į LR Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių dėl bendradarbiavimo tobulinant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrą ir planuojant jos plėtrą.

              Mero rašte premjerui prašoma:

              • pavesti Vyriausybės atstovams dalyvauti rengiant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialųjį planą;
              • paskirti tarnybą, atsakingą už integruotos susisiekimo sistemos sudarymą. (Vilniaus miesto susisiekimo sistema negali būti atskirta nuo bendros Vilniaus regiono ir visos Lietuvos susisiekimo sistemos);
              • pavesti valstybinėms ekonomikos ir finansų įstaigoms planuoti lėšas susisiekimo infrastruktūros plėtros tiriamiesiems, organizaciniams ir projektavimo darbams finansuoti.

              Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūra skirta aptarnauti ne tik miesto gyventojus, bet ir valdžios įstaigų, užsienio šalių ambasadų ir atstovybių darbuotojus bei jų lankytojus. Sostinėje yra įsikūrusios Lietuvos Respublikos pagrindinės švietimo, mokslo, meno, kultūros, sporto, sveikatos apsaugos ir ugdymo įstaigos, didžiausi prekybos ir pramogų centrai. Čia organizuojami pagrindiniai kultūros ir sporto renginiai, priimamos užsienio valstybių delegacijos, vyksta konferencijos, lankosi daugybė turistų iš viso pasaulio ir kitų Lietuvos miestų. Visa tai – papildomas krūvis Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrai. Per Nepriklausomybės metus Lietuvoje keturis kartus išaugo automobilių skaičius, todėl gyventojai tapo gerokai judresni. Miesto geležinkelio sistema, lyginant ją su kitų Europos valstybių sostinių geležinkelių ir metropolitenų sistemomis, menka. 1985 m. pradėta kurti miesto geležinkelio sistema taip ir liko neatnaujinta. Dėl šios priežasties neišvengiamai miesto gatvėse atsiranda spūstys, o dėl jų - dideli ekonominiai ir finansiniai nuostoliai.
              Nesiėmus skubių priemonių dėl sostinės susisiekimo infrastruktūros plėtros, Savivaldybės susisiekimo tarnybos negalės užtikrinti normalaus susisiekimo mieste.
              Šaltinis: www.vilniausmetro.lt
              Dear Sir,

              Comment


                Šiokie tokie pasikeitimai švieslentėse. Kalvarijų turgaus st.



                Jau matosi troleibuso arba autobuso indeksai

                Comment


                  Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.08, 22:52.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
                    O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      <...> Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės <...>
                      Gaila, bet matosi tik 4. Tai ir yra didžiausias Kauno švieslenčių trūkumas
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
                        Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...
                          Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Tai tada nebebūtų dviejų šeštų
                            O šiaip gerai, kad atskirtos spalvos. Viskas labai aišku ir paprasta.
                            N N N

                            Comment


                              Parašė LBP Rodyti pranešimą
                              Tai tada nebebūtų dviejų šeštų
                              O šiaip gerai, kad atskirtos spalvos. Viskas labai aišku ir paprasta.
                              Nu tai vat, pripratimo bėdos bus Visi painiosis, kai liks 6 tik trūlikas...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                                Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas

                                Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Parašė music Rodyti pranešimą
                                  Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas

                                  Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
                                  Man patogiau, taip kaip yra O įdomumo dėlei, pasaulyje tokia praktika kur nors yra?
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
                                    Kaiptik daugiau painiavos atsirastu. Vistiek sakytum tokio ir tokio numerio troleibusas arba tokio ir tokio numerio autobusas. Gi nesakysi 98 numerio transportas važiuoja į stotį iš pašilaičių.
                                    Taip numeruojant reiktu ir mikroautobusams priskirti tam tikrą numerį. Tuomet 71 mikroautobusas gautusi 82+20+71=173. Jau geriau taip kaip yra. Visi priprate ir ganėtinai aišku. Kitu atveju žmonės turintys tik autobuso arba tik troleibuso bilietą turėtu skaičiuoti, čia autobusas ar troleibusas atvažiuos tuo maršrutu.

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
                                      Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.
                                        Lietuviškai gal ir normaliai skamba, arba kai tiesiogiai šnekamaja kalba pasakoma. Tačiau rašant daugmaž oficialiai "Važiuoti šeštu iki ... stotelės", tai savaime kyla klausimas, kuom šeštu ? Arba užsienio kalba taip paprasta ir trumpai nevisada pasakysi. Beto kaip jau minėjau yra skirtingi bilietai (autobusui/troleibusui). Tokia numeracija nesuteiktu jokio pranašumo, prieš dabar esamą, nes atsirastu kitų priežasčių patikslinti ar tai autobusas, ar troleibusas.

                                        Comment


                                          Tokiu atveju galima net ir tokią numeraciją daryti, kuri labai paplitusi Lenkijoje. Privedu Varšuvos pavyzdį:
                                          0-39 reguliaraus eismo tramvajai
                                          4* - nereguliaraus eismo tramvajai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
                                          1** - reguliaraus eismo autobusai (beveik visi numeriai užpildyti)
                                          2** - reguliaraus eismo midi klasės autobusai (atsirado tik 2007-2009 m. kaip papildymas esamiems autobusams, greičiausiai šie numeriai bus naudojami ir normalių autobusų maršrutams)
                                          3** - nereguliaraus eismo autobusai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
                                          4** - nereguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
                                          5** - reguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
                                          6** - buvę naktinių autobusų žymėjimai, dabar Nk* (k - kryptis (1, 2, 3 ir pan.)
                                          7** - reguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
                                          8** - nereguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
                                          C** - specialūs autobusai lapkričio 1-ąją (C - Cmentarz=kapinės)
                                          E** - ekspresai, pagrindinės trasos: "Tolimas rajonas - ilgas atstumas, kai nestoja - Centras"
                                          Vilniuje gali būti taip:
                                          0-99 - troleibusai
                                          1** - autobusai
                                          3** - nereguliaraus eismo autobusai.
                                          N** - naktiniai autobusai
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2009.02.09, 15:33.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X