Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pakaktų ir piniginė bauda, lygi patirtų nuostolių sumą padauginus iš trijų + 1 mėnesis kalėjimo
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Pakaktų ir piniginė bauda, lygi patirtų nuostolių sumą padauginus iš trijų + 1 mėnesis kalėjimo
      Kaip amerikoj. Piniginė bauda+kalėjimas.

      Comment


        Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
        O darbas, tai kad statys Autobuso parko darbininkai... vat tau ir daugiau Beje del autobuso stiklo didzio jis manau kainuoja brangiau nei 800lt
        Pats stiklas,parkas pats ju nesiveza ,o perka per ivairius tarpininkus
        (savu zmoniu firmas ) kainuoja iki 5000 litu. Bet pati svarbiausia esme yra tame ,kad parkas apdraudes autobusus su 10 000 litu fransize.Tai reiskia ,kad draudimas mazesniu nuostoliu kaip 10 000 litu neatlygina. Taip padaryta tam ,kad kainuotu maziau pats draudimas,o nuostolius jie isplesineja is vairuotoju. Jei vairuotojas gerai pamoka kysiu parko valdininkams, tuomet jie autobusa dar karta varo kur i siena ar stulpa (priklausomai nuo pirmines avarijos aplinkybiu) ,kad nuostoliai virsytu 10 000 litu ir apmoketu draudimas. Todel tas veikejas ,kuri rode per tv ir aiskino apie nuostolius yra paprasciausias sukcius. Jis zino ,kad vairuotojas nekaltas ir taip pat mato ,kad nuostoliu draudimas gali neatlyginti,teks paciam parkui susitaisyti.todel jis is karto jau sako,kad nuostoliai virsys 10 000 litu ( pagal draudimo fransize), nes zino ,kad jei kas jie ta autobusa parke 'dadaus' iki reikiamos sumos:-))) Stai tokia realybe.

        Comment


          Tai šiaip frančizės draudimas niekad nepadengia, ją visada apmoka draudėjas. Jei plotu sienon ir nuostolių būtu 80000, vistiek draudimas išmokės 70000, o 10000 dengtu parkas ar pan. Kažkaip neįtikinamai man tokios machinacijos skamba.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tai šiaip frančizės draudimas niekad nepadengia, ją visada apmoka draudėjas. Jei plotu sienon ir nuostolių būtu 80000, vistiek draudimas išmokės 70000, o 10000 dengtu parkas ar pan. Kažkaip neįtikinamai man tokios machinacijos skamba.


            Pasirodo ,kad tu nezinai kas tai yra fransize. Tai susitarimas,nuo kokios sumos apmoka draudimas.Pavzys: jei apdrausi pilnai sumai ,tai draudimas tau padengines nuostolius ir uz kiekviena pacano ibrezima vinimi. Kadangi tokiu smulkiu ivykiu buna daug ir daznai,tai draudimas nori arba dideliu imoku arba pasiulo kita varianta, t.y. draudima su fransize. Sakykim fansize 500 litu ir draudimo imokos suma mazesne. Tokiu atveju jei tai ibres sparna ar tu stuktelsi ir sudauzysi sakykim pazibinti ir tie nuostoliai nevirsys 5oo litu-reiskia draudimas tau nemokes nieko. Bet jei stuktelsi stiriai ir nuostoliai sakykim sieks 2000 litu-draudimas tau apmoka visa 2000 litu suma. Siuo atveju jau nebeisskaiciuojama ta fransizes 500 litu suma. Apmokama pilnai viskas. O draudimo imokos tuo mazesnes ,kuo didesne fransizes suma,nes stambios avarijos pasitaiko retai ir draudikui tai apsimoka.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Pasirodo ,kad tu nezinai kas tai yra fransize. Tai susitarimas,nuo kokios sumos apmoka draudimas.Pavzys: jei apdrausi pilnai sumai ,tai draudimas tau padengines nuostolius ir uz kiekviena pacano ibrezima vinimi. Kadangi tokiu smulkiu ivykiu buna daug ir daznai,tai draudimas nori arba dideliu imoku arba pasiulo kita varianta, t.y. draudima su fransize. Sakykim fansize 500 litu ir draudimo imokos suma mazesne. Tokiu atveju jei tai ibres sparna ar tu stuktelsi ir sudauzysi sakykim pazibinti ir tie nuostoliai nevirsys 5oo litu-reiskia draudimas tau nemokes nieko. Bet jei stuktelsi stiriai ir nuostoliai sakykim sieks 2000 litu-draudimas tau apmoka visa 2000 litu suma. Siuo atveju jau nebeisskaiciuojama ta fransizes 500 litu suma. Apmokama pilnai viskas. O draudimo imokos tuo mazesnes ,kuo didesne fransizes suma,nes stambios avarijos pasitaiko retai ir draudikui tai apsimoka.
              Atrodo pats nežinai kas yra frančizė. Siūlau pasiskaityti:
              Frančizė – tai nuostolių dalis, kurią draudiminio įvykio atveju dengia pats vežėjas. Pavyzdžiui, jeigu draudimo sutartyje nustatyta 750 EUR frančizė, o draudiminio įvykio sąlygota žala yra 2 000 EUR, draudimo kompanija atlygins žalą 1250 EUR ribose, o 750 EUR teks apmokėti pačiam vežėjui. T.y., kuo didesnė frančizė, tuo daugiau nuostolių įvykio atveju turės dengti pats vežėjas. Kita vertus - kuo didesnė frančizė, tuo mažesnė paties draudimo kaina. Todėl reikia kiekvienam apskaičiuoti, koks draudimas apsimoka – ar brangesnis su maža frančize, ar pigesnis, tačiau dėl didelės frančizės kiekvieno įvykio atveju vežėjas turės daugiau išlaidų.
              Šaltinis.

              Sudarant draudimo sutartį, gali būti nustatyta frančizė - tai nuostolių dalis, kurią kiekvieno draudiminio įvykio atveju atlygina pats draudėjas. Draudimo bendrovė atlygina nuostolių dalį, viršijančią frančizės sumą. Frančizė gali būti išreikšta litais arba procentine išraiška. Pagrindinis frančizės taikymo privalumas yra tas, kad ji ženkliai sumažina draudimo įmoką, nes draudimo kompanijai nebereikia reguliuoti administravimo kaštams imlių smulkių žalų. Be to, kai kuriose draudimo bendrovėse draudimas be frančizės įmanomas tik išskirtiniais atvejais.
              Šaltinis.

              Taigi frančizė yra ta pinigų suma, kuri yra išskaičiuojama iš patirtos žalos kompensacijos sumos. Be to, draudimo kompanija neišmoka kompensacijos sumos, jei ji yra mažesnė už frančizės sumą. Abu teisūs, bet iki galo neišsiaiškinę, kas tai yra
              Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.10, 18:41.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Puikiai žinau kas ta frančizė, o jei kartais rašydamas kažko tiksliai nežinau. Visada prieš galutinai publikuodamas pranešimą, pasitikslinu neišsenkančiame informacijos šaltinyje - internete.

                Man įdomesnis kitas dalykas. Tie kyšiai ir trankymai į stulpus, bei sienas. Čia realiai taip yra buvę ar tiesiog tokia prielaida ?

                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Taigi frančizė yra ta pinigų suma, kuri yra išskaičiuojama iš patirtos žalos kompensacijos sumos. Be to, draudimo kompanija neišmoka kompensacijos sumos, jei ji yra mažesnė už frančizės sumą. Abu teisūs, bet iki galo neišsiaiškinę, kas tai yra
                Tiesą pasakius žinau ir gan daug tuom domėjausi. Gal kiek neaiškiai parašiau

                Comment


                  Tai tiesiog abu sakėt, bet iki galo nepasakėt. Ir gavosi, kad vienas kalbėjo tik apie vienus privalumus/trūkumus, pamiršdamas kitus, o kitas - atvirkščiai. Va kaip būna
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Nuo gruodžio 15 d. keičiasi 13 autobusų maršruto trasa

                    Miesto gyventojų patogumui, nuo gruodžio 15 dienos 13 autobusų maršruto „Markučiai–Stotis–Dzūkų g.–Liepkalnis“ pratęsiama iki Žemojo Pavilnio. Autobusai nuo Markučių važiuos Pavilnio gatve iki Žemojo Pavilnio.
                    Autobusų trasų ir eismo tvarkaraščių pakeitimai internetinėje svetainėje , pateikiami nuo gruodžio 10 dienos.
                    www.vilniustransport.lt
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      /\Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.

                      Comment


                        Parašė nagi Rodyti pranešimą
                        /\

                        Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.
                        Liks. Kas norės, tikrai važiuos traukiniu.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Šią savaitę keliskart mačiau 18 maršruto autobusą su lenkiškais valstybiniais numeriais
                          www.lt-lv-forum.org/

                          Comment


                            Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                            Šią savaitę keliskart mačiau 18 maršruto autobusą su lenkiškais valstybiniais numeriais
                            Tai bandymams gautas MAN autobusas varomas CNG. Jau šiame forume buvo minėta, kad jis važinės apie mėnesį pas mus.

                            Comment


                              Parašė nagi Rodyti pranešimą
                              /\

                              Autobusų maršrutų plėtra yra gerai, tačiau tai reiškia, kad nebeliks keleivių važiuojančių į/iš Pavilnį traukiniu. Iki šiol visuomeninis transportas Žemutiniame Pavilnyje buvo tik traukinys.

                              Autobusas vaziuos tik 1 karta per valanda. Tuo tarpu poilsio dienomis vaziuos kas valanda ir bus 4 beveik dvieju valandu "tarpai" grafike, kada nevaziuos. Traukinys gi ir pigiau kainuoja i Pavilni. Be to vazineja dazniau, gerokai dazniau - darbo d. net 30 reisu, piko metu 3 traukiniai per valanda.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Autobusas vaziuos tik 1 karta per valanda. Tuo tarpu poilsio dienomis vaziuos kas valanda ir bus 4 beveik dvieju valandu "tarpai" grafike, kada nevaziuos. Traukinys gi ir pigiau kainuoja i Pavilni. Be to vazineja dazniau, gerokai dazniau - darbo d. net 30 reisu, piko metu 3 traukiniai per valanda.
                                Taip yra todėl, kad ten nenumatomas labai didelis keleivių srautas. Pvz. 33 ar 4A tai iš tiesų važiuoja kas 2 val. (33 tik poilsio dienomis taip), bet keleivių yra. Reikia džiaugtis bent tuo, nes gali atsitikti taip pat, kaip su 52A, kai iš maršruto kasdien dirbusio nuo 6 iki 22 padarė 7-15:30.
                                Tie "4 beveik 2 val. tarpai" susidaro tik 2 kartus, kai vairuotojams yra pietūs. Visi kiti yra tai, kas gaunasi dėl intervalo ~80 min.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  As siek tiek nesuprantu 4A ir 4 marsruto grafiku sudarymo ir paciu marsrutu:

                                  * vaziuoja kas 40-60 min (cia suprantama, nes keleiviu nedaug)
                                  * tuo tarpu buna ir taip, kad isvaziuoja 4A autobusas, o po 10 minuciu atvaziuoja ir 4.., sekancio reikia laukt apie valanda...
                                  * marsrutai beveik vienodi (4A vaziuoja iki Mickunu)

                                  Galima butu suderinti tvarkarasti taip, kad nebutu intervalu: 40 min, 5 min, 60 min, 10 min..
                                  Arba pakeisti 4A autobuso trasa: vaziuotu kaip 74 link stoties (nesustodamas plente) - toliau pylimo g. link Kudirkos aikstes.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Grafikuose tai tikrai nesamonė yra, bet reikia nepamiršti, kad 4A yra 4-o reisai iki Mickūnų, kuriuos išskyrė atskiru numeriu, kad nebūtų painiavos.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Grafikuose tai tikrai nesamonė yra, bet reikia nepamiršti, kad 4A yra 4-o reisai iki Mickūnų, kuriuos išskyrė atskiru numeriu, kad nebūtų painiavos.
                                      Galetu isvis kita marsruta padaryt, nes nuo Lukiskiu iki Mickunu greiciausia pro Olandu g. vaziuoti.
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Mettal:Va ka tik sužinojau kad ne O405 NU reikia rasyti o Mercedes O405N2Ü CNG
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Gerai Dėl CNG tai savaime suprantama, o N2, tai neatkreipėme dėmesį į "pažemintus" langus tarp 1 ir 2 durų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X