Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne apie autobusu greiti kalba eina o apie tai kaip tu 60km/h greiciu persoktum tikrai nemaza bordiura siulau kieme pasibandyti tokiu greiciu ant borto uzvaziuoti

    Comment




      Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu? Aisku tai atsitinka del to kad traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius vaziuoja iki N. Vilnios. Tai ar nebutu paprasciau isigyt pora automotrisiu Naujoji Vilnia - Vilnius marsruto populiarinimui. Arba sutrumpint Kaunas-Vilnius, Trakai Vilnius iki Vilniaus. Ir bilietas tiek pat kainuoja kaip ir autobuse, ir vaziuoti tik 10-15 min. Galima butu net idiegti elektronini bilieta traukiniuose, ir nereiketu pirktis bilieto stoty.

      Zodziu cia gelezinkelis turi dideli potenciala, tik kazkodel LG nenori ji pilnai isnaudoti.
      Traukiniai vaziuoja apytusti (pakaktu ir automotrises).

      O cia palyginimui 74 autobuso tvarkarastis nuo Draugystes st., kuri yra prie N. Vilnios stoties:

      Autobusas i stoti nuvaziuoja per 21 min.

      Bet konkuruoti su autobusu parku butu irgi neimanoma. Nes padazninus traukiniu vaziavima, reiketu pertvarkyti 14 ir 67 autobusu marsrutus, kurie isveziotu keleivius po rajona.
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        Atvaizdas


        Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu? Aisku tai atsitinka del to kad traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius vaziuoja iki N. Vilnios. Tai ar nebutu paprasciau isigyt pora automotrisiu Naujoji Vilnia - Vilnius marsruto populiarinimui. Arba sutrumpint Kaunas-Vilnius, Trakai Vilnius iki Vilniaus. Ir bilietas tiek pat kainuoja kaip ir autobuse, ir vaziuoti tik 10-15 min. Galima butu net idiegti elektronini bilieta traukiniuose, ir nereiketu pirktis bilieto stoty.

        Zodziu cia gelezinkelis turi dideli potenciala, tik kazkodel LG nenori ji pilnai isnaudoti.
        Traukiniai vaziuoja apytusti (pakaktu ir automotrises).

        O cia palyginimui 74 autobuso tvarkarastis nuo Draugystes st., kuri yra prie N. Vilnios stoties:
        Atvaizdas

        Autobusas i stoti nuvaziuoja per 21 min.

        Bet konkuruoti su autobusu parku butu irgi neimanoma. Nes padazninus traukiniu vaziavima, reiketu pertvarkyti 14 ir 67 autobusu marsrutus, kurie isveziotu keleivius po rajona.
        Konkurencija gautūsi su 74 maršrutu. Taip reikėtų pertvarkyti 67 ir 14, bei 18 maršrutus jog tiktų persėsti patogiai. ir įvesti bilietą kuris būtų skirtas pavyzdžiui autobusams ir šiam traukinio maršrutui...
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          Konkurencija gautūsi su 74 maršrutu. Taip reikėtų pertvarkyti 67 ir 14, bei 18 maršrutus jog tiktų persėsti patogiai. ir įvesti bilietą kuris būtų skirtas pavyzdžiui autobusams ir šiam traukinio maršrutui...
          Cia jau jie galetu geruoju susitarti.
          Dar galima butu privatizuoti tam tikrus gelezinkelio marsrutus, krie iskart taptu pelningi.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            pavyzdžiui?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Galėtų susitarti su privatininkais kurie veža žmones iš Mickūnų ir Lavoriškių į N. Vilnia kad vežtų iki traukinių stoties, bei ivestų su jeis kaškokius spec. bilietus... Taip pogi turėtų įrengti aikštelę autobusams ir mikriukams. Atrestauruoti visiškai N. Vilnios stotį. Vėliau jei viskas pasiseks pastatyti Dugiaaukštę automobilių stovėjimo aisštęlę tiems žmonėms kurie atvažiuoja iš kaimų. Galėtų nemokamai pastatyti automobilį (jei tarkim nusiperka nuolatini bilietą. jie ne moka kaškokia suma minimalią....
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu?
                Matyt todėl, kad elektrinių traukinių depas yra už Naujosios Vilnios. Taigi jie vistiek pravažiuoja pro Naujosios Vilnios stotį.

                Comment


                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                  Bet konkuruoti su autobusu parku būtų irgi neįmanoma.
                  Viskas įmanoma, reikia tik labai norėti ir neretai dar ir galėti. Jau daug kartų šiame forume esu minėjęs, kad maršrutas Stotis-Oro uostas turi būti pratęstas iki Naujosios Vilnios, nes iš šio mikrorajono nėra tiesioginio susisiekimo su TVOU (išskyrus taxi). Susisiekimo ministras Butkevičius yra minėjęs, kad šis maršrutas dar bus patęstas ir iki Salininkų. Mano skaičiavimu, motrisė nuo NV iki Salininkų nuvažiuos per 20 minučių (plius laikas sustojimams, taigi išsitęs iki pusvalandžio). Tad paskaičiuokite, kiek laiko užtrunka NV gyventojas, sėdęs į 74, po to persėdęs į 1 maršruto autobusus važiuoti iki TVOU? Pagal http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...id=search&l=lt, tokia kelionė truks 1h 03 min, čia įskaičiavus autobuso laukimą persėdant.
                  Va čia ir keisčiausia - pinigai ant žemės guli, reikia tik nepatingėti, pasilenkti ir juos pasiimti.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
                      a) kai veži 30+ kg lagaminą, mintis apie persėdimą nedžiugina.
                      b) o ar aš minėjau, kad jis reikalingas tik susisiekimui tarp stotelių TVOU ir NV? Juk Maxas jau rašė apie susisiekimo "patogumus", nelabai bėra ką pridurti.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        pavyzdžiui?
                        Na man kilo tokia gana idomi mintis: marsrutus Trakai-Vilnius Vilnius-Naujoji Vilnia Vilnius-Oro uostas ir kitus priemiestinius perduoti valdyti Susisiekimo Paslaugoms, ikurti Vilniaus Gelezinkeliu bendrove ir integruoti i Vilniaus miesto ir priemiesciu visuomeni transporta. Ivesti vieningus elektroninius bilietus. O Lietuvos Gelezinkeliai ir toliau vykdytu keleiviu pervezimus tarpmiestiniais marsrutais.
                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                        Comment


                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Na man kilo tokia gana idomi mintis: marsrutus Trakai-Vilnius Vilnius-Naujoji Vilnia Vilnius-Oro uostas ir kitus priemiestinius perduoti valdyti Susisiekimo Paslaugoms, ikurti Vilniaus Gelezinkeliu bendrove ir integruoti i Vilniaus miesto ir priemiesciu visuomeni transporta. Ivesti vieningus elektroninius bilietus. O Lietuvos Gelezinkeliai ir toliau vykdytu keleiviu pervezimus tarpmiestiniais marsrutais.
                          Mintis tikrai nebloga, tik kaip "nulaužti" LG ir jos lobistus valdžioje?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Matyt todėl, kad elektrinių traukinių depas yra už Naujosios Vilnios. Taigi jie vistiek pravažiuoja pro Naujosios Vilnios stotį.
                            As nenusimanau gelezinkelio taisykliu, o ar neimanoma butu nevaziuot po kiekvieno reiso i depa, o kaip troleibusai ryte is parko isvaziuoja ir vakare grizta?
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              a) kai veži 30+ kg lagaminą, mintis apie persėdimą nedžiugina.
                              .

                              Lagaminas dazniausiai buna max 20- kg...

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Mintis tikrai nebloga, tik kaip "nulaužti" LG ir jos lobistus valdžioje?
                                Si problema turetu buti sprendziama salies mastu. Gelezinkeliai realiai negauna jokio pelno is keleiviu pervezimo (traukinukai vazineja po 4 vagonus ir tusti, uztat zmones grudasi perpildytuose autobusuose), gyvena tik is kroviniu pervezimo ir valstybes dotaciju lengvatininkams. Tai kam tada valstybei leisti pinigus i ora? Keleiviams pustusciam traukiny? Nesuprantu as sio dalyko...
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.

                                  Jei pasiseks galima per 25 min nuvaziuoti is N. Vilnios i oro uosta jau dabar...
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Maxas, juk per tris minutes neišeis persėsti.
                                    O kur čia žiūri?
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                      Maxas, juk per tris minutes neišeis persėsti.
                                      O kur čia žiūri?
                                      Tai zinoma kad neimanoma suspeti. Todel ir visai butu naudingas marsrutas: Salininkai - Oro Uostas - Vilnius - Naujoji Vilnia. Su intervalu 10 min piko metu ir 15-20 nepiko.

                                      www.marsrutai.lt/LG
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Tėsiog užtektų grafikus suderinti tai, kad eitų patogiai per 5-10 min persėsti ir gerai informuoti visuomenę. Tokiu būtų finansai padidėtų.
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                          Tėsiog užtektų grafikus suderinti tai, kad eitų patogiai per 5-10 min persėsti ir gerai informuoti visuomenę. Tokiu būtų finansai padidėtų.
                                          Tai kad jau ir dabar naudojant esamu srautu kiekius galima butu suderint tvarkarascius.
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X