Parašė Al1
Rodyti pranešimą

Valandinis bilietas taip pat pridėtų populiarumo VT.

Bet tai nereiškia, kad tai geras pavyzdys. Turbūt pats sutiktum, kad toks vaizdelis labai gadina sostinės urbanistinį vaizdą. Be to, autobusų palikimas be priežiūros yra rizikingas dalykas, nes kokie vaikėzai gali padaužyt langus net ir dienos metu.
Aš kaip tik rašau, kad tokio dydžio miestuose kaip Kaunas, Klaipėda, Panevėžys neverta kurti pagrindinių ir privežamųjų maršrutų diferenciacijos. Na gal iš dalies tokią sistemą būtų galima kurti Kaune, bet Klaipėda tam per mažas miestas, be to, Klaipėdos miesto pati geografija ir taip beveik ideali miesto VT. Čia beveik visi maršrutai yra pagrindiniai.
Bet tai nereiškia, kad tai geras pavyzdys. Turbūt pats sutiktum, kad toks vaizdelis labai gadina sostinės urbanistinį vaizdą. Be to, autobusų palikimas be priežiūros yra rizikingas dalykas, nes kokie vaikėzai gali padaužyt langus net ir dienos metu.
Comment