Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aa supratau tada. Jau numaniau kažką panašaus. Gal žinote kaip dažnai ar kiek autobusų juo važinėjo?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė skunk Rodyti pranešimą
      kolega biski klaidini, buvo taip:

      47 Antakalnis-Dvarčionys-Kalno g.-Naujoji Vilnia
      9 Vilkpėdė - Justiniškės
      Neklaidinu del 47. Jis is tiesu, kiek panemu, kelis paskutiniuosius savo egzistavimo metus (panaikintas buvo, o po to atgime kaip marsrutas is Lukiskiu i Pilaite) buvo Antakalnis - Davarcionys.

      Del 9 atsiprasau, suklydau. Is tiesu i Justiniskes vaziavo.


      Beje, turiu sena 1987 m. Vilniaus visuomeninio transporto zemelapi-schema. Reikes patalpinti...

      Comment


        Al1, būčiau labai dėkingas už tą schemą (žemėlapį)
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Al1, būčiau labai dėkingas už tą schemą (žemėlapį)

          Pasistengsiu artimiausiu metu...

          Comment


            Gerai, su nekantrumu laukiu.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Vilniuje siūloma branginti autobusų ir troleibusų bilietus

              Vilniaus miesto savivaldybėje svarstoma galimybė branginti vietinio susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietus. Sprendimo projektą inicijuoja opozicija. Meras Juozas Imbrasas įžvelgia rinkiminį triuką, tačiau sutinka, kad bilietai privalo brangti: paskutinį kartą jų kainos mieste buvo peržiūrėtos 2005 m., nuo to laiko skola vežėjams išaugo dvigubai.

              Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,10 Lt, vardiniai mėnesiniai bilietai autobusui arba troleibusui - 40 Lt, mėnesiniai bilietai abiem transporto priemonėms – 60 Lt.

              Tarybai siūloma vienkartinius bilietus branginti iki 1,80 Lt, mėnesinius - iki 70 Lt.

              Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuotų 100 Lt.


              Toks sprendimo projektas opozicinių frakcijų atstovų iniciatyva trečiadienį buvo įtrauktas į tarybos posėdžio darbotvarkę. Posėdį nusprendus pratęsti kitą dieną, jis turėtų būti svarstomas penktadienį.

              Valdantieji dvejoja bilietus branginti prieš artėjančius Seimo rinkimus. Jų manymu, tai geriausiai būtų padaryti nuo naujų metų, kai bus suformuotas naujas savivaldybės biudžetas.


              „Niekas neginčija, kad bilietų kainas reikia peržiūrėti, tačiau jie (opozicija – DELFI) paskui pateiks taip, kad štai J. Imbrasas pakėlė kainas, nors patys inicijuoja”, - aiškino sostinės meras.

              Savivaldybės duomenimis, nuo 2005 m. dėl pasikeitusios šalies ekonominės situacijos savivaldybės įsiskolinimas vežėjams išaugo nuo 35 mln. litų iki 66 mln. litų.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17757395
              gera gyventi gerai

              Comment


                Vilniuje nuo rugpjūčio neliks popierinių mėnesinių bilietų

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17807033


                Tuo pačiu pristatau atsiradusį naują tinklalapį, kuriame pagaliau yra galimybė internetu pasipildyti el. bilieto kortelę. Tačiau atkreipiu jūsų dėmesį į tai, jog šitaip pildantis įskaičiuojamas ir aptarnavimo mokestis, berods 2 Lt:

                https://www.transportobilietas.lt/


                Papildymas: Išsamesnė informacija straipsny "Vilniuje po metų neliks popierinių transporto bilietų":

                http://www.alfa.lt/straipsnis/191209
                Paskutinis taisė furtivete; 2008.07.22, 16:14. Priežastis: Papildymas

                Comment


                  Marijampolės apskrities viešasis transportas

                  Parašė Prodigal Stranger
                  O tai ką tie 'Ikarusai' veikia kitom dienom, kad jų pasirodymas mieste sukelia susidomėjimą: ar jie turi kokį įprasta neženklų maršrutą, kuriuo dirba kasdien, ar išlenda tik iš taip vadinamo rezervo, kuomet linijoje nėra kam dirbti?... Juk jei yra autobusas, tai jis turi ir pastovų vairuotoją, kuris savo darbo valandas kiekvieną dieną turi išdirbti.
                  Jau kitoje temoje minėjau, kad Vilniuje beveik visais maršrutais paleido trumpus autobusus ir jų jau ima trūkti. Deja pas mus vairuotojus (pas mus 2 vairuotojai vienai masinai dirba 2 pamainom) gali mėtyti iš vieno autobuso į kitą kaip ir iš vieno maršruto į kitą (pvz. vienintelė Vilniuje (ir Lietuvoje atrodo) Karosa B941 praeitą savaitę pirm., treč. ir penkt. - 19u maršrutu, o antr. ir ketv. - 31-u. Vakar ji vėl buvo 31-u, o šiandien jau jos vietoje Neoplan N4021 (2008-07-24; 7:35; Stotis).

                  O 16a maršrutu (kuriuo kasryt važiuoju į darbą) dažniausiai dirba midi klasės autobusai visą darbo savaitę. Praeitą savaitę buvo VanHool A508, o šią - mažiukas MAN EM192 (2008-07-24; 7:36; Stotis)

                  Jau per paskutinius 2-3 mėn. mačiau vieną vairuotoją dirbantį 4 skirtingose mašinose - Volvo 7700, Volvo B10M, VanHool A300 ir Karosa B832.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Jau kitoje temoje minėjau, kad Vilniuje beveik visais maršrutais paleido trumpus autobusus ir jų jau ima trūkti.
                    O Klaipėdoje kaip tik trūksta prailgintų autobusų... Pagrindiniu, aštuntu, maršrutu darbo dieną važiuoja ne daugiau kaip dešimt prailgintų autobusų, o grafikų yra, berods, penkiolika.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Jau per paskutinius 2-3 mėn. mačiau vieną vairuotoją dirbantį 4 skirtingose mašinose.
                      Įsivaizduoju, kas iš jų liks... Kiekvienas autobusas turi turėti vieną arba du vairuotojus, kuriems tas autobusas yra kasdienė darbo vieta, ir viskas. Jei vienas iš vairuotojų susirgo arba atostogauja, porininkui yra sustatomas toks grafikas, kad jis galėtų dirbti vienas. O jeigu prie vairo sėda kas papuola, tai mašina yra nujojama, nustekenama ir t.t.

                      Comment


                        Trumpas komentaras



                        http://www.youtube.com/watch?v=lss1BG4mZmg

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Trumpas komentaras



                          http://www.youtube.com/watch?v=lss1BG4mZmg

                          Oj vargsai jus vilnieciai... Didele ir nepavidetina problema, kurios niekas taip ir neisprendzia.

                          Comment


                            Vilniaus troleibusuose jau pradeti bilietu pardavimo kasos aparatu vairuotojo kabinoje montavimo darbai. Ant prietaisu skydo desineje puseje pritvirtintas skystuju kristalu ekranas su klavisais. Bilietu spausdintuvas yra atskiras (ne taip, kaip Kaune). Tai paprasti kasos spausdintuvai, kurie naudojami parduotuvese.
                            Taciau jie sumontuoti nepatogioje vairuotojui vietoje. Vairuotojui teks net kilstelti nuo sedynes, norint atplesti atspausdinta bilieta.

                            Comment


                              VALIOO! Troleibusai grįžta į Naujininkus ir paleidžiamas naujas troleibusų maršrutas. Naujienos

                              « Atgal
                              /2008-07-25/
                              Vilniečiams įsteigtas naujas troleibusų maršrutas

                              Vilniuje nuo rugpjūčio 4 dienos pradės kursuoti naujas - 20 - asis troleibusų maršrutas "Žirmūnai - Žygimantų g. - Pylimo g. - Stotis". Iš Žirmūnų troleibusai važiuos Žirmūnų, T. Kosciuškos, Žygimantų, Vilniaus, Jogailos, Pylimo gatvėmis iki stoties ir atgal.

                              Šis maršrutas įsteigtas atsižvelgiant į Žirmūnų gatvės gyventojų prašymus, kadangi link stoties jiems važiuoti reikėjo keliais maršrutais. Dabar, važiuodami naujai įsteigtu 20 - uoju troleibusų maršrutu, Žirmūnų gyventojai sugaiš mažiau laiko viešajame transporte bei sumažės keleivių srautai kitų maršrutų troleibusuose.
                              http://www.troleibusai.lt/lt/main/news?id=3224

                              /2008-07-24/
                              Keičiamos troleibusų 10 ir 17 maršrutų trasos

                              Nuo 2008 m. rugpjūčio 1 dienos iki rugpjūčio 3 dienos bus sutrumpinta 17 troleibusų maršruto trasa, nes bus perkeliamas šio maršruto kontaktinis tinklas. Dėl to, 17 maršruto "Žirmūnai - Kauno g. - Stotis" troleibusai nevažiuos iki stoties, bet nuo Ševčenkos stotelės, jie važiuos žiedu - Kauno, Naugarduko gatvėmis, toliau - savo trasa.

                              Nuo rugpjūčio 4 dienos 17 maršruto "Žirmūnai - Naujininkai" ir 10 maršruto "Antakalnis - Kalvarijų g. - Naujininkai" trasos nuo Švitrigailos gatvės bus pratęstos ir troleibusai vėl važiuos į Naujininkus.
                              http://www.troleibusai.lt/lt/main/news?id=3223

                              Pagaliau kažkas naujo
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                nematau, kuo džiaugtis (dėl naujo maršruto). taip tai bus patogiau Žirmūnų gyventojams, tačiau tai nėra maršrutų optimizavimas. tiesiog dar labiau apkraus kai kurias ir taip problematiškas vietas arba nuskriaus Antkalnio gyventojus, paretinę 2 maršruto troleibusus. Čia panašiau į priešrinkiminį triuką.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  O kas sakė, kad 2-o reisus karpys? Mažins greičiausiai 17-ojo.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Gerai, kad atsiras naujas troleibusu marsrutas. Taciau nemanau, kad troleibusai vazines daznai. Bus kaip koks 12 ar 13 marsrutas - 3-4 troleibusai per valanda, kartais 2.
                                    Blogiausia yra tai, kad jau 10 metu kaip nera pleciamas kontaktinis tinklas. Paskutines tinklo pletra buvo 1998 m. i Sauleteki. Po to seke linijos i Valakampius demontavimas 2000 m. Berods tarp 1998 ir 2000 m. buvo isardyta ir linija i Uzupi, iskeltas eismas is Gedimino prospekto 2001 m.

                                    Tik buvo nutiesta linija i Siaures miesteli. Bet jos galima neskaityti - pora simtu metru atsaka su ziedu nuo magsitrales Zirmunu gatveje.
                                    Kaunui bent yra kuo pasigirti. Per pastaruosius 10 metu troleibusu tinklo pletra buvo nemaza. Nors poreikis plesti tinkla ir yra ir Kaune.

                                    Comment


                                      Kiek žinau, tai dar planuojama tiesti nedidelę atkarpą nuo Pašilaičių žiedo iki Kaimelio žiedo. Įdomiausias momentas yra tas, kad esant rudeniniams tvarkaraščiams Kaimelio žiedas būna pilnai užstatytas pikiniais autobusais, o kai čia ateis troleibusai, jiems neliks vietos. Į dabartinį žiedą iškelti neįmanoma, nes į Fabijoniškes važiuosiantys autobusai negalės apsisukti ties Žemynos stotele, kaip daro trumpi 33 ir 52a.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        kad linija tes galima sprest pagal tai, kad troleibusinius stulpus tiesdami kelia dejo - kartu matyt planuose ir ateities gatveje planuojami troleibusai, ir netgi kazkiek kalvariju gatveje - keli stulpai link siemens uz kuro aparaturos sankryzos (iki ten, kur tvarkytas kelias) irgi troleibusiniai yra, tai gal kada nors sulauksime.....

                                        Comment


                                          Siandien Volvoje pamaciau,sorry uz kokybe cia su mobiliako
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X