Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 3 ir 9 troleibusų maršrutai visada buvo tik 2-ojo parko maršrutai, tai buvo netgi tuomet, kai 9 maršrutas dar buvo žiedinis ir visiškai nepanašus į dabartinį prieš maždaug 18 metų. Tik vėliau keletas grafikų 3 maršrute (kiek pamenu, iš pradžių buvo perduoti 3 grafikai) buvo aptarnaujami 1-ojo parko, po to periodiškai to atsisakoma ir vėl grįžtama atgalios... O tų iš vieno parko į kitą perduotų troleibusų tikrai nėra tiek daug... Tiesa, yra ir tokių, kurie po "pabuvojimo" kitame parke sugrįžo į senąjį.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienintelį logišką paaiškinimą matau kaip vairuotojo neatsakingumą - ne vieną sykį mačiau kaip 12-u važiavo autobusas su 12grt trafaretais. Šiuo atveju reikia išsiaiškinti koks autobusas tada juo dirbo, nes kol kas galiu tik tokią išvadą pateikti. Jei ilgas - tai yra 12, jei trumpas - tada jau įdomu.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąBent jau taip Denis Simonov sakė Bet puslapyje www.vilniustransport.lt tvarkaraščių nėra. Bet puslapyje www.vilniustransport.lt tvarkaraščių nėra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai informatyvu, bet visgi į temą:
 
 Nauja bilietų sistema trikdo Vilniaus viešojo transporto darbą
 
 Nežinau kaip jus, bet mane tai stebina. Ar ir kituose pasaulio miestuose, kur diegtas el. bilietas, tai šitaip užtruko ir buvo tokių nesklandumų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten ilgas KAROSA būvo (rezervinis)Parašė Mettal Rodyti pranešimąVienintelį logišką paaiškinimą matau kaip vairuotojo neatsakingumą - ne vieną sykį mačiau kaip 12-u važiavo autobusas su 12grt trafaretais. Šiuo atveju reikia išsiaiškinti koks autobusas tada juo dirbo, nes kol kas galiu tik tokią išvadą pateikti. Jei ilgas - tai yra 12, jei trumpas - tada jau įdomu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąVienintelį logišką paaiškinimą matau kaip vairuotojo neatsakingumą - ne vieną sykį mačiau kaip 12-u važiavo autobusas su 12grt trafaretais. Šiuo atveju reikia išsiaiškinti koks autobusas tada juo dirbo, nes kol kas galiu tik tokią išvadą pateikti. Jei ilgas - tai yra 12, jei trumpas - tada jau įdomu.Labai tikėtina, kad buvo taip, kaip parašė Mettal. Tą dieną 12 maršrutu važiavo ilga Karosa nr. 358, kuria vairavo vairuotojas, kuris paprastai dirba MAN'u nr. 431. Taigi Karosa turbūt buvo rezervinė. O jeigu trafaretai buvo 12 gr, tai nebūtinai yra vairuotojo kaltė, galbūt kažkoks keleivis tiesiog pastatė jį atvirkštinė puse. Juk būna, kad vidury dienos galima pamatyti autobusą, kurio gale užrašyta "Grįžta į parką", kai tuo tarpo iš priekio šito nėra.Parašė Norbert Rodyti pranešimąTen ilgas KAROSA būvo (rezervinis)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Argi ant antros trafareto pusės yra greitojo?Parašė Marius555 Rodyti pranešimąLabai tikėtina, kad buvo taip, kaip parašė Mettal. Tą dieną 12 maršrutu važiavo ilga Karosa nr. 358, kuria vairavo vairuotojas, kuris paprastai dirba MAN'u nr. 431. Taigi Karosa turbūt buvo rezervinė. O jeigu trafaretai buvo 12 gr, tai nebūtinai yra vairuotojo kaltė, galbūt kažkoks keleivis tiesiog pastatė jį atvirkštinė puse. Juk būna, kad vidury dienos galima pamatyti autobusą, kurio gale užrašyta "Grįžta į parką", kai tuo tarpo iš priekio šito nėra.
 Lapkričio 1 mačiau 63 maršruto autobusą su grt trafaretais. Matyt vairuotojas per skubėjimą ne tuos pasiėmė...(?)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiekvienas maršrutas turi savo trafaretą. Vienoje pusėje rašomas maršrutas, kitoje - Grįžta į parką (kai kur ir stotelė nurodyta, kartais ir maršruto numeris 34-ojo atveju). Keleiviai daugiausiai čia gali tik apsukti juos, bet iš 12 į 12grt jų paversti negaliParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąArgi ant antros trafareto pusės yra greitojo?
 Lapkričio 1 mačiau 63 maršruto autobusą su grt trafaretais. Matyt vairuotojas per skubėjimą ne tuos pasiėmė...(?) . O dėl 63 aš irgi taip maniau, kol nepamačiau, kad ir 38A su "greitojo" spalvomis važinėjo. Čia turbūt esmė tame, kad tai vistiek yra toks pats 63, koks ir buvo pernai, o gaminti dar mažiausiai 36 (3 trafaretai 12 mašinų, nepaisant to, kad dalis jų su elektronine švieslente (o juk kažkada jų buvo 26(!)) trafaretus su paprastu 63 yra per didelė prabanga (net jei jie kainuoja nedaug, bet vis tiek norima taupyti ir neeikvoti bergždžiai laiko). . O dėl 63 aš irgi taip maniau, kol nepamačiau, kad ir 38A su "greitojo" spalvomis važinėjo. Čia turbūt esmė tame, kad tai vistiek yra toks pats 63, koks ir buvo pernai, o gaminti dar mažiausiai 36 (3 trafaretai 12 mašinų, nepaisant to, kad dalis jų su elektronine švieslente (o juk kažkada jų buvo 26(!)) trafaretus su paprastu 63 yra per didelė prabanga (net jei jie kainuoja nedaug, bet vis tiek norima taupyti ir neeikvoti bergždžiai laiko).
 P.S. ta pati 358 Karosa visada dirba 74-u.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr liūdniausia šio mėnesio naujiena - nurašyta Karosa B732 nr. 331. Vienos paskutinių mano turimų foto:
 http://www.fotobus.msk.ru/photo/65778/
 http://www.fotobus.msk.ru/photo/65779/
 O čia kaip ji atrodo šiandien ... ...
 Atvaizdas
 
 
 13 metu ir viskas autobusui.... Ar jam kazkas daugiau rimto atsitiko, nes paziurejus i kalna 1991-1995 metu mersedesu ar vanhoolu kiek nejaukiai nuteikia... O ir dujiniai tokio pat amziaus atkeliauja. Ar jie cia lietuvoj taip nelaiko, ar siaip jie nelaiko taip?Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.13, 12:13.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt kad Lietuvoje... Prieš gerus 3 metus nurašė 2 Karosas B732 (134 ir 228). Mano nuomone šitą Karosą apsimokėjo laikyti labiau, nei 1 dujinį, kuris nė savaitės negali pravažinėti nesugedęs. Ir tai nenuostabu, kai Vilniaus autobusų parkas tampa Vilniaus autobusų zooparku - iki masinio padevėtų autobusų pirkimo Vilniuje buvo tik Ikarusai, Karosos, seni geri minkštieji MB O305 serijos autobusai ir keli pavienių modelių atstovai. O dabar kas?Parašė mskapss Rodyti pranešimą13 metu ir viskas autobusui.... Ar jam kazkas daugiau rimto atsitiko, nes paziurejus i kalna 1991-1995 metu mersedesu ar vanhoolu kiek nejaukiai nuteikia... O ir dujiniai tokio pat amziaus atkeliauja. Ar jie cia lietuvoj taip nelaiko, ar siaip jie nelaiko taip?
 Blue Bird (Chevrolet CV200) 1
 Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG) 12
 Castrosua CS40 (Mercedes-Benz O405G) 10
 Ernst Auwärter Clubstar (MB LP 1117) 1
 Hess (Mercedes-Benz O405) 3
 Heuliez GX417 (Volvo B10LA) 4
 Ikarus-260.37 1
 Ikarus-280.00 1
 Ikarus-280.01 1
 Ikarus-280.33 2
 Ikarus-280.64 1
 Karosa B732 3
 Karosa B741 60
 Karosa B832 28
 Karosa B841 9
 Karosa B941 1
 Daewoo Lublin-3 3
 MAN 10.180 (NM182) 1
 MAN 10.180 (EM192(?)) 1
 MAN NG232 CNG 3
 MAN NG272 10
 MAN NL202 4
 MAN NL232 CNG 1
 MAN SL200 2
 Mercedes-Benz O350RHD Tourismo 1
 Mercedes-Benz O405 13
 Mercedes-Benz O405G 30
 Mercedes-Benz O405GN 13
 Mercedes-Benz O405N2 11
 Mercedes-Benz O405N2Ü CNG 3
 Mercedes-Benz O520 Cito 5
 Mercedes-Benz O530 Citaro 10
 Neoplan N213H Jetliner 1
 Neoplan N4021/3 3
 Repstad (Volvo B10M-60) 1
 Saffle 2000 (Volvo B10BLE-60 CNG) 8
 Saffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) 34
 Scania CN112CL 2
 Van Hool A300 10
 Van Hool A508 9
 VBK M500F (Volvo B10M-60) 1
 Volvo 7700 60
 Volvo 7700A 30
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na, mechaniskai panasu, kad modeliu yra daug maziau, nes ir castrosua yra tie patys techniskai O405g, (ir visi Hess bei daug paties mercedes gaminto O405 modifikaciju (is viso taip O405g yra 82 - 3 vieta po karosa ir naujuju volvo), o ir jie patys tarpusavyje (mazgais) panasus tiek i neoplanus, tiek i MAN (kuriu dar 20 susidaro), tai nemanau, kad jau taip baisiai ta modeliu ivairove atrodo.. Mane labiau amzius stebino, kaip vieni dar labai normaliai vaziuoja, o kita jau nuraso...Paskutinis taisė mskapss; 2009.05.15, 11:42.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip jau ir laikas atėjo dar vienam "Vilniaus autobusų" autobusų sąrašo papildymui . .
 Informacija atnaujinta 2009-05-15, t.y. šviežut šviežutėlė 
 Parsisiusti (182,0Kb)
 Dėmesio, peržiūrai reikalinga programa Excel! Jeigu kas jos neturi, rašyk man asmenines žinutes - perkelsiu į tekstinį formatą, surūšiavęs pagal jūsų pageidaujamą kriterijų (modelis, valstybinis ar garažinis numeriai, pagaminimo data)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent jau taip buvo prieš kokius penkis metusParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąArgi ant antros trafareto pusės yra greitojo? Pastaruoju metu tokių trafaretų nemačiau, bet galbūt senus iš kažkur paėmė. Arba vis dėlto vairuotojas supainiojo. Pastaruoju metu tokių trafaretų nemačiau, bet galbūt senus iš kažkur paėmė. Arba vis dėlto vairuotojas supainiojo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mercedes Benz O 305 niekad nebuvo minksti autobusai,tai standartiniai miesto tipo autobusai,buvo du priemiestiniai"Mercedes Benz O 307",uzmirsai paminet kad buvo "MAN",ir austriski "Graef en Stifft"Parašė Mettal Rodyti pranešimąTurbūt kad Lietuvoje... Prieš gerus 3 metus nurašė 2 Karosas B732 (134 ir 228). Mano nuomone šitą Karosą apsimokėjo laikyti labiau, nei 1 dujinį, kuris nė savaitės negali pravažinėti nesugedęs. Ir tai nenuostabu, kai Vilniaus autobusų parkas tampa Vilniaus autobusų zooparku - iki masinio padevėtų autobusų pirkimo Vilniuje buvo tik Ikarusai, Karosos, seni geri minkštieji MB O305 serijos autobusai ir keli pavienių modelių atstovai. O dabar kas?
 Blue Bird (Chevrolet CV200) 1
 Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG) 12
 Castrosua CS40 (Mercedes-Benz O405G) 10
 Ernst Auwärter Clubstar (MB LP 1117) 1
 Hess (Mercedes-Benz O405) 3
 Heuliez GX417 (Volvo B10LA) 4
 Ikarus-260.37 1
 Ikarus-280.00 1
 Ikarus-280.01 1
 Ikarus-280.33 2
 Ikarus-280.64 1
 Karosa B732 3
 Karosa B741 60
 Karosa B832 28
 Karosa B841 9
 Karosa B941 1
 Daewoo Lublin-3 3
 MAN 10.180 (NM182) 1
 MAN 10.180 (EM192(?)) 1
 MAN NG232 CNG 3
 MAN NG272 10
 MAN NL202 4
 MAN NL232 CNG 1
 MAN SL200 2
 Mercedes-Benz O350RHD Tourismo 1
 Mercedes-Benz O405 13
 Mercedes-Benz O405G 30
 Mercedes-Benz O405GN 13
 Mercedes-Benz O405N2 11
 Mercedes-Benz O405N2Ü CNG 3
 Mercedes-Benz O520 Cito 5
 Mercedes-Benz O530 Citaro 10
 Neoplan N213H Jetliner 1
 Neoplan N4021/3 3
 Repstad (Volvo B10M-60) 1
 Saffle 2000 (Volvo B10BLE-60 CNG) 8
 Saffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) 34
 Scania CN112CL 2
 Van Hool A300 10
 Van Hool A508 9
 VBK M500F (Volvo B10M-60) 1
 Volvo 7700 60
 Volvo 7700A 30
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusu modeliu ivairove tik padidina eksploatacines islaidas. Geriausia, kai yra maksimum 2-3 modeliai ir kelios ju modifikacijos, neturincios esminiu konstrukcijos skirtumu. Taip buvo tarybiniais laikais - LAZ 695 (keliu modifikaciju), pradzioje Ikarus 55 ir 180, o veliau Ikarus 260 ir 280.
 
 Troleibusu parkui gerai - pagrindine troleibusu "mase" - Skoda 14Tr ir Soliaris. Dar 4 Skoda 15 Tr ir 1 vnt. Jelzc/PNTKM.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minkštaisiais juos pavadinau todėl, kad jų sėdynės išties tokios ir buvo. Čia ne ta prasme, kad priemiestiniai. MB O307 ir MAN aš priskyriau prie "kelių pavienių modelių atstovų". "Grafai" pragyveno pas mus neilgai. Apie juos man beveik nieko nėra žinoma. Be to yra viena vienintelė nuotrauka, kurioje jis yra užfiksuotas. O ir nustatyti koks jo numeris yra sunku, nes ten nieko nesimato.Parašė wanderer Rodyti pranešimąMercedes Benz O 305 niekad nebuvo minksti autobusai,tai standartiniai miesto tipo autobusai,buvo du priemiestiniai"Mercedes Benz O 307",uzmirsai paminet kad buvo "MAN",ir austriski "Graef en Stifft"
 Beje, šitas sąrašas yra dabartinės būklės, o ne istorinis. Jei reikia tokio panašaus pilno, jį galima rasti čia - http://www.fotobus.msk.ru/show.php?did=1072
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė mskapss Rodyti pranešimą13 metu ir viskas autobusui.... Ar jam kazkas daugiau rimto atsitiko, nes paziurejus i kalna 1991-1995 metu mersedesu ar vanhoolu kiek nejaukiai nuteikia... O ir dujiniai tokio pat amziaus atkeliauja. Ar jie cia lietuvoj taip nelaiko, ar siaip jie nelaiko taip?
 
 VAP jau neturi pinigu remontams ir kai kurie dalykai ,tokie kaip kondicionieriai jau is vis netaisomi . Siaip ziurima,kad autobusas vaziuotu ,o i vis daugiau atsirandanciu visokiu smulkmenu jau nebekreipiama demesio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ka jums tokia informacija pateike,kad kondincionieriai netaisomi?...jei nezinote tikros remonto darbu padeties-tai neskleiskite dezinformacijos?Parašė praeivis Rodyti pranešimąVAP jau neturi pinigu remontams ir kai kurie dalykai ,tokie kaip kondicionieriai jau is vis netaisomi . Siaip ziurima,kad autobusas vaziuotu ,o i vis daugiau atsirandanciu visokiu smulkmenu jau nebekreipiama demesio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 wanderer: Jus nezinote ar VAP'as nepardave karosa autobusus ? Nes girdejau kad i kazkokita miesta atkeliavo karosa is Lietuvos ir idomu ar cia VAP'as jau pradejo pardavineti???Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas dar nei vieno "KAROSSA" nepardaveParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąwanderer: Jus nezinote ar VAP'as nepardave karosa autobusus ? Nes girdejau kad i kazkokita miesta atkeliavo karosa is Lietuvos ir idomu ar cia VAP'as jau pradejo pardavineti???
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė wanderer Rodyti pranešimąKa jums tokia informacija pateike,kad kondincionieriai netaisomi?...jei nezinote tikros remonto darbu padeties-tai neskleiskite dezinformacijos?
 
 Koks skirtumas del ko netaisomi: ar del pinigu ar detaliu trukumo ar ismanymo stokos ar laiko nebuvimo. Faktas tas ,kad dabar gali sesti i autobusus ,pavazuineti mieste kokia karsta diena ir ant pirstu galesi suskaiciuoti,kuriuose veikia kondicionieriai:-)
 Comment





Comment