Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sekant šia logika, nėra reikalinga toliau laikyti du reisus į Skaidiškes — 12 ir 16. Pakaktų 12 visai panaikinti, o 16 paleisti ratu nuolat, ne tik vakare. O jei tai kažkam sukelia didelių nepatogumų, galima sugalvojus kokį 16A maršrutą paleisti priešinga kryptimi tik darbo dienomis piko metu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  
 Pasityčiojimas iš žmonių. 52 panaikins. Kaip iš Bukiškių reiks į miestą keliauti kas neturi automobilio? Pėsčiomis?????
 32 autobusas. Intervalai sveiku protu nesuvokiami. Paskutiniai autobusai savaitgaliais iš Žvėryno 21:09 val., kai anksčiau 22:30 važiuodavo.. Kas bus kai vasaros laiku jų dar sumažins? 
 
 Temos pavadinimą reikėtų pakeisti dabartinis skamba kaip piktas pokštas dabartinis skamba kaip piktas pokštas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo Bukiškių iki stotelės "Medelynas" paeiti viso labo 2 km., nuo ten kursuoja 52A. Kaune taip drastiškai nesielgia. Čia tiesiog tokius maršrutus apkerpa ir aptarnauja tik piko metu. O šiaip tai gal prie Bukiškių yra tarpmiestinių maršrutų stotelė? Ten miestas ar jau rajonas?Parašė music Rodyti pranešimą 
 Pasityčiojimas iš žmonių. 52 panaikins. Kaip iš Bukiškių reiks į miestą keliauti kas neturi automobilio? Pėsčiomis?????
 32 autobusas. Intervalai sveiku protu nesuvokiami. Paskutiniai autobusai savaitgaliais iš Žvėryno 21:09 val., kai anksčiau 22:30 važiuodavo.. Kas bus kai vasaros laiku jų dar sumažins? 
 
 Temos pavadinimą reikėtų pakeisti dabartinis skamba kaip piktas pokštas dabartinis skamba kaip piktas pokštas
 
 O dėl 32-ojo tai intervalai ne piko vos kas valandą, kai piko metu kas 20 min. Manau visai nėra dėl ko kelti tokią isteriją, nes susisiekimas piko metu išlieka labai geras, o ne piko metu teks prisitaikyti prie tvarkaraščio. Kai parašei, kad "intervalai sveiku protu nesuvokiami", pamaniau, kad važiuos kelis kartus per dieną... Yra tik vienas didelis tarpas tarp 9-10 val., ten paliekamas tik vienas autobusas ir jam kaip tik yra 30 min. pietų pertrauko, dėl to susidaro didelis tarpas intervale... Taigi tikrai perdedi.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 15:10.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paeiti VOS 2 km. Nu tu genijus 
 Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.
 
 32 darbo dienomis
 
 8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
 
 Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei ten miestas, tada dviejų km neaptarnauti negalima, nes draudžia įstatymai ir tuo turi rūpintis miesto vežėjas. Jei ten rajonas, tada miesto vežėjas turi teisę neaptarnauti ir nuo pagrindinio kelio turi vežti rajono vežėjas.Parašė music Rodyti pranešimąPaeiti VOS 2 km. Nu tu genijus 
 Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.
 
 32 darbo dienomis
 
 8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
 
 Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
 
 32 tvarkaraštį pacitavai ne piko laiko. Kaip ir sakiau, intervalai maždaug kas valandą ir tik vienas didesnis tarpas dėl pietų pertraukos. Tuo tarpu aš pacituosiu piko metu kaip jis kursuoja: 6:05 6:27 6:47 7:12 7:33 7:55 16:07 16:30 16:51 17:15 17:39 17:54. Situacija prasta tik ne piko metu, kada keleivių, matyt, nėra tiek daug, kad apsimokėtų leisti dvi transporto priemones.
 
 Dėl ėjimo pėsčiomis jau pasakiau, jei miestas - tada negalima, jei rajonas - tada jau rajono savivaldybės problema spręsti situaciją.
 
 Prailgintą leisdavo turbūt dėl to, kad piko metu kursuodavo tas pats autobusas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.
 
 Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti..Parašė sleader Rodyti pranešimąTai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.
 
 Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.
 
 32 autobuso maršruto ne miesto ribose zonoje gyvena turbūt 10 000 ar daugiau gyventojų..  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miesto ar rajono riba, miesto vežėjui daro labai didelę įtaką. Miesto vežėjas už nuostolingus kilometrus mieste iš miesto savivaldybės gauna dotacijų. Bet miesto vežėjas, už nuvažiuotus nuostolingus kilometrus rajone, negauna dotacijų nei iš miesto, nei iš rajono savivaldybių. Taigi lieka trys variantai: branginti važiavimą miesto vežėjui rajono ribose, retinti važiavimą rajone arba naikinti važiavimą rajone.Parašė music Rodyti pranešimąTurbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti..
 
 32 autobuso maršruto ne miesto ribose zonoje gyvena turbūt 10 000 ar daugiau gyventojų.. 
 
 10 000 gyventojų yra pakankamai mažas skaičius, nes geriausiu atveju apie 30 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Bet tai pakankamas skaičius, kad ten transportas važiuotų be perstojo (ne tik piko metu).
 
 Kaip jau minėjau, tokiu atveju problemą turi spręsti rajono savivaldybė. Ji arba turi skelbti konkursą, kad atsirastų vežėjas, sutinkantis aptarnauti tą vietovę, arba sutarti su miesto vežėju, kad jis bent dalį reisų iki ten kursuotų.Parašė sleader Rodyti pranešimąTai 32 niekada nepasižymėjo dideliu dažnumu, jis berods ir važiuodavo kas pusvalandį ir rečiau, nebent piko metu mažesniu intervalu.
 
 Ir Bukiškės, kaip ir Buivydiškes su Zujūnais mano žiniomis yra rajonas. Čia didesnė problema dėl rajoninių maršrutų. Nes miesto transportas gan daug "išsikerojęs" ir į rajoną, tai tokio kaip rajoninis transportas nėra labai daug.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 16:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai pats nesusiduri su tokiom problemom- tau tai kas.. O tu imk ir išaiškink tam mažam skaičiui gyventojų, kad jie nereikalingi niekam yra, ir kad tai yra jų pačių problemos, kad jiems nepatogumų kyla.Parašė amiko Rodyti pranešimąMiesto ar rajono riba, miesto vežėjui daro labai didelę įtaką. Miesto vežėjas už nuostolingus kilometrus mieste iš miesto savivaldybės gauna dotacijų. Bet miesto vežėjas, už nuvažiuotus nuostolingus kilometrus rajone, negauna dotacijų nei iš miesto, nei iš rajono savivaldybių. Taigi lieka trys variantai: branginti važiavimą miesto vežėjui rajono ribose, retinti važiavimą rajone arba naikinti važiavimą rajone.
 
 10 000 gyventojų yra pakankamai mažas skaičius, nes geriausiu atveju apie 30 proc. kasdien naudojasi viešuoju transportu. Bet tai pakankamas skaičius, kad ten transportas važiuotų be perstojo (tik piko metu). 
 Pamėgink nuvažiuoti į Kelmę ir pasakyti: jūsų yra per mažai ir jūs nereikalingi.
 
 Tikėkimes šitos visos VT nesąmonės yra laikinos ir po kelių metų optimizuos ir atkurs sistemą..Paskutinis taisė music; 2009.04.25, 16:37.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemasParašė music Rodyti pranešimąKai pats nesusiduri su tokiom problemom- tau tai kas.. O tu imk ir išaiškink tam mažam skaičiui gyventojų, kad jie nereikalingi niekam yra, ir kad tai yra jų pačių problemos, kad jiems nepatogumų kyla. 
 Pamėgink nuvažiuoti į Kelmę ir pasakyti: jūsų yra per mažai ir jūs nereikalingi.
 
 Tikėkimes šitos visos VT nesąmonės yra laikinos ir po kelių metų optimizuos ir atkurs sistemą.. Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą. O jei tyliai sėdės ir niekam nesakys, kad jiems negerai, tai niekas tuo ir nepasirūpins. Laikas žmonėms išmokti gyventi demokratijoje, jau vis tik greitai bus 20 metų, kaip demokratiška Lietuva. Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą. O jei tyliai sėdės ir niekam nesakys, kad jiems negerai, tai niekas tuo ir nepasirūpins. Laikas žmonėms išmokti gyventi demokratijoje, jau vis tik greitai bus 20 metų, kaip demokratiška Lietuva.
 
 Aš visiškai suprantu tuos į keblią padėtį patekusius gyventojus. Bet kalbat apie viešąjį transportą, reikia nepamiršti ir to, kad jis taip pat yra verslas, o versle viskas paprasta - nuostolinga - atsisakom, pelninga - puoselėjam. Viešasis transportas yra susipynęs tiek su verslu, tiek su socialiai svarbia veikla, todėl pokyčiai šioje srityje būna skaudūs, bet kartais būtini, kad nebankrutuotų visa įmonė.
 
 O dėl VT sistemos, tai ji tikrai laikina ir vėliau veikla bus reorganizuota.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 17:18.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba keisti valstybės santvarką. Juk lietuvis negali gyventi demokratijoje. Atsiranda gudresnių ir pradeda vogt... Na, bet ne apie tai tema. Jau esu rašęs apie tai kitose temose, nusibodo tą patį kartoti ir ginčytis...Parašė amiko Rodyti pranešimąLaikas žmonėms išmokti gyventi demokratijoje, jau vis tik greitai bus 20 metų, kaip demokratiška Lietuva.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba atsakys formaliai: "pinigų NĖRA, bet mes dirbam." ir išmes pro duris.Parašė amiko Rodyti pranešimąAš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą. Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebūk toks pesimistas. Jei žinai pas ką eiti ir ką sakyti, tai ir problema tikrai bandys spręsti... O ar ji bus išspręsta - kitas klausimas. Juk verslininkui negali įsakyti imtis nuostolingos srities. Čia būtų tas pats, kas parduotuvės vadovo reikalauti, kad prekiauti žmonėms itin reikalingą daiktą, bet tik tam tikra kaina. Jei važinėtų iki ten, tai tik su didesne kaina, kad apsimokėtų, bet tada kažin ar kas važiuotų... Ir matau čia tik kelias galimybes: arba didinti atokiais maršrutais važinėjantiems žmonėms bilietų kainas, arba didinti dotacijas iš valstybes, ką reikštų, kad už visų žmonių pinigus, patekusius į valstybės iždą, būtų kompensuojama (šelpiama) dalis keleivių, kad jiems kelionė būtų pigesnė.Parašė music Rodyti pranešimąArba atsakys formaliai: "pinigų NĖRA, bet mes dirbam." ir išmes pro duris. Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 18:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.25, 18:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt prieinam prie dar vienos problemos — Vilniaus miestui teks plėstis. Jau keli metai kalbama apie Lentvario prijungimą, nors per tą laiką teprijungė tik Grigiškes. Tik laiko klausimas, kada Vilniaus miesto dalimi taps Zujūnai, Gineitiškės, Avižieniai, Bukiškis, visos Riešės, Buivydiškės; kitoje pusėje Kuprioniškės (kaimiškoji dalis), Nemėžis, Daržininkai, Skaidiškės, Rudamina, Salininkai (jie kažkaip nei prijungti nei palikti), galbūt dar Juodšiliai. Tai atlikus ir sutvarkius infrastruktūrą, nenuostabu jei gyventojų skaičius pasieks 600.000.Parašė music Rodyti pranešimąTurbūt nereikia aiškinti, kad tos miesto/rajono ribos iš tiesų nieko nereiškia. Gineitiškės, Zujūnai yra prie pat miesto, tačiau įbestas ten miesto pabaigos ženklas ir viskas, nors pilna prie miesto laukų prijungta kur kelis kilometrus važiuot gali ir nepamatyt nė vieno pastato, nė vieno žmogaus nesutikti.. I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matosi, kad žmogus nelabai gaudosi kame yra reikalas. Taigi paaiškinsiu kas ir kaip:Parašė music Rodyti pranešimąPaeiti VOS 2 km. Nu tu genijus 
 Jo o iki perkūnkiemio paeiti vos 4 tai kam ta isterija išties. nugi nieko tokio. Pavaikščios kam darbas nuo 7 ryto mieste. Atsikels anksčiau. Pusę penktos ir pasivaikščios.
 
 32 darbo dienomis
 
 8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
 
 Beje, niekad nesupratau kam 52 autobusus leisdavo prailgintus ne piko metu..
 32 Šiais išvardintais važiavimo laikais maršrutu važiuoja 1 ir tas pats autobusas. Kaip tu manai ką čia dar retinti? Po 20-30 min. atstovas padaryti? Vasarai nuims 1 pikinį autobusą ir viskas. Dabar piko metu prie vieno 32-ojo prisijungia dar 2 mašinos.
 52 Vėl nesusivoki, kame reikalas. Pažiūrėk į grafiką ir surask man kursavimo padažnėjimą piko metu. Juo visą dieną dirba vienas ir tas pats autobusas. Niekur taip nedaroma, kad ne piko metu būtų tik trumpi, o piko metu tik ilgi - neįmanoma taip suplanuoti vairuotojų darbo. Ilgi autobusai leisti dėl Bukiškių ŽŪM. Dabar srautas žymiai sumažėjo ir palikti trumpi autobusai, nors ir tada nebūdavo tiek keleivių.
 
 Salininkai yra Vilniaus miesto Naujininkų seniūnijos dalis. Tarandė irgi (Pašilaičių seniūnija), bet kažkodėl autobusai į ją važiuoja pagal rajono licenziją, t.y. ten toks pats rajonas kaip ir Bukiškės. Į Bukiškes galima nusigauti su priemiestiniais, kurie važiuoja gan dažnai (Maišiagala-Karvys, Širvintos, Brinkiškės/Babrukiškės, Sudervė). Bet... 52 naudojasi labai daug moksleivių, todėl tikslingiausia būtų buvę įvesti 1 pamainos autobuso grafiką darbo dienomis (7-16 val.) kaip ir 52a. Poilsio dienomis kursavimą palikti, nes juo yra naudojamasi, priešingai nei 52a, kuris poilsio dienomis vežioja CO2, H2O, O2, N2, cigarečių dūmus - viską, tik ne keleivius.Parašė Wycka Rodyti pranešimąMatyt prieinam prie dar vienos problemos — Vilniaus miestui teks plėstis. Jau keli metai kalbama apie Lentvario prijungimą, nors per tą laiką teprijungė tik Grigiškes. Tik laiko klausimas, kada Vilniaus miesto dalimi taps Zujūnai, Gineitiškės, Avižieniai, Bukiškis, visos Riešės, Buivydiškės; kitoje pusėje Kuprioniškės (kaimiškoji dalis), Nemėžis, Daržininkai, Skaidiškės, Rudamina, Salininkai (jie kažkaip nei prijungti nei palikti), galbūt dar Juodšiliai. Tai atlikus ir sutvarkius infrastruktūrą, nenuostabu jei gyventojų skaičius pasieks 600.000. Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje sutrikusi elektra paralyžiavo troleibusų eismą
 www.DELFI.lt
 2009 balandžio mėn. 27d.
 Pirmadienį po pietų Vilniaus Laisvės prospekte, sankryžoje prie Spaudos rūmų buvo paralyžiuotas troleibusų eismas. Miestiečiai galėjo suskaičiuoti daugiau kaip 20 vienas paskui kitą išsirikiavusių troleibusų.
 
 Kaip DELFI teigė „Vilniaus troleibusų“ dispečerė, sankryžoje 23 minutėms buvo dingusi elektros srovė. Apie 16 val. gedimas buvo rastas ir sutvarkytas.
 Kitose miesto vietose troleibusai važiavo įprastu grafiku.
 
 Jei turite nuotraukų iš įvykio vietos, siųskite delfi@delfi.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O šiandien Kaune buvo nutrūkę troleibusų tinklo elektros laidai pačiame centre Valandą laiko tvarkė, tuo metu policija reguliavo eismą.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Valandą laiko tvarkė, tuo metu policija reguliavo eismą.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Del VT kursavimo laiko pradzios. Ir kaip jis atsilieps isvykstanciu is Vilniaus tarpmiestiniu autobusu, ir priemiestiniu traukiniu tvarkarasciams.
 Ilgai netrukus, turetu buti atliekami ir minetu tvarkaraciu korekcija, t.y pavelinamas kai kuriu autobusu bei traukiniu isvykimo laikas. Pavyzdziui, autobusas is Vilniaus i Taurage, Sakius, Jurbarka per Kauna (tai ir pirmasis autobusas i Kauna); jis isvyksta 5.40. Ar i Alytu per Trakus, Onuski - 5.45, Panevezi ir Birzus - 5.50.
 
 Kaip patekti keleiviui i stoti, jei pirmasis 1-ojo marsruto troleibusas i stoti atvyksta 5.32, 2-ojo - 5.29, 5-ojo - 5.31, 7-ojo 5.36,
 16-ojo - 5.32? O jei troleibusas veluos?
 15 ir 20 marsrutu - po 6 val. Autobusai - taip pat veliau nei pirmieji troleibusai.
 
 O dviaukstis greitasis elektrinis traukinys, isvykstantis 5.20 val. Kas juo vaziuos, jei tuo metu i stoti galima atvykti tik taksi ar prasyti, kad kas nors is seimos nariu atveztu masina. Na, kiti traukiniai isvykdavo ir anksciau tusti, nes jie skirti zmonems ryte atvezti i Vilniu.
 
 Taip kad neisvengiamai turetu buti koreguojami ir kai kuriu tarpmiestiniu autobusu tvarkarasciai. Turbut ir dviaukscio traukinio pirmasis reisas bus pavelintas bent puvalandziu. Nes 5.20 ir taip per anksti i Kauna.
 
 Priemiestiniams autobusu reisai is Vilniaus anksti ryte buna tusti. Cia tas pats atvejis kaip ir su traukiniais.
 Comment






 Dar pamirsai Galgius
 Dar pamirsai Galgius 
Comment