Parašė autobusas36
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar, kai autobusų ir troleibusų parkai yra sujungti ir vadovas yra vienas, tai visi pasirašomi įsakymai yra bendri (?)Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
 Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet ir naujose taisyklėse nieko nepasakyta apie išlipimą pro priekines duris...Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiemet vasarį patvirtintos naujos keleivių vežimo taisyklės Vilniaus mieste.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.
 
 
 Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos
 http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...ro-spalva.htmlPrieš porą savaičių paaiškėjo, jog sostinėje skelbtą viešųjų pirkimų konkursą ekologiškiems autobusams įsigyti už ES lėšas laimėjo UAB „Adampolis“ bei MAN Truck & Bus Polska“. Bendrovių „Vilniaus viešasis transportas“ bei „Adampolis“ vadovams praėjusią savaitę pasirašius sutartį, maždaug po poros mėnesių autobusai vilniečiams bus pradėti gaminti.
 
 Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 CityLAZ 13?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąNa ką Vilniečiai, po nedidelių nesklandumų pagaliau pasirašė sutarti su "MAN" gamykla, tai laukiam naujų autobusų.
 
 
 Naujieji vilniečių MAN bus sidabro spalvos
 
 http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...ro-spalva.html
 
 Na o ,kad neliūdėtumėte, jau greit išbandysim naują "LAZ" markės autobusą.
 
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas kuris jus parodėt paveikslėlyje neegzistuojaParašė oranger Rodyti pranešimą
 
 Bus CityLAZ 12 LF CNG
  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/ Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priekinės durys autobusuose ir troleibusuose yra suprojektuotos ir įrengtos ne dėl grožio, o dėl keleivių patogumo. Netgi Karosų kabinos priekinių durų isterijos metu buvo puikiai pertvarkytos taip, kad keleiviai galėtų lengvai patekti vidun. Vadinasi visi autobusai ir troleibusai Vilniuje TURI galimybę bent jau įleidinėti keleivius pro priekines duris, bet to nedaro, nes NENORI.
 
 Paprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
 
 Bet tai yra muilo burbulas. Vairuotojas nėra joks transporto priemonės savininkas ar viršininkas, o tik paprastas samdinys, kuriam patikėta tą transporto priemonę vairuoti. Taip jis yra už ją atsakingas ir turi ją prižiūrėti, tačiau nėra įgaliotas primetinėti savo tvarkos ar remtis įvairiomis savo interpretacijomis.
 
 Ir štai vienas atsiranda, kuris nori daugiau savos erdvės, įskaitant ir priekines duris. Kitas atsiranda. Dar vienas prisijungia. Galų gale susidaro visas pulkas tokių, jie ima prašyti, reikalauti, daryti spaudimą savo valdžiai, profsąjungoms (o tai išvis idealu, nes Eismo skyriaus viršininkas kartu yra ir aktyvus vairuotojų profsąjungos narys, kažkuriuo metu buvęs, o gal ir dabar yra jų pirmininkas) - atseit ginkite mūsų teises. Ir tos galų gale nusileidžia ir vairuotojai gauna, ko pageidavę - (ne)teisėtas įsakymas "iš viršaus" ir lipdukas draudžiantis artintis prie priekinių durų net per atstumą.
 
 Tai kam gi tarnauja viešasis transportas? Vairuotojams ar keleiviams?
 
 Be jokios abejonės šita tvarka yra įteisinta valdžios, bet tai padaryta vairuotojų iniciatyva. Jeigu tas įsakymas yra neteisėtas, jis turi būti atšauktas, o ne vykdomas. Reikės bus ir iki mero nueita ir išsiaiškinta.
 
 O teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip... Taip... Puikiai ir, svarbiausia, taikliai išdėstytos mintys. Panašūs dalykai nutinka kiekvienam parke (ir ne tik autobusų). Visuomet atsiras vairuotojų, kuriems, tarkim, autobusas - tai kaip antri namai. Savos tvarkos įvedimas keleivių atžvilgiu - tik viena medalio pusė. Dažni atvejai, kuomet autobuso gailima kolegoms ir imamasi įvairių gudrybių, kaip išeiginėmis dienomis jį išlaikyt neliestą išvengiant 'svetimo' vairuotojo, kurio mašina tuo metu sugedusi, ruošiama tech. apžiūrai ir pan. Savininkiškas požiūris, galbūt net liguistas, bet tuo pačiu ir šiek tiek suprantamas.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąPaprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tam tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal minimalus papuošimas ir nėra blogai, bet kai peržengiamos ribos, tai atrodo išties ne kaip. Viename Klap"o autobuse, trumpame MAN, priekyje buvo išklijuoti "Barbie" plakatai ir alaus reklamos, pilna širdelių ir kitokių "lipūčkų". Nežinau, ar dar dirba tas autobusas linijose, bet vaizdas būdavo keistas ir kartu liūdnas, pagalvojus kaip jis atrodė dirbdamas Vokietijoje ir kaip jį "pagražino" vietiniai vairuotojai..Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąPaprastai dauguma vairuotojų ekipažų turi jiems priskirtas transporto priemones ir jų dažnai nekaitalioja. Per ilgą laiką vairuotojai pripranta prie to autobuso ar troleibuso ir šiek tiek įsijaučia. Užuolaidėlės, puokštytės, kilimukai - gaunasi vos ne kaip savi namučiai. Natūraliai ima save traktuoti kaip tos "savos erdvės" valdytoju, ar viršininku ir ima reikšti tm tikras pretenzijas į tą transporto priemonę, vos ne atseit mano ir jose savivaliauti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priekinių durų problemos nebuvo tol, kol nebuvo nupirkti Solariai ir Karosos. Škodose 14 Tr kabinos pilnai atskirtos ir vairuotojai duris atidarinėdavo. Nors kartais pasitaikydavo ir nenoro atidaryti, bet visgi vairuotojas nei šalo, nei skersvėjis juos pratraukinėdavo... Todėl retai kada neatidarydavo. Škodų 9Tr vairuotojai buvo priversti atidarinėti visas duris - dviejų durų Škodose be jokių kalbų. Taip pat ir tridurėse, nes dviejų durų nepakako, kad keleiviai greitai įliptų ir išliptų - vidurinės gi buvo siauros. Ikarusų kabinos taip pat buvo pilnai atskirtos, tiek senesnės, su durimis į saloną, tiek ir paskutinės modifikacijos - su atskiru įėjimu iš lauko. Todėl vairuotojai nešalo ir turėjo pakankamai vietos, o priekinių durų pusę varčios visada atidarydavo.
 LAZ'ų vairuotojai buvo priversti varstyti ir priekines duris, nes per per vienas siauras duris gale išlipimas ir įlipimas būtų trukęs minutes... Pirmųjų partijų naudoti MB ir MAN greitai buvo "modernizuoti" įrengiant kabinas ir pusę priekinių durų paimant vairuotojo kabinai. Bet likusi pusė buvo keleiviams atidaroma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagražino vairuotojas - KLAP'o gėda. Vairuotojas - KLAP'o gėda. Per brūkšnį. Ne kartą ir ne du buvo skųstąsi ir dėl klaikiai atrodančio autobuso salono, ir dėl pačio vairuotojo darbo (paskutinį nusiskundimą prieš pusantro mėnesio skaičiau KKT svečių knygoje), tačiau niekas nekreipia dėmesio... Autobusas (gar.nr. 04) lig šiol tebedirba, o barbės, angelai, velniai, drugiai, cigarečių reklamos ir kitoks 'grožis' spindi ir žėri visomis spalvomis.Parašė neoplan Rodyti pranešimąGal minimalus papuošimas ir nėra blogai, bet kai peržengiamos ribos, tai atrodo išties ne kaip. Viename Klap"o autobuse, trumpame MAN, priekyje buvo išklijuoti "Barbie" plakatai ir alaus reklamos, pilna širdelių ir kitokių "lipūčkų". Nežinau, ar dar dirba tas autobusas linijose, bet vaizdas būdavo keistas ir kartu liūdnas, pagalvojus kaip jis atrodė dirbdamas Vokietijoje ir kaip jį "pagražino" vietiniai vairuotojai..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie ko čia reorganizacija, kai rugsėjo mėnesį VAP ir VT buvo atskiros respublikos? Jeigu netiki, kad toks įsakymas egzistuoja, siūlau pasiskambinti į parką arba pačiam užeiti ir pasiskaityti skelbimų lentą. Aš šiaip sau tokiais teiginiais nesimėtau.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąO teiginys, kad autobusuose jau seniai taip buvo, čia tik troleibusai tik dabar kažką įteisino - išvis juokingas. Jis reiškia, kad arba toji garsioji reorganizacija buvo visiškai popierinė ir visiškai nefunkcionuojanti arba autobusų vairuotojai patys nutarė ir visą tą laiką savavališkai vykdė savo politiką. Bet kuriuo atveju skamba gerai.
 
 Dauguma autobusų vairuotojų įlipantiems keleiviams atidarinėja priekines duris. Daugiau neatidarančių būna Karosose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tai neegzistuoja?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTas kuris jus parodėt paveikslėlyje neegzistuoja
 Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.
 
 http://vimeo.com/28055551
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip neegzistuoja, čia tiesiog planavo naują dizainą (arba suprantamai pasakysiu, čia yra photoshopas), kuris taip ir nebuvo įgyvendintas. O Makedonija gavo paprastus LAZ'us. Keli iš tų Makedonijos LAZ'u atrodo taipParašė oranger Rodyti pranešimąKaip tai neegzistuoja?
 Čia naujas eksportinis modelis. Makedonijos sostinė neseniai nusipirko jų net 84.
 
 http://vimeo.com/28055551
 http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
 , čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas aišku, buvau suklaidintasParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTaip neegzistuoja, čia tiesiog planavo naują dizainą (arba suprantamai pasakysiu, čia yra photoshopas), kuris taip ir nebuvo įgyvendintas. O Makedonija gavo paprastus LAZ'us. Keli iš tų Makedonijos LAZ'u atrodo taip
 http://www.corpnews.com.ua/upload/me...f1d/MAK_01.jpg
 , čia ir yra grynas CityLAZ 12 LF, tik žinoma komplektacija prabangesnė. 
 Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.Parašė oranger Rodyti pranešimąViskas aišku, buvau suklaidintas 
 Tas naujas dizainas gal ir neblogai dar būtų pabandymui, bet CityLAZ 12 tikrai Vilniui nereikalingas.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsiprašau, daug ką praleidau... 18 naujų MAN, o 22 iš kur dar? Bus naudoti ar nauji?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąGal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.
 Comment









Comment