Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
O tada jau būtų nepatenkinti tie, kas važiuoja tik iki Naujosios Vilnios. Kaip jau minėjau - 4A yra 4-ojo maršruto dalis, todėl autobusą 1 paėmė iš šio maršruto, o ne "vogė" iš kažkur kitur. Tuo labiau yra gana patogu važiuoti iš stoties rajono (Halės turgus) į Mickūnus. Nors ir yra traukiniai, bet jie važiuoja dar rečiau nei autobusas ir iki "tikrųjų" Mickūnų nuo gel. st. yra tolimas kelias.
Beje, ne visi 4A reisai taip tragiškai sukoordinuoti su 4. Yra tikrai normalių tarpų, bet tuos "nenormalius" reikia kažkaip taisyti, antraip Vilniaus autobusai ir toliau "vežios orą".
Comment
-
Tiesą pasakius, durys šiuo atveju parorodo tik 1 dalyką: čia yra O405NÜ. Būtent pas juos yra tokios priekinės durys. pvz. http://fotobus.msk.ru/photo/25107/ šitas Rostove važinėjantis Mercedesas yra kažkas mišraus tarp N ir N2. Jo visos durys atsidaro į išorę. Tokie buvo pagaminti Miuncheno miestui.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIr dar, jų durys atsidaro į išorę... Ne taip, kaip VAPo turimų O405N2
Comment
-
Ne... Negali būti... kažkokia nesamonė gaunasi... Ką čia išdarinėja "Vilniaus autobusai"?! DZE 636 yra Carrus City L (B10BLE-60 CNG), kuris užfiksuotas šioje Denis_Simonov foto. Tuo labiau švedų duomenys apie jį yra tokie:Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
Valstybinis numeris: DZE 636
Važiuoklė: Volvo B10BLE-60 CNG
Važiuoklės numeris:YV3R4C312VA003292
Kėbulas: Carrus City L
Kėbulo numeris: 8149
Durų schema: 2-2-1
Pagamintas: 1997
Priklauso: UAB "Vilniaus autobusai"/Vilnius
Numeris: 803
Istorija:ex.(Sweden*DSD 870) Ödåkra Buss AB/Helsingborg 6503 -> Arriva Sverige AB 6503
O pagal pirmąją foto išeina, kad čia visiškai kita mašina...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO tada jau būtų nepatenkinti tie, kas važiuoja tik iki Naujosios Vilnios. Kaip jau minėjau - 4A yra 4-ojo maršruto dalis, todėl autobusą 1 paėmė iš šio maršruto, o ne "vogė" iš kažkur kitur. Tuo labiau yra gana patogu važiuoti iš stoties rajono (Halės turgus) į Mickūnus. Nors ir yra traukiniai, bet jie važiuoja dar rečiau nei autobusas ir iki "tikrųjų" Mickūnų nuo gel. st. yra tolimas kelias.
Beje, ne visi 4A reisai taip tragiškai sukoordinuoti su 4. Yra tikrai normalių tarpų, bet tuos "nenormalius" reikia kažkaip taisyti, antraip Vilniaus autobusai ir toliau "vežios orą".
Normaliai butu jei 4 paliktu toki koks yra ,o 4a butu tik mockunai-n.vilnia(zalgirio stotel)
Comment
-
Toje foto ant 803 ir kabo numeris DZE636. Greičiausiai tas Saffle 5000 dar neregistruotas, todėl ant jo užkabino bet kurio kito B10BLE-60 valstybinį numerį ir varo. Įtariu, kad po perdažymo važiuoja...Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe... Negali būti... kažkokia nesamonė gaunasi... Ką čia išdarinėja "Vilniaus autobusai"?! DZE 636 yra Carrus City L (B10BLE-60 CNG), kuris užfiksuotas šioje Denis_Simonov foto. Tuo labiau švedų duomenys apie jį yra tokie:
Valstybinis numeris: DZE 636
Važiuoklė: Volvo B10BLE-60 CNG
Važiuoklės numeris:YV3R4C312VA003292
Kėbulas: Carrus City L
Kėbulo numeris: 8149
Durų schema: 2-2-1
Pagamintas: 1997
Priklauso: UAB "Vilniaus autobusai"/Vilnius
Numeris: 803
Istorija:ex.(Sweden*DSD 870) Ödåkra Buss AB/Helsingborg 6503 -> Arriva Sverige AB 6503
O pagal pirmąją foto išeina, kad čia visiškai kita mašina...
O tas 803, kaip Denisas sakė, stovėjo be vienos lempos. Tai matyt jis arba dėl to arba dėl kitos priežasties dar negali važiuoti.
Comment
-
Tada kentės tie, kas važiuoja juo iš centro...Parašė praeivis Rodyti pranešimąNormaliai butu jei 4 paliktu toki koks yra ,o 4a butu tik mockunai-n.vilnia(zalgirio stotel)
Comment
-
(Ši žinia turėtų nudžiuginti metro vilniuje gerbėjus)VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL NAUJŲ TRANSPORTO RŪŠIŲ DIEGIMO VILNIAUS MIESTE SPECIALIOJO PLANO RENGIMO
2008 m. lapkričio 12 d. Nr. 1-705, Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin., 2004, Nr. 21-617), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 23 d. nutarimu Nr. 692 patvirtinta Ilgalaike (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategija (Žin. 2005, Nr. 79-2860) ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007 m. vasario 14 d. sprendimu Nr. 1-1519 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano iki 2015 metų ir jo sprendinių tvirtinimo“, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
Pavesti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui organizuoti naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano rengimo procesą ir apmokėti už atliktus darbus.
Meras
Juozas ImbrasasDear Sir,
Comment
-
Tramvajus ir dviračiai jau turėjo bandymą, dėja nesėkmingą. Dabar atėjo eilė metro, arba kokiam kitam agregatui...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebutinai metro. O gal tramvajaus. O gal dviraciu ar rieduciu...Dear Sir,
Comment
-
Krokuva.
http://galeria.funthomas.info/categories.php?cat_id=867
http://tnij.org/cbqy
O mes vis snaudžiam. Dūstam kamsčiuose. Paskutiniai Europos pagonys
Comment
-
Manau, kad kai prasisklaidys trydaliojimai apie tramvajų ir rožinės svajonės apie metro, bei džiazas apie gondolas - ilgainiui bus svarstomas būtent toks variantas ("greitasis tramvajus" - nepainioti su zuoko "moderniuoju tramvajumi"). Bet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).Parašė music Rodyti pranešimąKrokuva.
http://galeria.funthomas.info/categories.php?cat_id=867
http://tnij.org/cbqy
O mes vis snaudžiam. Dūstam kamsčiuose. Paskutiniai Europos pagonys
Beje, sovietiniais laikais irgi kalbų būta būtent apie tokią sistemą (berods kokia įdiegta Volgograde).
Comment
-
Blogiausia tai, kad jokia realistiška strategija nepatvirtinta. O tai tikrai reiškia, kad iki 2025 metų nieko išskyrus autobusus ir troleibusus nematysim. Arba sprendimai kainuos labai brangiai (infrastruktūra bus neparuošta).Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).
Comment
-
[QUOTE=c2h5oh;309801]Manau, kad kai prasisklaidys trydaliojimai apie tramvajų ir rožinės svajonės apie metro, bei džiazas apie gondolas - ilgainiui bus svarstomas būtent toks variantas ("greitasis tramvajus" - nepainioti su zuoko "moderniuoju tramvajumi"). Bet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).
Kuo skiriasi greitasis tramvajus nuo moderniojo????? tramvajus yra tramvajus ir niekada ir niekur dar jis nebuvo greitas. arba tu tramvajumi vadini kazkokia kita transporto priemone,kuriai nezinai pavadinimo:-)))
Comment
-
Zuoko "modernusis tramvajus" - tai paprastas gatvėm važinėjantis tramvajus (modernusis jis būtų todėl, kad naujasParašė praeivis Rodyti pranešimą
Kuo skiriasi greitasis tramvajus nuo moderniojo????? tramvajus yra tramvajus ir niekada ir niekur dar jis nebuvo greitas. arba tu tramvajumi vadini kazkokia kita transporto priemone,kuriai nezinai pavadinimo:-)))
. Autobusas ant bėgių. http://en.wikipedia.org/wiki/Tram
"Greitasis tramvajus" - tai tramvajus, kuris trasa fiziškai atskirta nuo kito transporto (tuneliais, estakadom, atskirom trasom). Traukinys, tik mažesnių gabaritų. http://en.wikipedia.org/wiki/Light_railPaskutinis taisė c2h5oh; 2008.12.18, 12:20.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąZuoko "modernusis tramvajus" - tai paprastas gatvėm važinėjantis tramvajus (modernusis jis būtų todėl, kad naujas
. Autobusas ant bėgių. http://en.wikipedia.org/wiki/Tram
"Greitasis tramvajus" - tai tramvajus, kuris trasa fiziškai atskirta nuo kito transporto (tuneliais, estakadom, atskirom trasom). Traukinys, tik mažesnių gabaritų. http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
nezinau kur tu vilniuje rastum vietos 'atskirom trasom' , bet jei cia kalbi apie tuos vienbegius traukinukus ,vazinejancius estakadomis-tai ten tramvajaus pavadinimas tikrai jau netinka. nezinau kaip juos reiktu vadinti ,bet tik jau ne tramvajumi.
Comment
Comment