Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
    ...Pagal Lietuvos istatimus, visos transporto priemonės dalivaujančios eisme turi buti registruotos regitroje.
    Dviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Dviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
      Pamiršo pridurti, kad motorinės TP ir jų priekabos, savaeigės mašinos ir jų priekabos, jei jos dalyvauja eisme, o ne dirba uždarose teritorijose. Motorolerius ir mopedus irgi būtina registruoti. Dviračius nebūtina, nors galima. Visgi dar neteko matyti dviračio su numeriais. Tarybiniais laikais, pačioje jų pabaigoje, dviračiai buvo neprivalomai registruojami ir ne taip jau mažai registruotų buvo.

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Dviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
        Šitie tikrai registruojami!!!
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Dviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
          Pasitaisysiu, motorinės transporto priemonės. Dabar mopedus ir motorolerius taipogi reikia registruoti.

          Comment


            Nežinau ar kam nors dar teko girdėti apie "Gyrobusus" (lietuviškai turėtų būti kažkas panašaus į "smagrabusas , tačiau, tai labai įdomi troleibusų atmaina.

            A Gyrobus is an electric bus that uses flywheel energy storage, not overhead wires like a trolleybus. The name comes from the Greek language term for flywheel, gyros. While there are no gyrobuses currently in use commercially, development in this area continues.

            Гиробус или жиробус (образовано от греческого корня gyros — круг, оборот и новолатинизма omnibus — омнибус) — особый вид троллейбуса, движущийся за счёт кинетической энергии вращающегося маховика. В настоящее время гиробусы не используются, хотя концепт гиробуса является объектом научно-технических изысканий.


            Vienintelis iki šių dienų išlikęs "smagrabusas/gyrobusas" flamandų tramvajų ir autobusų muziejuje, Antverpene


            "Smagrabuso/Gyrobuso" prototipas Iverdone, Šveicarija


            "Smagrabuso/Gyrobuso" brėžiniai


            "Smagrabuso/Gyrobuso" veikimo principo schema


            "Smagrabuso/Gyrobuso" važiuoklė


            Smagračio variklio surinkimas


            Smagračio variklis "smagrabuse/gyrobuse"
            Šaltiniai:
            http://en.wikipedia.org/wiki/Gyrobus
            http://www.fbw.ch/galerie/Gyrobus/gyrotechnik.HTM
            http://photo.proaktiva.eu/digest/2008_gyrobus.html
            Paskutinis taisė LAZAS_; 2011.06.06, 20:20.

            Comment


              Apie juos dar tarybiniais laikais skaičiau.

              Comment


                Belarusai 2005 m. bandė kažką panašaus gamintis, bet, sprendžiant iš tai, kad nė vienas MAZ markės "Girobusas" iš gamyklos neišriedėjo, vadinasi taip ir liko popieriuje
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Vienas iš trijų Lenkijos miestų, kuriuose kursuoja troleibusai yra Liublinas. Gyventojų skaičius - 370 tūkst. Mieste yra 8 troleibusų maršrutai. Šiemet panaikintas vienas maršrutas, taigi neseniai jų buvo 9. Liubline veikia bendras autobusų ir troleibusų parkas.
                  Iki 2015 m. mieste už ES lėšas planuojama išplėsti tinklo ilgį apie 2,5 karto.
                  Troleibusai kursuoja gan retai, maždaug kas 10-20 min. darbo d., priklausomai nuo maršruto. Tačiau visuose maršrutuose yra ciklinis grafikas - troleibusai važiuoja tą pačią kiekvienos valandos minutę, išskyrus ankstų rytą, vėlų vakarą ar papildomus reisus piko metu.

                  Daugiau nei pusę troleibusų yra Jelcz PR110E.

                  Nauja firminė miesto VT spalvų schema.



                  Senamiestyje prie Krokuvos vartų.











                  Veža į Maidaneko konclagerį.



                  Jelcz 120MT

                  Paskutinis taisė Al1; 2011.06.20, 20:56.

                  Comment


                    Naujesnė technika. Solaris 12M



                    SAM MPK Lublin II



                    Nauji, šių metų gamybos Solaris 12S.





                    MAZ 203T8M

                    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.07, 18:28.

                    Comment


                      Kontaktinis tinklas ne toks archaiškas kaip pas mus Vilniuje ar Kaune. Iešmai automatiniai ir dėl mažo susikirtimo kampo, troleibusas gali pravažiuoti beveik nemažindamas greičio. Kreivėse taip pat jokių "kampų" nėra.

                      Comment


                        Genujos troleibusai. Kiek mačiau, tai yra tik dviejų tipų troleibusai. Naujesni Vanhool (visus mačiau "vikšrinius" tiktai) ir senesni (kurių tapatybės negaliu identifikuoti ir be antro galo).

                        Vanhool Genujos centrinėj aikštėj - Piazza di Ferrara:




                        Vanhool troleibusas per piką Via XX Settembre gatvėj:


                        Senesni neidentifikuoti troleibusai:


                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                        Dordrechtas/Haarlemas
                        Nesebaras/Plovdivas
                        Kiolnas

                        Comment


                          Tie neidentifikuoti tai Breda Menarini.

                          Comment


                            Zalcburgas, Austrija (Salzburg, A)



                            Comment


                              Liucerna, Šveicarija (Luzern, CH)

                              Comment


                                Dar iš Liucernos









                                Paskutinis taisė HSV; 2011.08.03, 22:51.

                                Comment


                                  Troleibusai su priekabomis. O gal vertėtų ir Vilniuje kai kuriems maršrutams pritaikyti?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Troleibusai su priekabomis. O gal vertėtų ir Vilniuje kai kuriems maršrutams pritaikyti?
                                    Aš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Bet kuo troleibusas su prijungiama priekaba yra geriau nei troleibusas su stacionaria priekaba („armonika“, kokie dabar Vilniuje išvažiuoja 16-ame maršrute)?
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Aš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Bet kuo troleibusas su prijungiama priekaba yra geriau nei troleibusas su stacionaria priekaba („armonika“, kokie dabar Vilniuje išvažiuoja 16-ame maršrute)?
                                      Na, tuomet nereikėtų pirkti naujų troleibusų, o reikėtų pirkti tik tinkamas priekabas, būtų pigiau
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Piko valandomis galima važiuoti su priekabomis, o mažiau apkrautomis valandomis ar savaitgaliais - be priekabų

                                        Comment


                                          Pvz. Kaune nematau tokio maršruto, kur galėtu važinėti troleibusai su prijungtomis priekabomis. Visur tam yra per siauros gatvės. Pvz. išvažos ir įvažos iš, ir į žiedus. Stataus kampo įsukimai ir t.t. O jau dvigubiems troleibusams tokios problemos nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X