Parašė Pauliukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Taip, kad ir maža neoriginali detalė, sugadina modelio unikalumą, tuo labiau kai perdarymas atliekamas kėbule. Taip elgtis troleibusų parko vadovus privertė susiklosčiusi situacija, atkūrus nepriklausomybę nutrūko ryšiai su tiekėjais, buvo prasta finansinė padėtis. Kita priežastis, senai negaminamam modeliui, tokių dalių kaip stiklai, jau nėra. Buvo einama lengviausiu, finansiniu požiūriu, keliu, nurašomi susidėvėję troleibusai tampa detalių "donorais" dar važiuojantiems.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąMan asmeniskai tie savivaliavimai isdarko troleibuso vaizda ir lieka paprasciausia deze ant ratu. O kam nuo galo tas sluotas nukabineja? Maciau anasyk, lipant i trulika viena zmogeli pakrate, tai nekaip nuteike..
Comment
-
Noriu papasako apie dar viena idomų truliką,šito troleibuso pavadinimas yra "TV-14Tr" ("TROLEJBUSOVÝ VLAK") cia buvo traukinys is 14tr (14Tr+14tr),kuris pagamino Hradec Kralove su vairotojais is Kijevo.
1986 m. Atkeliavo i Kijeva kur gavo numerius P-1 ir P-2 bet Kijėve pasakė "Mes norime 15Tr" ir TV 14Tr atkeliavo atgal,kur buvo panaudotas atsargynems detalems.Dar buvo problemą kad šitas troleibusas negalėjo važineti be kito vagono.
Va vienintelę fotografiją
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Taip atrodo Škoda 14Tr neorginalus vairuotojo kaibinos langas:Parašė Raivo Rodyti pranešimąDabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus...
Comment
-
Raivo: Man tai nepatinka kaip jis atrodo
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Kazkas auksciau minejo, kad nera atsarginiu, o kam juos keist? Kam tuos fainus langelius uzvirinet? Dabar kai puse Kauno Skodu zalios, kitos dvispalaves, dar bjauriau, kaip sumaiso tuos nezinau kaip pavadint volus, kur lynus vinioja.. Betvarke ir tiek..Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Jooo... Kažkokia nesamonė. Nesuprantu, kam reikėjo jį keisti...
Comment
-
Šlykščiausiai buvo kai dėl neaiškių priežaščių ant visų Kauno 9TR pakeitė lempas į 14TR. Dabar kai restauravo vieną iš jų tikėjausi kad padarys originalias, bet kur tau...
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Atrodo Kaunas pradėjo semtis patirties iš Rusijos mechanikų
. Ten dar ir ne tokių siaubų galima išvysti...
http://fotobus.msk.ru/photo/19203/
http://fotobus.msk.ru/photo/54258/
Comment
-
Karoleo:Na netoks jau ir naujasViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Man tas Skoda 21Tr patinka labai,žinau kad Vilniuje buvo irgi toks,ypač man patinka 22Tr
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Karoleo:NeViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Oi ir teko man atkentėt juoseParašė Mettal Rodyti pranešimąAtvaizdas
Tokios mašinos buvo labai paplitusios Rumunijoje (kur jas ir gamino) bei Ukrainoje (Kijevas, Charkovas). Vilniečiui gali atrodyti kaip Škodos ir Karosos hibridas
Comment
-
Tai pasidalinkit savo patirtimi juoseParašė oranger Rodyti pranešimąOi ir teko man atkentėt juose
Comment
-
Va, DAC'as

O čia JUMZ'as,labai panašus į Škoda 15Tr
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment