Parašė Boutsen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Dviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Pamiršo pridurti, kad motorinės TP ir jų priekabos, savaeigės mašinos ir jų priekabos, jei jos dalyvauja eisme, o ne dirba uždarose teritorijose. Motorolerius ir mopedus irgi būtina registruoti. Dviračius nebūtina, nors galima. Visgi dar neteko matyti dviračio su numeriais. Tarybiniais laikais, pačioje jų pabaigoje, dviračiai buvo neprivalomai registruojami ir ne taip jau mažai registruotų buvo.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
Comment
-
Šitie tikrai registruojami!!!Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Pasitaisysiu, motorinės transporto priemonės. Dabar mopedus ir motorolerius taipogi reikia registruoti.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDviračiai, mopedai, motoroleriai... arkliai... irgi eismo dalyviai... bet neregistruojami.
Comment
-
Nežinau ar kam nors dar teko girdėti apie "Gyrobusus" (lietuviškai turėtų būti kažkas panašaus į "smagrabusas
, tačiau, tai labai įdomi troleibusų atmaina.
Šaltiniai:A Gyrobus is an electric bus that uses flywheel energy storage, not overhead wires like a trolleybus. The name comes from the Greek language term for flywheel, gyros. While there are no gyrobuses currently in use commercially, development in this area continues.
Гиробус или жиробус (образовано от греческого корня gyros — круг, оборот и новолатинизма omnibus — омнибус) — особый вид троллейбуса, движущийся за счёт кинетической энергии вращающегося маховика. В настоящее время гиробусы не используются, хотя концепт гиробуса является объектом научно-технических изысканий.

Vienintelis iki šių dienų išlikęs "smagrabusas/gyrobusas" flamandų tramvajų ir autobusų muziejuje, Antverpene

"Smagrabuso/Gyrobuso" prototipas Iverdone, Šveicarija

"Smagrabuso/Gyrobuso" brėžiniai

"Smagrabuso/Gyrobuso" veikimo principo schema

"Smagrabuso/Gyrobuso" važiuoklė

Smagračio variklio surinkimas

Smagračio variklis "smagrabuse/gyrobuse"
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyrobus
http://www.fbw.ch/galerie/Gyrobus/gyrotechnik.HTM
http://photo.proaktiva.eu/digest/2008_gyrobus.htmlPaskutinis taisė LAZAS_; 2011.06.06, 21:20.
Comment
-
Vienas iš trijų Lenkijos miestų, kuriuose kursuoja troleibusai yra Liublinas. Gyventojų skaičius - 370 tūkst. Mieste yra 8 troleibusų maršrutai. Šiemet panaikintas vienas maršrutas, taigi neseniai jų buvo 9. Liubline veikia bendras autobusų ir troleibusų parkas.
Iki 2015 m. mieste už ES lėšas planuojama išplėsti tinklo ilgį apie 2,5 karto.
Troleibusai kursuoja gan retai, maždaug kas 10-20 min. darbo d., priklausomai nuo maršruto. Tačiau visuose maršrutuose yra ciklinis grafikas - troleibusai važiuoja tą pačią kiekvienos valandos minutę, išskyrus ankstų rytą, vėlų vakarą ar papildomus reisus piko metu.
Daugiau nei pusę troleibusų yra Jelcz PR110E.
Nauja firminė miesto VT spalvų schema.

Senamiestyje prie Krokuvos vartų.





Veža į Maidaneko konclagerį.

Jelcz 120MT
Paskutinis taisė Al1; 2011.06.20, 21:56.
Comment
-
Genujos troleibusai. Kiek mačiau, tai yra tik dviejų tipų troleibusai. Naujesni Vanhool (visus mačiau "vikšrinius" tiktai) ir senesni (kurių tapatybės negaliu identifikuoti ir be antro galo).
Vanhool Genujos centrinėj aikštėj - Piazza di Ferrara:
Vanhool troleibusas per piką Via XX Settembre gatvėj:
Senesni neidentifikuoti troleibusai:
Comment
-
Aš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Bet kuo troleibusas su prijungiama priekaba yra geriau nei troleibusas su stacionaria priekaba („armonika“, kokie dabar Vilniuje išvažiuoja 16-ame maršrute)?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusai su priekabomis. O gal vertėtų ir Vilniuje kai kuriems maršrutams pritaikyti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na, tuomet nereikėtų pirkti naujų troleibusų, o reikėtų pirkti tik tinkamas priekabas, būtų pigiauParašė Wycka Rodyti pranešimąAš taip pat į tai atkreipiau dėmesį. Bet kuo troleibusas su prijungiama priekaba yra geriau nei troleibusas su stacionaria priekaba („armonika“, kokie dabar Vilniuje išvažiuoja 16-ame maršrute)?
Comment





Piko valandomis galima važiuoti su priekabomis, o mažiau apkrautomis valandomis ar savaitgaliais - be priekabų
Comment