Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau ne, nes viešasis transportas yra socialinė paslauga, kuri turi būti prieinama vidutines ir žemesnes pajamas gaunantys žmonės, plius prie viešojo transporto reikia užtikrinti draudimą, technikos tvarkymą, saugumą ir daug kitų pašalinių dalykų, kurie irgi suryja daug pinigų.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      nesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.
      Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

      Comment


        Tuo tarpu miesto viešojo transporto keleivių pervežimo taisyklės sako, kad jei nėra stotelėje žmonių ir jei niekas nestovi autobuse prie durų dar artėjant prie stotelės, vairuotojas turi teisę pravažiuoti stotelę joje nesustojęs.
        Pasidomėk įstatymu, arba keleivių pervežimo taisyklės yra sudarytos nusižengiant šiam įstatymo punktui, arba skaitei seną įstatymo straipsnį. Dabar naujausia pataisa turėtų būti šių metų pavasario.
        Lietuvoje būtų galima įdiegti "stop" mygtuko ir rankos pakėlimo sistemą viešajame transporte. Tuo pačiu stotelės galėtų būti įrengtos mažesniu atstumu, nes dabar kiekvienos naujos stotelės įrengimas esamoje trasoje reiškia didesnius maršruto nuostolius dėl dažnesnio sustojimo. Tuo pačiu įdiegus tokią sistemą, kai būtų sumažinti ir atstumai tarp stotelių, būtų galima prieiti prie tvarkos darymo su maršrutiniais ir taksi ir jiems uždrausti stoti bet kur. Jie galėtų sustoti tik stotelėse, o dėl jų pagausėjimo tai nebūtų didelė nelaimė keleiviams. Padidėtų saugumas mieste, keleiviai būtų priversti daugiau pasivaikščioti. Nes dabar pasidarė totalūs tinginiai su įprastu: "išlekiu iš namų prie gatvės" ir "išlipu šalia darbo durų".

        Viena aišku, kad tokios sistemos Kaune kol kas įdiegti neįmanoma, nes Škodos troleibusuose nėra tokių mygtukų ir jų instaliavimas būtų betikslis, nes tai seni troleibusai, kurie po kažkiek laiko bus keičiami naujais. Autobusai Kaune man atrodo jau visi su tais mygtukais.
        Įdomu, kaip Klaipėdoje, ar visi su mygtukais Stop?

        Apskritai, tokia naujovė būtų šauni ir sveikintina, bet sudėtinga suvokti, kaip internetu nesinaudojantys ir laikraščių neskaitantys, bet visuomeniniu transportu besinaudojantys seni žmonės sužinotų apie naujovę. Taip pat dauguma jų žlibi kaip kurmiai, vos mato, kas po kojomis dedasi, ką jau kalbėti apie galimybę įžiūrėti transporto numerį iš toliau. Šiurpokai nuskambės, bet manau reikia palaukti kol išmirs esami senosios kartos žmonės ir pasikeis karta, tai nutiks per maždaug 10 metų ir bandyt tada diegti, nors neaišku kaip dabartiniai 60-mečiai priprastų prie tokios sistemos, gal ir jiems būtų taip pat sunku kaip dabartiniams senukams. Aš tai remčiau tokią idėją, bet dauguma lietuvių bijo pokyčių ir juos priima labai sunkiai. O štai senoji karta išvis nesusigaudo gyvenime ir keista, bet viešuoju transportu naudoja dar gana aktyviai. Būna, įlipa į troleibusą ir žmonių klausinėja koks jo maršrutas, ir ar čia autobusas, ar troleibusas... Jie nieko nemato ir nieko nesupranta - mano toks įspūdis.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.06.10, 21:17.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Manau ne, nes viešasis transportas yra socialinė paslauga, kuri turi būti prieinama vidutines ir žemesnes pajamas gaunantys žmonės, plius prie viešojo transporto reikia užtikrinti draudimą, technikos tvarkymą, saugumą ir daug kitų pašalinių dalykų, kurie irgi suryja daug pinigų.
          Taip, bet Klaipėda šiuo atžvilgiu nėra išskirtinė. Atvirkščiai, turime vieną efektyviausių viešojo transporto sistemų. O modernus tramvajus, važinėjantis pagrindiniais maršrutais, manau, būtų labai efektyvi priemonė ir investicija mažinant nuostolingumą. Žinoma, tam reikėtų atsisakyti daugumos dabartinių maršrutų, bet protingai išdėsčius tramvajaus ir kelių autobusų maršrutus, manau, būtų būtų pasiektas optimumas.
          Tik gaila, kad ta tramvajaus idėja kažkur nuplaukė su visais pažadais arba liko paslėpta stalčiuje.

          Comment


            Parašė Chixx Rodyti pranešimą
            nesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.
            Tokiu atveju dalis vairuotojų pažeidžia šį įstatymą, nesustodami stotelėse, kuriose nėra nei įlaipinamų, nei išlapinamų keleivių.
            O šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Tuo tarpu miesto viešojo transporto keleivių pervežimo taisyklės sako, kad jei nėra stotelėje žmonių ir jei niekas nestovi autobuse prie durų dar artėjant prie stotelės, vairuotojas turi teisę pravažiuoti stotelę joje nesustojęs.
              Pasidomėk įstatymu, arba keleivių pervežimo taisyklės yra sudarytos nusižengiant šiam įstatymo punktui, arba skaitei seną įstatymo straipsnį. Dabar naujausia pataisa turėtų būti šių metų pavasario.
              Lietuvoje būtų galima įdiegti "stop" mygtuko ir rankos pakėlimo sistemą viešajame transporte. Tuo pačiu stotelės galėtų būti įrengtos mažesniu atstumu, nes dabar kiekvienos naujos stotelės įrengimas esamoje trasoje reiškia didesnius maršruto nuostolius dėl dažnesnio sustojimo. Tuo pačiu įdiegus tokią sistemą, kai būtų sumažinti ir atstumai tarp stotelių, būtų galima prieiti prie tvarkos darymo su maršrutiniais ir taksi ir jiems uždrausti stoti bet kur. Jie galėtų sustoti tik stotelėse, o dėl jų pagausėjimo tai nebūtų didelė nelaimė keleiviams. Padidėtų saugumas mieste, keleiviai būtų priversti daugiau pasivaikščioti. Nes dabar pasidarė totalūs tinginiai su įprastu: "išlekiu iš namų prie gatvės" ir "išlipu šalia darbo durų".

              Viena aišku, kad tokios sistemos Kaune kol kas įdiegti neįmanoma, nes Škodos troleibusuose nėra tokių mygtukų ir jų instaliavimas būtų betikslis, nes tai seni troleibusai, kurie po kažkiek laiko bus keičiami naujais. Autobusai Kaune man atrodo jau visi su tais mygtukais.
              Įdomu, kaip Klaipėdoje, ar visi su mygtukais Stop?
              na negarantuoju 100%, bet kiek asmeniškai esu važiavęs Klaipėdos autobusais( jau kokius 9 metus) tai visuose mačiau.
              Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Tokiu atveju dalis vairuotojų pažeidžia šį įstatymą, nesustodami stotelėse, kuriose nėra nei įlaipinamų, nei išlapinamų keleivių.
                O šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.
                Nematau problemos, kad vairuotojai šiuo atveju jei ir pažeidžia įstatymą, tai jį pažeidžia (nes dar neišsiaiškinome ar nėra naujos įstatymo pataisos konkrečiai šiuo punktu). Manau daug geriau, kai transportas nestoja stotelėje, kai niekas nestovi prie durų ir nieko nėra stotelėje. Ypač žiemą tai aktualu - nes neįleidžiamas šaltis į saloną visiškai be reikalo. Žinoma, pasitaiko keleivių, kurie laukia paskutinės sekundės iki sustos autobusas ir specialiai jam kaip karaliui atidarys duris. Deja, taip retai nutinka ir keleiviui tenka pasivaikščioti Kvailai atrodo tokie žmonės, nesugebantys laiko prieiti prie durų. Šiek tiek suprantami tik senyvo amžiaus, kuriems kelios sekundės pastovėt ar atsistot kai autobusas važiuoja, atrodo lyg mirtinas nuosprendis. Jie tikrai valgo tik kruopas, nes nesugeba išsilaikyt dviem kojom ir dviem rankom net tada, kai stabdo optimaliai švelniai. Kita vertus, šitie paliegėliai kovojo už Lietuvos laisvę ir manau, kad tas partizaninis gyvenimas ir turi didelę įtaką dabartinei senukų sveikatos būklei.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Šiek tiek suprantami tik senyvo amžiaus, kuriems kelios sekundės pastovėt ar atsistot kai autobusas važiuoja, atrodo lyg mirtinas nuosprendis. Jie tikrai valgo tik kruopas, nes nesugeba išsilaikyt dviem kojom ir dviem rankom net tada, kai stabdo optimaliai švelniai. Kita vertus, šitie paliegėliai kovojo už Lietuvos laisvę ir manau, kad tas partizaninis gyvenimas ir turi didelę įtaką dabartinei senukų sveikatos būklei.
                  O dabar jie (bent jau Vilniuje) kompostiruoja talonėlius už 40ct ir garsiai šaukia "Ar tokios Lietuvos mes norėjom?"
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Tokiu atveju dalis vairuotojų pažeidžia šį įstatymą, nesustodami stotelėse, kuriose nėra nei įlaipinamų, nei išlapinamų keleivių..
                    Seip del tokiu dalyku ir yra autobuso salono vidduje tureklose imnotuoti mygtukai STOP.

                    Comment


                      Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                      Seip del tokiu dalyku ir yra autobuso salono vidduje tureklose imnotuoti mygtukai STOP.
                      Aha, kurie neveikia. O galėtų.

                      Comment


                        O seip istikro galetu ivesti tokia tvarka jei nera sotelese keleiviu lipanciu ir islipanciu nesustoti stoelese, beje Rygoje, atsiprasau kad apie Ryga kalbu nes daznai ten lankausi, gan veiksminga tokia tvarka, paspaudei mygtuka ir autobusas tuscioje stoteleje sustoja.

                        Comment


                          Klausimas kaip dėl aklųjų - jie tai nemato, kada atvyksta autobusas. Rankos nepakels.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Klausimas kaip dėl aklųjų - jie tai nemato, kada atvyksta autobusas. Rankos nepakels.
                            Klausimas ir dėl kurčiųjų — jie tai negirdi, kokią stotelę praneša.
                            Moralas: visiems įtikti neįmanoma.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                              Seip del tokiu dalyku ir yra autobuso salono vidduje tureklose imnotuoti mygtukai STOP.
                              mygtukai tai veikia, bet į jų paspaudimą neatsižvelgiama
                              Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Klausimas ir dėl kurčiųjų — jie tai negirdi, kokią stotelę praneša.
                                Moralas: visiems įtikti neįmanoma.
                                Kurtieji mato kur autobusas važiuoja. O aš kalbėjau konkrečiai ne apie stotelių pranešinėjimą, bet apie tai jei būtų įvesta STOP mygtukų sistema ir autobusas nestotų stotelėje, kol nepakeliama ranka. Aklasis rankos nepakels, nes jis nemato atvykstančio autobuso. Šiuo atveju tai svarbus klausimas, o ne "visiems neįtiksi" variantas.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                                  mygtukai tai veikia, bet į jų paspaudimą neatsižvelgiama
                                  Mygtukai neveikia. Bent jau Kaune, tai senesniuose vakarietiškuose autobusuose laidai paprasčiausiai nukerpami, o Solaris tiesiog išjungiama mygtukų veikimo funkcija.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    O šiaip, paminėta skaudi problema - mikriukai. Galėtų vieną dieną jų nelikti.
                                    Kuom ši problema skaudi? argumentai?

                                    Comment


                                      Vilniuje yra 3 stotelės, kuriose autobusai ir troleibusai PRIVALO sustoti, jei kas nors spaudžia STOP ar mojuoja ranka.
                                      1. Antakalnio g. tarp L. Sapiegos ir "Neris". Kai kuriuose troleibusuose kaba užrašas: "Norėdami išlipti stotelėje "pagal pageidavimą", turite iš anksto įspėti vairuotoją", t.y. belstis į kabiną...
                                      2. Prie autobusų parko - vairuotojas pasižiūri, ar yra žmonių (dažniausiai vyrų su krepšiais), stovinčių prie durų ir jei reikia, sustoja.
                                      3. Pilaitės st. važiuojant link centro, iškart už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos. Čia nė karto nemačiau, kad kažkas liptų ar stovėtų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė GigaMan Rodyti pranešimą
                                        Kuom ši problema skaudi? argumentai?
                                        Maršrutiniai taksi darko viešojo transporto sistemą, miesto veidą, yra prasto šalies ekonominio išsivystymo ženklas, yra nesaugūs, nepatikimi, beveik visi maršrutinių taksi vairuotojai nesilaiko KET (ar bent jau yra sukūrę tokį įvaizdį). Maršrutiniai taksi iš normalių viešojo transporto rūšių - autobusų ir troleibusų, atima duoną.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Vilniuje yra 3 stotelės, kuriose autobusai ir troleibusai PRIVALO sustoti, jei kas nors spaudžia STOP ar mojuoja ranka.
                                          1. Antakalnio g. tarp L. Sapiegos ir "Neris". Kai kuriuose troleibusuose kaba užrašas: "Norėdami išlipti stotelėje "pagal pageidavimą", turite iš anksto įspėti vairuotoją", t.y. belstis į kabiną...
                                          2. Prie autobusų parko - vairuotojas pasižiūri, ar yra žmonių (dažniausiai vyrų su krepšiais), stovinčių prie durų ir jei reikia, sustoja.
                                          3. Pilaitės st. važiuojant link centro, iškart už Pilaitės pr. ir Senojo Pilaitės kelio sankryžos. Čia nė karto nemačiau, kad kažkas liptų ar stovėtų.
                                          Kaip supratau, tai neoficialios "stotelės".
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X