Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
    Autobusų stotyje stovintys nauji Mercedes
    Spėju, šie mikriukai priklauso Kautrai?

    Taip taip, Kautra laimėjo savivaldybės konkursą ir nuo spalio veš klaipėdiečius ir Klaipėdos rajono gyventojus

    Kautros puslapyje yra straipsnis:
    http://www.kautra.lt/paaiskejo-konku...e-nugaletojas/

    Tiesa, straipsnyje nepatikslinta, ar Kautra aptarnaus šią savaitę panaikintus maršrutinių taksi maršrutus, ar paims tuos miesto maršrutus, kuriais dabar važinėja raudoni autobusiukai (Mėlinavičiaus, 10 maršruto, Autoklasridos maršrutai..).
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

      Spėju, šie mikriukai priklauso Kautrai?

      Taip taip, Kautra laimėjo savivaldybės konkursą ir nuo spalio veš klaipėdiečius ir Klaipėdos rajono gyventojus

      Kautros puslapyje yra straipsnis:
      http://www.kautra.lt/paaiskejo-konku...e-nugaletojas/

      Tiesa, straipsnyje nepatikslinta, ar Kautra aptarnaus šią savaitę panaikintus maršrutinių taksi maršrutus, ar paims tuos miesto maršrutus, kuriais dabar važinėja raudoni autobusiukai (Mėlinavičiaus, 10 maršruto, Autoklasridos maršrutai..).
      Kautros lyg balti buvo, bet šitie mėlyni gražiau atrodo, tikiuosi čia bus Kautros. Mikriukus panaikino, ir lai negrįžta jie, tegu perima visų tų raudonų chlamų maršrutus.
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

        Kautros lyg balti buvo, bet šitie mėlyni gražiau atrodo, tikiuosi čia bus Kautros. Mikriukus panaikino, ir lai negrįžta jie, tegu perima visų tų raudonų chlamų maršrutus.
        Na, straipsnyje yra paminėta, kad mikriukai bus perdažyti Klaipėdos spalvomis. Tai galbūt kelis jau dabar perdažė, juos ir prezentavo stotyje.

        Kol kas klaipėdiečiams pademonstruoti mikroautobusai – balti, tačiau G. Pakusas tikina, kad, prieš pradedant vežti keleivius miesto maršrutais, jie bus nudažyti tradicinėmis Klaipėdos autobusų spalvomis.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Pagal aprašymą ir mikrobų išvaizdą, Kautra perims "Vežestos" ir "Dešimto maršruto" aptarnaujamus maršrutus (2A, 13, 14A, 21, 21A). Kartu ir džiugu, ir liūdna. Džiugu, kad ateina rimtas vežėjas su visiškai naujomis transporto priemonės, liūdna, kad dar 7,5 metų miesto centre važinės mikrobai, į kuriuos netelpa keleiviai.

          Stoty stovintys mikriukai 99%, kad priklauso Autoklasridai, vieną jų šiandien mačiau dirbantį 32 maršrute (Klaipėda - Kretinga). Ko gero jie ir laimėjo konkursą nuo kitų metų aptarnauti maršrutus į Kretingą, Palangą ir PLQ.

          Kol kas neaišku, kas aptarnaus miesto mikriukų maršrutus (5E, 6E, 8E). Gal Kautra, gal Vežesta, gal latviai, o gal dar kokia kita firma.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Pagal aprašymą ir mikrobų išvaizdą, Kautra perims "Vežestos" ir "Dešimto maršruto" aptarnaujamus maršrutus (2A, 13, 14A, 21, 21A). Kartu ir džiugu, ir liūdna. Džiugu, kad ateina rimtas vežėjas su visiškai naujomis transporto priemonės, liūdna, kad dar 7,5 metų miesto centre važinės mikrobai, į kuriuos netelpa keleiviai.

            Stoty stovintys mikriukai 99%, kad priklauso Autoklasridai, vieną jų šiandien mačiau dirbantį 32 maršrute (Klaipėda - Kretinga). Ko gero jie ir laimėjo konkursą nuo kitų metų aptarnauti maršrutus į Kretingą, Palangą ir PLQ.

            Kol kas neaišku, kas aptarnaus miesto mikriukų maršrutus (5E, 6E, 8E). Gal Kautra, gal Vežesta, gal latviai, o gal dar kokia kita firma.
            Dar be 10 maršruto/Vežestos ir Autoklasridos (pirmąjį susijungimą, kaip suprantu, pakeis Kautra, antrasis vežėjas perka naujus žemagrindžius mikriukus) yra V.Mėlinavičiaus IĮ. Tikiuosi, ir jiems lieps pakeisti transporto priemones, nebeleis toliau vežioti žmonių mikrobais su rankinėmis durimis.

            Beje, negi tuose "integruotuose" raudonų autobusiukų maršrutuose yra tokie dideli keleivių srautai, kad ten reikėtų didelių autobusų?

            Ir miesto ekspresinius maršrutus ruošiamasi aptarnauti mikrobais? Va čia tai jau tikrai nesąmonė.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Dar be 10 maršruto/Vežestos ir Autoklasridos (pirmąjį susijungimą, kaip suprantu, pakeis Kautra, antrasis vežėjas perka naujus žemagrindžius mikriukus) yra V.Mėlinavičiaus IĮ. Tikiuosi, ir jiems lieps pakeisti transporto priemones, nebeleis toliau vežioti žmonių mikrobais su rankinėmis durimis.

              Beje, negi tuose "integruotuose" raudonų autobusiukų maršrutuose yra tokie dideli keleivių srautai, kad ten reikėtų didelių autobusų?

              Ir miesto ekspresinius maršrutus ruošiamasi aptarnauti mikrobais? Va čia tai jau tikrai nesąmonė.
              Konkursas buvo skelbtas "centriniam paketui", kurį dabar aptarnauja Vežesta/Dešimtas maršrutas. Mėlinavičius aptarnauja pietinį paketą, Autoklasrida - šiaurinį. Jiems sutartys buvo pratęstos dar 2,5 metų. Todėl abejoju, kad jiems bus keičiami reikalavimai.

              Dideli srautai yra 2A maršrute. Kaip ir kam apskritai į galvą šovė tokia idiotiška mintis miesto centru, pagrindinėmis gatvėmis ir populiariomis stotelėmis paleisti mikrobą? Šis maršrutas yra didžiausia klaida, kurios taisymui buvo priimti dar kvailesni sprendimai. Panaši situacija ir su 14A maršrutu, tik tiek kad ten keleivių vienetai. Jis praktiškai visa trasa (95%) dubliuoja 18 maršrutą. Laikausi nuomonės, kad mikrobinių maršrutų, kurie dirba vienodomis sąlygomis su autobusais ir kurių trasos 100% eina miesto teritorija, būti negali.

              Jei ekspresus piko metu aptarnaus mikrobais tai tikrai nesąmonė. Viliuosi, kad KKT turi sugalvoję kokį planą, kurio dar nėra atskleidę. Gal dabartinius ekspresus pernumeruos ir paliks kokie yra, o gal prikurs dar kokių naujų ekspresinių maršrutų, aptarnaujamų autobusais piko metu.

              Comment


                Na, kaip ir viskas aišku dėl maršrutų, neaišku, tik, kurį iš priemiestinių maršrutų aptarnaus Kautra (minėjo, kad veš ir į rajoną). Nejaugi Klaipėda-Gargždai? Jis vienintelis belieka, jei jau Palangos ir Kretingos kryptis pasiėmė Autoklasrida.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Tai 21 ir 21A.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Tai 21 ir 21A.
                    Jakai jau skaitosi Klaipėdos rajone?
                    Beje, kiek supratau, mažės ranka atidaromų mikroautobusų Klaipėdoje ir Klaipėdos rajone (pvz į Gargždus)?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Jakai jau skaitosi Klaipėdos rajone?
                      Beje, kiek supratau, mažės ranka atidaromų mikroautobusų Klaipėdoje ir Klaipėdos rajone (pvz į Gargždus)?
                      Jakai visada buvo rajonas.

                      Gargždų maršrute įsitvirtinusi Vežeta, nežinau ar ten bus kokių pokyčių greitu metu.

                      Comment


                        Į Gargždus veža Klaipėdos rajono transportas. Ten tikrai pokyčių nenusimato.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Darbuotojų skaičiaus pokyčiai mikriukų firmose

                          6 maršrutinis taksi


                          8mt


                          9mt



                          6 maršrutas, panašu, prarado viltį grįžti į gatves. Kitų maršrutų vairuotojai pamažu išsivaikšto. Poryt turėtų paaiškėti, ar mikriukai (ar bent dalis jų) grįš į gatves.

                          Comment


                            3 komentaruose iš 8 keleiviai siūlė/prašė padaryti 8E maršrutui sustojimą ties Dragūnų rajonu, neskaitant senesnių prašymų, kurių gausu "svečių knygoje". Visiems 3 atsakymas vienodas: "kol kas dažnesnio ekspresų stojimo nesvarstome." Kitaip tariant, prašykit neprašę, mums ant jūsų nusispjaut, papildomo sustojimo nedarysime nė už ką

                            Comment


                              Susidaro toks jausmas, kad "iš principo" KKT nieko nedaro. Ekspresuose yra didžiausi srautai ryte iš pietų į centrą/šiaurę, vakare atgal. Iš Dragūnų st. prisidėtų keleivių "nuostolingiems" reisais bei pačiai atkarpai, nes autobusų užpildymas nuo Ligoninės nėra itin didelis, bet KKT nusispjaut. Jie geriau aiškina, kad "iš daugelio Draugūnų rajono vietų atstumai iki Ligoninės ir Dragūnų st. panašūs", vietoj to kad padarytų tai, kas žmonėms patogu. Be to, iš šios stotelės nėra susisiekimo su visais pietiniais rajonais nuo Naikupės g. (t.y. likęs Taikos pr., Smiltelės g.)..

                              Comment


                                Ar NVTKA vis dar užsiiminėja veikla ? Nes tokia KKT komunikacija (iš pradžių dėl maršrutų jungimo, dabar dėl neleidimo sustoti tam tikrose stotelėse be priežasties) yra švelniai tariant chamiška ir neturėtų būti toleruojama...

                                Comment


                                  „Gesinamas gaisras“ dėl maršrutinių taksi
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...u-taksi-828725
                                  Savivaldybės administracijos direktorius patvirtino, kad šiandien, tai yra ketvirtadienį, iki 16 valandos dar priimami prašymai teikti šias paslaugas ir laikinosios sutartys su vežėjais vėliausiai bus pasirašomos ateinantį pirmadienį, o gal net ir šį penktadienį.

                                  Į miestą laikinai sugrįš maršrutiniai taksi
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...i-taksi-828868
                                  Autobusų parko vairuotojai pabuvo neįgaliųjų kailyje
                                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ilyje-1580430/
                                  „Kiekvienas vairuotojas yra įmonės veidas. Jo elgesys daro didžiulę įtaką paslaugos kokybei. O neįgaliųjų integracija į visuomenę yra ypač svarbus uždavinys. Šie žmonės neturi jausti jokio diskomforto, jiems turi būti užtikrintas visavertis susisiekimas“, - kodėl buvo surengti tokie mokymai, aiškino laikinai Klaipėdos autobusų parko generalinio direktoriaus pareigas einantis Vaidas Ramanauskas.

                                  Pasak jo, visi įmonės turimi miestui skirti autobusai yra žemagrindžiai, o absoliuti jų dauguma turi ir specialius neįgaliesiems skirtus nuleidžiamus pandusus.

                                  „Tik poroje autobusų tokios įrangos nėra, tačiau tai nereiškia, jog į šį autobusą neįgalusis nepateks - jam privalo padėti vairuotojas“, - sakė V. Ramanauskas.

                                  Comment



                                    Šiandien į Klaipėdos gatves grįžta maršrutiniai taksi

                                    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...taksi-1580555/
                                    Šiandien, rugsėjo 15 d., popiet į Klaipėdos gatves vėl išriedės maršrutiniai taksi. Įvykdžius konkurencingą vežėjų parinkimo procedūrą, su 6, 8 ir 9 maršrutuose dirbančiais vežėjais šįryt pasirašytos laikinosios sutartys.

                                    Comment


                                      Iš KKT svečių knygos:
                                      Dėl 2A paskutinį kartą…tiesog prieš keletą metų buvome 11-tą pratęsę iki Lietuvninkų aikštės, todėl kiek iš tikrųjų juo nuo Turgaus iki Lietuvninkų a. važiuodavo keleivių, puikiai žinome. Dėl to ir buvo atlikti pakeitimai. Privežamajai sistemai nekeliame tikslo turėti žemagrindes transporto priemones. Visuose maršrutuose, išskyrus 2A, didesnė dalis maršruto trasos yra be šaligatvių, kai kur net be asfalto dangos. Žemagrindės transporto priemonės tokios trasos atkarpose keltų daugiau rūpesčių nei duotų naudos.
                                      Kaip suprantu, paskutinį kartą KKT'ą į teisingą kelią bandė atvesti 10.000? Pamatęs tokį absurdišką KKT atsakymą neiškenčiau ir pasisakiau jų svečių knygoje. Gal kiek ir persistengiau, emocijos užvaldė.
                                      Negaliu nepakomentuoti šitokio melo. Pradėkime nuo to, kad meluojate teigdami, jog 11 maršrutą prieš keletą metų buvote pratęsę iki Lietuvininkų aikštės. Iš tiesų buvo kitaip - prieš keliolika metų 11 maršrutas važiuodavo iki stoties, vėliau jį sutrumpinote iki turgaus st., ir tik vasaromis palikote kursuoti iki Lietuvininkų aikštės. Tuo metu tai buvo vienintelis maršrutas (neskaitant 2 mikriuko) Debreceno gatvės gyventojams pasiekti miesto centrą (jau pamiršote, kiek buvo nusiskundimų sutrumpinus maršrutą?). Prieš kelis metus paleidus 5B maršrutą stebėjotės, koks jis populiarus. Tokie jūsų nusistebėjimai atrodė mažų mažiausiai keistai, nes maršrutas važiuoja pro vienas populiariausių stotelių labiausiai apkrautais laikais. Tokie keleivių srautai tik patvirtina, kad pratęstas 11 maršrutas keleivių kiekiu mokslo metų laikotarpiu nesiskųstų.

                                      Dabar dėl 2A. Vėl melas. Pasakykite pagaliau aiškiai, kokiu maršrutu jūs jį laikote - privežamuoju ar miesto? Nes jau kelinti metai beviltiškai mėtotės nuo vienos sąvokos prie kitos. Miesto transporto schemoje jis pažymėtas kaip miesto maršrutas. Pažiūrėjus į jo trasą logika ir sveikas protas sako, kad jis toks ir yra, nes važiuoja tik miesto teritorija, o didžioji dalis trasos eina pagrindine miesto transporto arterija. Bet dabar pareiškėte, kad jis privežamasis!? Toks "argumentavimas"-atsisakymas 2A paleisti žemagrindes transporto priemones yra absurdiškas ir gėdingas. Stebint jūsų pareiškimus ir pritempinėjamus argumentus susidaro įspūdis, kad esate neapsisprendę ir pasimetę.

                                      Kokie pasiūlymai? Paprasčiausi. 11 maršrutą pratęsti iki Sportininkų rajono, dalį jo reisų trumpinant iki Rimkų (ar Jūrininkų). Taip būtų panaikinta dalis raidžių mišrainės maršrutuose (2A ir 5B), užtikrintas patogus susisiekimas neįgaliesiems ir tėvams su vaikų vežimėliais, užtikrinta reikiama autobusų talpa ir kursavimo dažnis, sumažinama pagrindinės miesto transporto arterijos apkrova. Taip ne tik būtų optimizuotas maršrutų tinklas, bet ir sumažinamos išlaidos (neliktų 2A ir 5B, 28 būtų galima sutrumpinti iki AS). Kokie būtų kontrargumentai? Kad Šilutės plente dubliuotųsi dvi stotelės? Gal laikas pripažinti kažkada padarytas klaidas...

                                      Comment


                                        Ar tik neteks NVTKA įsikišti į šį reikalą?
                                        Sįspas bent jau kažką daro (pakeitimus turiu omeny), o KKT - patys matome..
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          KKT tęsia principinę kovą dėl 8E nestojimo Dragūnų st.:

                                          Altoriui…savo motyvus, kodėl 8E nestoja Dargūnų st. mes jau ne kartą išdėstėme, o gėda turėtų būti tiems, kurie sau reikalauja nepagrįstai išskirtinių teisių. Ką mums tada reikėtų sakyti keleiviams tų stotelių, kur keleivių yra dar daugiau ir iki tų stotelių, kur stoja ekspresai, gerokai toliau?
                                          Aišku, kam reikia tų papildomų keleivių nuostolinguose reisuose?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X