Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KKT1 Rodyti pranešimą
    Bet Lėbartus palikti tik su mažos talpos privežamuoju nelabai išeitu. Ir srautai per dideli ir keleiviai vežasi daugiau nešulių kartu su savim.
    Tai nebūtinai paleist mikrobą, čia buvo tik greiti pamąstymai. Galima ir 12 metrų autobusą paleist, pusvalandžio ar dar retesniu intervalu. Yra dar ir 28M, kuris ir taip važinėja pustuštis. Lėbartams tokio susisiekimo būtų per akis.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Klaipėda yra pakankamai didelė ir gilus privežamųjų įvažiavimas į miestą griauna pačia privažamųjų koncepciją. Net Šiauliuose jie taip giliai neįvažiuoja...Taip, valandinis bilietas arba vieno persėdimo bilietas kaip Kaune būtų reikalingas. Bet tam reikia naujos e-bilietų sistemos, kuriai, berods jau paskelbtas konkursas. Ar aš kažką painioju?


    Dar kartą klausiu, kodėl mikrobai turi būti priežastimi naikinti normalų autobusų maršrutą? Visų kiti maršrutai yra retai kursuojantys, rečiau nei kas valandą. Sutrumpinus privežamuosius, Lėbartai neturėtų geresnio susisiekimo nei Sportininkų r., bet tai būtų pakankamas susisiekimas Lėbartams, racionalus VT išnaudojimas ir kt. Ir iš viso, kodėl kažkokie Agluonėnai turi miesto VT, o tokiu pat atstumu nutolusi Priekulė - neturi. Į Agluonėnus turėtų važinėti priemiestiniai autobusai. Kodėl į Šernų sodus važinėja mikrobas ir autobusas, kai laisvai galėtų tik autobusas tris kartus per valandą? Kam Paupiams 13 maršurutas, jei Luizė turi ne geresnį susisiekimą?
    Visiškai neracionalus maršrutų sudarymas. Ir dar daug visokių kvailysčių pridaryta Klaipėdoje. Reikalinga rimta maršrutų revizija, jų skaičiaus mažinimas, privežamųjų trumpinimas iki artimiausio stambaus VT mazgo mieste.
    Privežamieji priveža tiek, kiek reikia - iki stambesnių VT mazgų, iš kurių galima nuvykti praktiškai visomis kryptimis. Ar būtų patogu, jei 11A, B ir 29 maršrutai kelionę baigtų ties miesto riba? Naikinti reikia miestinius mikrobinius maršrutus, tokius kaip 2A, 2B, 14A ar 15A.

    11 maršrutas buvo normalus, kol nebuvo prikurta jį dubliuojančių maršrutų, nebuvo sutrumpinta jo trasa ir jame kursavo prailginti autobusai (iki ~2005 metų). Dabar tokių nesugebama paleisti net per lapkričio šventes. Kaip ir vasarą 6 maršrute. Tai yra visiškas apsileidimas ir nepagarba keleiviams.

    Su žaliai išskirta dalimi visiškai sutinku.

    Comment


      https://www.facebook.com/permalink.p...98558492807170



      Nenustebkite jei šią savaitę į stoteles Jūsų pavėžėti atkeliaus neįprastas autobusas. Mieste išbandomas ISUZU markės modelis.

      Comment


        12-ame meršrute vakare mačiau.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Klaipėda nėra tokia didelė, kad reikėtų tokio drastiško trumpinimo. Apskritai, reikalingas valandinis bilietas, kuris leistų išnaikinti visokiausius ABCDEF maršrutus. Tuomet ir persėdimai iš pvz. 15B/23/24 būtų labai patrauklūs.
          Iš Purmalių atvažiavus su tašėmis laukti 15-20 minučių autobuso link Stoties ne itin patrauklu. Persėdinėti irgi su didžiausiomis tašėmis 0 malonumo. Nebent būtų galima pateisinti, jeigu 23 kursuotų dažniau.

          Kas dėl Isuzu, tai bus testuojamas 1A, 5, 11, 12, 18 maršrutuose
          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.06.28, 13:49.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Šiandien buvo 18, pačiam teko važiuoti. Aš ir daug kitų keleivių pastebėjo, kad labai nepatogi švieslentė - užrašas su maršruto numeriu ir trasa slankioja ir nesimato autobuso numerio. Vairuotoja labai saugo autobusą, drausmina jaunimą, kad gindiev neišteptų nieko

            Comment


              Kalbu apie patogumą vietiniams. Trumpesnis maršrutas - dažnesnis kursavimas su mažiau resursų ir stabilesnis tvarkaraščio laikymasis. O jau vilniečiai, atvažiavę kelioms dienoms su "didžiausiomis tašėmis", gali pakentėti.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Tai kad ir taip privežamieji per daug giliai į miestą įvažiuoja. Pakanka pažiūrėti į schemą, ir raudoni maršrutai 90 proc. gatvių dubliuoja miesto maršrutus, kurie yra mėlyni. Turėtų būti kokie 4 taškai, iš kurių važinėtų visi privežamieji: pietuose Smiltelės st., šiaurėje - ligoninė, Areno st. (Akropolio) - tiems, kurie važiuoja į vakarus - Jakai ir pan. Ir autobusų stotis - 24, iš AS (ne pačios, o miesto VT stotelės) galima būtų ir kai kuriuos kitus būsimus maršrutus leisti. O 25, 26 iš viso turėtų važiuoti iš pačios AS ir nebūti integruoti į miesto VT. Arba tada reikia integruoti visą priemiestį. Nes kuo blogesni kiti?
                Paskutinis taisė Al1; 2017.06.29, 18:57.

                Comment


                  Iš 2016 metų KKT veiklos ataskaitos:
                  PROBLEMOS IR GRĖSMĖS
                  Didžiausia pastarųjų metų grėsmė - tai atsinaujinę siūlymai, kad naujai projektuojamas Bastionų tiltas yra reali alternatyva nukreipti visą viešąjį transportą nuo Tiltų gatvės. <...> lygiavertės alternatyvos Tiltų gatvei pagal savo funkcinę paskirtį, įvertinus Klaipėdos miesto urbanistinę struktūrą, viešajam transportui nėra. Kadangi sprendimas Tiltų gatvę. paversti tik pėsčiųjų ir dviratininkų gatve nesvarstomas, viešajam transportui reikia ieškoti kuo trumpesnio ir patogesnio apvažiavimo. Tam labiau, nei Bastionų tiltas, tiktų Pilies gatvė. Tačiau prieš priimant galutinį sprendimą dėl Tiltų gatvės uždarymo, reikia įvertinti, kad tai paveiks apie 80 proc. visų keleivių, nes jų maršrutai dabartiniu metu kerta Tiltų g bei nepatogumų sudarys keliasdešimčiai tūkstančių klaipėdiečių ir jų svečių, kurie per 2016 metus apie 500 000 kartų aplankė Tiltų gatvėje esančią Senamiesčio stotelę.
                  Labai teisingai pastebėta. Būsimasis Bastionų tiltas nebus patogus kaip senamiesčio aplinkkelis viešajam transportui ir juo besinaudojantiems keleiviams. Pilies tiltas (tiksliau - Taikos pr., Sausio 15-osios g., Pilies g., Naujojo sodo g., Manto g. trasa) senamiesčio apvažiavimui ir susisiekimui viešuoju transportu yra patogesnis. Tačiau tam būtina pritaikyti visą infrastruktūrą, išskirti A juostas, įrengti naujas stoteles (dalį esamų panaikinti). O uždarius Tiltų gatvę, susisiekimo problemą senamiestyje visiškai išspręstų tramvajus.

                  Comment


                    O kam tiltą uždaryti visiškai? Galima uždrausti automobilių eismą, o autobusus palikti. Beje, apvažiavimo trasa ne per Tiltų, Bangų, Taikos žiedą yra netinkama. Jau tuomet tikrai geriau pro Bastionų tiltą nuo šio žiedo per Bangų g. iki Liepų g. ir ja grįžtant į H. Manto g.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O kam tiltą uždaryti visiškai? Galima uždrausti automobilių eismą, o autobusus palikti. Beje, apvažiavimo trasa ne per Tiltų, Bangų, Taikos žiedą yra netinkama. Jau tuomet tikrai geriau pro Bastionų tiltą nuo šio žiedo per Bangų g. iki Liepų g. ir ja grįžtant į H. Manto g.
                      Bastionų tiltas tam ir bus statomas, kad Tiltų gatvę uždaryti. O automobilių eismas ja ir taip jau seniausiai uždraustas. Biržos tiltas smarkiai kenčia nuo autobusų, jį kas mėnesį reikia tvarkyti. Tad apie jokį autobusų palikimą, pastačius naują tiltą, negali būti kalbos.
                      Jei apvažiavimas per Bastionų tiltą, tai numatyta tokia trasa - Bangų g., Bastionų g., Danės g. Ir ja žada paleisti ne tik viešąjį transportą, bet ir asmeninį. Kelionė iš vieno miesto galo į kitą viešuoju transportu pailgėtų kaip minimum 5 minutėm.

                      Comment


                        Tai kaip tramvajus išspręstų problemą? Biržos tiltą reikėtų naują statyti ir tiek. Tai kodėl dabar to negalima padaryti dėl autobusų? Nieko ten gero jame nėra, nei paminklas, nei ką. Kelionė per Bastionų tiltą pailgėtų, bet ne daugiau nei per Pilies g. Bet būtų VT užkabinta didesnė teritorijos dalis nei leidžiant visą VT per Pilies g. Nors visgi reikėtų dalį autobusų leisti ir Pilies g., nes daliai Senamiesčio pasiekiamumas būtų geresnis būtent iš Pilies g.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 08:49.

                        Comment


                          Autobusų parkas ruošiasi atsinaujinti
                          http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...jinti-1563442/
                          „Esame vieni pirmųjų patvirtintų dalyviais konkurse gauti lėšų iš Sanglaudos fondo. Miestas ir jo partneris Autobusų parkas turėtų gauti apie 5 milijonus eurų naujiems autobusams įsigyti. Dabar ruošiame techninę dokumentaciją, iki spalio turime pateikti visus dokumentus Finansų ministerijai. Planuojame įsigyti 17-18 autobusų: 10 ilgųjų ir 7 ar 8 trumpesnius. Jeigu viskas sklandžiai eisis, tai arba kitų metų pabaigoje, arba 2019 metų pradžioje tikrai turėsime tiek naujų autobusų„, - kalbėjo J. Daugininkienė.

                          Comment


                            Dar kelis likusius MB O407 ir MAN nurašinės ir Irvinus nurašys tikriausiai beveik visus. O gal visgi kažkokiu tai būdu konkurso metu atims dalį maršrutų iš PA ar GV?

                            Comment


                              Kiek man žinoma, tai kitamet nebus bei NG312 Manų, nei Irvinų. Panašu, jog ir likusius MB nurašys.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Paskutinieji O407 miesto maršrutuose nevažinėja, tad su jais dar visko gali būt. Kartą jau norėjau juos laidot, bet ne, tebedirba

                                Pagal amžių 14 ir 15 MAN'ai kitąmet dar galėtų dirbti. Tik ar ne juos pakeis kitą mėnesį atvyksiantys du autobusai? O gavus naujus 17-18 autobusų ko gero neliks Irvinų, gal ir kelis Citaro nurašys.

                                Apie kažkokius konkursus neverta svajoti. Nepajudinamas biurokratizmas Nors iš tikrųjų, KlAP'as ir PA galėtų apsikeisti 5 ir 6 maršrutais, kad vasarą prie jūros važiuotų prailginti autobusai, kurie 10 maršrute dabar tikrai nebūtini.

                                Comment


                                  http://klaipedatransport.lt/lt/nauji...transportu-382

                                  Pareklamuosiu visai mielą mūsų projektuką.
                                  Visai smagu buvo ruošti schemutes šitam projektui. Įdomi informacija. Dar reikės trasas išbandyti.

                                  Beje, kolkas čia tik vienas iš septynių gidų.
                                  Paskutinis taisė KKT1; 2017.06.30, 15:25.

                                  Comment


                                    Šaunus projektas, lauksim ir kitų maršrutų. Tarp Karklės ir Girulių jau viskas išvaikščiota skersai išilgai

                                    P.S. Ar Olandų kepurės st. perkelta arčiau Karklės, ar čia klaidelė plane?

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Šaunus projektas, lauksim ir kitų maršrutų. Tarp Karklės ir Girulių jau viskas išvaikščiota skersai išilgai

                                      P.S. Ar Olandų kepurės st. perkelta arčiau Karklės, ar čia klaidelė plane?
                                      Išties, būsiu šiek tiek nepataikęs.

                                      Comment


                                        Stotelėse – specialios trinkelės
                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...inkeles-818768
                                        Autobusų stotelėse toliau įrengiama aklųjų ir silpnaregių perspėjimo danga. Šiemet šiai priemonei įgyvendinti skirta 8 tūkst. eurų.
                                        <...>
                                        Šiemet viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ perdavė 32 stotelių, kur dar reikia pakloti specialias trinkeles, sąrašą.


                                        Neįgalieji nori keliauti nediskriminuojami
                                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ojami-1564227/
                                        „Man nepriklauso“, - tokią autobuso vairuotojo frazę vakar išgirdo į viešąjį transportą patekti bandęs ir vairuotojo pagalbos paprašęs judėjimo negalią turintis žmogus. Eksperimento metu paaiškėjo, kad dauguma vairuotojų yra geranoriški, tačiau lieka tik spėlioti, kiek dirba tokių, kuriems „nepriklauso“.

                                        Comment


                                          nuleisti rampą priklauso bet jį stumdyti tikrai nepriklauso. Jei pats neįgalusis nesugeba įvažiuoti turi tos asmuo turėti lydintį asmenį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X