Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai vat tame ir problema, kad jos archyve nėra. Pirmas dalykas, kurį ir dariau prieš parašydamas forume, būtent žiūrėjau KKT naujienų archyvą:

    Atvaizdas


    Arba aš ne pro ten kažkur einu.
    Nieko nebesuprantu. Taigi ta naujiena Tavo screenshot'e viršuje dešinėje (Nuo 2014 lapkričio 3 d. keičiami 11A, 12,...). Ar čia problema tame, kad pavadinime neužsiminta apie N1 maršruto panaikinimą?

    Comment


      Ach, šit kaip. Man atrodė, kad šone ten naujienos kažkaip "iš kitos operos" eina. Bet ir tas, kad pavadinime neužsiminta apie N1 - negerai.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Ach, šit kaip. Man atrodė, kad šone ten naujienos kažkaip "iš kitos operos" eina. Bet ir tas, kad pavadinime neužsiminta apie N1 - negerai.
        Suprantu, pradžioje ir man taip atrodė. Ir šiaip, visas KKT tinklalapis atnaujintas nevykusiai. Senoji versija, bent jau man, buvo patogesnė.

        Comment


          Kol Vilnius miega, Klaipėda daro:

          Klaipėdoje – pirmasis Lietuvoje keleivių persėdimo terminalas

          Kaip patogu būtų turėti kažką panašaus Santariškėse ir Lazdynų prieigose...

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Kol Vilnius miega, Klaipėda daro:

            Klaipėdoje – pirmasis Lietuvoje keleivių persėdimo terminalas

            Kaip patogu būtų turėti kažką panašaus Santariškėse ir Lazdynų prieigose...
            Būtų idealu, jei aikštelė dar būtų saugoma. Už papildomą mokestį, aišku, būkim realistai.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Būtų idealu, jei aikštelė dar būtų saugoma. Už papildomą mokestį, aišku, būkim realistai.
              Koks tikslas saugoti... Juk ne keliom parom palieki, darbo valandoms tos dienos. O jei ir būtų saugoma už papildomą mokestį, žmogus paskaičiuotų, kad neapsimoka ir važiuotų iki darbo su automobiliu.

              Šiaip gerai, kad tokią aikštelę padarė, tik reikia, kad žmonės priprastų naudotis. Tikiuosi Kaune atsiras irgi kažkas panašaus greitu laiku. Nors yra Kaune atvirkštinis variantas prie Muravos Statoil. Suvažiuoja palieka automobilius, tada toliau į Vilnių, Jonavą kooperuojasi su vienu automobiliu važiuoti. Bet čia jau nelieka viešojo transporto.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                "Vaizdo įrašai autobusuose - tikras išsigelbėjimas"

                Jei Klaipėdos politikai pritars, nuo 2015-ųjų pabaigos vaizdo registratorių montavimas miesto maršrutiniuose autobusuose taps privalomas.

                Tačiau jau dabar Savivaldybės valdoma bendrovė Klaipėdos autobusų parkas (KlAP) šį galimą reikalavimą jau aplenkusi metais - nuo lapkričio vidurio visuose 74-iuose įmonės autobusuose sumontuota vaizdą tiek viduje, tiek lauke fiksuojanti įranga.

                ...

                Comment


                  N1 grįš pavasarį

                  Sezoną baigė gegužės 4 dieną pradėjęs kursuoti naktinis N1 autobusas. Jis savaitgaliais važiuodavo tomis valandomis, kai darbą jau baigia ir reguliarūs miesto autobusai, ir maršrutiniai taksi. Pagrindinėje miesto ašyje nuo Liepojos gatvės šiaurėje iki pietinių miegamųjų rajonų N1 namo parveždavo vėlyvuosius keleivius. Kelionė mokant grynaisiais kainavo 3,50 lito, tačiau už kelionę buvo galima atsiskaityti ir I (miesto) tarifo elektroniniu bilietu.

                  Jau steigiant šį maršrutą buvo aišku, kad jis bus nuostolingas. Tą rodė ir mūsų keleivių srautų analizė, ir Kauno bei Vilniaus patirtis – šie miestai irgi buvo nusitiesę naktinius maršrutus, tačiau jų atsisakė. Taigi nelaukėme pelnų, tik siekėme konkrečia patirtimi patikrinti nuostolių prognozes ir pasiruošti kitų metų „naktinuko“ sezonui.

                  Dabar jau esame susivedę statistinius „naktinuko“ rezultatus. Per visą darbo laiką maršrutu važiavo 2 987 keleiviai. 1 675 keleivis atsiskaitė elektroniniu bilietu, o 1 312 pirko bilietą už grynuosius. Geriausias pajamomis ir keleiviais mėnuo mums buvo liepa, o mažiausiai keleivių važiavo ir, atitinkamai, pajamų gavome – rugsėjį ir spalį.

                  Naktinukas padidino bendrą Klaipėdos viešojo transporto patrauklumą. Mūsų keleivis su tuo pačiu terminuotuoju bilietu galėjo savaitgaliais be jokio papildomo mokesčio judėti mieste visas 24 valandas, vėlai grįždamas namo taupyti išlaidas taksi. Pastaroji aplinkybė yra svarbi: miesto taksistai, naktį neturėdami konkurencijos, iki tol nesirūpino paslaugos kokybe ir kaina.Pinigine.lt paskolos-50% populiariausioms paskolos. Atidėkite įmokas 2 kartus nemokamai.www.pinigine.lt Bandymai drausminti taksistus administracinėmis priemonėmis iki šiol nėra labai sėkmingi, tad konkurencinės rinkos elementų įvedimas naktiniame transporte privertė ir juos pasitempti. Mūsų maršrutu važiavo visiškai naujas mažasis autobusas, jį vairavo patys geriausi maršrutą aptarnaujančio vežėjo vairuotojai.

                  Nepasitvirtino mūsų būgštavimai, kad naktiniai keleiviai bus triukšmingi ir neramūs. Per visą N1 kursavimo laiką neužfiksavome nė vieno rimtesnio incidento. Taigi didžiuojamės mandagiais ir kultūringais naktinio keleiviais, esame dėkingi ir N1 vairuotojams už itin profesionalų darbą.

                  Nustojus kursuoti N1, dabar populiariausiojo 8-ojo maršruto autobusas darbo dieną iš autobusų stoties anksčiausiai išvažiuoja 4:38, vėliausiai į stotį grįžta 23:56. Dar maždaug iki valandos po vidurnakčio mieste važinėja nelabai reguliarūs ir patikimi maršrutiniai taksi, ir po pirmos valandos nakties vėlyviems keleiviams jau tenka naudotis taksi. Toks viešojo transporto režimas Klaipėdoje išliks iki pavasario.

                  Įvertinę praėjusio sezono patirtį, kitais metais N1 maršruto autobusą į trasą turbūt grąžinsime jau balandį, o sezoną užbaigsime irgi anksčiau, rugpjūčio pabaigoje.

                  Comment


                    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
                    Tą rodė ir mūsų keleivių srautų analizė, ir Kauno bei Vilniaus patirtis – šie miestai irgi buvo nusitiesę naktinius maršrutus, tačiau jų atsisakė.
                    Turbūt straipsnio autoriui buvo per sunku pasitikrinti skleidžiamos informacijos tikslumą, todėl geriau buvo sumeluoti pateisinant naktinio maršruto nutraukimą. Palyginus su teikiamos paslaugos nauda, to mažo autobusiuko kursavimas, įskaitant vairuotojo naktinių darbo valandų apmokėjimą, nėra kažkokia nepakeliama našta, apie pelną net neverta rašyt.

                    Naktiniai maršrutai Kaune:

                    Troleibusai:

                    http://www.stops.lt/kaunas/#trol/13n/a-b
                    http://www.stops.lt/kaunas/#trol/14n/a-b
                    Autobusai:

                    http://www.stops.lt/kaunas/#bus/37n/a-b

                    Comment


                      Stotelę perkels į kitą vietą

                      Viena Liepų gatvėje esanti viešojo transporto stotelė netrukus atsidurs kitoje vietoje. Valdininkai planavo stotelę perkelti vos už poros namų, tačiau gyventojai pasiūlė ją suformuoti dar toliau.

                      Nuspręsta, jog viešojo transporto klaipėdiečiai jau netrukus turės laukti prie Liepų g. 12-o namo.

                      Šiuo metu klaipėdiečiai autobusų laukia greta Liepų g. 8-o namo.

                      ...

                      Comment


                        Kokiais autobusais važiuosime iki 2022-ųjų?
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...2-uju-1284057/

                        Daugiau ekologiškų autobusų, visur - vaizdo registratoriai, elektroninės švieslentės, vairuotojai - su uniformomis. Ir visa tai - už mažesnę kainą nei dabar. Tokią artimiausių 7-erių metų viziją ruošiasi įgyvendinti Klaipėdos valdžia, paskelbusi tarptautinį keleivių vežimo autobusais konkursą.
                        Visas straipsnis dar neįkeltas, bet jį galite paskaityti pačiame laikraštyje pdf:
                        www.ve.lt/archyvas/2014-12-10/,pdf.1

                        Tikėjausi, kad reikalavimai bus griežtesni. Na gal vienas iš įdomesnių tas, kad privatininkai norėdami įvykdyti sąlygas turės užsipirkti ekologišku kuru varomų autobusų. O KKT bandydami mažinti kainas geresnės kokybės gali net nesitikėti.

                        Comment


                          Konkursas grynai skirtas KLAP'o lauzyna apsaugot, nes:
                          1. 20 ir daugiau metu autobusai??? Cia man vienam nesuprantama?
                          2. Negalima klijuot ant viso autobuso reklamos. Cia kas per nesamone, visame pasaulyje tas iprasta, jau nesnekant kiek pinigu galima gaut i kiaura biudzeta.
                          3. Dujiniai autobusai. Nauji tai taip, padeveti didelis vargas.....
                          4. Vienoda spalva. Kam ta baisi firmine Hanoverio spalva?

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Konkursas grynai skirtas KLAP'o lauzyna apsaugot, nes:
                            1. 20 ir daugiau metu autobusai??? Cia man vienam nesuprantama?
                            2. Negalima klijuot ant viso autobuso reklamos. Cia kas per nesamone, visame pasaulyje tas iprasta, jau nesnekant kiek pinigu galima gaut i kiaura biudzeta.
                            3. Dujiniai autobusai. Nauji tai taip, padeveti didelis vargas.....
                            4. Vienoda spalva. Kam ta baisi firmine Hanoverio spalva?
                            Tai kad Klap'o autobusų amžiaus vidurkis tikrai mažesnis nei privatininkų. Vairuotojai tvarkingai apsirengę, kiek teko susidurti daugumoj mandagūs, treningais pasipuošusių senai nemačiau. Privatininkams yra kur pasitempti šitoj srity. Šiaip iš asmeninės patirties tai municipalinis parkas sakyčiau palieka geriausia įspūdį ir sunkiai verčiasi liežuvis pavadinti Klap'ą laužynu. Aišku, kad konkursas sudarytas taip, kad parkas jį laimėtų jau dabar net neįdėjęs papildomų pastangų, bet gal taip ir geriau. Vistiek greičiausiai viskas liks kaip buvę ir bent su pagrindiniais maršrutais situacija manau nesikeis.

                            Comment


                              Naujomis kainomis terminuotieji bilietai bus pildomi nuo 2014.12.17
                              http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...-nuo-12-17-111
                              Verta pažymėti, jog pereinant prie euro bilietų kainos mažėja. Taigi gruodžio mėnesį pasipildysime sausio mėnesio ir kitus ilgesnės trukmės bilietus jau tomis mažesnėmis kainomis, kurios galios įvedus eurą, tačiau nominuotomis dar litais.

                              Comment


                                GV pardavinėja MAN EL222
                                http://auto.plius.lt/skelbimai/man-s...o-3954995.html
                                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                Comment


                                  9 maršruto autobusas grįš į senąją trasą

                                  Atidarius Pilies tiltą, kitaip pradės važiuoti kai kurie miesto autobusai. 9 numeriu pažymėtos transporto priemonės vėl kursuos ankstesniu maršrutu. Kitų autobusų tvarkaraščius ketinama peržiūrėti pavasarį.

                                  Pakeitimai įsigalios nuo šio šeštadienio. Didžiausios permainos laukia 9 numeriu pažymėtų viešojo transporto priemonių.

                                  Pasibaigus Pilies tilto remontui, šio maršruto autobusai bus sugrąžinti į senąją trasą. Jie vėl važiuos Pilies gatve. Dabar tiltą autobusai aplenkia Tiltų gatve. Atitinkamai bus pakoreguoti ir tvarkaraščiai.

                                  "9 maršruto autobusai į savo ankstesnę trasą grįš iš karto, kai tik bus atvertas Pilies tiltas. Pasilikome šiek tiek laiko rezervo. Dar nežinome, ar Pilies tiltas bus atidarytas penktadienį ryte ar vakare", – tvirtino viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis.

                                  Pasak vadovo, nors 9 maršruto autobusai vėl kursuos kaip anksčiau, jie vis tiek nestos "Onkologijos departamento" stotelėje.

                                  "Svarstėme įvairius variantus, kaip padaryti geriau. Sutrumpinus maršrutą, 9 numeriu pažymėti autobusai geriau laikosi grafiko. Anksčiau sulaukdavome nusiskundimų, kad žmonės vėluoja į darbus. Kai kurie prašydavo stoti priemiestinėje stotelėje, kad spėtų", – pasakojo direktorius.

                                  Kiti pakeitimai, kurie įsigalios nuo šeštadienio, yra smulkūs. Pakoreguoti keli 4 maršruto autobuso rytiniai laikai. To pageidavo keleiviai. Tikimasi, kad jiems bus patogiau atvykti į centrą prieš 8 val.

                                  Korekcijų atsiras ir 12 maršruto autobuso tvarkaraštyje. Pakeisti kai kurie reisų laikai darbo dienomis ne piko metu. G.Neniškis tvirtino, kad atidarius Pilies tiltą reikėtų peržiūrėti ir kitų miesto autobusų tvarkaraščius, tačiau to daryti neskubama.

                                  "Dabar žiema. Prisnigs. Paliksime didesnius laiko tarpus autobusams. Neskubėsime keisti. Stebėsime situaciją. Gal pavasarį pakoreguosime, jei matysime, kad to reikia", – teigė direktorius.

                                  Comment


                                    Jakiškiams - gera transportininkų žinia
                                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...zinia-1288375/

                                    Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, uostamiesčio savivaldybė buvo sulaukusi skundo, kad netoli Jakų žiedo, bet dar miesto teritorijoje, gyvena šeima su dviem vaikais, kurie dėl susisiekimo problemų negali normaliai lankyti mokyklos. Aiškinantis, kaip galima išspręsti šią problemą, buvo nutarta ne siųsti čia geltonąjį mokyklinį autobusiuką, o 21 maršruto sąskaita sukurti dar vieną - 21A maršrutą.
                                    Pasirodo, turėti asmeninį autobuso maršrutą - įmanoma! Nenustebčiau, jei ten gyvena koks nors tokios kontoros KKT darbuotojas, ar Gintaro N. giminaitis.
                                    Paskutinis taisė Briedis; 2014.12.17, 16:43.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Jakiškiams - gera transportininkų žinia
                                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...zinia-1288375/



                                      Pasirodo, turėti asmeninį autobuso maršrutą - įmanoma! Nenustebčiau, jei ten gyvena koks nors tokios kontoros KKT darbuotojas, ar Gintaro N. giminaitis.
                                      Nebūtinai. Juk artėja savivaldybių tarybų rinkimai.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Šią hipotezę tik dar labiau sustiprina žinia, kad nuo sausio 1 dienos 7 maršruto keleiviai galės visoje maršruto trasoje naudotis miesto bilietais

                                        Comment


                                          Eurais nominuoti bilietai laukia sausio 1-osios
                                          http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...io-1-osios-117

                                          „Klaipėdos keleivinį transportą“ jau pasiekė nauji eurais nominuoti autobuso bilietai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X