Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra kur kas daugiau rimtesnių problemų VT nei kad neveikianti (laikinai) švieslentė.
    Na tai tik šaukštas deguto iš statinės
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Nuo rugpjūčio 1 d. 21 maršrutas važiuos per Sudmantus ir Jakus:
      http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-1190304459

      2 ir 2A vėl važiuos per J. Janonio g., o pastarasis rytinio piko metu kursuos dažniau.

      Dar yra paminėta, kad bus integruoti didžiųjų autobusų maršrutai nr. 34 į Šernų sodus ir nr. 36 į "Aisės" sodus.
      Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.29, 20:18.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Nuo vakar pakeista 2B maršruto trasa.

        Stotelės epopėjoje - kapituliacijos nuojauta
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-448671718
          Atnaujinta maršrutų schema. Įtraukti 27, 28 ir N1 maršrutai.

          Comment


            Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
            http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-448671718
            Atnaujinta maršrutų schema. Įtraukti 27, 28 ir N1 maršrutai.
            Įdomiai čia. Kažkoks dar naujas maršrutas atsiras - 11B. 22-as bus pratęstas iki Tolupio sodų

            Comment


              Kaip supratau, niekas dar nerašė dėl tvarkaraščio pakeitimo, tai parašysiu tada aš...
              Dabar mūsų stotelėse autobusai su priekaba arba "garmoškės" grafike rodomi žalios spalvos.
              Įkelsiu vieną pavyzdį:

              Comment


                O čia atnaujintas žemėlapis su perspektyviniais maršrutais...

                11B - BIG - Baičiai
                22 - Akropolis - SB Tolupis
                27 - Akropolis - SB Aisė
                28 - Lietuvininkų a. - Šernai
                N1 - Liepojos st. - Jurininkų st.

                Schema
                Paskutinis taisė jevgenijb; 2013.09.18, 14:08.

                Comment


                  Nuo sausio - brangesni popieriniai autobusų bilietai
                  Nuo sausio mėnesio kioskuose popierinis bilietas kainuos 2,2 Lt, o autobuse jį bus galima įsigyti už 2,6 Lt. Dabar šie bilietai atitinkamai kainuoja 2 ir 2,4 Lt.
                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ietai-1118516/

                  Comment


                    Nuo 2014-01-01 įvedami 27 ir 28 ir 11B maršrutai
                    http://www.klaipedatransport.lt/index.php?1646249599
                    Yra schemos, bilietų kainos.

                    Comment


                      Ir kam tuos priemiestinius (iš esmės privežamuosius) autobusus taip giliai įleisti į miestą? Jei jau integruojami į sistemą, tai turėtų vežti iki artimiausio miesto VT mazgo. Be to numeracijos reikėtų kitos - priemiestiniams reikėtų išskirti numerių 2x erdvę. O tai numeriai painiojasi su miesto maršrutais ir dar raidės lipdomos...

                      Comment


                        Keleiviams Klaipėdoje – naktinis maršrutas
                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rsrutas-606290
                        Planuojama, jog naktinis maršrutas uostamiestyje bus atidarytas nuo kitų metų gegužės. Autobusų, kursuosiančių iš šiaurinės miesto dalies į pietinę ir atgal, bilietų kaina bus 3,5 lito.
                        Straipsnio pavadinimas visiškai nesiriša su turiniu. Apie naktinį autobusą - du sakiniai

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Keleiviams Klaipėdoje – naktinis maršrutas
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rsrutas-606290


                          Straipsnio pavadinimas visiškai nesiriša su turiniu. Apie naktinį autobusą - du sakiniai
                          Straipsnis - ne rašinys - jo pavadinimas gali neatitikti turinio esmės.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Spūstims mažinti – keleivių persėdimo terminalas

                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.UuDoY6j8Jok
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Šaltis klaipėdiečius suvijo į autobusus

                              Paspaudęs šaltukas, trukdantis rytais užvesti automobilius, klaipėdiečius suvijo į viešąjį transportą. Miesto autobusais pradėjo važinėti daugiau keleivių, tačiau transporto priemonės nėra sausakimšos.

                              Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad daugiau žmonių autobusais važiuoja nuo 7 iki 9 val.

                              „Matosi, kad gatvėse yra mažiau mašinų. Neužsiveda automobilis ir žmogus sėda į autobusą“, – aiškią tendenciją įvardijo vadovas.

                              Pasak G.Neniškio, dėl padidėjusio keleivių skaičiaus spūsčių autobusuose išvengta.

                              „Sausį yra studentų, kurie yra vieni pagrindinių autobusų keleivių, mat vyksta egzaminų sesija. Jie būna skirtingu laiku, todėl ir nėra didelio nuolatinio keleivių srauto. Studentų vietas, galima sakyti, užima klaipėdiečiai, kurių automobiliai neužsivedė. Todėl grūsties autobusuose ir nėra“, – aiškino vadovas.

                              G.Neniškis pabrėžė, jog keleivių skaičiaus padidėjimas dėl šalčių ypač juntamas vasarį.

                              „Tada studentai, moksleiviai vienu metu važiuoja į pamokas ar paskaitas. Pasitaiko, kad autobusai būna sausakimši“, – komentavo direktorius.

                              Praėję metai Klaipėdos viešajam transportui buvo sėkmingi – pasiektas dešimtmečio keleivių skaičiaus rekordas. Autobusais važiavo 34 mln. 621 tūkst. 507 keleivių. Iki šiol šis rekordas buvo 34 mln. 498 tūkst. 155.

                              Teigiama, kad tam įtakos turėjo 2011 metais pradėta privežamųjų maršrutų plėtra į Klaipėdos priemiesčius bei ekspresų linijų mieste sukūrimas.

                              „Pasiekėme prieškrizinį lygį“, – tvirtino G.Neniškis.

                              Comment


                                Klaipėdos priemiestiniuose maršrutuose – pokyčiai

                                Priemiestinių autobusų keleivių nuo vasario 1 dienos laukia pokyčiai. Šiek tiek keisis kai kurie maršrutai, grafikai. Siekiama, kad keleiviams būtų patogiau.

                                Nuo vasario 1 dienos prailginama 11B maršruto trasa. Jis važiuos ne iki Baičių stotelės, kaip yra dabar, bet iki Dovilų gyvenvietės.

                                „Tarp Baičių ir Dovilų yra gyvenamasis kvartalas. Dėl to nusprendėme kilometru pratęsti maršrutą. Keleiviams bus patogiau. Mūsų sąnaudos taip pat labai neišaugs“, – aiškino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.

                                Šiek tiek kitaip pradės važiuoti ir 25 maršruto autobusas. Į Jokūbavą jis pradės kursuoti iš autobusų stoties. Čia jis ir baigs darbą. Dabar šio maršruto autobuso galutinė stotelė buvo Bangų gatvėje.

                                Pasak G.Neniškio, taip pakoreguoti važiavimo trasą nurodė Klaipėdos rajono savivaldybė.
                                Teigiama, kad sprendimas priimtas pasitarus su bendruomenėmis.

                                „Šiuo atveju viskas priklauso nuo Klaipėdos rajono savivaldybės. Kas moka, tas sąlygas diktuoja. Mes nemanome, kad tai efektyviausias variantas“, – pasakojo vadovas.

                                Nuo vasario keisis ir 26 maršruto autobuso, kuris važiuoja į Radailius trasa. Dabar jis į Klaipėdą atvažiuoja Liepų gatve, tada suka Į J.Karoso, o iš šios į Danės gatvę, kur buvo galutinė stotelė.

                                Šis autobusas nuo vasario darbą baigs Liepų gatvėje. Nebesuks į J.Karoso gatvę.

                                „Diskutavome su keleiviais, vežėjais tarpusavyje. Šis maršrutas yra jungiamasis. Keleiviai iš jo persėda į kitus autobusus ir važiuoja į šiaurinę ar pietinę miesto dalį. Tad manome, kad keleivius tikslingiau išleisti „Savivaldybės“ stotelėje. Tada jiems bus arčiau eiti iki „Atgimimo“ stotelės, kur pravažiuoja daug miesto autobusų“, – komentavo G.Neniškis.

                                Be to, anot vadovo, įgyvendinus tokius pakeitimus, bus sutaupyta ir laiko – pora minučių. Tai labai svarbu, ypač rytais, piko metu, kai susidaro transporto spūstys.

                                Keletu minučių keisis ir 12, 27, 28 maršrutų autobusų tvarkaraščiai.

                                „Rytais nepavyksta išvengti spūsčių. Pravažiuoti kai kurias vietas autobusams reikia daugiau laiko. Be to ilgiau užtrunka keleivių sulaipinimas. Dauguma žmonių, ypač priemiesčiuose, bilietus perka autobuse. Jie nepripranta prie antros zonos terminuoto bilieto. Kol vairuotojas pinigus surenka, kol paduoda bilietą, kol išmuša, viskas užtrunka“, – aiškino G.Neniškis.

                                Comment


                                  Nauji autobusai Klaipėdoje - birželį
                                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...rzeli-1139543/

                                  Į uostamiesčio gatves šiemet išriedės 12 visiškai naujų ekologiškų ispaniškų autobusų. Rudeniop miesto gatvėse turėtų pasirodyti ir 3-4 Klaipėdos autobuso parko naujai įsigyti ilgieji triašiai autobusai. Tiesa, pastarieji bus naudoti - apie 10 metų amžiaus.

                                  Comment


                                    „Mikriukai“ nori dirbti trumpiau

                                    Šaltuoju metų laiku maršrutiniai taksi uostamiestyje norėtų kursuoti valanda trumpiau. Šiuo metu paskutinieji vadinamieji mikriukai iš galutinių stotelių išvažiuoja apie vidurnaktį.

                                    Ilgiausiai po miestą kursuoja 8 ir 9 numeriu pažymėti maršrutiniai taksi. 6 ir 10 į paskutinį reisą išvažiuoja gerokai anksčiau.Paskutinis 8 maršruto „mikriukas“ iš stoties išvažiuoja apie vidurnaktį ar pusvalandį po jo. Panašiu laiku iš miesto ligoninės išvažiuoja ir paskutinis 9 numeriu pažymėtas maršrutinis taksi.

                                    „Siūlėme maršrutiniams taksi važiuoti ilgiau ar per visą naktį, bet jie atsisakė. Jei gautume tokį pasiūlymą, analizuotume“, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

                                    Pasak Klaipėdos apskrities verslininkų asociacijos pirmininko Airido Tamavičiaus, organizacijai priklausančių maršrutinių taksi įmonės niekada nebuvo išreiškusios noro dirbti visą naktį.

                                    „Kaip tik yra atvirkštinis noras – trumpinti važiavimus iki 23 val. ne sezono metu. Šaltuoju metų laiku visas judėjimas mieste, 22 val. užsidarius parduotuvėms, po valandos baigiasi. Ilgiau būtų galima dirbti pavasarį, kai didesni žmonių srautai“, – tvirtino pirmininkas.

                                    A.Tamavičiaus teigimu, trumpinti darbo laiko maršrutinių taksi įmonės neskuba.

                                    „Verslo noras važiuoti tada, kada yra klientų, – suprantamas. Tačiau stengiamės elgtis socialiai atsakingai. Suprantame, kad žmonės turi turėti gerą susisiekimą. Negalima važiuoti tik tada, kai iš tikrųjų naudinga“, – pabrėžė pirmininkas.

                                    A.Tamavičius tvirtino, kad maršrutiniams taksi kursuoti visą naktį būtų labai nuostolinga.

                                    „Tam yra taksi. Žmogus išsikvietė į vietą ir nuvežė, kur reikia. Važiuoti visą naktį maršrutu pagal grafiką būtų labai nuostolinga. Savivaldybė maršrutinių taksi nedotuoja. Visas išlaidas įmonės dengia savomis lėšomis. Tad iliuzijos – važinėti per visą naktį – bendrovės neturi“, – pabrėžė pirmininkas.

                                    Nuo gegužės uostamiestyje pradės kursuoti naktinis miesto autobusas. Jo maršrutas bus „Liepojos“–„Jūrininkų“ stotelės. Naktinis autobusas kursuos penktadieniais ir šeštadieniais.

                                    Jis pradės kursuoti vidurnaktį, o baigs 5 val. Autobusas važiuos kas valandą. Numatoma, kad naktiniai autobusai važinės iki rugsėjo 1 dienos.

                                    Išrinkti, kas aptarnaus naktinį maršrutą, pavyko tik iš antro karto. Pirmame konkurse nedalyvavo nė vienas dalyvis. Todėl nepavyko šio maršruto pradėti organizuoti praėjusią vasarą.

                                    Naktinį maršrutą aptarnaus mažos talpos – iki 20 vietų autobusas.

                                    Comment


                                      Naktiniam maršrutui parinko vieną mikrobą??? Apgailėtina. Keleivių tikrai bus, ypač esant geram orui.

                                      Comment


                                        Siandien vazuojant gintainio vairo autobuse (9 marsrutas) buvo pastebetas uzrasas kad norint islipti spausti raudona mygtuka.Manau kad sita sistema bus idiegta visuose autobusose.

                                        Comment


                                          Popieriniai autobusų bilietai Klaipėdoje išnyks

                                          Pabrangus vadinamiesiems autobusų talonėliams, daugiau klaipėdiečių pradėjo rinktis elektroninius kartinius bilietus. Tokia miestiečių pažanga džiaugiamasi, nes anksčiau ar vėliau popieriniais bilietais nebebus prekiaujama.

                                          Popieriniai autobusų bilietai Klaipėdoje 20 centų pabrango nuo šių metų pradžios. Dabar kioskuose jie kainuoja 2,20, autobusuose – 2,60 lito. Elektroninių kartinių bilietų kaina nesikeitė. Jie kainuoja 1,80 lito.

                                          Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, kad padidėjusi popierinių bilietų kaina iš karto atsiliepė jų pardavimo kiekiams.

                                          "Kol kas negalime pasakyti, kiek sumažėjo popierinių bilietų pardavimas, nes nežinome tiksliai, kiek jų liko kioskuose. Tačiau elektroninių bilietų sausį parduota 90 tūkst., arba 60 proc. daugiau, palyginti su praėjusių metų sausiu", – tvirtino direktorius.

                                          Pasak G.Neniškio, praėjusių metų sausį popierinių bilietų parduota už maždaug 560 tūkst. litų. Įvertinus, kiek išaugo elektroninių kartinių bilietų pardavimas, galima teigti, kad popierinių bilietų pardavimas šiemet sumažėjo 10–15 proc.

                                          Nors pabrango ir popieriniai bilietai, kuriais prekiaujama autobusuose, jų pardavimo apimtys nepasikeitė.

                                          "Kainos skirtumas tikrai turi įtakos, kad populiarėja elektroniniai kartiniai bilietai. Ir tai matyti jau pirmą mėnesį, o dar reikia įvertinti, jog žmonėms reikia laiko, kol pripras ir pakeis savo įpročius", – tvirtino direktorius.

                                          G.Neniškis aiškino, kad ateityje popierinių bilietų kioskuose nebeliks. Juos pakeis elektroniniai kartiniai. Popieriniais bus prekiaujama tik autobusuose.

                                          Tačiau neaišku, ar jie liktų tokie pat. Neatmetama, kad juos būtų galima spausdinti kasos aparatu.

                                          Anot vadovo, nuspręsti, kada atsisakyti popierinių bilietų, turi miesto valdžia. Tačiau, jos nuomone, drastiškai greitai priimti tokių sprendimų nereikėtų.

                                          "Manytume, kad popierinių bilietų kioskuose galėtume atsisakyti, kai elektroninių bilietų sistema veiks 99,9 procento. Nesklandumų kiltų tik dėl vartotojo klaidos. Dabar sistemoje vis iškyla problemų. Randama klaidų, kurios yra taisomos. Be to, reikia parengti žmones, kad išmoktų naudotis sistema", – pabrėžė G.Neniškis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X