Parašė amiko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš toks kategoriškas nebūčiau. Mikriukai, ypač TransRevio, yra reikalingi, ir aš pats ne taip retai jais naudojuosi, pvz kai vėluoju į darbą ir taksi man per brangu. Miesto veidą darko seni, purvini atsilaupusiais dažais mikriukai, kuriuose sėdi besikeikiantys pachmielingi tuteišiai, visu garsu pasileidę Russkoje Radio ir dar įsigudrinantys vienu metu vairuoti, skaičiuoti pinigus, dalinti prekių ataskaitas (būtent, o ne bilietus) ir mobiliaku garsiai šnekėti (papuošdami tas garsias kalbas įspūdingais keiksmažodžiais). kaip bebūtų keista, su tokiais "vairuotojais" esu susidūręs ir Vilniuje, ir kaune ir Panevėžyje. Vienintelis tarp jų skirtumas — klausoma radijo stotis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano nuomonė apie juos tokia, kokią parašiau, bet tai nereiškia, jog nesutinku su tavo nuomone, kad maršrutinių taksi reikia
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėda ne KaunasParašė amiko Rodyti pranešimąMygtukai neveikia. Bent jau Kaune, tai senesniuose vakarietiškuose autobusuose laidai paprasčiausiai nukerpami, o Solaris tiesiog išjungiama mygtukų veikimo funkcija.
 pats spaudžiau juos. Autobuso priekyje yra tokia švieslentė kurioje paspaudus STOP atsiranda vokiškas užrašas turbūt reiškiantis "stos" ar pan.
							
						Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu. Be to, pats neseniai "lėkiau" mikriuku tokiu greičiu, kad net netikėjau, kad pusę miesto pervažiuoisme nesusidūrč su kokiu autobusu. Vairuotojas ne tik viršijo greitį, bet ir vairavo "agresyviai", darė staigius posūkius. Kai kurie keleiviai net grasino užsirašyti autobusiuko numerį ir apie tai pranešti policijai.Parašė amiko Rodyti pranešimąMaršrutiniai taksi darko viešojo transporto sistemą, miesto veidą, yra prasto šalies ekonominio išsivystymo ženklas, yra nesaugūs, nepatikimi, beveik visi maršrutinių taksi vairuotojai nesilaiko KET (ar bent jau yra sukūrę tokį įvaizdį). Maršrutiniai taksi iš normalių viešojo transporto rūšių - autobusų ir troleibusų, atima duoną.
 
Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.
							
						Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.11, 01:47.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu gerai prisimenu, anksčiau Klaipėdos autobusuose veikė "stop" sistema ir paspaudus mygtuką, vairuotojas gaudavo garsinį signalą, tačiau po kurio laiko tie "stop skambučiai" nutilo.Parašė Chixx Rodyti pranešimąKlaipėda ne Kaunas
 pats spaudžiau juos. Autobuso priekyje yra tokia švieslentė kurioje paspaudus STOP atsiranda vokiškas užrašas turbūt reiškiantis "stos" ar pan.
 
Ech, esu optimistas ir visvien tikiuosi, kad po kurio laiko mieste važinės nauji autobusai (visi) bei visos sistemos (tiek bilietų, tiek keleivių aptarnavimo) bus funkcionalios, kaip kai kuriose labiau pažengusiose valstybėse. Aišku, didžiausia svajonė būtų - modernus tramvajus..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na aš irgi tai atsimenu. Bet tu švieslenčių dar neišjungėParašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu gerai prisimenu, anksčiau Klaipėdos autobusuose veikė "stop" sistema ir paspaudus mygtuką, vairuotojas gaudavo garsinį signalą, tačiau po kurio laiko tie "stop skambučiai" nutilo.
 
 bet dabar kažkaip keistai gaunasi. Jei įlips visi pro priekines duris, tai bereikalo tu geltonų griozdų visame autobuse prikibdė, dabar užtektų kokių dviejų autobuso priekyje
							
						Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa. Kažkaip anksčiau nepagalvojau, kad teks dalį tų "aparatų" nukabintiParašė Chixx Rodyti pranešimąna aš irgi tai atsimenu. Bet tu švieslenčių dar neišjungė
 bet dabar kažkaip keistai gaunasi. Jei įlips visi pro priekines duris, tai bereikalo tu geltonų griozdų visame autobuse prikibdė, dabar užtektų kokių dviejų autobuso priekyje
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mikriukai, bent jau Kaune, kur jie buvo reikalingiausi, t.y., nėra kito transporto ar jis kursuoja labai retai, jau nunyko, o likusieji dažniausiai parazituoja kito transporto sąskaita, iš po nosies surinkdami keleivius. Nesakau, kad jie visai nereikalingi, bet turėtų būti labai gerai peržiūrėti jų maršrutai, griežtai reikalaujama, kad važinėtų ir vėlesnėmis valandomis, kad laikytųsi KET.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Palaksto, jei reikia ir autobusais su troleibusais. Vilniuje, Pylimo gatve, 5-uoju troleibusu pro mikroautobusą kaip pro stovintį pralėkėme pusiau priešpriešine juosta. Iš Šeškinės prie Žaliojo Tilto irgi esu "rekordiniais" greičiais nuvažiavęs autobusuParašė Silber418 Rodyti pranešimąPritariu. Be to, pats neseniai "lėkiau" mikriuku tokiu greičiu, kad net netikėjau, kad pusę miesto pervažiuoisme nesusidūrč su kokiu autobusu. Vairuotojas ne tik viršijo greitį, bet ir vairavo "agresyviai", darė staigius posūkius. Kai kurie keleiviai net grasino užsirašyti autobusiuko numerį ir apie tai pranešti policijai.
 
Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.

O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, tai nėra "stotelės". Visur yra stotelės ženklas ir užrašas "Pagal pageidavimą", 30-o maršruto vairuotojo grafike yra pastaba apie stojimą "Pilaitės" stotelėje tik keleiviams pageidaujant.Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip supratau, tai neoficialios "stotelės".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa, mėgsta ir autobusų vairuotojai greitį viršyti, bet rečiau negu mikriukų. Aš esu ir Klaipėdoje 15 maršruto autobusu per Šilutės plentą pralėkęs taip, kad visi mes, keleiviai, nuo vieno autobuso galo iki kito lakstėme.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPalaksto, jei reikia ir autobusais su troleibusais. Vilniuje, Pylimo gatve, 5-uoju troleibusu pro mikroautobusą kaip pro stovintį pralėkėme pusiau priešpriešine juosta. Iš Šeškinės prie Žaliojo Tilto irgi esu "rekordiniais" greičiais nuvažiavęs autobusu
O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
Na, iš tiesų anksčiau buvo patogu - naktį bent mikriukai važinėjo. Labai patogu buvo, jeigu reikėdavo suspėti į rytinį traukinį arba grįžus anksti ryte autobusu. Gaila, dabar kas antras žodis - buvo..
Tiesa, pritariu ir Linui, nes mikroautobusai miesto viešojo transporto sistemoje yra "parazitai" dažniausiai "nuviliojantys" dalį autobusų keleivių. Kaip minėjau anksčiau, šiuo metu laiko kelionėje praleidžiama tiek važiuojant mikriuku, tiek autobusu beveik vienodai, tik skiriasi kaina, o nakties metu, taip, mikriukai būtų puiki išeitis ir konkurencija taksi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiandien savo kailiu patyriau naująją sistema
 važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius 
  tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
- Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
- O kas tau taip pasakė?
- Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
- Nu žinosiu
tai va
							
						Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neseniai IKI Pasazo stoteleje 2 bobutes dairesi kur reikia lipt ir poto susiprato kad reik pro priekines liptParašė Chixx Rodyti pranešimąŠiandien savo kailiu patyriau naująją sistema
 važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius 
  tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
- Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
- O kas tau taip pasakė?
- Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
- Nu žinosiu
tai va
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagalvojau, kad dar vieną gerą dalyką pasieks KKT su šia naujove. Ankščiau daug žmonių išlipdami iš autobuso atiduodavo bilietus įilpantiems, o dabar to padaryti negalės, nes jie neprasilenks
 
Beje šiandien mane maloniai nustebino keleiviai. Važiavau autobusu, ir stotelėje vairuotojas atidarė abi duris, bet keliaiviai nors ir galėdami per galą įlipti ėjo ir lipo per priekį, tik keli per galą įlipo. Matyt jau pripranta liaudis prie naujovės
							
						Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar tuomet isvis bus reikalingas VT? Paziurekim, dabar dauguma darbingo amziaus zmoniu nesinaudoja VT, daug jaunimo vos tik sukakus 18 metu sedo i automobili. Nezinau, kaip atrodo kitiems, bet ateinancioms pensininku kartoms VT nelabai ir reikes.Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiurpokai nuskambės, bet manau reikia palaukti kol išmirs esami senosios kartos žmonės ir pasikeis karta, tai nutiks per maždaug 10 metų ir bandyt tada diegti, nors neaišku kaip dabartiniai 60-mečiai priprastų prie tokios sistemos, gal ir jiems būtų taip pat sunku kaip dabartiniams senukams. Aš tai remčiau tokią idėją, bet dauguma lietuvių bijo pokyčių ir juos priima labai sunkiai. O štai senoji karta išvis nesusigaudo gyvenime ir keista, bet viešuoju transportu naudoja dar gana aktyviai. Būna, įlipa į troleibusą ir žmonių klausinėja koks jo maršrutas, ir ar čia autobusas, ar troleibusas... Jie nieko nemato ir nieko nesupranta - mano toks įspūdis.
Mikroautobusai yra prasto visuomeninio tranporto sistemos vystymo pasekme.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš toks kategoriškas nebūčiau. Mikriukai, ypač TransRevio, yra reikalingi, ir aš pats ne taip retai jais naudojuosi, pvz kai vėluoju į darbą ir taksi man per brangu. Miesto veidą darko seni, purvini atsilaupusiais dažais mikriukai, kuriuose sėdi besikeikiantys pachmielingi tuteišiai, visu garsu pasileidę Russkoje Radio ir dar įsigudrinantys vienu metu vairuoti, skaičiuoti pinigus, dalinti prekių ataskaitas (būtent, o ne bilietus) ir mobiliaku garsiai šnekėti (papuošdami tas garsias kalbas įspūdingais keiksmažodžiais). kaip bebūtų keista, su tokiais "vairuotojais" esu susidūręs ir Vilniuje, ir kaune ir Panevėžyje. Vienintelis tarp jų skirtumas — klausoma radijo stotis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Chixx Rodyti pranešimąnesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.
Tu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jis turėjo omeny ne tai, kad autobusas stotų ten kur tu paspaudi stop mygtuką, autobusas vistiek stotų jam priklausančioje stotelėje. Jei niekas nestabdytų iš stotelės ir niekas nenuspaustų stop mygtuko autobuse, kad išlipt, autobusas toje stotelėje paprasčiausiai nestotų.Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
visuose Klaipėdos miesto autobusuoseParašė Al1 Rodyti pranešimąAr nuo 06 15 bus ilipama pro priekines duris i visu marsrutu autobusus, ar tik i KLAP?Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk
Comment
 
Comment