Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naugarduko gatvės įkalnė nuo Pylimo g. yra per stati autobusams. Ten nebent mikriukai galėtų važiuoti.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      1) Viskas gerai
      2) Būtent, aš ir noriu šio tikslo
      3) Galima apsisukti J.Kazlausko sankryžoje
      4) Trasą dar mastau, bet tesiog reikia tesioginio maršruto
      5) Jis važiuotu rečiau nei 47, bet dažniau nei 54
      6) Čia bus 82 mikrobas, tik su Ebiletų ir piko metų autobusų.
      8) Patogumui
      9) Naikinti be tramvajaus 5 nesiūlyčiau - piko metu jis būna pilnas. Su tramų - ok.
      10) Yra gi Pietinis aplinkkelis
      11) Mikrobą (FIAT) ten kaip tik.

      ---
      47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, Pilaitė
      Edukologijos universitetas, Opera ir Konstitucijos pr., stotelės 47G turi sustoti, nes šios stotelės yra pačios populiariausios. Galėtų nesustoti tik tose, kurios yra mažai keleivių.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Butent cia ir mazai keleiviu. Na nebent Opera.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, Pilaitė
          Visų pirmą tada 47G trasa turėtų būti Pilaitė - Žaliasis tiltas (nereikia greitąjam važiuoti į Lukiškes). 47G turėtų stoti tik Bitėnų, Gilužio, Karaliaučiaus, Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Žvėrynas, Lietuvos Edukologijos universitetas, Europos aikštė, Žaliasis tiltas stotelėse.

          Comment


            Dar Panorama ir T. Narbuto

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              1) Viskas gerai
              2) Būtent, aš ir noriu šio tikslo
              3) Galima apsisukti J.Kazlausko sankryžoje
              4) Trasą dar mastau, bet tesiog reikia tesioginio maršruto
              5) Jis važiuotu rečiau nei 47, bet dažniau nei 54
              6) Čia bus 82 mikrobas, tik su Ebiletų ir piko metų autobusų.
              8) Patogumui
              9) Naikinti be tramvajaus 5 nesiūlyčiau - piko metu jis būna pilnas. Su tramų - ok.
              10) Yra gi Pietinis aplinkkelis
              11) Mikrobą (FIAT) ten kaip tik.

              ---
              47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, Pilaitė
              Tu savo pasiūlymus keiti taip dažnai ir taip neprognozuojamai ir nelogiškai, kad neįmanoma yra suspėti pamąstyti ir sukurti kokį nors logišką atsakymą. Ar gali bent kartą rimtai atsisėsti, apgalvoti viską kompleksiškai ir tiksliai, kad nekiltų papildomų klausimų: kodėl; kokia tiksliai trasa, nes yra daug variantų. Ir prašau bent kartą planuojant atsižvelgti ne į vaizdą žemėlapyje, o į realią geografinę sitauciją ir realius keleivių srautus. Kol kas čia yra paprasčiausio VT nesigaudančio valdininkėlio fantazijų "dėl kryžiuko" lygio žinutės, kurios dabar bus traktuojamos kaip forumo teršimas, nes nesugebama megzti normalios diskusijos.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Dar Panorama ir T. Narbuto
                Nereikia iš greitojo daryti "lėtąjį". 74 nestojo nei Lelijų, nei Srovės, nei Belmonto stotelėse, dabar stoja ir važiuoja lėčiau.
                Manau, LEU yra svarbesnis nei Panorama. Taip pat nereikia pamiršti, kad čia būtų greitasis autobusas, kuris turi greitai atvežti iki persėdimo taškų. Šiuo atveju LEU geriau, nes autobusas nestotų Lietuvos Sąjudžio kelio stotelėje; nuo LEU iki Panoramos ganėtinai arti. T. Narbuto st. galima pasiekti 47, kuris, kaip suprantu pagal tavo idėją, kursuotų žymiai dažniau nei greitasis.
                Paskutinis taisė grustnyj; 2012.10.05, 19:42.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Nereikia iš greitojo daryti "lėtąjį". 74 nestojo nei Lelijų, nei Srovės, nei Belmonto stotelėse, dabar stoja ir važiuoja lėčiau.
                  Nesutiksiu su šituo. Įvedus Srovės ir Belmonto stoteles, nebuvo pridėtas papildomas laikas reiso įveikimui. O duodamo laiko lyg ir pakakdavo sočiai.
                  (O gal dabar jau ne? Mano duomenys gan seni.)
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Visų pirmą tada 47G trasa turėtų būti Pilaitė - Žaliasis tiltas (nereikia greitąjam važiuoti į Lukiškes). 47G turėtų stoti tik Bitėnų, Gilužio, Karaliaučiaus, Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Žvėrynas, Lietuvos Edukologijos universitetas, Europos aikštė, Žaliasis tiltas stotelėse.
                    T. Narbuto stotelėje tikrai turėtų stoti- tai vienas svarbiausių persėdimų punktų mieste. Jeigu 47 greitasis nestotų šioje stotelėje, nebeliktų patogaus persėdimo į 1, 3 ir 7 maršrutų troleibusus galimybės.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Nesutiksiu su šituo. Įvedus Srovės ir Belmonto stoteles, nebuvo pridėtas papildomas laikas reiso įveikimui. O duodamo laiko lyg ir pakakdavo sočiai.
                      (O gal dabar jau ne? Mano duomenys gan seni.)
                      Na nežinau. Kai nestojo šiose stotelėse, aš iki Subačiaus stotelės atvažiuodavau per 14-15 minučių, dabar tenka važiuoti 17 (pagal tvarkaraštį), bet piko metu realybėje būna iki 21 minutės (žiūrint į keleivių srautą Naujosios Vilnios žiedas, Tremtinių bei Rudens stotelėse).

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      T. Narbuto stotelėje tikrai turėtų stoti- tai vienas svarbiausių persėdimų punktų mieste. Jeigu 47 greitasis nestotų šioje stotelėje, nebeliktų patogaus persėdimo į 1, 3 ir 7 maršrutų troleibusus galimybės.
                      Atsiprašau, klydau. Bet jei stotų T. Narbuto st. - galėtų nestoti stotelėje Žvėrynas.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Na nežinau. Kai nestojo šiose stotelėse, aš iki Subačiaus stotelės atvažiuodavau per 14-15 minučių, dabar tenka važiuoti 17 (pagal tvarkaraštį), bet piko metu realybėje būna iki 21 minutės (žiūrint į keleivių srautą Naujosios Vilnios žiedas, Tremtinių bei Rudens stotelėse).
                        Aišku, reiškia mano informacija bus pasenusi. Šiaip keista, kad įvedus vos 1 stotelę (link stoties) šitaip ilgėja kelionės laikas. Važiavimui tarp Lelijų ir Rudens stotelių duodama tikrai pakankamai laiko.

                        Atsiprašau, klydau. Bet jei stotų T. Narbuto st. - galėtų nestoti stotelėje Žvėrynas.
                        Va būtent Žvėryne ir nereikia sustojimo - nei ten persėsi kažkur, nei ten daug žmonių lipa. Toks 47G mano manymu išvis galėtų pradėti važiuoti nuo Karaliaučiaus st., sustoti tik Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Narbuto, Panoramos, Sąjūdžio kelio, Europos aikštės ir Žaliojo tilto stotelėse. Edukologijos universitetą galima būtų praleisti dėl to, kad iki jo netoli eiti nuo Panoramos ir Sąjūdžio kelio st., o Konstitucijos st. tiesiog labai mažai žmonių naudojasi.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Aišku, reiškia mano informacija bus pasenusi. Šiaip keista, kad įvedus vos 1 stotelę (link stoties) šitaip ilgėja kelionės laikas. Važiavimui tarp Lelijų ir Rudens stotelių duodama tikrai pakankamai laiko.
                          Dar vienas toks pastebėjimas, kuris yra gana keistas: jeigu maršrutu važiuoja ryte Karosa - ji trasą gali įveikti ne tik per 17 minučių kaip duodama tvarkaršty, bet ir per 16. Tačiau dažniausiai mano laiku važiuoja ne Karosa, todėl kelionė pailgėja iki ~21 minutės. Nežinau kodėl taip yra. Bet Karosa Lelijų - Girininkija atkarpoje "skrenda", taip pat atkarpoje nuo Mildos iki Rudens stotelių (kiek sulėtina po Šaudyklos stotelės). Tuo tarpu Mercedesai ne tik lėtai užvažiuoja į kalnelį Girininkija - Mildos gatvės atkarpoje, tačiau net nuo kalniukų (Lelijų - Užtvankos; Užtvankos - Pučkoriai; Mildos - Šaudykla) toks jausmas, kad specialiai pristabdo. Va ir išeina toks laiko tarpas.


                          Va būtent Žvėryne ir nereikia sustojimo - nei ten persėsi kažkur, nei ten daug žmonių lipa. Toks 47G mano manymu išvis galėtų pradėti važiuoti nuo Karaliaučiaus st., sustoti tik Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Narbuto, Panoramos, Sąjūdžio kelio, Europos aikštės ir Žaliojo tilto stotelėse. Edukologijos universitetą galima būtų praleisti dėl to, kad iki jo netoli eiti nuo Panoramos ir Sąjūdžio kelio st., o Konstitucijos st. tiesiog labai mažai žmonių naudojasi.
                          Prisipažinsiu, irgi pagalvojau, kad galėtų nuo Karaliaučiaus žiedo važiuoti. Nesutinku tik dėl Sąjūdžio kelio, nors... Ten galėtų būti persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 maršrutus. Tada viskas tvarkoj būtų.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Prisipažinsiu, irgi pagalvojau, kad galėtų nuo Karaliaučiaus žiedo važiuoti. Nesutinku tik dėl Sąjūdžio kelio, nors... Ten galėtų būti persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 maršrutus. Tada viskas tvarkoj būtų.
                            Jeigu 47G stotų Europos aikštės stotelėje, tai ten ir būtų geras persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 autobusų maršrutus. Tokiu atveju tikrai nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėje.

                            O ar tikrai nedaug keleivių važiuoja atkarpoj Bitėnų st. - Karaliaučiaus st., kad greitąjį siūlot leisti nuo Karaliaučiaus, kaip kadaise buvo, kai dar nebuvo VT pratęstas iki Bitėnų žiedo?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              O ar tikrai nedaug keleivių važiuoja atkarpoj Bitėnų st. - Karaliaučiaus st., kad greitąjį siūlot leisti nuo Karaliaučiaus, kaip kadaise buvo, kai dar nebuvo VT pratęstas iki Bitėnų žiedo?
                              Taip, žmonių ten tikrai labai nedaug.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Jeigu 47G stotų Europos aikštės stotelėje, tai ten ir būtų geras persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 autobusų maršrutus. Tokiu atveju tikrai nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėje.
                                Man irgi atrodo, kad nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėj.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Taip, žmonių ten tikrai labai nedaug.
                                  Na, piko metu, bent iki Gilužio keleivių netrūksta. Nors ir ne tiek, kiek Papilėnų stotelėje.

                                  Comment


                                    Siūlau 062 privatiniam maršrutui tokią trasą:

                                    Fabijoniškės - Stotis.
                                    Trasa: S. Neries g., Laisvės pr., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Vilniaus g., Pylimo g., Gėlių g., Geležinkelio g.

                                    Nauda:
                                    1. Nebūtų visiškai dubliuojamas A53 maršrutas, išaugtų bilietukų pardavimas pas vairuotojus
                                    2. Kompensuojamas tiesioginis susisiekimas šiaurinei Šeškinės ir Fabijoniškių daliai, kurį prarado panaikinus 2 ir 62 mikrobų maršrutus
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Tokia trasa 62 maršrutinio taksi tikrai nepavaduos - juk jį panaikinus, buvo prarasta jungtis Ukmergės g. - Ozo g. - Kalvarijų g. 4 maršrutinį taksi pakeitė 52A, kuris kaipmat tapo populiarus ne vien tarp buvusių maršrutinių taksi keleivių.
                                      Tavo siūloma trasa 062 pradėtų konkuruoti ne tik su 53, bet ir su 52A.
                                      O jeigu 062 važiuotų taip: S. Nėries - Gedvydžių - L. Giros - P. Žadeikos - Ukmergės - Ozo - Kalvarijų - toliau įprasta trasa į stotį? Keleivių jame ryškiai sumažėtų, tačiau būtų atstatyta jungtis Ukmergės-Ozo-Kalvarijų, o šiuo maršrutu galėtų naudotis ne tik Fabijoniškių, bet ir Pašilaičių / Šeškinės gyventojai (teritorija tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr., bei centrinė Šeškinė).
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Tokia trasa 62 maršrutinio taksi tikrai nepavaduos - juk jį panaikinus, buvo prarasta jungtis Ukmergės g. - Ozo g. - Kalvarijų g. 4 maršrutinį taksi pakeitė 52A, kuris kaipmat tapo populiarus ne vien tarp buvusių maršrutinių taksi keleivių.
                                        Tavo siūloma trasa 062 pradėtų konkuruoti ne tik su 53, bet ir su 52A.
                                        O jeigu 062 važiuotų taip: S. Nėries - Gedvydžių - L. Giros - P. Žadeikos - Ukmergės - Ozo - Kalvarijų - toliau įprasta trasa į stotį? Keleivių jame ryškiai sumažėtų, tačiau būtų atstatyta jungtis Ukmergės-Ozo-Kalvarijų, o šiuo maršrutu galėtų naudotis ne tik Fabijoniškių, bet ir Pašilaičių / Šeškinės gyventojai (teritorija tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr., bei centrinė Šeškinė).
                                        Tavo pasiūlyta trasa yra nebloga. Tačiau kyla klausimas: ar Ukmergės gatvės gyventojams tikrai yra poreikis turėti susisiekimą su Akropoliu? Pagal tavo pasiūlytą variantą privatinis dubliuotų didžiąją A53 trasos dalį (nesidubliuotų nuo P. Žadeikos sankryžos iki Akropolio). Nemanau, jog labai didelis nuostolis būtų 52A maršrutui, koks yra 53 maršrutui

                                        Arba variantas numeris 2:
                                        S. Nėries, Gedvydžių, L. Giros, P. Žadeikos, Ukmergės, G. Vilko, A. Goštauto, Vilniaus g., toliau senąja trasa.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Tavo pasiūlyta trasa yra nebloga. Tačiau kyla klausimas: ar Ukmergės gatvės gyventojams tikrai yra poreikis turėti susisiekimą su Akropoliu? Pagal tavo pasiūlytą variantą privatinis dubliuotų didžiąją A53 trasos dalį (nesidubliuotų nuo P. Žadeikos sankryžos iki Akropolio). Nemanau, jog labai didelis nuostolis būtų 52A maršrutui, koks yra 53 maršrutui

                                          Arba variantas numeris 2:
                                          S. Nėries, Gedvydžių, L. Giros, P. Žadeikos, Ukmergės, G. Vilko, A. Goštauto, Vilniaus g., toliau senąja trasa.
                                          GV bus mažai keleivių, privatininkas ten tikrai nesikels, mat ten išvis net nėra VT.
                                          Mettal trasa tikrai yra patogi - 52A važiuoja retai, tad dubliavimas kaip ir mažas. Nutiesus Kernavės g. patarčiau 062 ten ir nukreipti. Ten keleivių netruks, ypač pastačius naują rajoną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X