Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Civilizuotame pasaulije šita problema sprendžiama transporto integracija ir zonų sukūrimu ir tada jau nesvarbu, miestas ar kaimas, tiesiog priemiesčio gyvenami rajonai būna tam tikroje zonoje.
    Civilizuotas pasaulis JAU atsisako zonų skirstymo VT, nes zonų skirstymas turi rimtų trūkumų. Pvz., moteriškė, gyvenanti minėtos zonos pakrašty ir jei reikia iki parduotuvės pavažiuoti vos kelis km, ji turi mokėti daugiau vien dėl to, kad įvažiuoja į kitą zoną. Tačiau jei važiuotų į kitą parduotuvę dvigubai daugiau km, bet esančią toje pačioje zonoje - mokėtų mažiau. Dabar vietoj zonų skirstymo pereinama prie kainos apskaičiavimo pagal laiką (bilieto galiojimo terminas), kilometražą (apskaičiuojama žymint įlipus ir išlipant) arba terminuotais bilietais.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Sveiki, pastaruoju metu (nors buvo susimastęs ir daug seniau) masčiau apie keleivių pervežimo įmonės įkūrimą... Tai galima butu sukurti užduotį. Naujai įkurta įmonė (žemų sąnaudų keleivių pervežimo įmonė) turi tris mikroautobusus (20vietų), Ir nori važinėti keturiais tarpmiestiniais maršrutais - Iš Vilniaus į Druskininkus, Alytų, Varėną ir Kernavę (tokia krypčių geografija būtų tinkama bent vasarą). Ši keleivių pervežimo įmonė planuoja pardavinėti bilietus tik internetu. Važinėti be sustojimų tarp reisų (gaunasi greitasis ekspresas..). Reikia tarp šių miestų rasti tinkamiausią laiką važiuoti ir kuo geresnį "mašinų" išnaudojimą nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
      Tikiuosi tinka tokia užduotis, nes norisi ir su kitais pasidalinti ir didkutuoti apie tai.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Sveiki, pastaruoju metu (nors buvo susimastęs ir daug seniau) masčiau apie keleivių pervežimo įmonės įkūrimą... Tai galima butu sukurti užduotį. Naujai įkurta įmonė (žemų sąnaudų keleivių pervežimo įmonė) turi tris mikroautobusus (20vietų), Ir nori važinėti keturiais tarpmiestiniais maršrutais - Iš Vilniaus į Druskininkus, Alytų, Varėną ir Kernavę (tokia krypčių geografija būtų tinkama bent vasarą). Ši keleivių pervežimo įmonė planuoja pardavinėti bilietus tik internetu. Važinėti be sustojimų tarp reisų (gaunasi greitasis ekspresas..). Reikia tarp šių miestų rasti tinkamiausią laiką važiuoti ir kuo geresnį "mašinų" išnaudojimą nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
        Tikiuosi tinka tokia užduotis, nes norisi ir su kitais pasidalinti ir didkutuoti apie tai.
        Čia gali parišti vartotojų teisių tarnyba. Įsigyti bilietą turi būti suteikta galimybė visiems, tokiu atveju bilieto pardavimas transporto priemonėje turi būti prioritetu svarbiau, negu pardavimas internetu. Koks mikroautobusų skaičius kiekvienam maršrutui? Maršrutai ganėtinai skurdūs, sunku pasakyti apie jų atsiperkamumą. Be to, jei toks siūlymas yra vasarai, tai ar jie bus tinkami, ar apsimokės kitais sezonais?
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Čia gali parišti vartotojų teisių tarnyba. Įsigyti bilietą turi būti suteikta galimybė visiems, tokiu atveju bilieto pardavimas transporto priemonėje turi būti prioritetu svarbiau, negu pardavimas internetu. Koks mikroautobusų skaičius kiekvienam maršrutui? Maršrutai ganėtinai skurdūs, sunku pasakyti apie jų atsiperkamumą. Be to, jei toks siūlymas yra vasarai, tai ar jie bus tinkami, ar apsimokės kitais sezonais?
          Dėl bilieto įsigįjimo galima palikti galimybe ir iš vairuotojo bei autobusų stočių įsigyti. Turint tris mikroautobusus, visus juos reikia "išnaudoti" keturiose kryptyse, kad būtų ne per didelė pasiūla, ir kad galima būtų uždirbti. Žinoma maršrutai nelabai skurdoki (bent varėna ir Alytus), o Kernavė, ir įpač Druskininkai yra kurortiniai/ turizmo miesteliai. Net su tokiais maršrutais ir žemomis sąnaudomis galima išvystyti pelningą veiklą, tėsiog reikia daug dirbti pritraukiant žmones įsigyti kelionę internetu...
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Dėl bilieto įsigįjimo galima palikti galimybe ir iš vairuotojo bei autobusų stočių įsigyti. Turint tris mikroautobusus, visus juos reikia "išnaudoti" keturiose kryptyse, kad būtų ne per didelė pasiūla, ir kad galima būtų uždirbti. Žinoma maršrutai nelabai skurdoki (bent varėna ir Alytus), o Kernavė, ir įpač Druskininkai yra kurortiniai/ turizmo miesteliai. Net su tokiais maršrutais ir žemomis sąnaudomis galima išvystyti pelningą veiklą, tėsiog reikia daug dirbti pritraukiant žmones įsigyti kelionę internetu...
            Autobusų stotyje neapsimoka, nes tokiu atveju konkrečiai autobusų stočiai dar reikėtų mokėti pinigus už tai, kad ten parduodami bilietai (bilietų platinimas).
            3 mikroautobusų išnaudojimas 4 maršrutais būtų neracionalus sprendimas, nes jie kursuotų pernelyg retai, kad įsitvirtintų į to maršruto rinką. Kadangi labai minimaliu transporto skaičiumi būtų aptarnaujama gana daug maršrutų, tai ir pati rinka būtų užpildyta per mažai, kad ta įmonė galėtų būti konkurentu kitiems tuose maršrutuose dirbantiems vežėjams. Net ir pats keleivis nebus linkęs pastebėti, kad tokia įmonė apskritai egzistuoja, nes ta įmonė dirbs "išskaidytu", o ne "koncentruotu" režimu. Manyčiau racionaliau būtų pirmiausia pradėti su vienu maršrutu ir 1 arba 2 transporto priemonėmis tame maršrute. Įmonės įkūrimo pradžioje pirmas pusmetis būna sunkus vadybos ir rinkodaros srityse, todėl apsikrauti daug maršrutų, jei administracinis aparatas mažas, geriau nereikia - būtų per daug darbo, o pakeliui esantys įsitvirtinimo į rinką darbai būtų pražiopsoti arba pavėluotai atlikti.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.13, 22:26.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Na, dėl šių maršrutų galima daug diskutuoti ir nemanau, kad jie atsipirktų. Jei kalbėtume apie Druskininkus, tai šia kryptimi nereikėtų per daug susidomėti, kadangi autobusų intensyvumas tikrai didelis, o ir išvažiuoja iš Vilniaus paskutinis 20:30. Deja, niekaip nenuvykstu iki autobuso parko, tačiau jie turi nemažai MB Sprinter ir ganėtinai tvarkingus didelius autobusus, be to kursuoja autobusas Utena- Druskininkai. Prie visa to, iš Druskininkų yra ne vienas ,,dušmanas", kurie nuveža iki Vilniaus už 20 Lt, o jei pasideri ir pigiau. Jeigu su jais važinėji, tada jie ir laiką pasako, o dažnai galima sutikti ir šalia autobusų stoties.

              Kalban apie Varėna, galbūt būtų tinkamesnė vieta. Tačiau vėlgi, didžioji dalis gyventojų(pagrinde studentai) važinėja traukiniu, kuris 4 kartus per dieną kaip nieko važiuoja, kita dalis naudojasi Druskininkų autobusais, kurie suka per Senąją Varėną. O Varėnos autobusų parkas teturi, jeigu neklystu, tik 4 maršrutus per dieną. Todėl nuvykti į Vilnių su tokia gausa maršrutų yra lengva(Varėnos atžvilgiu).

              Į Alytų... Čia jau nelabai ką galiu pakomentuoti, kadangi ta kryptimi retai kada važiuoju iš Vilniaus. Tačiau kiek teko girdėti, nelabai gerai maršrutai sudėlioti.

              Comment


                Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                Na, dėl šių maršrutų galima daug diskutuoti ir nemanau, kad jie atsipirktų. Jei kalbėtume apie Druskininkus, tai šia kryptimi nereikėtų per daug susidomėti, kadangi autobusų intensyvumas tikrai didelis, o ir išvažiuoja iš Vilniaus paskutinis 20:30. Deja, niekaip nenuvykstu iki autobuso parko, tačiau jie turi nemažai MB Sprinter ir ganėtinai tvarkingus didelius autobusus, be to kursuoja autobusas Utena- Druskininkai. Prie visa to, iš Druskininkų yra ne vienas ,,dušmanas", kurie nuveža iki Vilniaus už 20 Lt, o jei pasideri ir pigiau. Jeigu su jais važinėji, tada jie ir laiką pasako, o dažnai galima sutikti ir šalia autobusų stoties.

                Kalban apie Varėna, galbūt būtų tinkamesnė vieta. Tačiau vėlgi, didžioji dalis gyventojų(pagrinde studentai) važinėja traukiniu, kuris 4 kartus per dieną kaip nieko važiuoja, kita dalis naudojasi Druskininkų autobusais, kurie suka per Senąją Varėną. O Varėnos autobusų parkas teturi, jeigu neklystu, tik 4 maršrutus per dieną. Todėl nuvykti į Vilnių su tokia gausa maršrutų yra lengva(Varėnos atžvilgiu).

                Į Alytų... Čia jau nelabai ką galiu pakomentuoti, kadangi ta kryptimi retai kada važiuoju iš Vilniaus. Tačiau kiek teko girdėti, nelabai gerai maršrutai sudėlioti.
                Dėl Druskininkų krypties... Daug reisų per dieną, bet Druskininkai kurortinė kryptis, todėl tenais galima pritraukti keleivių akcijų būdu (kurie važiuos už mažą akcijinę kainą, nors šiaip nevažiuotų), Bet kanų "politika" turi būti apgalvota.
                Varėna gal ir ne pats geriausias maršrutas, reikėtų tiksliau žinoti kokie ten keleivių srautai, Dėl ko reiketu iš Varėnos į Vilnių važiuoti, ar daug tokių keleivių atsirastų...
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Tai, kad kurortinis miestas dar nieko nepasako. Praitą ir užpraitą vasarą teko labai dažnai važinėti į Druskininkus. Rezultatas- autobusų užtenka ir jie būna retai kada perpildyti. Bebejo, jeigu būtų vykdoma mažų kainų politika, gal ir būtų keleivių, tačiau esu įsitikinęs jog mažuma. Paskutiniu metu, dėl sumažėjusių keleivių srauto nelabai jau dažnai važinėja tie patys ,,dušmanai".

                  Na, Varėnos keleivių srautas yra Vilnius. Daugiausia studentai. Kalbant apie vietinius maršrutus, tai jie yra ypač nuostolingi, o žmonių vienas kitas(paskutiniu metu uždarinėjami vietiniai maršrutai. Ne per seniausiai atšauktas ir į Kareivonis).

                  Jeigu būtų pasirinkimas, aš rinkčiausi Varėną, kadangi ten galima lengviau pritraukti klientų negu Druskininkuose. Tačiau, žiūrint kokia ta konkurencinga kaina? Traukiniu(be nuolaidos)- 13.40 Lt., Varėnos AP- 14 Lt., Druskininkų AP- 15 Lt.(iki pat Druskininkų 30 Lt.(!), nors prieš pusę metų dar buvo 24 Lt.

                  Comment


                    Nors nemoku tinkamai kurti tvarkaraščių, bet sudėliojau trijų mikroautobusų tvarkaraštį... Tai nėra tobula, prasau nesmerkti.
                    Transporto priemonės:
                    Pirmoji - T1
                    Antroji - T2
                    Trečioji - T3

                    Vilnius - Druskininkai/Druskininkai - Vilnius
                    T1 07:00-08:50-09:05-10:55
                    T1 11:25-13:15-13:30-15:20
                    T3 14:30-16:20-16:35-18:25
                    T2 18:20-20:10-20:25-22:15

                    Vilnius - Varėna/Varėna - Vilnius
                    T2 06:45-08:05-08:20-09:40
                    T2 12:35-13:55-14:10-15:30
                    T1 19:15-20:30-20:45-22:05

                    Vilnius - Alytus/Alytus - Vilnius
                    T3 07:00-08:30-08:45-10:15
                    T3 10:45-12:15-12:30-14:00
                    T1 15:35-17:05-17:20-18:50
                    T3 18:55-20:25-20:40-22:10

                    Vilnius - Kernavė/Kernavė - Vilnius
                    T2 10:10-11:00-11:15-12:05
                    T2 15:55-16:45-17:00-17:50
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                      Tai, kad kurortinis miestas dar nieko nepasako. Praitą ir užpraitą vasarą teko labai dažnai važinėti į Druskininkus. Rezultatas- autobusų užtenka ir jie būna retai kada perpildyti. Bebejo, jeigu būtų vykdoma mažų kainų politika, gal ir būtų keleivių, tačiau esu įsitikinęs jog mažuma. Paskutiniu metu, dėl sumažėjusių keleivių srauto nelabai jau dažnai važinėja tie patys ,,dušmanai".

                      Na, Varėnos keleivių srautas yra Vilnius. Daugiausia studentai. Kalbant apie vietinius maršrutus, tai jie yra ypač nuostolingi, o žmonių vienas kitas(paskutiniu metu uždarinėjami vietiniai maršrutai. Ne per seniausiai atšauktas ir į Kareivonis).

                      Jeigu būtų pasirinkimas, aš rinkčiausi Varėną, kadangi ten galima lengviau pritraukti klientų negu Druskininkuose. Tačiau, žiūrint kokia ta konkurencinga kaina? Traukiniu(be nuolaidos)- 13.40 Lt., Varėnos AP- 14 Lt., Druskininkų AP- 15 Lt.(iki pat Druskininkų 30 Lt.(!), nors prieš pusę metų dar buvo 24 Lt.
                      Konkurencinga kaina? Kainų politika kaip aviakompanijų. pradedama nuo mažos kainos ir ji vis auga, žiūrint kiek bilietų išperkama. Žinoma reikia atsižvelgti ir į reiso populiaruma tam tikromis dienomis ir laiku, ar daug gali būti keleivių ar nelabai. Jei neina parduoti bilietų, laisvas vietas užkamšyti labai pigiai bilietais..
                      Paskaičiavau galima savikainą važiuoti į Druskininkus iš Vilniaus... į vieną pusę apie 125lt (be autobusų stočių mokesčių).
                      Jei 125lt į vieną pusę, tai parduodant internetu bent 10 bilietų viduninė bilieto kaina gaunasi 16lt..
                      Paskutinis taisė kaskas; 2010.02.13, 23:23.
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Varėnos tvarkaraštis žinok nelogiškas. Pagalvok dar, ypač dėl rytinių. Druskininkų tvarkaraštis dubliuojasi su AP. Mano nuomone, AP geresnis tvarkaraštis. Palygink juos ir dar pakoreguok.

                        Comment


                          Čia 125 Lt. yra keliones kaina ar reiso bendra savikaina? Nelabai supratau.

                          Comment


                            Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                            Čia 125 Lt. yra keliones kaina ar reiso bendra savikaina? Nelabai supratau.
                            Reiso savikaina Vilnius - Druskininkai.
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Dar prie to pačio. Reikėtų paminėti, jog didžioji dalis yra studentai. Tad, labiau apsimokėtų važiuoti traukiniu(Varėnos atveju) arba AP autobusais, kadangi kaip žinia, studentams galioja 50 % nuolaida. Į tai ypač tada reikėtų atsižvelgti. Nebent kaina būtų mažesnė nei 15 Lt.

                              Comment


                                Alytu pamirsk. Nes i Alytu veza net 6 vezejai: Kautra (Alytaus), TOKS, Transrevis, Busotas, Lazdiju AP ir dar viena IĮ. Kasdien per 30 reisu. Taip, ne visi jie greitieji. Bet keleiviu nera, pustusciai vazineja. Konkurencija milziniska. Be to, jei organizuoji reguliarius reisus, tai niekas neisduos leidimo vazineti ne is stoties. Tuomet jau geriau uzsiimti keleiviu pervezimu organizuojant grupes.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 23:32.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Alytu pamirsk. Nes i Alytu veza net 6 vezejai: Kautra (Alytaus), TOKS, Transrevis, Busotas, Lazdiju AP ir dar viena IĮ. Kasdien per 30 reisu. Taip, ne visi jie greitieji. Bet keleiviu nera, pustusciai vazineja. Konkurencija milziniska. Be to, jei organizuoji reguliarius reisus, tai niekas neisduos leidimo vazineti ne is stoties. Tuomet jau geriau uzsiimti keleiviu pervezimu organizuojant grupes.
                                  Užtenka tikrai. Štai, kad ir už 3 Lt. nuveža...:
                                  http://www.netranzuok.lt/lit/Alytus_Vilnius/297

                                  Comment


                                    Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                                    Dar prie to pačio. Reikėtų paminėti, jog didžioji dalis yra studentai. Tad, labiau apsimokėtų važiuoti traukiniu(Varėnos atveju) arba AP autobusais, kadangi kaip žinia, studentams galioja 50 % nuolaida. Į tai ypač tada reikėtų atsižvelgti. Nebent kaina būtų mažesnė nei 15 Lt.
                                    Kainodara kaip aviakompanijos... PVZ.: bilietai nuo 9lt ir jie po truputi auga iki dideles (logiskos) kainos.
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Kelione autobusu - tai ne kelione lektuvu. Niekas jos is anksto neplanuoja dazniausiai. Ateina i stoti ir vaziuoja artimiausiu autobusu. Todel nelabai matau prasme tokia rinkodara taikyti.

                                      Comment


                                        Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                                        Varėnos tvarkaraštis žinok nelogiškas. Pagalvok dar, ypač dėl rytinių. Druskininkų tvarkaraštis dubliuojasi su AP. Mano nuomone, AP geresnis tvarkaraštis. Palygink juos ir dar pakoreguok.
                                        Pakoreguosiu tvarkaraštį. Bet Rytinis reisas iš Varėnos į Vilnių mano manymo nera labai prastas.. kitaip rytinio nelabai išeitų suderinti, nebent iš Vilniaus išvažiuoti tada, kada dar Vilniaus VT nekursuoja ir vežti tada jau tikrai "orą"..
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kelione autobusu - tai ne kelione lektuvu. Niekas jos is anksto neplanuoja dazniausiai. Ateina i stoti ir vaziuoja artimiausiu autobusu. Todel nelabai matau prasme tokia rinkodara taikyti.
                                          Jei tai pigu, gali susigundyti, o bet kokiu atveju dieną ar kelias prieš vistiek dauguma susiplanuoja, ir tokiu butų yra tikimybe, kad nusipiks internetu, jei turi galimybę tam ir tai prieinama kaina...
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X