Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Gal turėjot omeny J. Baltrušaičio? Persėdimas būtų galimas įrengus J. Baltrušaičio stotelę priešais dabartinę Ateities g.
    Ganėtinai nesaugi vieta - ten yra lėtėjimo juosta sukantiems dešinėn ir apskritai mažai vietos.

    Bet Daniliškių ir Trakų Vokės darbininkam jungtis gali praversti.
    Kažin kiek tokių būtų?

    Iki Mokyklos g. 113 ir siūliau važiuot dėl patogumo, nes Grigiškių ž. yra užkampis.
    Mokyklos g. taip pat yra užkampis. Kaip minėjau - Grigiškių centras yra ties Šviesos st.

    Tai jei 28 ruošiasi leist iki Vosyliukų, tai sodininkams bus patogiau?
    Taip. Galimybė važiuoti su miesto bilietu ir žymiai dažniau kursuojančiu autobusu atperka tai, kad daliai keleivių teks daryti papildomą persėdimą. 113 maršruto atveju persėdimas būtų privalomas visiems, o kur dar pats faktas, kad juo greičiausiai važinėtų 1 autobusas vietoje dabartinių 4.

    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Dėl naujai atsiradusių jungčių už Grigiškių, 29 ir 59, kaip pagrindiniai maršrutai, turėtų būti dažninami.

      Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.

      O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.

      Comment


        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą


        Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.

        O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.
        29 turi savų keleivių Vilkpedėje, nes priveža prie pasų poskyrio bei geležinkeliečių ligoninės kvartalo.
        Na o dėl Kyviškių ta pati istorija kaip su 57 - tai pernelyg toli rajone, ir miesto autobusai ten neturėtų važinėti, nebent sukuriant priemiestinį tarifą, kuris nebūtų taikomas esamiems maršrutams. 12 ir 16 yra labiau išimtys, nes miesto autobusai ten važiuoja jau nuo seno.

        28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Nematau aš ten didelio poreikio į Kariotiškes pro Dėdeliškes. Labiau tiktų priemiestiniam autobusiukui. Dar galėtų prigriebti terminalą prie kibininės. Nors ten kelio nuo Moluvėnų taip ir nesutvarkė. Kodėl Trakų savivaldybė nesirūpina?
          Tada į Kariotiškes galėtų važiuoti RK4729 (Tiškevičių g.). Sukurtas naujas maršrutas, susietas su 68 (kaip 49 ir 69, 20 ir 62), o gal net važiuojantis Žarijų g. iki Ž. Panerių.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ganėtinai nesaugi vieta - ten yra lėtėjimo juosta sukantiems dešinėn ir apskritai mažai vietos.
            Sukimui į dešinę (arba tiesiai ir į dešinę) galima duot 2 juostą.
            Ši stotelė padėtų ir kitiem maršrutam persėsti į 3G.

            Kažin kiek tokių būtų?
            Nepabandžius, nesužinosim. Vežant orą galima būtų sutrumpinti iki Pagirių žiedo.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              (...)
              28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.
              Iš kur tokios žinios?
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Iš kur tokios žinios?
                Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                  Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.
                  Drujos g. irgi paruošta VT.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą


                    Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.
                    O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).

                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Iš kur tokios žinios?
                    Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.
                    Paskutinis taisė Sula; 2018.07.16, 18:53.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
                      O jei dar pratęsus Basanavičiaus ir Pylimo g. iki Stoties...

                      Bet Grigiškės neišnaudoja kitos susisiekimo priemonės - traukinio (motrisės). Tereiktų nutiest atšaką iki pėsčiųjų viaduko (esančio virš magistralės), įrengti papildomas stoteles Sandėlių ir Granito gatvių apylinkėse.

                      Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.
                      Džiugu girdėti.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Jei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Jei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
                          O Kyviškėse nestoja traukiniai į Keną? Be to, stotis (pusstotė?) yra tolokai nuo miestelio.

                          Traukinys iki Valčiūnų su stotelėmis Salininkuose yra tikrai perspektyvus su dab. oro uosto maršruto grafiku ir galiojančia Vilniečio kortele.
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.07.16, 19:13.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
                            Maniškiams ir kai kuriems jų pažįstamiems kaip tik į Vilkpėdę jungtis yra naudinga. Be abejo, tik piko metu.

                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Drujos g. irgi paruošta VT.
                            Taip. Bet negalima visko imti ir kišti po viena prizme. Drujos g. norėta leisti 74, vykdyta apklausa ir prieita prie išvados, kad viskas lieka kaip yra. Dabar ten važiuojama tik reisais iš/į parką ar (velo)maratonų apylankų metu.
                            Paskutinis taisė Mettal; 2018.07.17, 09:13.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              <...> Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
                              O kam, jeigu 82 labiau skirtas Juodšilių bei Miškinių gyventojams? Nemaža Salininkų dalis irgi naudojasi 82-u.
                              Tada geriau jau 83 paleisti 227-o trasa su užsukimais į Kalviškes visą dieną
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Tęsiant VT grafikų sudarinėjimo temą... Kiek suprantu, Lietuvoje reikalavimas yra toks:
                                Po 4,5 valandų vairavimo – 45 minutės pertrauka. Ši 45 min. pertrauka gali būti pakeista ne trumpesne kaip 15 minučių pertrauka, po kurios sektų ne trumpesnė kaip 30 minučių pertrauka.
                                Kaip tada suprasti tokius grafikus, kai antroje pamainoje pertrauka būna tik po 5 valandų?
                                http://foto.terpe.lt/inkelti/20150601/i51_graf.jpg
                                http://s50.radikal.ru/i129/1012/12/583f29b4b376.jpg

                                Kalbant apie tvarkaraščius su lygiais intervalais (Šveicarija, Vokietija,...) – kažkaip tikrai įmanoma sudėlioti tokius tvarkaraščius, nes teisinė bazė atrodo panaši. Štai vienas miestelis sugalvojo įsivesti taisyklingą tvarkaraštį – prireikė papildomo autobuso ir dviejų darbuotojų. Bet kokiu atveju, taisyklingas tvarkaraštis yra daug naudingesnis trumpinant persėdimų laikus ir dubliavimąsi.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Šveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.

                                  Comment


                                    Kėdainiuose 7 maršruto trys grafikai be skylių. Tiesiog per pietus pasikeičia vairuotojai ir autobusai

                                    Comment


                                      Kėdainiai šiek tiek kitoks atvejis - ten yra galimybė maišyti grafikus su priemiestiniais, o didžiuosiuose miestuose tokio dalyko nėra. Iš esmės viskas susiveda į tai, kad reikia daugiau vairuotojų ir didesnio atlyginimo. Atlyginimą kelti reikia dėl to, kad sumažėjus darbo valandų skaičiui, mažai kas norės taip dirbti: kone be išeiginių, bet po mažai valandų. Nauji vairuotojai sutiktų taip dirbti, bet esamiems tai būtų labai didelis pasikeitimas.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Šveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.
                                        Tada po kiek valandų gaunasi pamaina, jei dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X