Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Čia ne pelno siekianti asociacija, sukurta dirbti keleivių labui. Tai kaip tada suprasti, kad Jus, galbūt, nenorite dirbti keleivių labui, nes Jus neturite nei laiko, nei noro dirbti už "ačiū"?
    Dabar pats painiojate VšĮ su asociacija. Asociacija vienija subjektus, o ne tiesiog labdaringai dirba dėl kažko.

    Panašu, jog vadovaujatės viešųjų įstaigų/asociacijų principu - gyventojas neturi nieko žinoti.
    Tai dabar viešai pateikinėti išsamias ataskaitas apie kiekvieną žingsnį, kad gyventojai žinotų viską viską?

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Šį kartą tenka sutikti su Jūsų nuomone, nes Nacionalinei viešojo transporto keleivių asociacijai rūpi tik jos nariai – entuziastai, o ne jos nenarių keleivių problemos, o kiekvienas paprastas keleivis jas turi spręsti pats, nes jį nenori padėti ne savo nariams, tai yra paprastiems keleiviams, kurie nėra jos nariais.
    Melas ir viešas asociacijos juodinimas neturint jokių konkrečių faktų. Mano turimomis žiniomis tu nė karto nesikreipei į NVTKA.

    Čia skirta abiems:
    Nebūdami asociacijos nariais ir nesikreipdami į ją, jūs negalite žinoti asociacijos vidinių reikalų ir kas šiuo metu yra daroma.
    Visos asociacijos pirma sprendžia savo narių problemas, o tik po to - tų, kurie į ją kreipiasi. Tai, žinoma, nereiškia, kad kol nebus išspręstos savo problemos, besikreipiančiųjų problemų niekas nenagrinės.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Dabar pats painiojate VšĮ su asociacija. Asociacija vienija subjektus, o ne tiesiog labdaringai dirba dėl kažko.

      Tai dabar viešai pateikinėti išsamias ataskaitas apie kiekvieną žingsnį, kad gyventojai žinotų viską viską?

      Melas ir viešas asociacijos juodinimas neturint jokių konkrečių faktų. Mano turimomis žiniomis tu nė karto nesikreipei į NVTKA.

      Čia skirta abiems:
      Nebūdami asociacijos nariais ir nesikreipdami į ją, jūs negalite žinoti asociacijos vidinių reikalų ir kas šiuo metu yra daroma.
      Visos asociacijos pirma sprendžia savo narių problemas, o tik po to - tų, kurie į ją kreipiasi. Tai, žinoma, nereiškia, kad kol nebus išspręstos savo problemos, besikreipiančiųjų problemų niekas nenagrinės.
      Ir visų pirma jokio melo čia nėra, nes aš ir pats esu kelių asociacijų narių ir žinau, kaip kas vyksta jų viduje. Nes vienoje iš jų ir dirbu, ir sprendžiam visų besikreipiančių gyventojų problemas ir neskirstom ar jie yra nariai, ar nėra nariai. Kreipiausi 2013 m. gegužės mėn. 8 d., bet teko skubiai ieškoti kitų žmonių, kurie sutvarkytų man apklausą, nes aš jos rezultatus turėjau pateikti iki tam tikros dienos.

      Ataskaitas reikia pateikti kiekvienais metais, kas buvo nuveikta ir padaryta, ir kas bus nuveikiama bei daroma. Ir sumažinti prašymų skaičių norint įstoti į ją, nes tiek daug niekas nepildys prašymų. Ir dar toks klausimas ar į NVTKA asociaciją gali įstoti Juridiniai asmenys (įmonės, kitos asociacijos, organizacijos, ir t.t.)?

      Ir būtinai turi būti skyrius DUK (Dažniausiai užduodami klausimai).
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Dar kartą kartoju, į asociaciją tu nesikreipei. Tu rašei į maršrutai.lt tinklaraštį ne tik kad ne prašydamas, bet reikalaudamas už tave atlikti tavo darbą, kuris visiškai nesusijęs nei su tinklaraščiu, nei su NVTKA veikla ir tikslais. Tau turėtų būti gėda šitaip viešai rašyti.
        Visais kitais klausimas ir pasiūlymais prašau rašyti asociacijos el. paštu. Kas turi būti, o kas ne - tai asociacijos vidaus reikalas (įstatymų ribose, aišku).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Dar kartą kartoju, į asociaciją tu nesikreipei. Tu rašei į maršrutai.lt tinklaraštį ne tik kad ne prašydamas, bet reikalaudamas už tave atlikti tavo darbą, kuris visiškai nesusijęs nei su tinklaraščiu, nei su NVTKA veikla ir tikslais. Tau turėtų būti gėda šitaip viešai rašyti.
          Visais kitais klausimas ir pasiūlymais prašau rašyti asociacijos el. paštu. Kas turi būti, o kas ne - tai asociacijos vidaus reikalas (įstatymų ribose, aišku).
          laiško tema buvo dėl pagalbos.

          Gali viską šioje temoje ištrinti.

          P. S. tik nebandykit (Mettal) kišti nagų prie šių maršrutų 35, 36, 65, 66 ir 76 jie yra neliečiami! Juos galima liesti tik su mano leidimu!
          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.12.08, 18:25.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Dabar pats painiojate VšĮ su asociacija. Asociacija vienija subjektus, o ne tiesiog labdaringai dirba dėl kažko.

            Tai dabar viešai pateikinėti išsamias ataskaitas apie kiekvieną žingsnį, kad gyventojai žinotų viską viską?

            Čia skirta abiems:
            Nebūdami asociacijos nariais ir nesikreipdami į ją, jūs negalite žinoti asociacijos vidinių reikalų ir kas šiuo metu yra daroma.
            Visos asociacijos pirma sprendžia savo narių problemas, o tik po to - tų, kurie į ją kreipiasi. Tai, žinoma, nereiškia, kad kol nebus išspręstos savo problemos, besikreipiančiųjų problemų niekas nenagrinės.
            Atsiprašau, bet visiškai nesutinku su tokiu požiūriu. Kodėl? Va todėl (cituoju iš nvtka.lt):
            Asociacijos pagrindiniai tikslai yra šie: ginti viešojo transporto keleivių interesus, gerinti ir populiarinti viešąjį transportą Lietuvoje.
            1) Tai ginti visų VT keleivių interesus ar iš pradžių tik asociacijos narių/draugų interesus?
            2) Gerinti VT Lietuvoje - gerai, sutinku. Spręsdami savo narių problemas, Jus kažkiek prisidedat prie VT gerinimo (deja, tik tam tikrais aspektais).
            3) Populiarinti VT Lietuvoje. Kokiu būdu? Tyla? Nei vienas VT keleivis net nežino kuo Jus užsiimate, didelė dalis žmonių net nežino, kad egzistuojate.

            Toliau:
            Šiuo metu Lietuvoje viešojo transporto veiklos ir plėtros strategija nėra suformuota ir nėra aiški. Todėl mūsų vienas iš tikslų – prisidėti, kuriant tokią strategiją ir stebėti jos įgyvendinimą.
            Jus neva kuriate strategiją, tačiau kas galiausiai naudosis viešuoju transportu? Paprasti keleiviai. Tačiau jeigu Jus sukursite tokią strategiją, kuri atitiks tik Jūsų narių vizijai, ar keleiviai Jums padėkos? Ne. Vėl gi, nėra dialogo tarp dviejų pusių - narių ir keleivių.

            Žodžių junginys „viešasis transportas“ suvoktinas dalimis: viešasis – tai dalyvavimas visuomenės gyvenime ir su visuomene, o transportas – tai civilizuota priemonė tenkinti žmonių poreikį judėti, nuvykti.
            Dalyvavimas visuomenės gyvenime? Atsiprašau, bet aš, kaip visuomenės dalis, net nežinau ties kokiu klausimu Jus šiuo metu dirbate ir ar Jūsų darbas nepakenks mano, kaip keleivio, poreikiams Vilniaus mieste.

            Junginys „keleivių asociacija“ jos pavadinime pasako ne tik tai, kad NVTKA įkurta dėl keleivių, bet ir nurodo, kad tai yra būtent keleivių – skirta keleiviams ir dėl keleivių. Kad jie nesąlygiškai jaustųsi šios asociacijos dalimi.
            Įkurta dėl keleivių? Galima iš dalies sutikti. Tačiau gal jau vertėtų asociacijos įstatuose/nuostatuose minėti, kad "NVTKA įkurta, iš pradžių, dėl narių problemų sprendimo"? Jaustųsi asociacijos dalimi? Kaip jie gali jaustis jos dalimi, jeigu net nežino, kad Jus esate?

            Apibendrinus: aš esu laimingas, kad tokia keleivių gynimo asociacija egzistuoja, tačiau ji nėra profesionaliai valdoma (pačiame Jūsų asociacijos tinklalapyje parašyta, kad NVTKA profesionali). Aš linkiu Jums ištaisyti visas šias klaidas, kuriuos, tikiu, Jus nepastebėjote, nes esate jauna komanda, neturite patirties nei versle, nei įmonių/asociacijų ir t.t. valdyme. Juk svarbiausia Jūsų asociacijos veikla - ryšiai su visuomene, kurių, kol kas, nėra. Šiuo metu šita asociacija panaši į "chebrytės komandą", o ne į rimtą asociaciją. Bet, pasikartosiu, linkiu Jums kuo didžiausios sėkmės ir tikiu, kad tokie energingi ir aktyvūs nariai pakels mūsų VT į kitą lygį. Svarbu nepykti, o įsiklausyti į patarimus (be abejo, kurie turi pagrindo).

            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
            P. S. tik nebandykit (Mettal) kišti nagų prie šių maršrutų 35, 36, 65, 66 ir 76 jie yra neliečiami! Juos galima liesti tik su mano leidimu!
            Kaip jau ir minėjau, reikia dialogo, o ne tokių išsireiškimų. Jus nesate koks nors privatininkas, kuriam priklausytų šie maršrutai.

            Comment


              Jeigu manote, kad NVTKA nieko neveikia, tai, gerbiamieji, klystate! Veikia jie ir tikrai po kurio laiko (po kiek, nežinia..) pasijaus tvarka viešajame transporte. Tai tik pati pradžių pradžia
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Atsiprašau, bet visiškai nesutinku su tokiu požiūriu. Kodėl? Va todėl (cituoju iš nvtka.lt):

                1) Tai ginti visų VT keleivių interesus ar iš pradžių tik asociacijos narių/draugų interesus?
                2) Gerinti VT Lietuvoje - gerai, sutinku. Spręsdami savo narių problemas, Jus kažkiek prisidedat prie VT gerinimo (deja, tik tam tikrais aspektais).
                3) Populiarinti VT Lietuvoje. Kokiu būdu? Tyla? Nei vienas VT keleivis net nežino kuo Jus užsiimate, didelė dalis žmonių net nežino, kad egzistuojate.

                Toliau:

                Jus neva kuriate strategiją, tačiau kas galiausiai naudosis viešuoju transportu? Paprasti keleiviai. Tačiau jeigu Jus sukursite tokią strategiją, kuri atitiks tik Jūsų narių vizijai, ar keleiviai Jums padėkos? Ne. Vėl gi, nėra dialogo tarp dviejų pusių - narių ir keleivių.


                Dalyvavimas visuomenės gyvenime? Atsiprašau, bet aš, kaip visuomenės dalis, net nežinau ties kokiu klausimu Jus šiuo metu dirbate ir ar Jūsų darbas nepakenks mano, kaip keleivio, poreikiams Vilniaus mieste.


                Įkurta dėl keleivių? Galima iš dalies sutikti. Tačiau gal jau vertėtų asociacijos įstatuose/nuostatuose minėti, kad "NVTKA įkurta, iš pradžių, dėl narių problemų sprendimo"? Jaustųsi asociacijos dalimi? Kaip jie gali jaustis jos dalimi, jeigu net nežino, kad Jus esate?

                Apibendrinus: aš esu laimingas, kad tokia keleivių gynimo asociacija egzistuoja, tačiau ji nėra profesionaliai valdoma (pačiame Jūsų asociacijos tinklalapyje parašyta, kad NVTKA profesionali). Aš linkiu Jums ištaisyti visas šias klaidas, kuriuos, tikiu, Jus nepastebėjote, nes esate jauna komanda, neturite patirties nei versle, nei įmonių/asociacijų ir t.t. valdyme. Juk svarbiausia Jūsų asociacijos veikla - ryšiai su visuomene, kurių, kol kas, nėra. Šiuo metu šita asociacija panaši į "chebrytės komandą", o ne į rimtą asociaciją. Bet, pasikartosiu, linkiu Jums kuo didžiausios sėkmės ir tikiu, kad tokie energingi ir aktyvūs nariai pakels mūsų VT į kitą lygį. Svarbu nepykti, o įsiklausyti į patarimus (be abejo, kurie turi pagrindo).


                Kaip jau ir minėjau, reikia dialogo, o ne tokių išsireiškimų. Jus nesate koks nors privatininkas, kuriam priklausytų šie maršrutai.
                Būtų galimybė Jums atsiųsti až paskyčiau, kodėl savivaldybė jų neliečia.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                  laiško tema buvo dėl pagalbos.

                  Gali viską šioje temoje ištrinti.

                  P. S. tik nebandykit (Mettal) kišti nagų prie šių maršrutų 35, 36, 65, 66 ir 76 jie yra neliečiami! Juos galima liesti tik su mano leidimu!
                  Kas tu toks busi?

                  Comment


                    KitoksBroli, dar kartą kartoju: nebūdami asociacijos nariu ir net į ją nesikreipę, jūs negalite nieko žinoti apie tai, kas yra nuveikta ir kas yra daroma šiuo metu. NVTKA yra jauna organizacija, kuri turi nedaug narių ir kurios steigimo formalumai vos vos užbaigti. Jūs negalite tikėtis, kad asociacija jau veiktų ir būtų žinoma taip, lyg čia būtų kokia Linava.

                    Už palinkėjimus, be abejo, ačiū.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Nuoširdžiai dėkoju už pateiktą nuomonę ir išsakytą pakankamai struktūruotą ir argumentuotą kritiką.

                      Kad dialogas būtų aiškus, žemiau pateikiu komentarus dalimis.

                      Pagal Europoje ir Lietuvoje susiformavusią asociacijų veiklos praktiką, asociacijos skirtos asocijuoti (t.y., vienyti) kokią nors grupę juridinių ir/ar fizinių asmenų. Vienos asociacijos apsiriboja tik narių interesų tenkinimu, kitos - dar ir viešojo intereso, kaip kad Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Pagrindinis asociacijų tikslas, nurodytas LR Asociacijų įstatyme, yra atstovauti nariams. Mes čia jokio dviračio neišradinėdami laikomės tos pačios nuostatos, kad pirmiau prioritetu mums yra asociacijos narių interesai ir nuomonė, o po to - viešasis interesas. Jei bandai tame įžvelgti ką nors blogo, tai nuliūdinsiu, nes čia nieko blogo tame nėra - asociacijų tiesiog tokia funkcija - veikti narių labui.

                      Viena vertus gali atrodyti, kad NVTKA uždara ir neteikianti informacijos apie veiklą, bet iš tiesų visa informacija apie asociaciją yra tinklalapyje ir Facebook puslapyje. www.nvtka.lt puslapyje Publikacijos reguliariai skelbiama informacija, ką asociacija nuveikė, ir ką planuoja nuveikti. Kadangi asociacijų pagrindinė funkcija yra atstovauti nariams, tai natūralu ir normalu, kad daugiau informacijos gauna nariai: 1. Nes dalis jos ne nariams nėra aktuali. 2. Nes tos informacijos teikimas ne nariams sukurtų papildomų laiko ir/ar finansinių kaštų. 3. Nes nariai, dalyvaudami asociacijos veikloje, savaime gauna informaciją ir jos papildomai rengti raštiškai nebereikia.

                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      1) Tai ginti visų VT keleivių interesus ar iš pradžių tik asociacijos narių/draugų interesus?
                      2) Gerinti VT Lietuvoje - gerai, sutinku. Spręsdami savo narių problemas, Jus kažkiek prisidedat prie VT gerinimo (deja, tik tam tikrais aspektais).
                      3) Populiarinti VT Lietuvoje. Kokiu būdu? Tyla? Nei vienas VT keleivis net nežino kuo Jus užsiimate, didelė dalis žmonių net nežino, kad egzistuojate.
                      Taip, asociacijų prioritetas yra ginti asociacijos narių interesus. Dėl draugų (jei čia suprantame, kad tie draugai nėra nariai), tai nusikalbėjai...

                      Asociacija vien savo veikla populiarina VT: nariai kasdienėje kalboje skleidžia informaciją apie VT savo draugams ir pažįstamiems, nariai, dalyvaudami asociacijos veikloje, domisi VT ir tuo pačiu skatina domėtis kitus. Asociacija, dalyvaudama konferencijose ar viešai reikšdama nuomonę, poziciją, pasisako ir dėl VT, o pasisakydama ir populiarina.

                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Jus neva kuriate strategiją, tačiau kas galiausiai naudosis viešuoju transportu? Paprasti keleiviai. Tačiau jeigu Jus sukursite tokią strategiją, kuri atitiks tik Jūsų narių vizijai, ar keleiviai Jums padėkos? Ne. Vėl gi, nėra dialogo tarp dviejų pusių - narių ir keleivių.
                      Ne kuriame, bet prisidedame kurdami.

                      Realiai šiuo metu tokios strategijos dar nepradėjome kurti. Bet tai neturėtų stebinti - nereikėtų staiga tikėtis, kad per pusmetį būtų sukurta visa VT strategija. Palyginimui, nuo 1990-ųjų Lietuvoje Susisiekimo ministerija iki šiol nėra sukūrusi tokios strategijos. Procesas pajudės tada, kai tam būsime pasiruošę. Prisidėti prie tokios strategijos kūrimo - tai nereiškia, kad būtinai ir inicijuoti. Tačiau susitikimo su seimo nariu Arūnu Dudėnu aptarėme tokią galimybę.

                      Kalbant apie keleivių poreikių tenkinimą strategijoje, turiu pasakyti, kad visiems įtikti turbūt neįmanoma. Tačiau NVTKA, ruošdama strategijos projektą, neabejotinai maksimaliai atsižvelgtų į keleivių interesus. Neabejotinai.

                      Kalbant apie dialogą tarp asociacijos ir keleivių - kol kas mes vos spėjame viską: tai renginyje kokiame sudalyvauti, tai žiniasklaidai nuomonę pareikšti, tai planus pasirengti, dokumentaciją susitvarkyti... Kol kas reikėtų pakentėti, o ne taip vienapusiškai ir nesupratingai reikalauti iš pelno nesiekiančios organizacijos. NVTKA neturi nei vieno darbuotojo, visi yra savanoriškai veikiantys. Kiekvienas pagal išgales. Kai jau susidėliosime viduje viską, turėsime aiškius prioritetus (siauresnius, negu įstatuose - atitinkančius esamą narių skaičių, t.y., asociacijos pajėgumą), tuomet ir pati veikla atrodys geriau.

                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Įkurta dėl keleivių? Galima iš dalies sutikti. Tačiau gal jau vertėtų asociacijos įstatuose/nuostatuose minėti, kad "NVTKA įkurta, iš pradžių, dėl narių problemų sprendimo"? Jaustųsi asociacijos dalimi? Kaip jie gali jaustis jos dalimi, jeigu net nežino, kad Jus esate?
                      To minėti nereikia, nes tokia nuostata nurodyta įstatyme ir yra susiformavusi iš asociacijų veiklos praktikos. Be to, dėl tokio menko sakinuko įstatai nekeičiami, nes notariškai juos tvirtinti kainuoja nuo maždaug 300 Lt iki, rodos, 500 Lt.

                      Dėl NVTKA žinomumo problema yra. Kita vertus, VT entuziastai tokią asociaciją jau žino - tai jau gera pradžia. O ką tu pasiūlytum, kaip padidinti žinomumą su ribotu finansų ir narių kiekiu? Ne viskas taip paprasta, kaip tau gali pasirodyti.

                      Taigi dėkui už kritiką, bet ji kai kuriose vietose prasilenkia su tavo žiniomis apie asociacijų veiklą. Kita vertus, buvo labai naudinga pamatyti, kaip atrodome iš keleivio (ir ne nario) perspektyvos. Visada laukiame nuomonių (tik gal nebe tokio aklo šaudymo nepasidomėjus).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Dėl NVTKA žinomumo problema yra. Kita vertus, VT entuziastai tokią asociaciją jau žino - tai jau gera pradžia. O ką tu pasiūlytum, kaip padidinti žinomumą su ribotu finansų ir narių kiekiu? Ne viskas taip paprasta, kaip tau gali pasirodyti.
                        Gal girdėjote apie partizaninę rinkodarą? Jūsų atveju visiškai nemokamas dalykas yra visų narių komentavimas internetinėje erdvėje. Pvz., yra naujiena spaudoje susijusi su VT (dažniausiai rašoma apie kokią nors eilinę problemą). Vienas narys po šia naujiena rašo komentarą, pvz., "Va, vėl eilinė problema. Tačiau niekas gi nenori įsiklausyti į kai kurių žmonių nuomonę, kurie susiję su VT ir stengiasi pakelti viešojo transporto lygį. Buvau susidūręs su NVTKA (be abejo reikia rašyti pilną pavadinimą), žmonės maloniai išklausė ir šita problema, susijusi su VT man buvo išspręsta per savaitę". Vėliau po kažkiek minučių pakomentuoja kitas narys: "Taip, girdėjau apie ją, tačiau nelabai žinau kas tai yra, gal galite plačiau pakomentuoti?". Ir, aplodismentų lydimas pirmojo ar net trečiojo nario pranešimas, kas gi iš tikrųjų yra ta NVTKA.
                        Materialių išteklių sunaudojote 0; laiko - valandą maksimum. Tačiau bent 50 šią naujieną skaitančių internautų jau žino kas tai yra. Duodu patarimą - delfi auditorija platesnė ir labiau tiki komentarais
                        Be abejo, ne tik partizaninė rinkodara gali Jums padėti, tačiau šiuo metu neturiu daug laisvo laiko komentuoti šiame forume. Savaitgalį, jeigu nepamiršiu, galėsiu pakomentuoti plačiau.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Gal girdėjote apie partizaninę rinkodarą? Jūsų atveju visiškai nemokamas dalykas yra visų narių komentavimas internetinėje erdvėje. Pvz., yra naujiena spaudoje susijusi su VT (dažniausiai rašoma apie kokią nors eilinę problemą). Vienas narys po šia naujiena rašo komentarą, pvz., "Va, vėl eilinė problema. Tačiau niekas gi nenori įsiklausyti į kai kurių žmonių nuomonę, kurie susiję su VT ir stengiasi pakelti viešojo transporto lygį. Buvau susidūręs su NVTKA (be abejo reikia rašyti pilną pavadinimą), žmonės maloniai išklausė ir šita problema, susijusi su VT man buvo išspręsta per savaitę". Vėliau po kažkiek minučių pakomentuoja kitas narys: "Taip, girdėjau apie ją, tačiau nelabai žinau kas tai yra, gal galite plačiau pakomentuoti?". Ir, aplodismentų lydimas pirmojo ar net trečiojo nario pranešimas, kas gi iš tikrųjų yra ta NVTKA.
                          Materialių išteklių sunaudojote 0; laiko - valandą maksimum. Tačiau bent 50 šią naujieną skaitančių internautų jau žino kas tai yra. Duodu patarimą - delfi auditorija platesnė ir labiau tiki komentarais
                          Be abejo, ne tik partizaninė rinkodara gali Jums padėti, tačiau šiuo metu neturiu daug laisvo laiko komentuoti šiame forume. Savaitgalį, jeigu nepamiršiu, galėsiu pakomentuoti plačiau.
                          Sausį planuojame suorganizauoti NVTKa narių, kurie galės atvykti, susitikimą aptarti 2014 metų planus. Gal norėtum dalyvauti? Žinoma, informacija dar bus išplatinta. Tiesiog iškart kviečiu
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Sausį planuojame suorganizauoti NVTKa narių, kurie galės atvykti, susitikimą aptarti 2014 metų planus. Gal norėtum dalyvauti? Žinoma, informacija dar bus išplatinta. Tiesiog iškart kviečiu
                            Ačiū už kvietimą, žiūrėsiu ar busiu laisvas

                            Comment


                              Dar kartą kilo noras pamodeliuoti maršrutus. Kilo tokia idėja (nežinau ar reikalinga): 3G galėtų aptarnauti visus Fabijoniškes. Tai galima padaryti, pratęsiant 3G iki stotelės Kaimelio žiedas. Po stotelės Fabijoniškių žiedas, jis stotų P. Žadeikos ir Kaimelio žiedo st. (važiuotų Gedvydžių g., L. Giros g., P. Žadeikos g., Fabijoniškių g.). Papildomai kelyje užtruktų tik 3 minutes (Fabijoniškių žiedas - L. Giros - 2 min; L. Giros - Kaimelio žiedas - 1 min).

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Dar kartą kilo noras pamodeliuoti maršrutus. Kilo tokia idėja (nežinau ar reikalinga): 3G galėtų aptarnauti visus Fabijoniškes. Tai galima padaryti, pratęsiant 3G iki stotelės Kaimelio žiedas. Po stotelės Fabijoniškių žiedas, jis stotų P. Žadeikos ir Kaimelio žiedo st. (važiuotų Gedvydžių g., L. Giros g., P. Žadeikos g., Fabijoniškių g.). Papildomai kelyje užtruktų tik 3 minutes (Fabijoniškių žiedas - L. Giros - 2 min; L. Giros - Kaimelio žiedas - 1 min).
                                Eiline nesamone.

                                Comment


                                  Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                  Eiline nesamone.
                                  Tu tai meistras dalinti "patarimus", pats nieko neveikiantis. Trolis ir viskas.

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Tu tai meistras dalinti "patarimus", pats nieko neveikiantis. Trolis ir viskas.
                                    Pats tu trolis, bei galbūt antras Pilaitis. . Patirties ir reikiamų žinių aš turiu pakankamai, kad galėčiau tinkamai vertinti visus pasiūlymus ir kritikuoti juos. Tiesiog ne visada turiu laiko ir noro rašyti argumentuotus atsakymus šiame forume.

                                    Jeigu jau pradėjau rašyti šį pranešimą, tai pameginsiu pacituoti paskutinius Jūsų pranešimus ir pasistengsiu paaiškinti, kas mano nuomone yra gerai ir kas galėtų būti kitaip.

                                    Trumpai apie pranešimus ( tai liečia ne tik Jus): Dalis pranešimų šiame forume išties yra verti dėmesio ir galbūt įgyvendinimo. Bet nemaža dalis pranešimų parašyta neįvertinus situacijos iki galo. Tiesiog kartais trūksta šalto proto ir logikos.


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Dar kartą kilo noras pamodeliuoti maršrutus. Kilo tokia idėja (nežinau ar reikalinga): 3G galėtų aptarnauti visus Fabijoniškes. Tai galima padaryti, pratęsiant 3G iki stotelės Kaimelio žiedas. Po stotelės Fabijoniškių žiedas, jis stotų P. Žadeikos ir Kaimelio žiedo st. (važiuotų Gedvydžių g., L. Giros g., P. Žadeikos g., Fabijoniškių g.). Papildomai kelyje užtruktų tik 3 minutes (Fabijoniškių žiedas - P.Žadeikos st - 2 min; P.Žadeikos st - Kaimelio žiedas - 1 min).
                                    Idėja galbūt ir nebloga, bet ar to reikia? Greitasis maršrutas skirtas greitam ir patogiam susisiekimui mieste. Įgyvendinus Jūsų pasiūlymą maršrutas gautų nereikalingą "garbės ratą". Naudos iš to gautų galbūt tik gyvenantys P.Žadeikos stotelėje, visiems kitiems tai būtų nepatogu. Kitas dalykas, Nuo Jurgio Baltrušaičio stotelės pėstute iki Kaimelio žiedo nueiti galima per maždaug 5 minutes ( pats vaikščiojau ne vieną kartą, kartais atakrpą įveikiu ir per 3 minutes). Laiko prasme gautųsi tas pats, kas važiuoti garbės ratu. Dar vienas dalykas. Pratęsimo atkarpoje yra daug nereguliuojamų perėjų, kur reikia letinti greitį ( pestieji labai neprognozuojami, todėl atkarpai Žadeikos st - Kaimelio žiedas reikia kaip minimum 2 minučių).


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą

                                    Apibendrinus: aš esu laimingas, kad tokia keleivių gynimo asociacija egzistuoja, tačiau ji nėra profesionaliai valdoma (pačiame Jūsų asociacijos tinklalapyje parašyta, kad NVTKA profesionali). Aš linkiu Jums ištaisyti visas šias klaidas, kuriuos, tikiu, Jus nepastebėjote, nes esate jauna komanda, neturite patirties nei versle, nei įmonių/asociacijų ir t.t. valdyme. Juk svarbiausia Jūsų asociacijos veikla - ryšiai su visuomene, kurių, kol kas, nėra. Šiuo metu šita asociacija panaši į "chebrytės komandą", o ne į rimtą asociaciją. Bet, pasikartosiu, linkiu Jums kuo didžiausios sėkmės ir tikiu, kad tokie energingi ir aktyvūs nariai pakels mūsų VT į kitą lygį. Svarbu nepykti, o įsiklausyti į patarimus (be abejo, kurie turi pagrindo).
                                    Labai gerai pasakyta. Jie dar yra jauni ir nepatyrę. Bet viskas ateis su laiku, jeigu jie visko nesuvarys iki to laiko.

                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą

                                    Kaip jau ir minėjau, reikia dialogo, o ne tokių išsireiškimų. Jus nesate koks nors privatininkas, kuriam priklausytų šie maršrutai.

                                    Koks skirtumas kam priklauso maršrutai? Svarbiausias dalykas - patogumas keleiviams. Jeigu privatininkas pateikia tikrai geras šiuolaikines transporto priemones, tai kodėl gi ne, tegul dirba. Kitas dalykas, norint viso to pasiekt jie sužinot ir keleivių interesus. Šiam dalykui užtikrinti galbūt tiktų ši asociacija. Reikia visoms pusėms sėsti prie derybų stalo ir tik taip bus pasiektas kompromisas. O šiuo metu grybą pjauna tiek Savivaldybė, tiek asociacija, tiek didžioji dauguma šios skilties skaitytojų.


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Įdomu būtų sužinoti Jūsų nuomone dėl tokio pasiūlymo: 40 maršrutą padarant GRA. Aptarnautų privatininkas ir toliau, tačiau dėl sumažėjusio trasos įveikimo laiko (nes GRA maršrutas), galėtų važiuoti dar dažniau.
                                    Stotelės: M. Lietuvio, L. Zamenhofo, S. Neries, Takas, Kaimelio, L. Giros, S. Stanevičiaus, Gelvonų, Šeškinės kalvos, Geležinio Vilko, Operos ir baleto teatras, Žaliasis tiltas. Atgal: ŽT, Europos aikštė, Sąjūdžio kelias, Šeškinės kalvos...
                                    56 maršrutas naikinamas, dalis jo autobusų perduodami 10 ir 53 maršrutams.

                                    Iš viso: 24 min
                                    40 maršrute ir taip reikia mažinti tą laiką. Be jokių greitųjų ir pan. Dėl stotelių aš nieko nekomentuosiu, ten jos reikalingos visos, išskyrus galbūt Stanevičiaus ir Pamiškės stoteles.
                                    Dėl 56 naikinimo. Šis sprendimas prašosi jau senai, tik reikia peržiūrėti 40 maršruto trasą Centre, nukreipti į Konstitucijos pr. Kitas dalykas, 56 maršrute nėra nė vieno ilgo autobuso, todėl 53 tikrai nelaimės jokios naudos iš to. Nepamirškite, jog panaikinus 56 reikės dažninti 40, o į 53 reikės papildomų triašių ( jų ir dabar reikia).

                                    Dėl 7G. : Nepamirškite, kad Žirmūnai grynas lygintuvų rajonas. Troleibusai puikiai susitvarko su srautu, o 7G tiesiog maišysis po ratais ir viskas. Į Lazdynus yra paprastas 7, kuris važiuoja geriau ir greičiau. 7G galima būtų padaryti nebent panaikinus kažkokį maršrutą, bet tiek 6, tiek 17 reikalingi tokie, kokie yra.


                                    Dėl tvarkaraščių skaičiavimo: Skaičiuoti iš akies, kaip tai daroma čia negalima, nes tiek reiso laiką, tiek intervalą ir dažnį galima apskaičiuoti pagal formules, reikia tik pradinių duomenų. Iš akies jau liepą priskaičiavo, ypač 2G...

                                    Aišku, galėjau tiesiog pasiųsti Jus kuo toliau, bet tiek jau to. Kartais parašote tikrai argumentuotų pranešimų. Bet jeigu norite argumentų iš mano pusės - tieisog parašykite PM. Ankščiau ar vėliau tikrai atsakysiu.
                                    Paskutinis taisė 0570043; 2013.12.15, 16:20.

                                    Comment


                                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                      O šiuo metu grybą pjauna tiek Savivaldybė, tiek asociacija, tiek didžioji dauguma šios skilties skaitytojų.
                                      Ką turi omenyje sakydamas, kad asociacija „grybą pjauna“? Kiek esi pasidomėjęs asociacijos veikla ir kiek išmanai asociacijos veiklos praktiką? Antrąjį klausimą uždaviau tiesiog tam, kad susidaryčiau vaizdą, kiek tavo nuomonė gali būti objektyvi. O šiaip, nuomonė man tikrai įdomi, kai ji argumentuota ir be išvedžiojimų.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Ką turi omenyje sakydamas, kad asociacija „grybą pjauna“? Kiek esi pasidomėjęs asociacijos veikla ir kiek išmanai asociacijos veiklos praktiką? Antrąjį klausimą uždaviau tiesiog tam, kad susidaryčiau vaizdą, kiek tavo nuomonė gali būti objektyvi. O šiaip, nuomonė man tikrai įdomi, kai ji argumentuota ir be išvedžiojimų.
                                        O tu man pasakyk, ką asociacija padarė tokio, ko nepadarė kiti ir kaip tai buvo naudinga paprastam keleiviui? Mano nuomonė nėra objektyvi, man svarbiausia yra tai, kad keleiviams būtų patogu naudotis VT. Kitas dalykas, manęs asmeniškai irgi netenkina kai kurie liepos 1-sios sprendimai, bet pažiūrėjus iš kitos pusės šie sprendimai buvo logiški, todėl aš prisitaikiau prie daugumos ir viskas.

                                        Kas liečia narį KitoksBrolis. Visų pirma, jis 1 mane pavadino troliu ir nieko nedarytoju. Ir aš jam argumentuotai atsakiau, ką manau apie jo pasiūlymus. Tiesiog, kaip ir minėjau, ne visada turiu laiko argumentuotai aiškinti savo poziciją tam tikrais klausimais.

                                        Comment


                                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                          O tu man pasakyk, ką asociacija padarė tokio, ko nepadarė kiti ir kaip tai buvo naudinga paprastam keleiviui? Mano nuomonė nėra objektyvi, man svarbiausia yra tai, kad keleiviams būtų patogu naudotis VT. Kitas dalykas, manęs asmeniškai irgi netenkina kai kurie liepos 1-sios sprendimai, bet pažiūrėjus iš kitos pusės šie sprendimai buvo logiški, todėl aš prisitaikiau prie daugumos ir viskas.
                                          Tai tiesiog nueik į asociacijos tinklalapį ir puslapyje Publikacijos matysi, ką veikėme. O tikėtis, kad per metus bus kokių nors grandiozinių pokyčių yra naivu. Nežinau, ko tu tikiesi, bet, mano nuomone, pasakymas, kad asociacija grybą bjauna prasilenkia su realybe, o ir pats nepaaiškinai, ką tuo turi omenyje. Tiesiog atsakei į mano klausimą klausimu, kas yra išsisukinėjimas. Tai kartais prieš reikšdamas tokias frazes, pamąstyk, ar jos ko nors vertos, nes ilgainiui nelabai kas tavęs norės klausytis Reikia ne tik reikšti nuomonę, bet ir paaiškinti, argumentuoti, įrodyti, desubjektyvinti.

                                          Mielai laukiu pastabų ir pasiūlymų dėl NVTKA veiklos el. paštu. Bet niekas jų nerašo - nebent vienas kitas švysteli kažkokią skubotą nepaaiškintą nuomonę šitame forume. Tuomet man kyla klausimas, ar verta į tokią nuomonę kreipti dėmesį, ir jei verta - ko iš jos pasisemti, jei ji nėra informatyvi? Rodos, visa informacija apie asociaciją pateikta asociacijos tinklalapyje. Be to, prieš kelias dienas sukūriau VT idėjų forumą, kuriame galite teikti siūlymus, ką reikėtų keisti Lietuvos VT sistemoje.

                                          Tai kažkaip norėčiau iš tavęs sulaukti daugiau logiškų paaiškinimų, ne vien tuščių nieko nereiškiančių frazių. Tada ir diskutuoti smagiau, ir kelias tobulėjimo link aiškesnis Na, nebent tavo nėra tikslas, kad asociacija tobulėtų - gal tik nori ją apdergti - tada gal ir suprasčiau tavo dabartinę taktiką
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2013.12.15, 18:49.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X