Naugarduko gatvės įkalnė nuo Pylimo g. yra per stati autobusams. Ten nebent mikriukai galėtų važiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Edukologijos universitetas, Opera ir Konstitucijos pr., stotelės 47G turi sustoti, nes šios stotelės yra pačios populiariausios. Galėtų nesustoti tik tose, kurios yra mažai keleivių.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą1) Viskas gerai
2) Būtent, aš ir noriu šio tikslo
3) Galima apsisukti J.Kazlausko sankryžoje
4) Trasą dar mastau, bet tesiog reikia tesioginio maršruto
5) Jis važiuotu rečiau nei 47, bet dažniau nei 54
6) Čia bus 82 mikrobas, tik su Ebiletų ir piko metų autobusų.
8) Patogumui
9) Naikinti be tramvajaus 5 nesiūlyčiau - piko metu jis būna pilnas. Su tramų - ok.
10) Yra gi Pietinis aplinkkelis
11) Mikrobą (FIAT) ten kaip tik.
---
47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, PilaitėGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Visų pirmą tada 47G trasa turėtų būti Pilaitė - Žaliasis tiltas (nereikia greitąjam važiuoti į Lukiškes). 47G turėtų stoti tik Bitėnų, Gilužio, Karaliaučiaus, Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Žvėrynas, Lietuvos Edukologijos universitetas, Europos aikštė, Žaliasis tiltas stotelėse.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, Pilaitė
Comment
-
Tu savo pasiūlymus keiti taip dažnai ir taip neprognozuojamai ir nelogiškai, kad neįmanoma yra suspėti pamąstyti ir sukurti kokį nors logišką atsakymą. Ar gali bent kartą rimtai atsisėsti, apgalvoti viską kompleksiškai ir tiksliai, kad nekiltų papildomų klausimų: kodėl; kokia tiksliai trasa, nes yra daug variantų. Ir prašau bent kartą planuojant atsižvelgti ne į vaizdą žemėlapyje, o į realią geografinę sitauciją ir realius keleivių srautus. Kol kas čia yra paprasčiausio VT nesigaudančio valdininkėlio fantazijų "dėl kryžiuko" lygio žinutės, kurios dabar bus traktuojamos kaip forumo teršimas, nes nesugebama megzti normalios diskusijos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą1) Viskas gerai
2) Būtent, aš ir noriu šio tikslo
3) Galima apsisukti J.Kazlausko sankryžoje
4) Trasą dar mastau, bet tesiog reikia tesioginio maršruto
5) Jis važiuotu rečiau nei 47, bet dažniau nei 54
6) Čia bus 82 mikrobas, tik su Ebiletų ir piko metų autobusų.
8) Patogumui
9) Naikinti be tramvajaus 5 nesiūlyčiau - piko metu jis būna pilnas. Su tramų - ok.
10) Yra gi Pietinis aplinkkelis
11) Mikrobą (FIAT) ten kaip tik.
---
47G nestos st. Opera, st. Konstitucijos pr., Edukologijos universitetas, Piliakalnio, Pilaitė
Comment
-
Nereikia iš greitojo daryti "lėtąjį". 74 nestojo nei Lelijų, nei Srovės, nei Belmonto stotelėse, dabar stoja ir važiuoja lėčiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDar Panorama ir T. Narbuto
Manau, LEU yra svarbesnis nei Panorama. Taip pat nereikia pamiršti, kad čia būtų greitasis autobusas, kuris turi greitai atvežti iki persėdimo taškų. Šiuo atveju LEU geriau, nes autobusas nestotų Lietuvos Sąjudžio kelio stotelėje; nuo LEU iki Panoramos ganėtinai arti. T. Narbuto st. galima pasiekti 47, kuris, kaip suprantu pagal tavo idėją, kursuotų žymiai dažniau nei greitasis.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.10.05, 19:42.
Comment
-
Nesutiksiu su šituo. Įvedus Srovės ir Belmonto stoteles, nebuvo pridėtas papildomas laikas reiso įveikimui. O duodamo laiko lyg ir pakakdavo sočiai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNereikia iš greitojo daryti "lėtąjį". 74 nestojo nei Lelijų, nei Srovės, nei Belmonto stotelėse, dabar stoja ir važiuoja lėčiau.
(O gal dabar jau ne? Mano duomenys gan seni.)
Comment
-
T. Narbuto stotelėje tikrai turėtų stoti- tai vienas svarbiausių persėdimų punktų mieste. Jeigu 47 greitasis nestotų šioje stotelėje, nebeliktų patogaus persėdimo į 1, 3 ir 7 maršrutų troleibusus galimybės.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVisų pirmą tada 47G trasa turėtų būti Pilaitė - Žaliasis tiltas (nereikia greitąjam važiuoti į Lukiškes). 47G turėtų stoti tik Bitėnų, Gilužio, Karaliaučiaus, Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Žvėrynas, Lietuvos Edukologijos universitetas, Europos aikštė, Žaliasis tiltas stotelėse.
Comment
-
Na nežinau. Kai nestojo šiose stotelėse, aš iki Subačiaus stotelės atvažiuodavau per 14-15 minučių, dabar tenka važiuoti 17 (pagal tvarkaraštį), bet piko metu realybėje būna iki 21 minutės (žiūrint į keleivių srautą Naujosios Vilnios žiedas, Tremtinių bei Rudens stotelėse).Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesutiksiu su šituo. Įvedus Srovės ir Belmonto stoteles, nebuvo pridėtas papildomas laikas reiso įveikimui. O duodamo laiko lyg ir pakakdavo sočiai.
(O gal dabar jau ne? Mano duomenys gan seni.)
Atsiprašau, klydau. Bet jei stotų T. Narbuto st. - galėtų nestoti stotelėje Žvėrynas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąT. Narbuto stotelėje tikrai turėtų stoti- tai vienas svarbiausių persėdimų punktų mieste. Jeigu 47 greitasis nestotų šioje stotelėje, nebeliktų patogaus persėdimo į 1, 3 ir 7 maršrutų troleibusus galimybės.
Comment
-
Aišku, reiškia mano informacija bus pasenusi. Šiaip keista, kad įvedus vos 1 stotelę (link stoties) šitaip ilgėja kelionės laikas. Važiavimui tarp Lelijų ir Rudens stotelių duodama tikrai pakankamai laiko.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNa nežinau. Kai nestojo šiose stotelėse, aš iki Subačiaus stotelės atvažiuodavau per 14-15 minučių, dabar tenka važiuoti 17 (pagal tvarkaraštį), bet piko metu realybėje būna iki 21 minutės (žiūrint į keleivių srautą Naujosios Vilnios žiedas, Tremtinių bei Rudens stotelėse).
Va būtent Žvėryne ir nereikia sustojimo - nei ten persėsi kažkur, nei ten daug žmonių lipa. Toks 47G mano manymu išvis galėtų pradėti važiuoti nuo Karaliaučiaus st., sustoti tik Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Narbuto, Panoramos, Sąjūdžio kelio, Europos aikštės ir Žaliojo tilto stotelėse. Edukologijos universitetą galima būtų praleisti dėl to, kad iki jo netoli eiti nuo Panoramos ir Sąjūdžio kelio st., o Konstitucijos st. tiesiog labai mažai žmonių naudojasi.Atsiprašau, klydau. Bet jei stotų T. Narbuto st. - galėtų nestoti stotelėje Žvėrynas.
Comment
-
Dar vienas toks pastebėjimas, kuris yra gana keistas: jeigu maršrutu važiuoja ryte Karosa - ji trasą gali įveikti ne tik per 17 minučių kaip duodama tvarkaršty, bet ir per 16. Tačiau dažniausiai mano laiku važiuoja ne Karosa, todėl kelionė pailgėja iki ~21 minutės. Nežinau kodėl taip yra. Bet Karosa Lelijų - Girininkija atkarpoje "skrenda", taip pat atkarpoje nuo Mildos iki Rudens stotelių (kiek sulėtina po Šaudyklos stotelės). Tuo tarpu Mercedesai ne tik lėtai užvažiuoja į kalnelį Girininkija - Mildos gatvės atkarpoje, tačiau net nuo kalniukų (Lelijų - Užtvankos; Užtvankos - Pučkoriai; Mildos - Šaudykla) toks jausmas, kad specialiai pristabdo. Va ir išeina toks laiko tarpas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąAišku, reiškia mano informacija bus pasenusi. Šiaip keista, kad įvedus vos 1 stotelę (link stoties) šitaip ilgėja kelionės laikas. Važiavimui tarp Lelijų ir Rudens stotelių duodama tikrai pakankamai laiko.
Prisipažinsiu, irgi pagalvojau, kad galėtų nuo Karaliaučiaus žiedo važiuoti. Nesutinku tik dėl Sąjūdžio kelio, nors... Ten galėtų būti persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 maršrutus. Tada viskas tvarkoj būtų.Va būtent Žvėryne ir nereikia sustojimo - nei ten persėsi kažkur, nei ten daug žmonių lipa. Toks 47G mano manymu išvis galėtų pradėti važiuoti nuo Karaliaučiaus st., sustoti tik Tolminkiemio, Papilėnų, Sietyno, Narbuto, Panoramos, Sąjūdžio kelio, Europos aikštės ir Žaliojo tilto stotelėse. Edukologijos universitetą galima būtų praleisti dėl to, kad iki jo netoli eiti nuo Panoramos ir Sąjūdžio kelio st., o Konstitucijos st. tiesiog labai mažai žmonių naudojasi.
Comment
-
Jeigu 47G stotų Europos aikštės stotelėje, tai ten ir būtų geras persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 autobusų maršrutus. Tokiu atveju tikrai nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėje.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPrisipažinsiu, irgi pagalvojau, kad galėtų nuo Karaliaučiaus žiedo važiuoti. Nesutinku tik dėl Sąjūdžio kelio, nors... Ten galėtų būti persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 maršrutus. Tada viskas tvarkoj būtų.
O ar tikrai nedaug keleivių važiuoja atkarpoj Bitėnų st. - Karaliaučiaus st., kad greitąjį siūlot leisti nuo Karaliaučiaus, kaip kadaise buvo, kai dar nebuvo VT pratęstas iki Bitėnų žiedo?
Comment
-
Taip, žmonių ten tikrai labai nedaug.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO ar tikrai nedaug keleivių važiuoja atkarpoj Bitėnų st. - Karaliaučiaus st., kad greitąjį siūlot leisti nuo Karaliaučiaus, kaip kadaise buvo, kai dar nebuvo VT pratęstas iki Bitėnų žiedo?
Comment
-
Man irgi atrodo, kad nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėj.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu 47G stotų Europos aikštės stotelėje, tai ten ir būtų geras persėdimas į 2; 43; 46; 52A; 56 autobusų maršrutus. Tokiu atveju tikrai nereikia sustojimo Sąjūdžio kelio stotelėje.
Comment
-
Na, piko metu, bent iki Gilužio keleivių netrūksta. Nors ir ne tiek, kiek Papilėnų stotelėje.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip, žmonių ten tikrai labai nedaug.
Comment
-
Siūlau 062 privatiniam maršrutui tokią trasą:
Fabijoniškės - Stotis.
Trasa: S. Neries g., Laisvės pr., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Vilniaus g., Pylimo g., Gėlių g., Geležinkelio g.
Nauda:
1. Nebūtų visiškai dubliuojamas A53 maršrutas, išaugtų bilietukų pardavimas pas vairuotojus
2. Kompensuojamas tiesioginis susisiekimas šiaurinei Šeškinės ir Fabijoniškių daliai, kurį prarado panaikinus 2 ir 62 mikrobų maršrutus
Comment
-
Tokia trasa 62 maršrutinio taksi tikrai nepavaduos - juk jį panaikinus, buvo prarasta jungtis Ukmergės g. - Ozo g. - Kalvarijų g. 4 maršrutinį taksi pakeitė 52A, kuris kaipmat tapo populiarus ne vien tarp buvusių maršrutinių taksi keleivių.
Tavo siūloma trasa 062 pradėtų konkuruoti ne tik su 53, bet ir su 52A.
O jeigu 062 važiuotų taip: S. Nėries - Gedvydžių - L. Giros - P. Žadeikos - Ukmergės - Ozo - Kalvarijų - toliau įprasta trasa į stotį? Keleivių jame ryškiai sumažėtų, tačiau būtų atstatyta jungtis Ukmergės-Ozo-Kalvarijų, o šiuo maršrutu galėtų naudotis ne tik Fabijoniškių, bet ir Pašilaičių / Šeškinės gyventojai (teritorija tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr., bei centrinė Šeškinė).
Comment
-
Tavo pasiūlyta trasa yra nebloga. Tačiau kyla klausimas: ar Ukmergės gatvės gyventojams tikrai yra poreikis turėti susisiekimą su Akropoliu? Pagal tavo pasiūlytą variantą privatinis dubliuotų didžiąją A53 trasos dalį (nesidubliuotų nuo P. Žadeikos sankryžos iki Akropolio). Nemanau, jog labai didelis nuostolis būtų 52A maršrutui, koks yra 53 maršrutuiParašė Mettal Rodyti pranešimąTokia trasa 62 maršrutinio taksi tikrai nepavaduos - juk jį panaikinus, buvo prarasta jungtis Ukmergės g. - Ozo g. - Kalvarijų g. 4 maršrutinį taksi pakeitė 52A, kuris kaipmat tapo populiarus ne vien tarp buvusių maršrutinių taksi keleivių.
Tavo siūloma trasa 062 pradėtų konkuruoti ne tik su 53, bet ir su 52A.
O jeigu 062 važiuotų taip: S. Nėries - Gedvydžių - L. Giros - P. Žadeikos - Ukmergės - Ozo - Kalvarijų - toliau įprasta trasa į stotį? Keleivių jame ryškiai sumažėtų, tačiau būtų atstatyta jungtis Ukmergės-Ozo-Kalvarijų, o šiuo maršrutu galėtų naudotis ne tik Fabijoniškių, bet ir Pašilaičių / Šeškinės gyventojai (teritorija tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr., bei centrinė Šeškinė).
Arba variantas numeris 2:
S. Nėries, Gedvydžių, L. Giros, P. Žadeikos, Ukmergės, G. Vilko, A. Goštauto, Vilniaus g., toliau senąja trasa.
Comment
-
GV bus mažai keleivių, privatininkas ten tikrai nesikels, mat ten išvis net nėra VT.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTavo pasiūlyta trasa yra nebloga. Tačiau kyla klausimas: ar Ukmergės gatvės gyventojams tikrai yra poreikis turėti susisiekimą su Akropoliu? Pagal tavo pasiūlytą variantą privatinis dubliuotų didžiąją A53 trasos dalį (nesidubliuotų nuo P. Žadeikos sankryžos iki Akropolio). Nemanau, jog labai didelis nuostolis būtų 52A maršrutui, koks yra 53 maršrutui
Arba variantas numeris 2:
S. Nėries, Gedvydžių, L. Giros, P. Žadeikos, Ukmergės, G. Vilko, A. Goštauto, Vilniaus g., toliau senąja trasa.
Mettal trasa tikrai yra patogi - 52A važiuoja retai, tad dubliavimas kaip ir mažas. Nutiesus Kernavės g. patarčiau 062 ten ir nukreipti. Ten keleivių netruks, ypač pastačius naują rajoną.
Comment
Comment