Parašė grustnyj
					
				
				
			
		
			
			
				O ką jeigu susigražinti 4A, bet palikti ir 4?
4 trasa būtų ..., S. Batoro g., Pramonės g., užvažiuoja į stotelę Naujoji Vilnia, Linksmoji g. (kartu su 57 ir 58).
4A trasa būtų Vilniaus g., Lytos g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., Šventaragio g., T. Vrublevskio g., Rinktinės g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., Lukiškių g.
	4 trasa būtų ..., S. Batoro g., Pramonės g., užvažiuoja į stotelę Naujoji Vilnia, Linksmoji g. (kartu su 57 ir 58).
4A trasa būtų Vilniaus g., Lytos g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., Šventaragio g., T. Vrublevskio g., Rinktinės g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., Lukiškių g.
4: važiuotų tokia trasa kaip ir dabar.
4A: atkuriamas maršrutas Lukiškės - Mickūnai. Važiuotų tokia pat trasa kaip ir anksčiau, tik kitokia trasa Naujojoje Vilnioje: ..., S. Batoro g., Pergalės g., Parko g., Linksmoji g., Pramonės g., ...
4 maršrutu kursuotų 1 autobusas visą dieną ir 1 piko metu.
4A maršrutu - 2 autobusai visą dieną.





 tegul privačių firmu transportas ten važiuoja.
 tegul privačių firmu transportas ten važiuoja.  
							
						 
  
							
						
 Juk kitos tankiausiai apgyvendintos miesto vietos neskriaudžiamos kursavimu kas 20-30min.
 Juk kitos tankiausiai apgyvendintos miesto vietos neskriaudžiamos kursavimu kas 20-30min.
							
						

Comment