Parašė Kartmen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Pamaininis grafikas - tai grafikas, kuriame dirba du vairuotojai (vienas nuo ankstyvo ryto iki pietų, o kitas - nuo pietų iki vėlyvo vakaro)Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠi tema viena įdomiausių visame forume
Tik man, nelabai suprantančiam apie grafikų sudarymus ir kitas subtilybes, gal galit paaiškinti, ką reiškia pamaininis, pertraukiamas, ir visokie kitokie grafikai. Kuo jie skiriasi ir kokiuose maršrutuose jie yra tinkami?
Pertraukiamas grafikas - tai grafikas, kuris galioja tik darbo dienomis piko metu rytais ir vakarais (atstova būna 4-8val)
Pavyzdžiui: Škoda 15tr troleibusas, kuris dirba 16maršrutu, dirba tik tuo metu, kai daugiausia keleivių (ryte ir vakare)
Vienpamaininis grafikas - tai toks grafikas, kuris galioja tik savaitgaliais (atstova 60-90min). Darbą pradeda ~7-9val, o baigia ~18val
Pavyzdžiui: 19 autobuso maršrutas, kurio darbo laikas toks: 9:30 - 13:00 (atstova Stotyje 90min) 14:20 - 17:55
rodos, turėtų būti viskas aišku
Comment
-
Pamaininis: autobusas, kuris dirba visą dieną. Nuo pat ryto iki vakaro, juo dirba 2 vairuotojai, kurie keičiasi apie 13-14 val.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTik man, nelabai suprantančiam apie grafikų sudarymus ir kitas subtilybes, gal galit paaiškinti, ką reiškia pamaininis, pertraukiamas, ir visokie kitokie grafikai. Kuo jie skiriasi ir kokiuose maršrutuose jie yra tinkami?
Pertraukiamas: dirba 1 vairuotojas piko metu darbo dienomis. Maždaug 5-9 ir 14-19 val. Poilsio dienomis tokių grafikų nėra.
Vienpamaininis: dirba 1 vairuotojas, dažniausiai darbo laikas yra 8-16 val. Vairuotojas pats išvažiuoja iš parko ir pats į jį grįžta. Paprastai tokie grafikai būna poilsio dienomis, bet pasitaiko ir darbo dienų (Vilniaus 63 aut. ir 14 trol.) Kituose miestuose vienpamaininių yra žymiai daugiau. Esminis skirtumas nuo pertraukiamo - vidury pamainos yra pietūs (40-90 min.), o ne atstova (3-5 val.)
Čia yra atspausdinta oficiali maršrutų schema. Galima nemokamai pasiimti panašią, tik apimančią didesnę teritoriją specialiame Susisiekimo paslaugų kioske Gedimino pr. prie V. Kudirkos a. stotelės. Tiesa, ten su mikroskopu reikia žiūrėti, nes viskas labai smulku - lapo dydis kaip A3.Parašė Kartmen Rodyti pranešimąNorėjau paklausti ar tokias Vilniaus maršrutų schemas dar gamina ir jai taip kur būtų galima įsigyti?
Atvaizdas
Nuotrauka iš čia
Comment
-
Keletą pastebėjimų:
Dienos metu 67-u nuo Tremtinių stotelės link Parko gatvės važiuoja daug žmonių išlipančių iš 4-o autobuso. 57 būtų mikroautobusas, todėl bijau, kad jis nesusitvarkys su keleivių srautais, nes į jį paprasčiausiai netilps keleiviai. Taip, nuo Tremtinių stotelės yra 18, 44, 74 (dar būtų 58), bet dažniau šiuo laikotarpių pasitaikydavo 67. Todėl siūlau 67 ir 57 trasas pakoreguoti. 67 pvz.: Parko g. - Kalno g. - Egliškės. Trasa būtų: Parko g., Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., Uosių g., Kalno g., Rokantiškių g., Mokyklos g. iki Eglių g., ten padarant 67 galinį žiedą. Tuo tarpų 57 važiuotų Linksmoji g., Parko g., Žvirblių g. (pasiims žmonių iš turgaus), Genių g., Karklėnų g., Gerovės g. (pasiims vaikus iš Laisvės gimnazijos), Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., Palydovo g. (pasiims žmonių, ypač pensininkus iš Naujosios Vilnios Šv. Kazimiero bažnyčios, taip pat ir šalia "Norfos" pravažiuotų), Šiaurės g., Uosių g., Kalno g. ir toliau tavo nurodyta trasa.
Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
Taip, dubliuotų 33, bet... Svarbiau gyventojų patogumas.
Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)
Su N. Vilnia visi pasiūlymai patiko, tik klausymas dėl 57/67. Taip pat manau, kad visi 4 autobuso reisai turi važiuoti iki Mickūnų. Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.
Toliau:
2, 10, 15, 20, 24, 28, 29, 30, 39, 40 (labai sutinku), 50, 52 (labai sutinku), 59, 66, 68, 72, 87, 88, 89 - sutinku.
8, 9, 25, 32, 41, 42, 78 - nežinau visų niuansų, todėl nieko negaliu pasakyti konkretaus.
Dabar mano pakoregavimai ne N. Vilnioje:
21 - visgi manau jį reikia pratęsti iki Žvėryno.
33 - manau nereikia trumpinti jo, visgi 10 ir 33 - du autobusai, kurie surenka keleivius (studentus) iš pietrytinės Vilniaus pusės ir veža į Vilniaus šiaurės-vakarus (čia sąlyginai) skirtingomis gatvėmis. Taip pat 33 siūlau leisti pro Šiaurės miestelį: Rinktinės g., Apkasų g., S. Žukausko g., J. Kubiliaus g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g., Kareivių g., Kalvarijų g. ir toliau senąja trasa.
47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.
49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.
60 - Siūlau tokia trasa iš Stoties: Geležinkelio g., Senamiesčio pietinis aplinkkelis, Rasų g., Ribiškių Didžioji g., Juodasis kelias ir toliau tavo trasa.
63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.
73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
Siūlomos trasos stotelės: Žiedas, Šiaurinė, Atžalyno, Mykolo Biržiškos gimnazija, Taikos, Justiniškės, Rygos, Buivydiškių, Vaikų kaimas, Siesikų, Šeškinės kalvos, Saltoniškės, Geležinio Vilko, Alberto Goštauto, Kražių, Lukiškės, M. K. Čiurlionio, Taraso Ševčenkos, Sparta, Lelija, Smolensko, Burbiškės, Vilkpėdės žiedas.
Ozo gatvė yra svarbi arterija Vilniuje. Vien ką pasako didžiulis srautas žmonių važiuojančių į Akropolį. Tokios gatvės kaip Ozo gatvė negali būti trasa keliems autobusams. 73 autobuso užvažiavimas prie Akropolio yra labai svarbus žmonėms, kurie gyvena pietinėje Vilniaus dalyje. Vilkpėdės ir Justiniškių gyventojams reikalingi persėdimai važiuojant į Akropolį, o persėdimai nėra labai populiarūs, todėl žmonės renkasi automobilius. Taip pat šis sprendimas nereikalauja daug pastangų įgyvendinant jį.
Kažkaip taip...
Comment
-
10 maršrutas per dažnai važiuoja, kad Pavilnyje oro nevežtų. Be to, gyventojai turbūt nebus patenkinti, jei Švariąja ir J.Kolaso gatvėmis nuolat važiuos VT. Geriau jau Gamtininkų žiedą atkurti. Vistiek, iki Pavilnio 10 turėtų važiuoti tik dalimi reisų.Parašė grustnyjKeletą pastebėjimų:
Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
Taip, dubliuotų 33, bet... Svarbiau gyventojų patogumas.
Tai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)
Na Šiaurės miestelį visai nesunku pasiekti 44 maršrutu su persėdimu, taip kad toks pratęsimas nereikalingas. Ypač Kareivių gatve, kur bus oras vežamas.Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.
Kadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.
Nereikalingas ten 49. Nors 10 ir 33 maršrutai nebeliktų žiede, bet ir toliau pro jį važiuotų.49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.
Jeigu lapkričio- balandžio mėnesiais jį uždaro, vadinasi, keleivių ten iš tiesų nėra tiek, kad taip toli už miesto gainioti autobusą. Beje, ten važiuoja ir 105 priemiestinis autobusas (visus metus).63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.
Jau minėjau, kad pradėjus nacionalinio stadiono statybas ir uždarius žiedą, kuriame anksčiau apsisukdavo 56 maršruto autobusai, užsukimai prie Akropolio tapo nebeįmanomi. Justiniškių gyventojai susisiekimu su prekybos centru tikrai neturėtų skųstis- yra pakankamai dažnai kursuojantys 43 ir 45 maršrutai.73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
Siūlomos trasos stotelės: Žiedas, Šiaurinė, Atžalyno, Mykolo Biržiškos gimnazija, Taikos, Justiniškės, Rygos, Buivydiškių, Vaikų kaimas, Siesikų, Šeškinės kalvos, Saltoniškės, Geležinio Vilko, Alberto Goštauto, Kražių, Lukiškės, M. K. Čiurlionio, Taraso Ševčenkos, Sparta, Lelija, Smolensko, Burbiškės, Vilkpėdės žiedas.
Ozo gatvė yra svarbi arterija Vilniuje. Vien ką pasako didžiulis srautas žmonių važiuojančių į Akropolį. Tokios gatvės kaip Ozo gatvė negali būti trasa keliems autobusams. 73 autobuso užvažiavimas prie Akropolio yra labai svarbus žmonėms, kurie gyvena pietinėje Vilniaus dalyje. Vilkpėdės ir Justiniškių gyventojams reikalingi persėdimai važiuojant į Akropolį, o persėdimai nėra labai populiarūs, todėl žmonės renkasi automobilius. Taip pat šis sprendimas nereikalauja daug pastangų įgyvendinant jį. :
Comment
-
Galima ir žiedą atkurti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą10 maršrutas per dažnai važiuoja, kad Pavilnyje oro nevežtų. Be to, gyventojai turbūt nebus patenkinti, jei Švariąja ir J.Kolaso gatvėmis nuolat važiuos VT. Geriau jau Gamtininkų žiedą atkurti. Vistiek, iki Pavilnio 10 turėtų važiuoti tik dalimi reisų.
Galima sustoti stotelėje Audėjas, bet Mettal turbūt manė, kad nepatogu bus persirikiuoti, kad į tiltą važiuoti (gal ir klystų).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.
Pasikartosiu, Kareivių gatve dėl greito susisiekimo. Taip, galima ir 44.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa Šiaurės miestelį visai nesunku pasiekti 44 maršrutu su persėdimu, taip kad toks pratęsimas nereikalingas. Ypač Kareivių gatve, kur bus oras vežamas.
Mano klaida.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.
Reikalingas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNereikalingas ten 49. Nors 10 ir 33 maršrutai nebeliktų žiede, bet ir toliau pro jį važiuotų.
Gal uždaro todėl, kad bijo pabandyti jį leisti visus metus?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu lapkričio- balandžio mėnesiais jį uždaro, vadinasi, keleivių ten iš tiesų nėra tiek, kad taip toli už miesto gainioti autobusą. Beje, ten važiuoja ir 105 priemiestinis autobusas (visus metus).
Ir dar kartą atsakau, kad jis NEUŽVAŽIUOTŲ prie pat Akropolio, buk ramus. Jis pravažiuotų Akropolį. "Dažnai pravažiuoja 45". Kur Justiniškių žiedas ir kur stotelė Justiniškės. Ir 43 kažkaip nemačiau stotelėje Šeškinės kalvos, taip kad argumentas neteisingas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau minėjau, kad pradėjus nacionalinio stadiono statybas ir uždarius žiedą, kuriame anksčiau apsisukdavo 56 maršruto autobusai, užsukimai prie Akropolio tapo nebeįmanomi. Justiniškių gyventojai susisiekimu su prekybos centru tikrai neturėtų skųstis- yra pakankamai dažnai kursuojantys 43 ir 45 maršrutai.
Comment
-
Čia jau esmė ne maršrutuose, o tvarkaraščiuose. Visada galima padaryti taip, kad tuo metu atvažiuotų 18 ar 14.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąDienos metu 67-u nuo Tremtinių stotelės link Parko gatvės važiuoja daug žmonių išlipančių iš 4-o autobuso. 57 būtų mikroautobusas, todėl bijau, kad jis nesusitvarkys su keleivių srautais, nes į jį paprasčiausiai netilps keleiviai.
Ten nelabai būtų keleivių. Juk ten 18 puikiai visus išveža.67 pvz.: Parko g. - Kalno g. - Egliškės.
Komplikuota ir nepatogi persėdimams trasa. Pagal maps.lt Žvirblių, Genių ir Karklėnų gatvės labai užstatytos mašinomis. Be to, labai sunkiai įsivaizduoju VT eismą nuo A. Kojelavičiaus g. aukštyn link Šiaurės g. vidinėmis "senosios" N. Vilnios gatvėmis. Ten kelias yra labai status.57 važiuotų Linksmoji g., Parko g., Žvirblių g. (pasiims žmonių iš turgaus), Genių g., Karklėnų g., Gerovės g. (pasiims vaikus iš Laisvės gimnazijos), Pergalės g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., Palydovo g. (pasiims žmonių, ypač pensininkus iš Naujosios Vilnios Šv. Kazimiero bažnyčios, taip pat ir šalia "Norfos" pravažiuotų), Šiaurės g., Uosių g., Kalno g. ir toliau tavo nurodyta trasa.
10 kursuoja per dažnai, kad galėtų iki ten važiuoti neveždamas oro. 31, po to kai 74 padarė kasdieniniu (vietoje pikinio), jau nebebūna sausakimšas ir ten juk vasarą trumpi autobusai kažkaip susitvarkydavo.Pavilnys ir toliau lieka tik su 31 autobusu, nors gyventojams tai nepatinka. Todėl siūlyčiau tokia 10 autobuso trasa iš Fabijoniškių (arba Pašilaičių): Fabijoniškių g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Žygimantų g., T. Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., J. Kolaso g.
Iš Pavilnio: J. Kolaso g., Švarioji g., Džiaugsmo g., Garsioji g., Tolimoji g. toliau mano pasiūlyta trasa.
Šiuo atveju labai svarbu yra tvarkaraščių derinimas. Iš bėdos, galima iš 74 vieną pertraukiamą perkelti į 58. Arba tegu rytais 74 važiuoja per Subačiaus st. Sustojimas Audėjo st. problemų persirikiuoti nesudarys - 52A link Tarandės turi 90 m atkarpoje persirikiuoti iš stotelės Medelynas per 2 Ukmergės g. juostas į 3-ąją, skirtą apsisukimui. Kitas klausimas - ar bus daug tokių, kurie nuo Audėjo eis iki Subačiaus/Zarasų stotelių? Negi nebūtų paprasčiau ir greičiau važiuoti 44 ir prie Žaliojo / Karaliaus Mindaugo tiltų persėsti į 10?Labai patiko variantas dėl 74 ir 58. Vienintelis niuansas, rytais keleiviai išlipa Subačiaus stotelėje ir persėda į 10/33. Dabar tai tektų daryti važiuojant 58, arba važiuoti iki Stoties ir laukti 34 (jei iki pat Baltupių reikia)
Mano variantas buvo su išlygomis - jei keleivių pakanka, galim leisti visus. Jei ne - trumpinti.Taip pat manau, kad visi 4 autobuso reisai turi važiuoti iki Mickūnų.
Iš N. Vilnios iki ten galima nusigauti su 1 persėdimu: 44 iki Petro ir Povilo žiedo, o tada persėsti į T-17. Aš asmeniškai nenorėčiau važiuoti 18-u į Šiaurės miestelį apylankomis per Galgius ir Dvarčionis.Na ir vėl pasikartosiu, kad reikia kažkokio autobuso iš N. Vilnios iki Šiaurės miestelio. Realiausias man variantas - 18, leidžiant jį Kareivių gatve, o ne per Šilo tiltą, nes reikia greitesnio susisiekimo.
Dabar mano pakoregavimai ne N. Vilnioje:
Šiaip yra 49... Nors jungtis Lazdynai-Savanorių pr.-Žvėrynas nepamaišytų. Tada galima būtų 21 leisti taip: ... Basanavičiaus, Pylimo, Pamėnkalnio, Jasinskio, Liubarto tiltas, Liubarto, Kęstučio, Sėlių, Žvėryno ž. Važiavimas Vytauto g. kaip 11 būtų nepatogus didžiajai daliai Žvėryno.21 - visgi manau jį reikia pratęsti iki Žvėryno.
Taip, čia reikės keisti. Iš esmės, 10 galėtų irgi važiuoti iki Pašilaičių žiedo kartu su 33, tik pietūs jam turėtų būti Kaimelio žiede. Be to, reikėtų šiek tiek praplatinti troleibusų žiedą: ten dar yra vietos keliems autobusams šalia tos vietos, kur stovi rezervinis troleibusas.33 - manau nereikia trumpinti jo, visgi 10 ir 33 - du autobusai, kurie surenka keleivius (studentus) iš pietrytinės Vilniaus pusės ir veža į Vilniaus šiaurės-vakarus (čia sąlyginai) skirtingomis gatvėmis.
Nelabai žinau, ar Žukausko ir Kubiliaus gatvės tinkamos autobusų eismui (gatvės plotis, užstatymas mašinomis), nes tikrai nesinori turėti dar vieną S. Nėries g. (40 maršr.) atvejį.Taip pat 33 siūlau leisti pro Šiaurės miestelį: Rinktinės g., Apkasų g., S. Žukausko g., J. Kubiliaus g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g., Kareivių g., Kalvarijų g. ir toliau senąja trasa.
Dingtų visas derinimas su 47.47A - Chm... Siūlyčiau jį nuo Žaliojo tilto leisti Tilto gatve iki Arkikatedros. Vėliau Žygimantų g., per Žaliąjį tiltą ir toliau tavo pasiūlyta trasa.
Jau nebereikia, 10 ir 33 ten būtų49 - Nukreipti jį iki Kaimelio žiedo, nes ten (mano manymų) nebebūtų nei 10, nei 33.
.
Su šituo paskubėjau. Geriau būtų išvis važiuoti kaip 31 per Halės turgų.60 - Siūlau tokia trasa iš Stoties: Geležinkelio g., Senamiesčio pietinis aplinkkelis, Rasų g., Ribiškių Didžioji g., Juodasis kelias ir toliau tavo trasa.
Aš žiemą, ypač kai lauke yra -25, mėgstu nuvažiuoti aplankyti artimųjų kapų63 - Galėtų važinėti ne tik vasarą, bet ir rudenį, žiemą, pavasarį. Važinėtų tik poilsio dienomis, nes darbo dienomis žmonės nedažnai važiuoja į kapines (pvz.). Aptarnautų vienas trumpas autobusas.
. Ten yra 101 rajoninis maršrutas ir jo pakanka ten. Atsieis į abi puses kokiu 1 Lt daugiau nei miesto autobusu.
Maršruto trasa yra negalima dėl užvažiavimo nuo G. Vilko į Ozo g. link Akropolio. Jis yra tragiškai žiauriai visiškai per status ir staigus autobusui, juolab, kad 73 pasitaiko ilgi autobusai. Be to, prisidėtų papildomi eismo kamščiai ir ilgėtų kelionės trukmė.73 - Siūlau: Justiniškės – Ozo g. – Centras – Vilkpėdė.
Siūloma trasa: Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g. (pro Šeškinės kalvos stotele prie Akropolio), Geležinio Vilko g., Ukmergės g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Švitrigailos g., Panerių g., Vilkpėdės g.
Iš Justiniškių iki Akropolio galima nusigauti 45. Iš Vilkpėdės - 73, išlipant st. Šeškinė. Iš Naujamiesčio - 2+6, išlipant toje pačioje st. Šeškinė. Nėra ten taip nerealiai toli, kad nebūtų galima paeiti pėsčiomis. Juk į Akropolį bobutės paprastai iš taip toli nevažiuoja
.
Tokio nebuvo. Ten toks pats "žiedas" kaip ir Girulių g. Perkūnkiemyje.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGeriau jau Gamtininkų žiedą atkurti.
Kaip minėjau, Audėjo stotelė visiškai netinkama persėdimui į 10 ir 33, nes jie pro ten šiaip tai nevažiuoja.Tai 74, patogiam persėdimui 10/33 maršrutą, galėtų stoti ir Audėjo stotelėje. Tuo pačiu 33-iam būtų galima įrengti Zarasų stotelę iš karto už posūkio į P. Višinskio g.
Zarasų st. P. Višinskio g. trukdytų eismui ir dubliuotų Subačiaus st., kuri nuo ten nėra taip jau toli.
Įmanoma, jau anksčiau diskutavome apie 46 su Blaze.Kadangi 47 maršrutu darbo dienomis važiuoja ilgi autobusai, paleisti jį Tilto gatve neįmanoma. 47A gi irgi ilgi būtų.
Tada su 47 jis galutinai išsiderins ir kils klausimas, ar išvis jo ten reikia (didelis 2 ir 6 dublis)? Nereikia pamiršti, kad mano siūlomas 2+56 maršrutas kursuotų žymiai dažniau, nei dabar. Negana to, tektų 13 troleibusą naikinti, nes jis būtų dubliuojamas iš visų galų.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą47A galima pratęsti V. Kudirkos ir Švitrigailos gatvėmis iki Naugarduko g. (13 troleibuso galinio punkto). Manau ilgi autobusai ten susitvarkys.
Comment
-
Tos gatvės nėra labai užstatytos, mikriukas pilnai pravažiuos.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKomplikuota ir nepatogi persėdimams trasa. Pagal maps.lt Žvirblių, Genių ir Karklėnų gatvės labai užstatytos mašinomis. Be to, labai sunkiai įsivaizduoju VT eismą nuo A. Kojelavičiaus g. aukštyn link Šiaurės g. vidinėmis "senosios" N. Vilnios gatvėmis. Ten kelias yra labai status.
Patikėk, gyvenu Genių gatvėje, todėl žinau. Pvz. Genių g. 3 kieme (vat ten tai mašinos trim eilėm stovi) dažnai stovi 74 mikriukas, nes vairuotojas gyvena čia. Ir jis ko puikiausiai pravažiuoja, nors kieme kelias siauresnis negu pvz. prie turgaus. Taipogi prie turgaus - Žvirblių gatvėje mašinoms yra skirta aikštelė prie turgaus, todėl Žvirblių gatvė neužtatyta. Genių g. tik iš kairės pusės mašinos stovi (važiuojant į Karklėnų g.). Karklėnų gatvėje atrodo apskritai nėra mašinų, nes ten kiemuose stato automobilius...
O Palydovo gatvė ne tokia jau ir stati, mikriukas tikrai net ir žiemą užvažiuos (be abejo, jeigu kelius valys
). Manau čia truputį stačiau, negu Juodasis kelias link Gurių stotelės. 
[/QUOTE] 10 kursuoja per dažnai, kad galėtų iki ten važiuoti neveždamas oro. 31, po to kai 74 padarė kasdieniniu (vietoje pikinio), jau nebebūna sausakimšas ir ten juk vasarą trumpi autobusai kažkaip susitvarkydavo.[/QUOTE]
Tada reikia kažką kitą galvoti, nes rimtai Pavilnys nelabai turi susisiekimo, tik su stotimi. Galima kokį mikriuką ten leisti... Taip pat 13 autobusą pratęsti iki Strelčiukų, bet jis ten neapsisuks. Todėl mano variantas dėl jo būtų utopinis - pratęsti net iki Parko g. ir jam žiedą padaryti Parko gatvėje prie IKI Cento parduotuvės. Toje didelėje aikštelėje. Jeigu ką, mašinas patraukti iš ten, nes galima joms pastatyti naują aikštelę toliau prie Genių g. 3 namo (praplėsti jam esama mažą aikštelę). Taipogi automobiliai iš Darželio gatvės būtų statomi naujoje aikštelėje. Sorry, nukrypau nuo temos.
[/QUOTE]Šiuo atveju labai svarbu yra tvarkaraščių derinimas. Iš bėdos, galima iš 74 vieną pertraukiamą perkelti į 58. Arba tegu rytais 74 važiuoja per Subačiaus st. Sustojimas Audėjo st. problemų persirikiuoti nesudarys - 52A link Tarandės turi 90 m atkarpoje persirikiuoti iš stotelės Medelynas per 2 Ukmergės g. juostas į 3-ąją, skirtą apsisukimui. Kitas klausimas - ar bus daug tokių, kurie nuo Audėjo eis iki Subačiaus/Zarasų stotelių? Negi nebūtų paprasčiau ir greičiau važiuoti 44 ir prie Žaliojo / Karaliaus Mindaugo tiltų persėsti į 10?[/QUOTE]
Galima ir su 44 iki Žaliojo, tik iš asmeninės patirties žinau, kad 74 iki Subačiaus ir 10 greičiau atvažiuoju iki Žaliojo, negu 44 iki jo.
[/QUOTE]Mano variantas buvo su išlygomis - jei keleivių pakanka, galim leisti visus. Jei ne - trumpinti. [/QUOTE]
Kai kursuodavo 4A (kažkur kas valandą, ar net kas pusantros valandos) visada pilnas važiuodavo iki N. Vilnios, o jau nuo N. Vilnios iki Mickūnų bent jau visos sėdimos vietos būdavo užimtos. Todėl manau pasiteisins ir visada jį leisti iki Mickūnų.
[/QUOTE]Iš N. Vilnios iki ten galima nusigauti su 1 persėdimu: 44 iki Petro ir Povilo žiedo, o tada persėsti į T-17. Aš asmeniškai nenorėčiau važiuoti 18-u į Šiaurės miestelį apylankomis per Galgius ir Dvarčionis.[/QUOTE]
Galima, tikrai galima. Gerai, 95 procentai tavo naudai.
5 procentus pasilieku sau, nes tikrai keleiviai nenori daryti tuos persėdimus. O kas dėl važiavimo per Galgus, čia 100 procentų tu teisus, todėl aš retai ir važiuoju 18, nes 40 minučių iki Antakalnio, o už lango niūrus peizažas. 
[/QUOTE]Šiaip yra 49... Nors jungtis Lazdynai-Savanorių pr.-Žvėrynas nepamaišytų. Tada galima būtų 21 leisti taip: ... Basanavičiaus, Pylimo, Pamėnkalnio, Jasinskio, Liubarto tiltas, Liubarto, Kęstučio, Sėlių, Žvėryno ž. Važiavimas Vytauto g. kaip 11 būtų nepatogus didžiajai daliai Žvėryno.[/QUOTE]
Kažkada panašiai taip ir siūliau
[/QUOTE]Taip, čia reikės keisti. Iš esmės, 10 galėtų irgi važiuoti iki Pašilaičių žiedo kartu su 33, tik pietūs jam turėtų būti Kaimelio žiede. Be to, reikėtų šiek tiek praplatinti troleibusų žiedą: ten dar yra vietos keliems autobusams šalia tos vietos, kur stovi rezervinis troleibusas.[/QUOTE]
Taip, vietos visur yra, tik niekas nenori finansuoti...
[/QUOTE]Nelabai žinau, ar Žukausko ir Kubiliaus gatvės tinkamos autobusų eismui (gatvės plotis, užstatymas mašinomis), nes tikrai nesinori turėti dar vieną S. Nėries g. (40 maršr.) atvejį. [/QUOTE]
Tikrai tiksliai nežinau, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad pravažiuotų. Be abejo, galima ir kitomis gatvėmis leisti, aš tiesiog norėjau visą Šiaurės miestelį apglėbti.
[/QUOTE]Dingtų visas derinimas su 47.[/QUOTE]
Pasiūliau taip, nes valdžiai tikrai nepatiktų toks mažas skirtumas tarp 47 ir 47A
Man praeina, bet jiems...
[/QUOTE]Su šituo paskubėjau. Geriau būtų išvis važiuoti kaip 31 per Halės turgų.[/QUOTE]
Galima. Bet jeigu mikriukas važiuotų 60 maršrutu, reiškia iš dalies išeina, kad maršrutas truputį greitesnis, todėl natūralu jį leisti aplinkkeliu.
Bent jau taip suprantu situaciją.
[/QUOTE]Aš žiemą, ypač kai lauke yra -25, mėgstu nuvažiuoti aplankyti artimųjų kapų
. Ten yra 101 rajoninis maršrutas ir jo pakanka ten. Atsieis į abi puses kokiu 1 Lt daugiau nei miesto autobusu.[/QUOTE]
O toje pusėje tik kapinės? O gyvenamieji namai, ar dar kas nors yra? Nebuvau, todėl nežinau. Į žemėlapį žiūrint ten yra namai
[/QUOTE]Maršruto trasa yra negalima dėl užvažiavimo nuo G. Vilko į Ozo g. link Akropolio. Jis yra tragiškai žiauriai visiškai per status ir staigus autobusui, juolab, kad 73 pasitaiko ilgi autobusai. Be to, prisidėtų papildomi eismo kamščiai ir ilgėtų kelionės trukmė.
Iš Justiniškių iki Akropolio galima nusigauti 45. Iš Vilkpėdės - 73, išlipant st. Šeškinė. Iš Naujamiesčio - 2+6, išlipant toje pačioje st. Šeškinė. Nėra ten taip nerealiai toli, kad nebūtų galima paeiti pėsčiomis. Juk į Akropolį bobutės paprastai iš taip toli nevažiuoja
.[/QUOTE]
Manau bobutės kaip tik visur važinėja
Bet jei ten status posūkis, tai tada nereikia, o kad kamščiai - šitą ir pats suvokiau. Bet kur jų nėra? 
[/QUOTE]Nereikia pamiršti, kad mano siūlomas 2+56 maršrutas kursuotų žymiai dažniau, nei dabar. [/QUOTE]
Jei piko metu kas 8-12 min važiuotų - super.
Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.14, 13:34.
Comment
-
O kam tas greitas susisiekimas reikalingas?Parašė grustnyjPasikartosiu, Kareivių gatve dėl greito susisiekimo. Taip, galima ir 44.
Kam jis ten?Reikalingas.
Vėlavimai bus tikrai, o kokia viso to prasmė? 100 metrų arčiau Akropolio priveš.Ir dar kartą atsakau, kad jis NEUŽVAŽIUOTŲ prie pat Akropolio, buk ramus. Jis pravažiuotų Akropolį. "Dažnai pravažiuoja 45". Kur Justiniškių žiedas ir kur stotelė Justiniškės. Ir 43 kažkaip nemačiau stotelėje Šeškinės kalvos, taip kad argumentas neteisingas.
O visas Justiniškių mikrorajonas turi tiesiog puikų susisiekimą su Akropoliu. 43 maršruto autobusas stoja Šeškinės stotelėje. Nuo jos iki PC gal tik 100-200 metrų toliau nei nuo Šeškinės kalvų. Ar tai tikrai toks baisus atstumas, kurį negalima įveikti pėsčiom? Juk daugiausia jauni žmonės į Akropolį važiuoja, jiems tai tikrai ne problema. Juo labiau, važiuojant į Akropolį iš centro, kaip rodo mano patirtis, kur kas greičiau pasieksi prekybcentrį važiuodamas iki Šeškinės ir nuo ten paeidamas tuos 200 metrų, negu stovėdamas spūstyje Kalvarijų gatvėje, besigrūsdamasis dažnai sausakimšame 53-iame. Bet juk niekas nedraudžia 53 važiuoti. Kas dėl Justiniškių, tai tingintys šiek tiek paėjėti visada gali rinktis kelionę su persėdimu. Nereikia tikėtis tiesioginių maršrutų iš bet kur į bet kur, o įvedus valandinį bilietą, jų gal net mažės
Comment
-
Visi atsakymai jau anksčiau parašyti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kam tas greitas susisiekimas reikalingas?
Kam jis ten?
Vėlavimai bus tikrai, o kokia viso to prasmė? 100 metrų arčiau Akropolio priveš.
O visas Justiniškių mikrorajonas turi tiesiog puikų susisiekimą su Akropoliu. 43 maršruto autobusas stoja Šeškinės stotelėje. Nuo jos iki PC gal tik 100-200 metrų toliau nei nuo Šeškinės kalvų. Ar tai tikrai toks baisus atstumas, kurį negalima įveikti pėsčiom? Juk daugiausia jauni žmonės į Akropolį važiuoja, jiems tai tikrai ne problema. Juo labiau, važiuojant į Akropolį iš centro, kaip rodo mano patirtis, kur kas greičiau pasieksi prekybcentrį važiuodamas iki Šeškinės ir nuo ten paeidamas tuos 200 metrų, negu stovėdamas spūstyje Kalvarijų gatvėje, besigrūsdamasis dažnai sausakimšame 53-iame. Bet juk niekas nedraudžia 53 važiuoti. Kas dėl Justiniškių, tai tingintys šiek tiek paėjėti visada gali rinktis kelionę su persėdimu. Nereikia tikėtis tiesioginių maršrutų iš bet kur į bet kur, o įvedus valandinį bilietą, jų gal net mažės
Comment
-
Taip, nevažiuoja. Bet nuo Audėjo stotelės iki Zarasų st. (10/33) ne taip jau ir toli- galima paėjėti. Būtent todėl ir pasiūliau, kad naujas 74 ten stotų. Ir naująją Zarasų st. 33-iam įrengti pasiūliau taip pat dėl to.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip minėjau, Audėjo stotelė visiškai netinkama persėdimui į 10 ir 33, nes jie pro ten šiaip tai nevažiuoja.
Zarasų st. P. Višinskio g. trukdytų eismui ir dubliuotų Subačiaus st., kuri nuo ten nėra taip jau toli.
Nors abejoju, ar 74 realiai kada nors važiuos Drujos gatve (Senamiesčio aplinkkeliu). Vietiniai vieną kartą šį reikalą jau užlenkė.
13 maršrutas iki Strielčiukų/Naujosios Vilnios negalės važiuoti tol kol, nebus išasfaltuotas kelias tarp Žemojo Pavilnio ir Strielčiukų. Ir kam tas naujas žiedas? Jei jau važiuos iki Parko gatvės, tegu važiuoja iki Naujosios Vilnios žiedo.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTada reikia kažką kitą galvoti, nes rimtai Pavilnys nelabai turi susisiekimo, tik su stotimi. Galima kokį mikriuką ten leisti... Taip pat 13 autobusą pratęsti iki Strelčiukų, bet jis ten neapsisuks. Todėl mano variantas dėl jo būtų utopinis - pratęsti net iki Parko g. ir jam žiedą padaryti Parko gatvėje prie IKI Cento parduotuvės. Toje didelėje aikštelėje. Jeigu ką, mašinas patraukti iš ten, nes galima joms pastatyti naują aikštelę toliau prie Genių g. 3 namo (praplėsti jam esama mažą aikštelę). Taipogi automobiliai iš Darželio gatvės būtų statomi naujoje aikštelėje. Sorry, nukrypau nuo temos.
Patiks. Juk patinka jiems "toks mažas skirtumas" tarp 55 ir 55A bei tarp 18 ir 18AParašė grustnyj Rodyti pranešimąPasiūliau taip, nes valdžiai tikrai nepatiktų toks mažas skirtumas tarp 47 ir 47A
Man praeina, bet jiems...
Na tarp Pilaitės ir Karveliškių kapinių yra kelios gyvenvietės- Vaivadiškės, Papiškės, Padekaniškės. Bet ar dažnai ten kas nors įlipa/išlipa? Yra 101, jo pakanka.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
O toje pusėje tik kapinės? O gyvenamieji namai, ar dar kas nors yra? Nebuvau, todėl nežinau. Į žemėlapį žiūrint ten yra namai
Vistiek, paleidus 73-ą tavo siūloma trasa, padidės kelionės trukmė, ypač piko metu, didės intervalai tarp reisų, o tai maršrutui patrauklumo tikrai nepridės. Taip, kamščiai yra ir G.Vilko, ir Ukmergės gatvėje, tačiau pastarojoje jie viešajam transportui neaktualūs (išskyrus 5 maršrutą), nes yra A juostą. O jau Geležinio Vilko gatvėje autobusas turės stovėti spūstyje kartu su visais kitais. Dėl vieno maršruto A juostos niekas nedarys.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąManau bobutės kaip tik visur važinėja
Bet jei ten status posūkis, tai tada nereikia, o kad kamščiai - šitą ir pats suvokiau. Bet kur jų nėra?
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.14, 14:41.
Comment
-
Naujas žiedas tik todėl, kad kažkas iš Jūsų jau minėjo, kad N. Vilnios žiedas perpildytas. O dėl asfaltavimo - jeigu valdžia randa pinigų tramui - suras ir asfaltui.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą13 maršrutas iki Strielčiukų/Naujosios Vilnios negalės važiuoti tol kol, nebus išasfaltuotas kelias tarp Žemojo Pavilnio ir Strielčiukų. Ir kam tas naujas žiedas? Jei jau važiuos iki Parko gatvės, tegu važiuoja iki Naujosios Vilnios žiedo.
Comment
-
Kaip sakoma- bus laikas, bus ir vaikasParašė grustnyjNaujas žiedas tik todėl, kad kažkas iš Jūsų jau minėjo, kad N. Vilnios žiedas perpildytas. O dėl asfaltavimo - jeigu valdžia randa pinigų tramui - suras ir asfaltui.

Labai abejoju, ar artimiausiais metais bus skirta lėšų tokios gatvės asfaltavimui. Turi savivaldybė ir svarbesnių darbų. O kol gatvė neasfaltuota, tol autobusas ten nevažiuos.
N. Vilnios žiede dar vienas autobusas tilptų. Galiausiai būtent 13 galėtų važiuoti iki Linksmosios g. galo
Comment
-
Taip, Linksmosios gatvės žiedas - dar vienas strategiškas posūkis Naujosios Vilnios gyvenime. Taip pat reikėtų Linkmojį gatvę sujungti su Pramonės, taip pat pastatyti kelią ar tiltą jungiant Linkmojį gatvę su A. Kojelavičiaus g. - tada 10 metų bėgyje, galima leisti ekspresus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip sakoma- bus laikas, bus ir vaikas
Labai abejoju, ar artimiausiais metais bus skirta lėšų tokios gatvės asfaltavimui. Turi savivaldybė ir svarbesnių darbų. O kol gatvė neasfaltuota, tol autobusas ten nevažiuos.
N. Vilnios žiede dar vienas autobusas tilptų. Galiausiai būtent 13 galėtų važiuoti iki Linksmosios g. galo
Pvz. Grigaičiai - Parko g. - Arimų g. (trasoje 10 min). Bet iki to laiko oj oj oj... Gal dar ir išsiplės N. Vilnios teritorija už Grigaičių, už Arimų gatvės ir tada mini autobanas būtų reikalingas
Comment
-
Kaip suprast Linksmąją gatvę sujungti su Pramonės gatve? Gal Pergalės? Bet pirma reikės bent dalį tų garažų nugriauti. Ir visgi nemanau, kad 14 maršrutas pro Linksmąją g. bus nukreiptas.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip, Linksmosios gatvės žiedas - dar vienas strategiškas posūkis Naujosios Vilnios gyvenime. Taip pat reikėtų Linkmojį gatvę sujungti su Pramonės, taip pat pastatyti kelią ar tiltą jungiant Linkmojį gatvę su A. Kojelavičiaus g. - tada 10 metų bėgyje, galima leisti ekspresus.
Pvz. Grigaičiai - Parko g. - Arimų g. (trasoje 10 min). Bet iki to laiko oj oj oj... Gal dar ir išsiplės N. Vilnios teritorija už Grigaičių, už Arimų gatvės ir tada mini autobanas būtų reikalingas 
Kas dėl viaduko Linksmoji-Kojelavičiaus g., tai nemanau, kad kada nors atsiras poreikis jį statyti.
Comment
-
Oi, mano klaidaParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip suprast Linksmąją gatvę sujungti su Pramonės gatve? Gal Pergalės? Bet pirma reikės bent dalį tų garažų nugriauti. Ir visgi nemanau, kad 14 maršrutas pro Linksmąją g. bus nukreiptas.
Kas dėl viaduko Linksmoji-Kojelavičiaus g., tai nemanau, kad kada nors atsiras poreikis jį statyti.
Linksmąją su Pergalės
Gal kada ir atsirastų, jei pagaliau pramonė persikels kur jai ir dera būti nuo senovės - į N. Vilnią
Comment
Comment