Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Kam daryt tokią apklausą kai ir taip aiškus atsakymas. Lietuviai tokia tauta - visko nori gerai ir už dyką. Kol kas persėdimai reiškia brangesnę kelionę, nes daug kas dar naudojasi vienkartiniais bilietais (ypač tie, kurie galėtų persėsti į automobilius - darbingo amžiaus suaugusieji, kuriems nėra nuolaidų, todėl pigiausia važinėti naudojant vienkartinius).Parašė grustnyj Rodyti pranešimąGal įmanoma kokią apklausą padaryti mieste, ar norės keleiviai daryti persėdimą?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.
Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.
Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose
Comment
-
Siūlau būsimąjį laiką keisti tariamąja nuosaka. Tai būtų pirmoji teisinga pradžia.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.
Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.
Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
nepamiršk, kad 5 maršrutą aptarnauja 1 parkas, o 8 maršrutą - 2 parkasParašė grustnyj Rodyti pranešimąTada jei nuspręsim panaikinti, būtų logiška 3-io maršruto troleibusus atiduoti 1-am ir 2-am maršrutams. Tada keleiviai nepajus troleibusų stokos. Nors ne, dalį troleibusų atiduoti 1-am maršrutui, o kitą dalį kokiam kitam, pvz. 11-am, nes 2-as troleibusas ir taip dažnai kursuoja, ypač nuo 6 iki 9 valandos ir nuo 11 iki 19 valandos.
Dar manau reikia kažką daryti su 5-u maršrutu - jis nuo Reformatų stotelės visiškai dubliuoja 6-ą maršrutą. Jei naikinti ir 5-ą, tada troleibusus siųsti į 8-ą maršrutą.
Matau, daug nesklandumų yra ir troleibusų schemose
taip kad troleibusų atidavimas 8 maršrutui iš 5 nelabai gausis
beje, 14 maršruto troleibusas taip pat nuo Reformatų stotelės pilnai dubliuoja 2 maršruto troleibusą
Comment
-
Opa, net ir tokie niuansai yra...Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąnepamiršk, kad 5 maršrutą aptarnauja 1 parkas, o 8 maršrutą - 2 parkas
taip kad troleibusų atidavimas 8 maršrutui iš 5 nelabai gausis
Comment
-
okParašė Ametistas Rodyti pranešimąSiūlau būsimąjį laiką keisti tariamąja nuosaka. Tai būtų pirmoji teisinga pradžia.
Comment
-
Nuo Reformatų iki Gerosios Vilties (o jei pratęstų iki Karoliniškių) žymiai toliau, negu nuo Reformatų iki Stoties, todėl 14 reikia palikti.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąbeje, 14 maršruto troleibusas taip pat nuo Reformatų stotelės pilnai dubliuoja 2 maršruto troleibusą
Comment
-
nu tai va, tas pats ir su 6 maršruto troleibusaisParašė grustnyj Rodyti pranešimąNuo Reformatų iki Gerosios Vilties (o jei pratęstų iki Karoliniškių) žymiai toliau, negu nuo Reformatų iki Stoties, todėl 14 reikia palikti.
Comment
-
Nežinau, labai jau daug teks sukinėtis ir kamščiuose stovėti...Parašė grustnyj Rodyti pranešimąArba nuo Europos aikštės jį leisti per Žaliąjį tiltą, Karaliaus Mindaugo tiltas, Kalnų parkas, Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Tuskulėnų rimties parkas, Minties, Šilo tiltas, Klinikų, Tveriačiaus, Antakalnis, Antakalnio žiedas? Bet tada čia jau 3-as troleibusas žais ''Gyvatuko'' žaidimą ''Pagauk savo uodegą''.
Jei kažką 3-ias ir dubliuoja, nesiūlyčiau jo trasos koreguoti bent jau iki tol. kol nebus įvestas valndinis bilietas.
Būtent, kad ir keleiviai šiuo atveju yra teisūs prašydami tiesioginių maršrutų nenaikinti - juk kelionės kaštai, panaikinus kokį vieną maršrutą, jiems išauga dvigubai. Taigi siūlyčiau kol kas neliesti tiesioginių maršrutų (nors paplanuoti maršrutų tinklą galima ir dabar- kodėl gi ne?), o pirmiau paspausti savivaldybes, kad greičiau judintų e.bilieto projektą ir galų gale įsivestų valandinį bilietą. Kol kelionės KAINA priklauso nuo persėdimų skaičiaus (kas yra absurdas), tol keleivių noras turėti tiesioginį susisiekimą yra visiškai pagrįstas (žinoma, ne be išimčių). )Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKam daryt tokią apklausą kai ir taip aiškus atsakymas. Lietuviai tokia tauta - visko nori gerai ir už dyką. Kol kas persėdimai reiškia brangesnę kelionę, nes daug kas dar naudojasi vienkartiniais bilietais (ypač tie, kurie galėtų persėsti į automobilius - darbingo amžiaus suaugusieji, kuriems nėra nuolaidų, todėl pigiausia važinėti naudojant vienkartinius).Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.19, 21:31.
Comment
-
Taip 6-ą palikti, o 5-ą naikintiParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąnu tai va, tas pats ir su 6 maršruto troleibusais
Comment
-
Aš tai atvirkščiai maniau, kad 90 procentų žmonių turi mėnesinį e. bilietąParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNežinau, labai jau daug teks sukinėtis ir kamščiuose stovėti...
Jei kažką 3-ias ir dubliuoja, nesiūlyčiau jo trasos koreguoti bent jau iki tol. kol nebus įvestas valndinis bilietas.
Comment
-
Stotis privalo turet susisiekimą su visais mikrorajonais. Ir apie naikinimą negali but ne kalbos.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip 6-ą palikti, o 5-ą naikinti
Parašė ŠpionasDidesnis srautas eina iki Savanorių stoteles, o likusiai atkarpai nebera tokio keleivio srauto, kad leist 10 troleibusu per valanda.Šiuo atveju siūlau antrąjį variantą. Dabar 6 ir 12 troleibusu per valanda pravažiuoja 6-7. Pridėjus 4 maršrutą gausis 10+. Šito paneriu atkarpai yra per daug, nes važines apytuščiai troleibusai, kas yra neekonomiška. Žiūrint į susisiekimą, tai čia labiau yra reikalingas susisiekimas su Lukiškėm ir Antakalniu, nei 2 reisai į Žirmūnus per centra.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTiesą sakant, tai reikia gerai pagalvoti, ką mes norime pakeitimais padaryti: ar permodeliuoti VT sistemą (ir jei taip, tai pagal kokį modelį), ar tiesiog pakoreguoti vieną kita trasą siekiant geresnio susisiekimo nedidinant nuostolingumo.
Comment
-
Panaikinus 14 maršruto kursavimą poilsio dienomis, 4 savaitgaliais būtų galima paleisti trasa Žemieji Paneriai- Saulėtekis. Vistiek iki Žemųjų Panerių būtų leidžiami ne visi reisai, o tik du troleibusai per valandą ir tik iki 20 val. Gal ir yra tame prasmės, nes Paneriuose nemažai įmonių, dirbančių ir savaitgaliais. O 14-o nekursavimas savaitgaliais nemanau, kad kažkam sukels nepatogumų.
Comment
-
Manau nesukeltų, iš bėdos yra 21 autobusas, kuris gali nuo Savanorių pr. pavežti iki Pylimo g.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO 14-o nekursavimas savaitgaliais nemanau, kad kažkam sukels nepatogumų.
O nuo ten jau yra 2 troleibusas.
Comment
-
Dėl Pašilaičių žiedo ir 10 maršruto: autobusai į troleibusų žiedą nėra "įleidžiami", todėl jiems tenka stovėti tiesiog gatvėje. Daugiausia ten gali tilpti 4 autobusai: 2 pertraukiami 33, 1 pamaininis 33 ir 52A. Likusieji 33 tuo metu važiuoja maršrutu. Problemą su pertraukiamais grafikais galima išspręsti labai paprastai: parkuoti juos Kaimelio žiede, kaip anksčiau būdavo su vieninteliu 55 maršruto autobusu. Tačiau pietauti siuntinėti ten jau neapsimoka. Noriu perspėti, kad vakare Kaimelio žiede į pietus gali suvažiuoti net 4 autobusai vienu metu.
Dėl susitikimo Vilniuje: tikrai nežinau, ar verta jau dabar planuotis. Kokios savaitės eigoje bandysiu pateikti VT schemą su savo perspektyviniais/kosminiais maršrutais
.
Comment
-
Chm, tai juk ir 6 ir 12 troleibusai lieka, taip kad dėl susisiekimo su Pylimo gatve išvis jokių problemų neatsiranda. Juk 14 nekursuotų tik savaitgaliais, o vietoj jo iki Saulėtekio vežtų 4.Parašė grustnyjManau nesukeltų, iš bėdos yra 21 autobusas, kuris gali nuo Savanorių pr. pavežti iki Pylimo g.
O nuo ten jau yra 2 troleibusas.
Beje, Mettal, ar tilptų 26A maršruto autobusai Lukiškėse, 47/56 autobusų stotelėje? Tiesą sakant, Grustnyj pasiūlymas jį iki ten pratęsti man visai patiko.
Comment
-
Tilpti tai tilptų. Kitas klausimas - ar nuo ten bus norinčių juo važiuoti, bet čia jau retorinis klausimas. Pačios idėjos tikrai nesmerkiuParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChm, tai juk ir 6 ir 12 troleibusai lieka, taip kad dėl susisiekimo su Pylimo gatve išvis jokių problemų neatsiranda. Juk 14 nekursuotų tik savaitgaliais, o vietoj jo iki Saulėtekio vežtų 4.
Beje, Mettal, ar tilptų 26A maršruto autobusai Lukiškėse, 47/56 autobusų stotelėje? Tiesą sakant, Grustnyj pasiūlymas jį iki ten pratęsti man visai patiko.
.
Comment
-
Nors ką gali žinoti, kažkaip kiek mačiau 47 atvažiuojanti į Žaliąjį tiltą, tik porą žmonių juo važiuoja nuo Lukiškių.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTilpti tai tilptų. Kitas klausimas - ar nuo ten bus norinčių juo važiuoti, bet čia jau retorinis klausimas. Pačios idėjos tikrai nesmerkiu
.
Gal ir nereikės jo pratęsti tada iki Lukiškių...
Bet iš kitos pusės, gal iš Lukiškių nevažiuoja tiek daug žmonių į Konstitucijos prospektą, T. Narbuto gatvę ir į Pilaitę, bet važiuos butent per Kalvarijų gatve, Didlaukio g. ir panašiai.
Comment
Comment