Dėl pasipriešinimo T1 naikinimui: gal jis labiau pasitarnautų važiuojant Kauno-Švitrigailos-J.Jasinskio gatvėmis. Atsirastų normalus aukštutinio Naujamiesčio susisiekimas su stotimi bei karoliniškiečiai neprarastų dab. jungties.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Prie to kad prie jos irgi nėra "respublikinių objektų". O kam koks senamiestis "atraktyvesnis" - skonio reikalas. Man pvz prie 10o maršruto įdomių senamiesčio vietų mažiau nei prie 1gParašė lukass Rodyti pranešimą
Prie ko Reformatų st.? Aš gi siūliau 1G senamiestį stot tik stoty ir V.K.a. Baltupiečiai ir taip turi susisiekimą su senamiesčiu (net atraktyvesniu).
Comment
-
Tai tegul ten nestoja. Ir kokios senamiesčio vietos įdomesnės?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prie to kad prie jos irgi nėra "respublikinių objektų". O kam koks senamiestis "atraktyvesnis" - skonio reikalas. Man pvz prie 10o maršruto įdomių senamiesčio vietų mažiau nei prie 1g
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Drausminti vairuotojus, kitais žodžiais tariant, versti rizikuoti savo sveikata? Kol kas nematau jokių svarių argumentų zonų įvedimui, kurie persvertų trūkumus ir kaip tik padidėjančias sąnaudas.Parašė lukass Rodyti pranešimąReiktų drausmint vairuotojus, kameros turėtų padėti.
Comment
-
Ir ką kelios bobutės ir moksleiviai kokiose Skaidiškėse ar Riešėje vairuotojui padarys užpykę dėl priekinių durų? Durys ne pagrindinė zonavimo sąlyga. Kol nebus zonų, tol į priemiesčius autobusai važinės kas valandą ar dvi, juk už patogumą susimokama?Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Drausminti vairuotojus, kitais žodžiais tariant, versti rizikuoti savo sveikata? Kol kas nematau jokių svarių argumentų zonų įvedimui, kurie persvertų trūkumus ir kaip tik padidėjančias sąnaudas.
Taip pat dėl dubliavimosi: Kam reikalingas A23, kuris ne tik labai retai kursuoja, bet ir keleivius kaip trupinius renka raizgydamasis Lazdynuose ir dubliuoja A21 ir A22? Panaikinus jį po autobusą galima duot pastariesiems, taip lazdyniečiai gautų dažnesnį susisiekimą su centru, o kam reiktų į stotį persėstų į dažnesnius T15 ir 2G.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
.. bet Rūdininkų stotelėj žmonių būna, tiek išlipa atvažiuojantys į centrą, tiek įlipa išvažiuojantys. Nereikia kažkokių "respublikinių" objektų, kad būtų žmonių srautasParašė lukass Rodyti pranešimą
Tai tegul ten nestoja. Ir kokios senamiesčio vietos įdomesnės?
Comment
-
A23 yra labai patogus ''pensininkų ekspresas'', nes labai patogiai apvažiuoja Lazdynus. Jau geriau jį sujungti su A22 (t.y. Lazdynuose kaip 23, centre kaip 22)Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ką kelios bobutės ir moksleiviai kokiose Skaidiškėse ar Riešėje vairuotojui padarys užpykę dėl priekinių durų? Durys ne pagrindinė zonavimo sąlyga. Kol nebus zonų, tol į priemiesčius autobusai važinės kas valandą ar dvi, juk už patogumą susimokama?
Taip pat dėl dubliavimosi: Kam reikalingas A23, kuris ne tik labai retai kursuoja, bet ir keleivius kaip trupinius renka raizgydamasis Lazdynuose ir dubliuoja A21 ir A22? Panaikinus jį po autobusą galima duot pastariesiems, taip lazdyniečiai gautų dažnesnį susisiekimą su centru, o kam reiktų į stotį persėstų į dažnesnius T15 ir 2G.
Comment
-
Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
.. bet Rūdininkų stotelėj žmonių būna, tiek išlipa atvažiuojantys į centrą, tiek įlipa išvažiuojantys. Nereikia kažkokių "respublikinių" objektų, kad būtų žmonių srautas
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Norim lėto pensovežio ar normalaus VT? Sukinėjimuisi puikiai tinktų dažnas A7.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
A23 yra labai patogus ''pensininkų ekspresas'', nes labai patogiai apvažiuoja Lazdynus. Jau geriau jį sujungti su A22 (t.y. Lazdynuose kaip 23, centre kaip 22)Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Visų pirma, A7 ir A23 važiuoja VISIŠKAI skirtingomis kryptimis. Visų antra - Lazdynai dabar daugiausiai pagyvenusių žmonių rajonas. Trečia - prie ko čia pensonvežis ir normalus VT? Jie kažkuo skiriasi? Pensininkai jau ne žmonės?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Norim lėto pensovežio ar normalaus VT? Sukinėjimuisi puikiai tinktų dažnas A7.
Comment
-
Visų pirma, kokiom skirtingom kryptim? Abu prieš laikrodžio rodyklę važiouja, tik Erfurto g. neliestų, bet nėra Lazdynai tokie dideli.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visų pirma, A7 ir A23 važiuoja VISIŠKAI skirtingomis kryptimis. Visų antra - Lazdynai dabar daugiausiai pagyvenusių žmonių rajonas. Trečia - prie ko čia pensonvežis ir normalus VT? Jie kažkuo skiriasi? Pensininkai jau ne žmonės?
Antra - na ir kas? Kiekvienai bobutei iki durų atvažiuot?
Trečia - nieko prieš pensininkus neturiu, tačiau tas bereikalingas sukinėjimasis ratais kvadratais tik prailgina kelionę kitiem keleiviam.
Ketvirta - jei taip reikia to rangymosi, tai tegu 22 važiuoja kaip 23 Lazdynuose, tik pasiūliau panaikint dviejų maršrutų dubliavimąsi.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
...Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nebent kokie vaikai pradžioj pažaistų. Visose tikrai nestotų, nes nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių.
Nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių, bet keleivių yra visose stotelėse... Nu šaunuolis, tikrai ne kiekvienas sugebėtų tokį dalyką išmąstyti.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.
Comment
-
Taip, keleivių yra visose, tik vienose per dieną susidaro 1 000 keleivių, kitose 10, kas yra niekas (jei keliskart per dieną sustotų tokioj, tikrai nebūtų tragedija).Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių, bet keleivių yra visose stotelėse... Nu šaunuolis, tikrai ne kiekvienas sugebėtų tokį dalyką išmąstyti.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nežinai kas yra skirtingos kryptys ? 7 važiuoja iš Lazdynų į šiaurę - į Ozo g. ir Šiaurės Miestelį, o 23 iš Lazdynų važiuoja į rytus - į Savanorių pr. ir Stotį. Kodėl tie pensininkai, kurie važiuoja į Stotį su 23, turi staiga nuspręsti norėti važiuoja į kažkokį Šiaurės Miestelį su 7, jeigu jiems ten visiškai nereikia ?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Visų pirma, kokiom skirtingom kryptim? Abu prieš laikrodžio rodyklę važiouja, tik Erfurto g. neliestų, bet nėra Lazdynai tokie dideli.
Bet nesakau, kad šita idėja bloga, tik argumentavimas. Faktiškai tie pensininkai gali naudotis ne 7, o 21 ar 22, nes jie veža tomis pačiomis Lazdynų gatvėmis ir į tą pačią Vilniaus kryptį...
Comment
-
Per mažai žinai apie vairuotojo darbą, todėl tau ir atrodo tai kaip niekai. VT važiuoja ne vien bobutės ir moksleiviai.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ką kelios bobutės ir moksleiviai kokiose Skaidiškėse ar Riešėje vairuotojui padarys užpykę dėl priekinių durų? Durys ne pagrindinė zonavimo sąlyga.
Jei tai argumentas, kodėl VT važiuoja retai, tai čia yra absurdas. Jeigu tarkim 63 maršrute įvestų zoninius tarifus, tai jame automatiškai atsirastų antras autobusas? Tikrai ne. Kol kas dar neišgirdau nė vieno svaraus argumento, kam Vilniuje reikalingos tarifų zonos dabartiniuose maršrutuose. Patraukli kaina ir geras kursavimo dažnis yra pagrindinis stimulas iš užmiesčio į miestą važiuoti su VT, o ne su nuosavu automobiliu.Kol nebus zonų, tol į priemiesčius autobusai važinės kas valandą ar dvi
Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.
Comment
-
Kuriose konkrečiai stotelėse, kur nestoja Vilniaus greitieji autobusai (bet jas pravažiuoja), per parą įlipa tik 10 keleivių ? Konkrečiai prašom, nes tokia nesąmone be įrodymų nepatikėsiu. Kažkur priemiestyje tokių stotelių gal ir yra, bet tikrai ne Vilniaus centrinėse ašyse, kur ir važiuoja G maršrutai (vienintelės išimtys yra Pūčkoriai ir Stepono Batoro st., bet dėl dviejų stotelių nebūtina tokios tvarkos įvesti visuose greituosiuose maršrutuose)Parašė lukass Rodyti pranešimą
Taip, keleivių yra visose, tik vienose per dieną susidaro 1 000 keleivių, kitose 10, kas yra niekas (jei keliskart per dieną sustotų tokioj, tikrai nebūtų tragedija).
Comment
-
Kad yra keleivių, tai dar ne argumentas naikinti - Vilniaus mieste visi VT maršrutai turi keleivių, bet kai kurie jų vistiek yra naikinami. Iš esmės, būtų galima paimti kokią nors smarkiai apkrautą jungtį (kad ir Laisvės pr. - Naujamiestis), sukurti dar vieną papildomą maršrutą ir jis tikrai turės keleivių. Bet toks maršrutas vistiek pilnai dubliuotų tiek 16, tiek 2G, tiek 54... Sprendžiant Lazdynų ligoninės klausimą, iki Stoties būtų galima nukreipti 29. O pensininkų pasivažinėjimams po pačius Lazdynus tiktų tas pats 7. važiavimui iki Centro - 21 ir 22.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.Paskutinis taisė 10.000; 2018.03.06, 20:35.
- 1 patinka
Comment
-
Žinau, kad važiuoja ne vien bubutės su moksleiviais, bet asocialai ir narkomanai ir dabar važiuoja VT.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Per mažai žinai apie vairuotojo darbą, todėl tau ir atrodo tai kaip niekai. VT važiuoja ne vien bobutės ir moksleiviai.
Nesakau, kad automatiškai pridėtų autobusų, bet grafikai bent jau turėtų būt peržiūrėti. Pats ir atsakėt dėl argumentų.Jei tai argumentas, kodėl VT važiuoja retai, tai čia yra absurdas. Jeigu tarkim 63 maršrute įvestų zoninius tarifus, tai jame automatiškai atsirastų antras autobusas? Tikrai ne. Kol kas dar neišgirdau nė vieno svaraus argumento, kam Vilniuje reikalingos tarifų zonos dabartiniuose maršrutuose. Patraukli kaina ir geras kursavimo dažnis yra pagrindinis stimulas iš užmiesčio į miestą važiuoti su VT, o ne su nuosavu automobiliu.
Su stotim būtina turėt tiesioginį susisiekimą? Kam reikia, tas greičiau ir nežiūrint į grafikus dabar važiuoja su persėdimu.Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.
A23 ir T1 viską dubliuojantys tinka, o kiti ne? Dvigubi standartai?
http://sisp.maps.arcgis.com/apps/Map...0b6d45493ddfe# Skiltyje "Stotelių paros apyvarta" galima maždaug pažiūrėt (anksčiau paspaudus ant stotelės rodydavo tikslų skaičių).Kuriose konkrečiai stotelėse, kur nestoja Vilniaus greitieji autobusai (bet jas pravažiuoja), per parą įlipa tik 10 keleivių ? Konkrečiai prašom, nes tokia nesąmone be įrodymų nepatikėsiu. Kažkur priemiestyje tokių stotelių gal ir yra, bet tikrai ne Vilniaus centrinėse ašyse, kur ir važiuoja G maršrutai (vienintelės išimtys yra Pūčkoriai ir Stepono Batoro st., bet dėl dviejų stotelių nebūtina tokios tvarkos įvesti visuose maršrutuose)Paskutinis taisė lukass; 2018.03.06, 20:55.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pilnai sutinku, toks didelis Vilniaus rajonas, o neturi tiesioginio susisiekimo su centru.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą...Sprendžiant Lazdynų ligoninės klausimą, iki Stoties būtų galima nukreipti 29...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tokiu atveju turėtų būti dubliuojantis ne-G maršrutas, kuris veža iš vienos mažos stotelės į kitą mažą. Kitaip gaunasi važiuojant iš mažos į mažą du persėdimai. Ypač ne piko metu, kai retesnis tvarkaraštis. Sumoj dar lėčiau nei eilinis lėtas autobusas stojantis visose stotelėse iš eilėsParašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.
Ir n kartų lėčiau bei nepatogiau nei su auto.
Comment
Comment