Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lietus
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Labas, seniai matytas

    Na, aš teikiau siūlymą 2-ąjį troleibusų maršrutą nukreipti nuo Islandijos pl. Parodos g. link Geležinkelio stoties. 2-asis keleivius privežtų iki Utenos g. ir Savanorių pr. sankryžos, nuo ten keleiviai perlipę tęstų kelionę iki Kauno pilies kitais maršrutais. O 2-asis toliau vežtų link stoties Parodos g. Tačiau taip ir nesugalvoju, kur jis turėtų baigti darbą. Mikroautobusų aikštelė prie gel. stoties per maža, o ir įsukimas per siauras. Autobusų aikštelėj ir taip vos telpa autobusai. Telieka keli variantai: galinį punktą įrengti stotelėje „Kaunakiemio g." (tiesiog apvažiuotų aplink tilto nuovažą). Tai gan nuostolingas variantas. Kita galimybė: nukreipti iki Tilto g., nukreipti į Draugystės g. arba nukreipti iki 6-ojo forto žiedo (irgi nepasiteisintų).

    Nukreipimas į Panemunę nelabai tinkamas, nes:
    1. Dubliuotų 1-ojo maršruto didelę atkarpą, o tai nėra naudinga.
    2. Dubliuotų 6-ojo maršruto atkarpą, bet esmė ne tai. Tiesiog Panemunei 3 troleibusų maršrutų būtų per daug. Tektų retinti 1-ojo kursavimą, bet negalima, nes jis pagrindinis - veža į centrą. Retinti 6-ojo ir taip nenaudinga. Tad veikiausiai 6-asis būtų naikinamas, bet tam nepritariu, manau 6-ąjį reikėtų keisti į Tilto g. - Draugystės g. arba Tilto g. - Partizanų g. trasą nukreipiant Draugystės g., Pramonės pr. Kadangi 6-ajam yra potencialo, nes atidaromas „Banginis" ir verta pagerinti susisiekimą toje vietoje. Dėl to 2-ąjį būtų naudingiau nukreipti kur nors, bet ne į Panemunę. Klausimas - kur?

    Geriausia 2-ąjį nukreipti iki Gel. stoties, autobusų aikštelėje įrengus liniją viena juosta (suderinus tvarkaraštį, pakaktų dviems troleibusų maršrutams). Tokiu atveju reikėtų iš ten išgrūsti 1-3 autobusų maršrutus ir pertvarkyti organizavimą taip, kad ten ilsėtųsi kuo mažiau pikinių grafikų autobusų (galėtų būti siunčiami į K. pilies aikštelę, bet ten laikyti juos nėra labai saugu, kadangi ten būna laiko tarpų, kai nestovi nei vienas miesto autobusas su vairuotoju, o tai labai negerai). Tokiu atveju pikinius reikėtų varyti į autobusų parką, o tai jau nuostolinga.

    Taigi dėl vieno kito pasikeitimo, reikėtų pertvarkyti daug ką.

    Kokie kitų apmąstymai, kaip būtų galima keisti, tvarkyti troleibusų maršrutus po linijos įrengimo Petrausko ir Parodos g.?
    O jeigu pakeisti ne 2-o, o 1-o troleibuso trasą, o jeigu Žemiesiems Šančiams per maža pasirodytų autobuo maršrutų iki Vilniaus gatvės, tai galima 3-ą troleibuso maršrutą pratęsti iki Tilto g. (ten bent jau anksčiau buvo troleibusų žiedas).

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Dėl troleibusų apsisukimo prie stoties: aš matau tik vienintelį variantą, kad troleibusas ar iš Vytauto ar iš Baršausko/Čiurlionio gatvės važiuoja link Šančių, ir pralindęs pro Čiurlionio tiltą suka kairėn ir grįžta Čiurlionio gatve link stoties ir toliau arba suka į Vytauto pr arba važiuoja tiesiai... Aišku, gaunasi kokie papildomi 2km "tuščios" ridos

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Čia tik variantas diskusijai, o jei T9 ir T12 paleidus pro K.Petrausko ir Parodos "nuimant" juos nuo Taikos pr.? T9 nuo 6 forto žiedo, suka pro Baršausko, Vytauto, Parodos g, K.Petrausko, Klinikos ir toliau senąja trasa, analogiškai T12 iki Klinikų senaja trasa, o po po per Utenos-Petrausko-Parodos-Barsausko-6 fortą grįžta į Petrašiūnus.... T9-ir T12 trūkumą Taikos pr. gal galėtų kompensuoti T10 važiuodamas nuo Taikos pr. Tvirtovės alėja, užsukdamas i Klinikas, tada per Utenos gatvę išlįsdamas į Savanorius ir nusileisdamas į Kauno pilį. Tada ir T2 pataptų nereikalingas Bet tada iškyla klausimas su T5, nes jį iki nuo Petrašiūnų iki Vytauto/Kęstučio sankryžos dubliuotų T9/T12... Gal T5 reiktų sutrumpinti jį padarant Varnių-Kęstučio gatvė? Aišku neliktų tiesioginio susisiekimo su stotimi, bet su centru susisiekimas išliktų....
    Paskutinis taisė vilijampolietis; 2010.12.03, 12:58.

    Komentuoti:


  • invisible
    replied
    Sveiki visi! Man idėja dėl troleibusų kursavimo Parodos, K.Petrausko gatvėmis labai patinka! Jei kalbam apie maršrutus, tuomet manyčiau, kad būtų tikslinga 2-ąjį maršrutą pakeisti nauju maršrutu:
    #2: Islandijos pl.-Centras-Islandijos pl. Iki Utenos g. esama trasa, o nuo Utenos g., vietoj Savanorių pr. leisti nauja trasa pro K.Petrausko, Parodos g., tada Kęstučio g., Nemuno g. Birštono g., Šv. Gertrūdos, E.Ožeškienės, Donelaičio g. Parodos g., K.Petrauko, Utenos g. iki Islandijos pl. Galima būtų pratęsti nuo Birštono g. iki Kauno pilies, bet nemanau, kad tai tisklinga, kadangi Centre iki Kauno pilies veža 5, 7 troleibusai ir krūva autobusų. Naujojo maršruto tikslas būtų padaryti susisiekimą su Eiguliais patogesniu ir greitesniu, nes dabar važiuojant iš centro, norint troleibusu patekti į Kalniečius/Eigulius visuomet tekdavo gaudyti transportą tik iš Kęstučio g. (1, 14) arba iš Donelaičio g. (13) ir važiuoti tiesiai tiesiai per aplinkui.

    Taip pat būtų galima pagalvoti apie naują maršrutą Vilijampolė - Stotis (per Varnių g., Klinikas, Utenos g., K.Petrausko, Parodos g., Vytauto pr). Kontaktinis tinklas ties Varnių/Utenos yra, tad beliktų tik viską sujungti!

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pasenusios ir neišsamios tavo žinios. Dėl Šilainių beveik teisingai pasakei. Tačiau dėl Parodos kalno statumo.
    Atlikti skaičiavimai rodo, kad troleibusai užvažiuotų į tą kalną. Dėl skirtingos troleibusų variklio modifikacijos troleibusai turi ypatybę įsibėgėti greičiau. Projektas tiesti tokią liniją jau parašytas, tik dar negauti pinigai iš ES. O techniniai skaičiavai įrodo, kad troleibusai tokia atkarpa važiuoti gali. Nežinau, ar Parodos kalnu troleibusas važiuotų elektros linija, ar naudodamas dyzelinį variklį, tačiau važiuoti gali. Tikėtina, kad būtent ir važiuos į kalną naudojant dyzelį.
    Issakiau savo nuomone,kiek pastebejau jau is anksciau,kokio velnio klausi kitu nuomones,jei ja iskart sukritikuoji ir visus isdurnini.Teorines zinois labai reikalingos,bet reikalingos ir praktines,juokingai atrodo,idomu kaip kils vienodo svorio transporto priemones palyginimui, viena su tanko,kita su zaparoziecio varikliu,del pacios linijos,idomu kaip atrodys vaizdelis,kai automobiliu kolonos vilksis paskui troleibusa. Siaip jau reiktu netik teorinem ziniom naudotis,o bent viena diena padirbti darba susijusi su autobusais ar troleibusais,ar keleiviu kontrolei,tai i daugeli klausimu poziuris kardinaliai pasikeistu.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Tai taip išeina, kad tegul ta lūšna stovi dar 100 metų, kad tik nereikėtų papildomo darbelio atlikti. Miestai šitaip nevystomi, dėl kai kurių infrastruktūros projektų nušluojami puikūs namai, o tokia lūšna neverta dėmesio. Patinka kam ar ne, ją vis tiek neužilgo nuvers.
    Kas sako, jog nenori, kad ta lūšna būtų pašalinta? Aš tik rašiau, kad tai nesusiję su elektros linija, apie kurią kalbame.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Tai taip išeina, kad tegul ta lūšna stovi dar 100 metų, kad tik nereikėtų papildomo darbelio atlikti. Miestai šitaip nevystomi, dėl kai kurių infrastruktūros projektų nušluojami puikūs namai, o tokia lūšna neverta dėmesio. Patinka kam ar ne, ją vis tiek neužilgo nuvers.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Esu tikras, kad tiesiant troleibusų liniją, Petrausko - Savanorių pr. kampe esanti lūšna, berods Savanorių pr.174, bus nugriauta ir gausis puikus posūkis. Jau seniai buvo planai ją nuversti.
    Kad ir dabar sankryža tinkama posūkiui, jau čia apie šalutinius dalykus prabilai... Aš kalbėjau apie tai, ar virš tos sankryžos lynai pajėgūs išlaikyti dar vieną šakotuvą posūkiui nuo Savanorių pr. (iš Rytų pusės) į Petrausko g.

    O tą lūšną nuvertus reikėtų pertvarkyti šaligatvį - visai pašaliniai darbai būtų.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Beje, didelio potencialo turi ir linija Vytauto pr. (centras) - Parodos g. - Savanorių pr. Čia jau reikėtų klaust technikų, ar įmanoma toje sankryžoje įrengti papildomą elektros linijos posūkį į kairę ir dešinę. Jei ne, tektų maršrutą leisti pro Utenos g., Tvirtovės al. Būtų apylanka.

    Jei įmanoma, būtų galimybė 6-ąjį troleibusų maršrutą modifikuoti į Tilto g. - Draugystės g. pro Vytauto pr., Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Draugystės g.

    Arba tiesiog sukurti naują maršrutą Nr. 17 Birštono g. - Partizanų g. (centras, Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Krėvės pr.).

    Tokie mano apmąstymai. Kokios kitų mintys?
    Esu tikras, kad tiesiant troleibusų liniją, Petrausko - Savanorių pr. kampe esanti lūšna, berods Savanorių pr.174, bus nugriauta ir gausis puikus posūkis. Jau seniai buvo planai ją nuversti.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Su parodos gatve sunkiai igyvrndinamas ir brangus dalykas,nes gatveje yra stati ir vingiuota ikalne,del kurios net sudvigubntu autobusu neleidzia,buvo aisku isimciu,kai jonavos ap. is rezervo poleisdavo savo ikarus 280,arba tik paleidus dabartine trasa 37 marsruta,bandytos tuo metu tik gautos, labdarines suvejintos volvo ir scania,bet ir tai nepasiteisino. Tas pats variantas yra ir su planuota troleibusu linija i Silainius,pirminiame variante turejo eiti milikoniu kalnu,bet po to gavosi kad jis per status, per siauras ir panasiai,todel nuspresta kad geriau butu neries kr.,kol isvis idejos,bent jau kolkas atsisake. Dar viena manau visiskai nereikalinga linija yra suplanuot nuo vaidoto gatves,kariunu plentu i onkologijos ligonine,kuri butu visiskas apsurdas ir bereikalingas pinigu sukisimas.
    Pasenusios ir neišsamios tavo žinios. Dėl Šilainių beveik teisingai pasakei. Tačiau dėl Parodos kalno statumo.
    Atlikti skaičiavimai rodo, kad troleibusai užvažiuotų į tą kalną. Dėl skirtingos troleibusų variklio modifikacijos troleibusai turi ypatybę įsibėgėti greičiau. Projektas tiesti tokią liniją jau parašytas, tik dar negauti pinigai iš ES. O techniniai skaičiavai įrodo, kad troleibusai tokia atkarpa važiuoti gali. Nežinau, ar Parodos kalnu troleibusas važiuotų elektros linija, ar naudodamas dyzelinį variklį, tačiau važiuoti gali. Tikėtina, kad būtent ir važiuos į kalną naudojant dyzelį.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Beje, didelio potencialo turi ir linija Vytauto pr. (centras) - Parodos g. - Savanorių pr. Čia jau reikėtų klaust technikų, ar įmanoma toje sankryžoje įrengti papildomą elektros linijos posūkį į kairę ir dešinę. Jei ne, tektų maršrutą leisti pro Utenos g., Tvirtovės al. Būtų apylanka.

    Jei įmanoma, būtų galimybė 6-ąjį troleibusų maršrutą modifikuoti į Tilto g. - Draugystės g. pro Vytauto pr., Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Draugystės g.

    Arba tiesiog sukurti naują maršrutą Nr. 17 Birštono g. - Partizanų g. (centras, Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Krėvės pr.).

    Tokie mano apmąstymai. Kokios kitų mintys?
    Su parodos gatve sunkiai igyvrndinamas ir brangus dalykas,nes gatveje yra stati ir vingiuota ikalne,del kurios net sudvigubntu autobusu neleidzia,buvo aisku isimciu,kai jonavos ap. is rezervo poleisdavo savo ikarus 280,arba tik paleidus dabartine trasa 37 marsruta,bandytos tuo metu tik gautos, labdarines suvejintos volvo ir scania,bet ir tai nepasiteisino. Tas pats variantas yra ir su planuota troleibusu linija i Silainius,pirminiame variante turejo eiti milikoniu kalnu,bet po to gavosi kad jis per status, per siauras ir panasiai,todel nuspresta kad geriau butu neries kr.,kol isvis idejos,bent jau kolkas atsisake. Dar viena manau visiskai nereikalinga linija yra suplanuot nuo vaidoto gatves,kariunu plentu i onkologijos ligonine,kuri butu visiskas apsurdas ir bereikalingas pinigu sukisimas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    vel Kreves, ten gal ministrai gyvena? neuztenka 8.10.12.15? tai dar vienas marsrutas ora veziotu... ir taip tusti vazineja...nebent keist 3, pasuktu jis i petrausko g ir leistusi nuo parodos i centra ir iki kokios pilies...labai realu,o toje sankryzoje galima pasukti nors i everestaDDD techniskai viskas imanoma tik reik noro turet...nes dabar 3 dubliuoja 16, abu pustusciai...na gal kas dar ko galetu pasiulyti...palikite jus ta 2 ramybeje uztenka is jo saipytis.tiek 1 tiek 2 piko metu pilnuteliai, o ir zmonems gyvenantiems prie Topolio nelabai tikslinga vazynetis pro klinikas ir grustis su studentais...
    Troleibusų linijos ir galinių punktų trūkumas varžo optimaliai suorganizuoti troleibusų maršrutus. Nereikia įžvelgti blogybių, kaip esi pratęs.

    2-ąjį keisti reikia, nes jį sunku derintu su 1-uoju. Arba palikus 2-ąjį, reikėtų kurti naują maršrutą, kad nuo Šiaurės pr. vežtų link stoties pro Parodos g. ir sudarytų konkurenciją mikroautobusams. Galima ta trasa leisti ir autobusus maršrutu A43A, neesmė. Bet troleibusų pozicijos gerinimas yra optimalesnis ir ekologiškesnis.
    Troleibusų pilnumo problemą galima būtų išspręsti piko metu padažninus 1-ojo kursavimą pridedant 2-3 troleibusus. 2-asis maršrutas, jei būtų leidžiamas link stoties, savaime iš dalies sumažintų žmonių skaičių 1-ajame.

    1-ojo problema - negalima tiek dažninti, kiek reikia atkarpai centras - Klinikos, nes maršrutas be to dar važiuoja centras - Panemunė bei Klinikos - Islandijos pl. atkarpomis. Pastaroji atkarpa dėl maršrutų įvairovės ir keleivių srautų išsiskaidymo aptarnaujama puikiai, o daugiausia problemų su tavo minėta atkarpa. Piko metu darbo dienomis pagalbon būtų galima pasitelkti 1A troleibusų maršrutą Klinikos - Kęstučio g., bet su juo kiltų daug problemų, nes jis neturėtų pastovaus galinio punkto - Klinikose ir Kęstučio g. už nugaros spaustų kitų maršrutų troleibusai. Todėl 1A vėlgi dirbtinai turėtų būti tęsiamas iki Geležinkelio stoties ir dubliuotų 2-ąjį, o tai vėl sukurtų papildomų rūpesčių... Arba 1A būtų galima tęsti iki Islandijos pl. ir tai reikštų papildomus nuostolius dėl dubliavimo - vėl!

    Gerinti situaciją atkarpoje centras - Klinikos būtų galima 2-ąjį maršrutą nukreipus į pilį pro Klinikas ir centrą: Islandijos pl. - Klinikos - Parodos g. - K. pilis

    Bet tada 2-asis netenka idėjinės prasmės sukurti konkurenciją mikroautobusams.

    Geriausia išeitis būtų 2-ąjį nukreipti iki stoties, 1-ąjį palikti kaip yra, gal pridėti piko metu 1-2 troleibusus, bet esmė - paleisti d.d. piko metu autobusus Klinikos - K. pilis pro Parodos g. (bet tai nebūtų efektyvu) arba Klinikos - Savanorių pr. - Gelež. stotis (efektyvu dėl Klinikų, bet nuostolinga dėl pagrindinės trasos dubliavimo).

    Onemillion ir visiems kitiems siūlyčiau pasukti galvą ir pateikti daugiau savo siūlymų, o ne murmėti, kad negerai ir pulti kitus už blogas mintis.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.02, 21:08.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    vel Kreves, ten gal ministrai gyvena? neuztenka 8.10.12.15? tai dar vienas marsrutas ora veziotu... ir taip tusti vazineja...nebent keist 3, pasuktu jis i petrausko g ir leistusi nuo parodos i centra ir iki kokios pilies...labai realu,o toje sankryzoje galima pasukti nors i everestaDDD techniskai viskas imanoma tik reik noro turet...nes dabar 3 dubliuoja 16, abu pustusciai...na gal kas dar ko galetu pasiulyti...palikite jus ta 2 ramybeje uztenka is jo saipytis.tiek 1 tiek 2 piko metu pilnuteliai, o ir zmonems gyvenantiems prie Topolio nelabai tikslinga vazynetis pro klinikas ir grustis su studentais...
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.02, 20:51.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Beje, didelio potencialo turi ir linija Vytauto pr. (centras) - Parodos g. - Savanorių pr. Čia jau reikėtų klaust technikų, ar įmanoma toje sankryžoje įrengti papildomą elektros linijos posūkį į kairę ir dešinę. Jei ne, tektų maršrutą leisti pro Utenos g., Tvirtovės al. Būtų apylanka.

    Jei įmanoma, būtų galimybė 6-ąjį troleibusų maršrutą modifikuoti į Tilto g. - Draugystės g. pro Vytauto pr., Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Draugystės g.

    Arba tiesiog sukurti naują maršrutą Nr. 17 Birštono g. - Partizanų g. (centras, Parodos g., Savanorių pr., Kovo 11-osios g., Krėvės pr.).

    Tokie mano apmąstymai. Kokios kitų mintys?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Cituoju šios dienos DELFI straipsnį:

    „Planuojame, kad kitais metais galėtume įsigyti 24 naujus autobusus. Vėliau ateis ir troleibusų eilė. Taip pat planuojame ir kontaktinio tinklo plėtrą – jau kitais metais turėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas Parodos ir K. Petrausko gatvėmis“,- DELFI sakė Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vadovas.

    http://verslas.delfi.lt/automoto/sko....d?id=39246221

    kas girdėjot kaip žada kisti troleibusų maršrutai, kai atsiras naujas kontaktinis tinklas?
    Labas, seniai matytas

    Na, aš teikiau siūlymą 2-ąjį troleibusų maršrutą nukreipti nuo Islandijos pl. Parodos g. link Geležinkelio stoties. 2-asis keleivius privežtų iki Utenos g. ir Savanorių pr. sankryžos, nuo ten keleiviai perlipę tęstų kelionę iki Kauno pilies kitais maršrutais. O 2-asis toliau vežtų link stoties Parodos g. Tačiau taip ir nesugalvoju, kur jis turėtų baigti darbą. Mikroautobusų aikštelė prie gel. stoties per maža, o ir įsukimas per siauras. Autobusų aikštelėj ir taip vos telpa autobusai. Telieka keli variantai: galinį punktą įrengti stotelėje „Kaunakiemio g." (tiesiog apvažiuotų aplink tilto nuovažą). Tai gan nuostolingas variantas. Kita galimybė: nukreipti iki Tilto g., nukreipti į Draugystės g. arba nukreipti iki 6-ojo forto žiedo (irgi nepasiteisintų).

    Nukreipimas į Panemunę nelabai tinkamas, nes:
    1. Dubliuotų 1-ojo maršruto didelę atkarpą, o tai nėra naudinga.
    2. Dubliuotų 6-ojo maršruto atkarpą, bet esmė ne tai. Tiesiog Panemunei 3 troleibusų maršrutų būtų per daug. Tektų retinti 1-ojo kursavimą, bet negalima, nes jis pagrindinis - veža į centrą. Retinti 6-ojo ir taip nenaudinga. Tad veikiausiai 6-asis būtų naikinamas, bet tam nepritariu, manau 6-ąjį reikėtų keisti į Tilto g. - Draugystės g. arba Tilto g. - Partizanų g. trasą nukreipiant Draugystės g., Pramonės pr. Kadangi 6-ajam yra potencialo, nes atidaromas „Banginis" ir verta pagerinti susisiekimą toje vietoje. Dėl to 2-ąjį būtų naudingiau nukreipti kur nors, bet ne į Panemunę. Klausimas - kur?

    Geriausia 2-ąjį nukreipti iki Gel. stoties, autobusų aikštelėje įrengus liniją viena juosta (suderinus tvarkaraštį, pakaktų dviems troleibusų maršrutams). Tokiu atveju reikėtų iš ten išgrūsti 1-3 autobusų maršrutus ir pertvarkyti organizavimą taip, kad ten ilsėtųsi kuo mažiau pikinių grafikų autobusų (galėtų būti siunčiami į K. pilies aikštelę, bet ten laikyti juos nėra labai saugu, kadangi ten būna laiko tarpų, kai nestovi nei vienas miesto autobusas su vairuotoju, o tai labai negerai). Tokiu atveju pikinius reikėtų varyti į autobusų parką, o tai jau nuostolinga.

    Taigi dėl vieno kito pasikeitimo, reikėtų pertvarkyti daug ką.

    Kokie kitų apmąstymai, kaip būtų galima keisti, tvarkyti troleibusų maršrutus po linijos įrengimo Petrausko ir Parodos g.?
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.02, 20:13.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Cituoju šios dienos DELFI straipsnį:

    „Planuojame, kad kitais metais galėtume įsigyti 24 naujus autobusus. Vėliau ateis ir troleibusų eilė. Taip pat planuojame ir kontaktinio tinklo plėtrą – jau kitais metais turėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas Parodos ir K. Petrausko gatvėmis“,- DELFI sakė Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vadovas.

    http://verslas.delfi.lt/automoto/sko....d?id=39246221

    kas girdėjot kaip žada kisti troleibusų maršrutai, kai atsiras naujas kontaktinis tinklas?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Kaunui pristatytas naujas elektrodyzelinis troleibusas "Škoda 26 Tr Solaris"

    Ketvirtadienį Kauno miesto vadovams pristatytas naujas lenkų ir čekų gaminys, elektrodyzelinis troleibusas Škoda 26 Tr Solaris. Miestiečiai jo patogumu galėjo įsitikinti visą praėjusią savaitę - troleibusas kursavo 14-uoju maršrutu.

    Melsvais ir plačia geltona juosta nudažytas troleibusas įvažiavo į Laisvės alėją, kur į jį sulipo gamintojų atstovai bei savivaldybės vadovai. Bandomojo važiavimo metu buvo pademonstruotos dyzelinio bei elektros generatoriaus (prikabinus „ūsus"), galimybės.

    Troleibusas varomas elektra, tačiau iškilus kliūtims kelyje, nutrūkus energijos tiekimui, įjungiamas dyzelinis variklis, kuris suka elektrogeneratorių. Kaune pristatytame modelyje sumontuotas 50 kilovatų generatorius, leidžiantis išvystyti 40-45 kilometrų per valandą greitį. Taip pat siūlomas ir dvigubai galingesnis, 100 kilovatų agregatas. Kaip pabrėžė gamintojai, kiekvienam užsakovui būtų ruošiamas individualus pasiūlymas ir renkantis galingesnįjį variantą, kaina daug nesiskirtų. Pristatytojo troleibuso kaina siekia 450 tūkst. eurų.

    Daugiau...

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Sveiki,

    Turiu labai paprastą ir žemišką klausimą, kuris yra ne toks jau ir labai svarbus, tiesiog manę labai domina.
    Troleibusu iš Centro norint pasiekti Baršausko gatvę, būtinai reikia pravažiuoti Geležinkelio Stotį, kuri maršrutų puslapyje, kaip supratau, yra pažymėta kaip galinė stotelė. Ar pasiekus galinę stotelę iš Centro pusės, su troleibusu kažkas yra daroma, jis ištuštinamas, sustabdomas, ar jis tiesiog ramiai tęsia savo kelionę?

    (ir prašau čia manęs nekoneveikti dėl neišprusimo. Taip, čia tau )
    Labas,

    Troleibusai minėtoje stotelėje sustoja, kaip ir kitose stotelėse, jokio išlaipinimo , ilgesnio stovėjimo nebūna. 13,16 yra žiedinis maršrutas. Žymėti naujo bilieto nereikia.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Sveiki,

    Turiu labai paprastą ir žemišką klausimą, kuris yra ne toks jau ir labai svarbus, tiesiog manę labai domina.
    Troleibusu iš Centro norint pasiekti Baršausko gatvę, būtinai reikia pravažiuoti Geležinkelio Stotį, kuri maršrutų puslapyje, kaip supratau, yra pažymėta kaip galinė stotelė. Ar pasiekus galinę stotelę iš Centro pusės, su troleibusu kažkas yra daroma, jis ištuštinamas, sustabdomas, ar jis tiesiog ramiai tęsia savo kelionę?

    (ir prašau čia manęs nekoneveikti dėl neišprusimo. Taip, čia tau )

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Keičiasi Kauno rajono 61-ojo maršruto tvarkaraštis

    Nuo rytdienos, gruodžio 1 d., įsigalioja pakoreguotas Kauno rajono 61-ojo autobusų maršruto Kauno AS - Kulautuva eismo tvarkaraštis.

    Įvedami sezoniniai vasaros ir žiemos tvarkaraščiai.

    Skaityti daugiau...

    Komentuoti:

Working...
X