Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Visur kaip tik yra skatinama naudotis viesojo transporto paslaugomis,tik ne pas mus,geriau jau baigsiu tema su keru,bet bent jau mano nuomone vyt visa transporto skyriu ir sodint labiau nusimanancius zmones. Del grafiku is keleiviu puses ar normalu,kad centre suvaziuoja 3-4 troleibusai ar autobusai kartu, o poto reikia laukt po 20 min. . Is vairuotoju puses,idomu ar paciam butu malonu su 12 tonu aparatu lekt liezuvi iskisus kad spet palei grafika, jau nekalbant kad greitulaiku vairuotojai greiciausiai su ,,pampersais'' tures sedet.
    Nėra iš ko Lietuvoj skatinti naudotis VT. Kai bus grąžintas lengvatinis PVM, kai kompensacijas mokės vėl iš valstybės, o ne savivaldybės biudžeto, tada ir bus galima apie tai kalbėti... Dabar belieka džiaugtis, kad Kaune VT iš visų 5 Lietuvos didmiesčių gyvuoja geriausiai, paslaugos suteikiamos kokybiškiausios, transportas yra punktualiausias ir dar įdiegtos technologinės naujovės, kurios veikia.

    O tavo minėtos problemos taikytinos ne vien Kaunui, bet ir Klaipėdai bei Vilniui. Ten situacija dar blogesnė.

    Nereikia perdėti, tiesa, autobusų vairuotojams kiek lengviau. Troleibusai dirbti sunkiau (tiek dėl papildomo kontaktų stebėjimo, tiek dėl didesnių keleivių srautų, tiek dėl įtempto grafiko). Jei keleiviai sutiktų tą patį atstumą nukeliauti per ilgesnį laiką, tada ir lėkti nereikėtų. Taigi, reikėtų kaltinti ne Transporto skyrių, kuris prisitaiko prie keleivių poreikių, bet keleivius. Tas pats taikytina ir dėl per trumpų atstovų galiniame punkte - keleiviai nori, kad kursuotų dažniau (pats tai rašei), o pagal esamą ekonominę situaciją neapsimoka leisti daugiau transporto priemonių, todėl stengiamasi išlaikyti kuo geresnį intervalą su esamomis...

    Jei VT srityje nusimanytum bent pusę tiek, kiek nusimano Mettal, Raikkonen ir kiti VT entuziastai, tai nereikėtų tai visko papunkčiui aiškinti

    Dėl Kauno Transporto skyriaus kompetencijos - jie dirba geriau, nei Všį Klaipėdoje ir SĮ Vilniuje, kurios yra grynos pinigų plovyklos. Kita vertus, dalį Kauno Transporto skyriaus darbuotojų tikrai reikėtų keisti. Bet nereikia kelti skandalo ir pametus galvą rėkti, kad viskas Kaune blogai. Atvirkščiai - daugiau gerai, nei blogai. Reikia tik atsimerkti

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Dėja dabartiniai geriausi autobusai yra iskyrus Solariai, kam juos pirko nesuprantu.

    Komentuoti:


  • redlynx
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    tau neatrodo, gi puikaii moki skaityt rusiskai, ko cia apsimeti? DD
    Na juk ne iš transphoto.ru sužinojau, kad 109 į kapitalinis Man draugas, kuris irgi troleibusais domisi, tikriausiai parke buvo ir pasakė, kad 109 į remontą įvarytas

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Gaila , ačiū už informacija , ikarusas.
    Ner uz ka Scania daug geros technikos buvo numarinta kauno autobusuose,bet buvo pripirkta ir visisko slamsto .

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Gaila , ačiū už informacija , ikarusas.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Gal kas nor žinot kaip diel "Kauno autobusų" Neoplan 1167 gal jau stiklą nupirko, ar pardavė?
    Neoplanas stiklo greiciausiai nebesulauks,nes tai palyginus maza beda su tai,kad sugedes ir jo variklis,todel jis stovi mirtininku eilei (patvory vadinamam),kaip detaliu donoras,nors jo mazgai tik kaikurie tinka kitiems autobusams. Gaila,bet greiciausiai jo laukia Dab-silkeborg likimas,neapsimoka jo remontuoti,nes jis buvo nupirktas tik pavirsutiniskai suremontuotas po avarijos.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Na, o jei tai Kero koks nors piktas kėslas, kaip manai, kokia jam iš to nauda? Jei Kero vietoj būtum, elgtumeisi beveik taip pat. O jei ne, tai sakyk konkrečiai, ką darytum kitaip.

    Man nereikia važinėti, kaip siūlai. Aš puikiai ir taip žinau situaciją. Aleksoto kryptimi autobusai kursuoja pakankamai dažnai, gal piko metu reikėtų padažninti. Tačiau nenorėk, kad ten, kur daugiausia yra nuosavi namai ir daugelis naudojasi nuosavu transportu, VT kursuotų dažnai. Iš pradžių rašei, kad troleibusai kursuoja kas valandą, o dabar jau kalbi apie autobusus. Tai apsispręsk.

    O jei nori padiskutuoti apie tvarkaraščius tai ir sakyk, kuo gi jie nesąmoningai sustatyti?
    Visur kaip tik yra skatinama naudotis viesojo transporto paslaugomis,tik ne pas mus,geriau jau baigsiu tema su keru,bet bent jau mano nuomone vyt visa transporto skyriu ir sodint labiau nusimanancius zmones. Del grafiku is keleiviu puses ar normalu,kad centre suvaziuoja 3-4 troleibusai ar autobusai kartu, o poto reikia laukt po 20 min. . Is vairuotoju puses,idomu ar paciam butu malonu su 12 tonu aparatu lekt liezuvi iskisus kad spet palei grafika, jau nekalbant kad greitulaiku vairuotojai greiciausiai su ,,pampersais'' tures sedet.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Profsąjungos niekada nekovos už darbo valandų ilginimą. Ar kas nori dirbti po 60 valandų per savaitę?
    Profsąjungos turi kovoti už dialogo palaikymą Galima kalbėti daug ir gražiai apie jų funkcijas, deja, kol kas anksti- realiai tų profsąjungų dar kaip ir nėra. Nedaaugom dar iki to, už mus viską turi padaryti, pasirūpinti, suprasti ir paguosti taip vadinama valdžia.
    O kad pasisakymas būtų į tema- siūlau prisiminti kitą kraštutinumą- vienašališkus Autrolio profsąjungos veiksmus, kurie buvo pasėkmė būvio, kurį pavadinkime profsąjungos paauglystė

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Gal kas nor žinot kaip diel "Kauno autobusų" Neoplan 1167 gal jau stiklą nupirko, ar pardavė?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Tik nereikia cia jau jo gint,pats geriausias pasiteisinimas dabar krize,jie viesuoju transportu abejoju ar naudojasi,Amiko siulau savaitgali,bet kuriuo metu paziureti kokiu intervalu vaziuoja is centro autobusai,tarkim is centro i aleksota ( 2trojo forto kryptis ) ,beto betkurio vairuotojo paklausk kaip nesamoningai sustatyti patys grafikai.
    Na, o jei tai Kero koks nors piktas kėslas, kaip manai, kokia jam iš to nauda? Jei Kero vietoj būtum, elgtumeisi beveik taip pat. O jei ne, tai sakyk konkrečiai, ką darytum kitaip.

    Man nereikia važinėti, kaip siūlai. Aš puikiai ir taip žinau situaciją. Aleksoto kryptimi autobusai kursuoja pakankamai dažnai, gal piko metu reikėtų padažninti. Tačiau nenorėk, kad ten, kur daugiausia yra nuosavi namai ir daugelis naudojasi nuosavu transportu, VT kursuotų dažnai. Iš pradžių rašei, kad troleibusai kursuoja kas valandą, o dabar jau kalbi apie autobusus. Tai apsispręsk.

    O jei nori padiskutuoti apie tvarkaraščius tai ir sakyk, kuo gi jie nesąmoningai sustatyti?

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Tik nereikia cia jau jo gint,pats geriausias pasiteisinimas dabar krize,jie viesuoju transportu abejoju ar naudojasi,Amiko siulau savaitgali,bet kuriuo metu paziureti kokiu intervalu vaziuoja is centro autobusai,tarkim is centro i aleksota ( 2trojo forto kryptis ) ,beto betkurio vairuotojo paklausk kaip nesamoningai sustatyti patys grafikai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Ponui Kerui vairuotojai,uz isretintus grafikus reikia padekot,kad valandu skaicius sumazejo,o mes, kad po valanda troleibuso ar autobuso turim laukt
    Ne Kero kaltė, kad prasidėjo ekonominė krizė, kurios metu į valstybės biudžetą įplaukė gerokai mažiau pinigų ir dėl to savivaldybė biudžetas sumažėjo. Juk tai yra tos priežastys, dėl ko turėjo būti retinami tvarkaraščiai. O Kaune nėra nei vieno maršruto, kurio troleibuso reikėtų laukti valandą, čia nakties ir ne piko metu esant 4 ir 6 maršrutams nereikėtų įskaityti.

    Siūlyčiau pradėti blaiviau mąstyti, o ne nusišnekėti ir kaltinti visai nekaltus žmones.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Ponui Kerui vairuotojai,uz isretintus grafikus reikia padekot,kad valandu skaicius sumazejo,o mes, kad po valanda troleibuso ar autobuso turim laukt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Už tai geriau padėkočiau profsąjungoms, jų veiklumui ir skaitlingumui. Ir čia jau ne valdžios, o pačių darbininkų, darbuotojų reikalas judinti pirštus.

    O bananų respublika Lietuva nebuvo ir nebus, nebent mentaliteto prasme smuktume dar labiau. Bet tai jvėlgi pačios tautos bruožas, tai yra, Tavo ir mano, ir kitų vidurkis
    Profsąjungos niekada nekovos už darbo valandų ilginimą. Ar kas nori dirbti po 60 valandų per savaitę?

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Parašė redlynx Rodyti pranešimą
    Ar man tik atrodo ar mūsų 9Tr 109 atliekamas kapitalinis remontas?
    tau neatrodo, gi puikaii moki skaityt rusiskai, ko cia apsimeti? DD

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Bananu respublika,buvo ir bus Lietuva,darbo valandu skaicius siuo metu vairuotojams susinormalizaves,isdirbama vos,vos menesine norma. Reikia uz tai padekot musu politikams sedintiems valdzioje.
    Už tai geriau padėkočiau profsąjungoms, jų veiklumui ir skaitlingumui. Ir čia jau ne valdžios, o pačių darbininkų, darbuotojų reikalas judinti pirštus.

    O bananų respublika Lietuva nebuvo ir nebus, nebent mentaliteto prasme smuktume dar labiau. Bet tai jvėlgi pačios tautos bruožas, tai yra, Tavo ir mano, ir kitų vidurkis
    Paskutinis taisė dr.; 2010.11.17, 19:18.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Bananu respublika,buvo ir bus Lietuva,darbo valandu skaicius siuo metu vairuotojams susinormalizaves,isdirbama vos,vos menesine norma. Reikia uz tai padekot musu politikams sedintiems valdzioje.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Siaip, jei atsirastu daugiau tokiu zmoniu kaip amiko,su poziuriu kad autobuso vairuotojas irgi yra zmogus,tai ir ju darbas palrengvetu,ir butu gal ir geriau atliekamas,ne taip kaip dabar,netik,kad i kelai turi ziuret,bet dar turi galvot,kad koks d.....s neperasytu skundo del krliu minuciu grafiko nesilaikymo,ar kad atsiprasant netaip is vietos pajudejo
    Deja, visi darbai su klientais sunkūs. Pvz., dirbant kasininku ar padavėju. Oi kokie aikštingi yra žmonės! Sumokėję net ir kelis Lt jaučiasi išskirtiniais klientais ir reikalauja nepagrįstai daug. O miestų VT vairuotojams krūvis dvigubas - atsakingai vairuoti ir dar įtikti klientui. Kuo toliau, tuo dažniau klientai tampa aikštingesni ir reiklesni bei nori išskirtinio dėmesio tik jam. Tiesa, Lietuvoj aptarnavimo lygis dar gan žemas. Bet reikia pabrėžti, kad taip yra dėl objektyvių priežasčių - darbdaviai vis dar vadovaujasi pasenusiais metodais. Jei darbuotojai dirbtų mažiau už tą pačią algą, jie nebūtų pervargę, būtų atidesni, kantresni, malonesni. Daugelyje klientų aptarnavimo darbų reikia dirbti 12h per dieną, o vairuotojams - apie 9h. Reikia pripažinti, tai nėra normalu.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Is kur tokios zinios ?
    Paskutinis taisė ikarusas; 2010.11.17, 19:09. Priežastis: Rasybos ir skirybos klaidos

    Komentuoti:


  • redlynx
    replied
    Ar man tik atrodo ar mūsų 9Tr 109 atliekamas kapitalinis remontas?

    Komentuoti:

Working...
X