Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jau su tuo apšvietimu tai tegu patyli, vakar vėl: įrašas važiuoja, o Savanorių vienoj pusėj tamsa visiška. Kęstučio gatvėj irgi kažkokios tamsos duobės yra.
-
tas kaminsko nomenklaturinis balselis galetu pareklamuot tai troleibuse ar autobuse kaip kad saugotis vagysciu.mest lauk ta propoganda kur mala nesamones del apsvietimu.o vietoj to pakalbetu apie naktini transporta.va tau reklama.
Komentuoti:
-
Naktinių reisų išlaikymas yra brangesnis, dėl to tokie autobusai/troleibusai turi būti užpildyti, ne kad "vos ne visos vietos būtų užimtos", kas kelia juoką, bet turi būti pilnas stovimų keleivių.Parašė Linas Rodyti pranešimąKiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.Jei žmonės domėtųsi, tai ir žinotų. Stotelėse yra tvarkaraščiai, internete tvarkaraščiai, net su N raide, kad būtų atkreiptas dėmesys. O štai universitetų SA net nepareklamuoja.Parašė Gator Rodyti pranešimąZinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.
Komentuoti:
-
Naktinis gyvenimas uzmiega (jei taip galima issireikst) vasara, o ne ziema. Jau ne kartatas tau buvo aiskinta ne vieno ir ne keliu dalyviuParašė amiko Rodyti pranešimąAbejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.
Zinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.Parašė Linas Rodyti pranešimąKiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
Komentuoti:
-
Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
Komentuoti:
-
Abejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.
Komentuoti:
-
buk ramus iki rinkimu tai tikraiParašė OneMillion Rodyti pranešimąo taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)
Komentuoti:
-
o taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)Paskutinis taisė OneMillion; 2010.11.20, 20:51.
Komentuoti:
-
Pavojingas man atrodo tas susirinkimas.. Šiuo metu tiek tvarkaraščiai, tiek intervalai yra pakankamai geri, ir aš nelabai tikiu, kad jie sugebėtų padaryt dar kažką geriau.. Nebent prasčiau..
O kas dėl naktinių? Jau nori naikint?
Komentuoti:
-
Pries rinkimus daug kas daroma,kad parodyt kokie jie geri, po rinkimu viskas gryzta i senas vezesParašė OneMillion Rodyti pranešimątai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g
Komentuoti:
-
tai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g
Komentuoti:
-
Girdėjau kad gali gražint senajį maršrutą Partizanų g - Kėdainių g ir padaryt Darbo dienom tik, maždaug tai girdėjau.
Komentuoti:
-
gal kas smulkiau žinoma apie šį maršrutą? kas kur kodėl...Parašė Scania Rodyti pranešimą3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
Komentuoti:
-
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data – 2010-11-30
Laikas – 13 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl 40-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
2. Dėl troleibusų eismo tvarkaraščių.
3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
4. Dėl autobusų ir troleibusų naktinių maršrutų.
5. Dėl 16-ojo autobusų maršruto.
6. Dėl 24-ojo maršruto autobusų eismo tvarkaraščio.
Informacija iš KVT.lt
Komentuoti:
-
Keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto tvarkaraštis
Nuo 2010 m. lapkričio 22 d. keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto Kauno AS - Batėgala eismo tvarkaraštis.
Įvedami sezoniniai: vasaros (nuo liepos 1 iki rugpjūčio 31 d.) ir žiemos (nuo rugsėjo 1 iki birželio 30 d.) sezonų tvarkaraščiai.
Skaityti daugiau...
Komentuoti:
-
Automobilių deginti ir daužyti langų profsąjungos neragina. Provokatorių ir chuliganų visur ir visuomet pakanka. Tik ir laukia momento, kada galės "paišdykauti".
Kas dėl paskolų ir vartojimo. Tai kas gi jas siūlė, kas ragino pirkti kreditan, kas pūtė NT burbulus su visais šalutiniais reiškiniais? Ar dirbantieji, ar kapitalas ir valdžia, skatindami vartoti skolon? Už paauglių nugirdymą kas atsako - paauglys, ar girdytojas?
Komentuoti:
-
A|1, Jūs atkartojate mano mintisParašė Al1 Rodyti pranešimąO Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
Tam ir reikalingos stiprios profsąjungos. Stiprios, bet ne gaivališkos, kuomet darbuotojų reikalavimai prasilenkia su sveiku protu ir realybe (turėjau omeny Autrolio darbuotojų streiką)
Sveikos ir stiprios profsąjungos reikalas nuolat palaikyti pragmatiškus dvišalius santykius su darbdaviu, bet ne automobilių deginimas ir panašios akcijos post factum, kai krizė jau atėjusi. Be kita ko, tie patys darbuotojai mėgo imti paskolas gražiems blizgančiams automobiliams ir kt., mėgo nebegaminti namuose, o pietauti restoranuose, todėl tos kaip vadinu "pagirios" nėra kaltė tik Jūsų paminėtos simbiozės. Tas "paprastas dirbantis žmogus" nėra toks jau paprastas ir doras
Ekonominio pakilimo metais jau sunkiai beįperkamas buvo, apie tuometines statybininkų pajamas nesikartokim, bet jos buvo iššvaistytos labai greitai, todėl nematau jokio skirtumo tarp besišvaistančio statybininko ir UAB'o vadovo, skiriasi tik mąstas. O moralės požiuriu- abu vienodi vartojimo vergai.
Komentuoti:
-
Soliariai siaip jau nebloga technika,ten tik dezute lenku,surinkimo kokybe ir pavadinimas. I Lietuva atvezk auksini daigta ilgai netarnaus. Pakol buvo nesibaigusi garantija buvo ir kitas aptarnavimas. Nepamirskit to,ked jie darbiniai arkliukai, partija garaz. nr. 1620-1629 jau po puse mln. pravaziave.Kalbant apie kitus egzempliorius,tai svediska kokybe lieka svediska,beto ir lengvieji automobiliai tokiu metu patvaresni uz dabartinius.Paskutiniai pirkti olandai tiek netarnaus nors ir naujasni uz volvo ar scania,bet jie jau buvo nupirkti daugumoje po 1 mln. atidirbe ,kur ikarusai bent jau 2387 , apytiksliai 900000 nubeges nurasytas buvoParašė Scania Rodyti pranešimąDėja dabartiniai geriausi autobusai yra iskyrus Solariai, kam juos pirko nesuprantu.
Komentuoti:
-
Pritariu, Lietuvoj niekas nei piketuot nei streikuot zmoniskai negali,pasiziuri i graikus ar prancuzus tai grazu ziuret.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
Komentuoti:
-
O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.Parašė dr. Rodyti pranešimąProfsąjungos turi kovoti už dialogo palaikymą
Galima kalbėti daug ir gražiai apie jų funkcijas, deja, kol kas anksti- realiai tų profsąjungų dar kaip ir nėra. Nedaaugom dar iki to, už mus viską turi padaryti, pasirūpinti, suprasti ir paguosti taip vadinama valdžia.
O kad pasisakymas būtų į tema- siūlau prisiminti kitą kraštutinumą- vienašališkus Autrolio profsąjungos veiksmus, kurie buvo pasėkmė būvio, kurį pavadinkime profsąjungos paauglystė
Komentuoti:
Komentuoti: