Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    tas kaminsko nomenklaturinis balselis galetu pareklamuot tai troleibuse ar autobuse kaip kad saugotis vagysciu.mest lauk ta propoganda kur mala nesamones del apsvietimu.o vietoj to pakalbetu apie naktini transporta.va tau reklama.
    Jau su tuo apšvietimu tai tegu patyli, vakar vėl: įrašas važiuoja, o Savanorių vienoj pusėj tamsa visiška. Kęstučio gatvėj irgi kažkokios tamsos duobės yra.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    tas kaminsko nomenklaturinis balselis galetu pareklamuot tai troleibuse ar autobuse kaip kad saugotis vagysciu.mest lauk ta propoganda kur mala nesamones del apsvietimu.o vietoj to pakalbetu apie naktini transporta.va tau reklama.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
    Naktinių reisų išlaikymas yra brangesnis, dėl to tokie autobusai/troleibusai turi būti užpildyti, ne kad "vos ne visos vietos būtų užimtos", kas kelia juoką, bet turi būti pilnas stovimų keleivių.
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Zinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.
    Jei žmonės domėtųsi, tai ir žinotų. Stotelėse yra tvarkaraščiai, internete tvarkaraščiai, net su N raide, kad būtų atkreiptas dėmesys. O štai universitetų SA net nepareklamuoja.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Abejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.
    Naktinis gyvenimas uzmiega (jei taip galima issireikst) vasara, o ne ziema. Jau ne kartatas tau buvo aiskinta ne vieno ir ne keliu dalyviu

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.
    Zinoma. Bet kazkam vis jie kliuna. Ir ju butu dar daugiau jei zmones zinotu apie juos, labai daznai sutinku zmoniu, kurie nustemba isgirde. butent todel reikalingas pastovumas, o ne metymais.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Kiek teko ne kartą pastebėti, naktiniais važiuoja visai nemažai keleivių, kartais vos ne visos sėdimos vietos būna užimtos.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Abejoju. Artėja žiema, naktinis gyvenimas užmigs. Naktiniai bus nereikalingi.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    o taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)
    buk ramus iki rinkimu tai tikrai

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    o taip.dabar visomis dienomis naktinis transpotas vazones, bent iki rinkimu:-)
    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.11.20, 20:51.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Pavojingas man atrodo tas susirinkimas.. Šiuo metu tiek tvarkaraščiai, tiek intervalai yra pakankamai geri, ir aš nelabai tikiu, kad jie sugebėtų padaryt dar kažką geriau.. Nebent prasčiau..
    O kas dėl naktinių? Jau nori naikint?

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    tai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g
    Pries rinkimus daug kas daroma,kad parodyt kokie jie geri, po rinkimu viskas gryzta i senas vezes

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    tai gi rinkimai, padarys meras slapbodkinems svente-10 trula slaikinai gris i Kedainiu g

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Girdėjau kad gali gražint senajį maršrutą Partizanų g - Kėdainių g ir padaryt Darbo dienom tik, maždaug tai girdėjau.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
    gal kas smulkiau žinoma apie šį maršrutą? kas kur kodėl...

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

    KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ


    Posėdžio data – 2010-11-30

    Laikas – 13 val.

    Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė



    1. Dėl 40-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
    2. Dėl troleibusų eismo tvarkaraščių.
    3. Dėl 10-ojo troleibusų maršruto keitimo.
    4. Dėl autobusų ir troleibusų naktinių maršrutų.
    5. Dėl 16-ojo autobusų maršruto.
    6. Dėl 24-ojo maršruto autobusų eismo tvarkaraščio.


    Informacija iš KVT.lt

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto tvarkaraštis

    Nuo 2010 m. lapkričio 22 d. keičiasi Kauno rajono 89-ojo maršruto Kauno AS - Batėgala eismo tvarkaraštis.

    Įvedami sezoniniai: vasaros (nuo liepos 1 iki rugpjūčio 31 d.) ir žiemos (nuo rugsėjo 1 iki birželio 30 d.) sezonų tvarkaraščiai.

    Skaityti daugiau...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Automobilių deginti ir daužyti langų profsąjungos neragina. Provokatorių ir chuliganų visur ir visuomet pakanka. Tik ir laukia momento, kada galės "paišdykauti".
    Kas dėl paskolų ir vartojimo. Tai kas gi jas siūlė, kas ragino pirkti kreditan, kas pūtė NT burbulus su visais šalutiniais reiškiniais? Ar dirbantieji, ar kapitalas ir valdžia, skatindami vartoti skolon? Už paauglių nugirdymą kas atsako - paauglys, ar girdytojas?

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
    A|1, Jūs atkartojate mano mintis Tam ir reikalingos stiprios profsąjungos. Stiprios, bet ne gaivališkos, kuomet darbuotojų reikalavimai prasilenkia su sveiku protu ir realybe (turėjau omeny Autrolio darbuotojų streiką)

    Sveikos ir stiprios profsąjungos reikalas nuolat palaikyti pragmatiškus dvišalius santykius su darbdaviu, bet ne automobilių deginimas ir panašios akcijos post factum, kai krizė jau atėjusi. Be kita ko, tie patys darbuotojai mėgo imti paskolas gražiems blizgančiams automobiliams ir kt., mėgo nebegaminti namuose, o pietauti restoranuose, todėl tos kaip vadinu "pagirios" nėra kaltė tik Jūsų paminėtos simbiozės. Tas "paprastas dirbantis žmogus" nėra toks jau paprastas ir doras Ekonominio pakilimo metais jau sunkiai beįperkamas buvo, apie tuometines statybininkų pajamas nesikartokim, bet jos buvo iššvaistytos labai greitai, todėl nematau jokio skirtumo tarp besišvaistančio statybininko ir UAB'o vadovo, skiriasi tik mąstas. O moralės požiuriu- abu vienodi vartojimo vergai.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Dėja dabartiniai geriausi autobusai yra iskyrus Solariai, kam juos pirko nesuprantu.
    Soliariai siaip jau nebloga technika,ten tik dezute lenku,surinkimo kokybe ir pavadinimas. I Lietuva atvezk auksini daigta ilgai netarnaus. Pakol buvo nesibaigusi garantija buvo ir kitas aptarnavimas. Nepamirskit to,ked jie darbiniai arkliukai, partija garaz. nr. 1620-1629 jau po puse mln. pravaziave.Kalbant apie kitus egzempliorius,tai svediska kokybe lieka svediska,beto ir lengvieji automobiliai tokiu metu patvaresni uz dabartinius.Paskutiniai pirkti olandai tiek netarnaus nors ir naujasni uz volvo ar scania,bet jie jau buvo nupirkti daugumoje po 1 mln. atidirbe ,kur ikarusai bent jau 2387 , apytiksliai 900000 nubeges nurasytas buvo

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.
    Pritariu, Lietuvoj niekas nei piketuot nei streikuot zmoniskai negali,pasiziuri i graikus ar prancuzus tai grazu ziuret.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Profsąjungos turi kovoti už dialogo palaikymą Galima kalbėti daug ir gražiai apie jų funkcijas, deja, kol kas anksti- realiai tų profsąjungų dar kaip ir nėra. Nedaaugom dar iki to, už mus viską turi padaryti, pasirūpinti, suprasti ir paguosti taip vadinama valdžia.
    O kad pasisakymas būtų į tema- siūlau prisiminti kitą kraštutinumą- vienašališkus Autrolio profsąjungos veiksmus, kurie buvo pasėkmė būvio, kurį pavadinkime profsąjungos paauglystė
    O Vakarų Europoje pastaruoju metu kilusius streikus irgi vadini paauglyste? Ne paprasti dirbantys žmonės sukėlė krizę, o kapitalo ir valdžios simbiozinis organizmas. Todėl jis tegul ir galvoja, kaip išsikapstyti iš krizės SAVO asmenine sąskaita, o ne paprastų dirbančių žmonių ir valstybės sąskaita.

    Komentuoti:

Working...
X