Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aš turėjau omenyje tai, kad juos retintų, o ne naikintų. Aš kaip tik už tai, kad būtų reisai po 22:30 ir tuo labiau po 23 val, nes Kaune tokių, deja, trūksta. Tiesiog nuimtų vienos mašinos kursavimą vakare. Nes net ir galintis pasigirti didesniais keleivių srautais Vilniaus transportas, po 21 val. būna pustuštis arba iš viso tuščias. Kitoje temoje kiek vėliau parašysiu, ką galima būtų pakeisti.
Comment
-
Jau pateikė dalį naujų autobusų tvarkaraščių http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...s&t=xhtml&l=lt Mane labiausiai stebina 20 maršruto pakeitimas iki V. Krėvės pr. . Pagal dabartius duomenis autobusas stovės šalikelėja, nors žymiai patogiau naudoti būtų aikštelė prie prekybos centro Supper Netto.
Comment
-
Matyt nusprendė sutaupyti tą puskilometrį. Ir gerai nusprendė, nes visų pirma, kad Super Netto, įsileistų į savo aikštelę, būtų reikėję prašyti jų leidimo, antra, greičiausiai jie būtų nesutikę arba paprašę kokio nors mokesčio. Nebent tai savivaldybei priklausanti žemė. Bet kuriuo atveju, tas pavažiavimas iki Super Netto, kainuotų apie 88,2Lt per dieną.Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąJau pateikė dalį naujų autobusų tvarkaraščių http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...s&t=xhtml&l=lt Mane labiausiai stebina 20 maršruto pakeitimas iki V. Krėvės pr. . Pagal dabartius duomenis autobusas stovės šalikelėja, nors žymiai patogiau naudoti būtų aikštelė prie prekybos centro Supper Netto.
O šiaip tai kai kurie autobusų pakeitimai mane papiktino.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.19, 18:53.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, gal savivaldybei paaiškės, nuo kurio galo reikia pradėti taupyti. Jei jau ta alga paslaptis, tai matyt DIDELĖ paslaptis.Parašė groundzer Rodyti pranešimą
Comment
-
cia vienas taksistas vis reiksdavo pretenzijas...Parašė Vilius Rodyti pranešimąTruputi grįžtų prie eSo temos, kuriuo "atseit" niekas nevažiuoja. Vakar suskaičiavau 22 keleivius.
Comment
-
Greičiau "įspūdingas" mąstymas, tamstos...kai galvoja, jog naktinis transportas turi vežti tiek keleivių kaip piko metu, kaip kad ir gera "bačka" talpinanti silkę...Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą"yspūdingas" skaičius, net 22!!!! keleiviai
Comment
-
Nu taksistui taigi biznį eSas gadina. O 22 keleiviai, pagalvokit, juk net keletas iš jų galėjo būti joParašė Gator Rodyti pranešimącia vienas taksistas vis reiksdavo pretenzijas...
O jei pilną "S" pamatytų, tai širdis kraujais apsipiltų.
Aš tai šiandien (šeštadienis šiandien) apie 20.30 Tvirtovės alėjoj mačiau visiškai tuščią 8, neskaitant kažkokio senio, kuris greičiausiai bomžas. Važiavo link Vilijampolės.
Taip pat teko važiuoti 18 autobusu iš Akademijos, išlipau Ožeškienės st. o dar kokie 12 keleivių nuvažiavo link miesto. Čia iliustracija kalboms apie trumpinimą iki pilies. Nepamirškim, kad šeštadienis.
Ta proga vėl pagalvojau apie krizę ir ridos mažinimą. Tam tikra prasme, transporto skyrius pasirinko neblogą variantą mažindami būtent troleibusų intervalus, nekeisdami maršrutų: jie nesugadino troleibusų reputacijos, ta prasme, kad tu visada žinai, jog troleibusai važiuoja daug maž iki 22h, žinai, kad neteks laukti ilgiau 20 minučių. Deja, tai tik viena medalio pusė, o tušti troleibusai pinigų netaupo kaip ir "Autrolio" direktoriaus atlyginimas.Paskutinis taisė disident; 2009.03.21, 21:21. Priežastis: Nauja mintis, nenoriu kurti sekančio posto
Comment
-
"AmphiCoach GTS-1“ – autobusas kelionei sausuma ir vandeniu
Įsivaizduokite, jog važiuojate autobusu, artėjančiu link vandens telkinio ir nesiruošiančio sustoti. Jums nevertėtų nerimauti, jei keliaujate „AmphiCoach GTS-1”, nes jis sėkmingai rieda sausuma ir plaukia vandeniu.
Pirmasis pasaulyje keleivius vandeniu gabenantis autobusas sukurtas Maltoje. Po trijų metų kūrimo proceso, šiemet jis pasieks serijinę gamybą. Gamintojai jau turi 12 patvirtintų užsakymų bei 50 papildomų užklausų.
Kol kas neskelbiama galutinio modelio techninė informacija, tačiau žinoma, kad Jungtinėje Karalystėje „AmphiCoach GTS1” kainuos 280 000 svarų sterlingų (1 366 400 litų).
Šaltinis
Įdomu sužinoti techninius duomenis šio autobuso, Šilutės rajono gyventojams pavasarinio polaidžio metu būtų nebloga išeitis.
Comment
-
Pasidarė įdomu, kiek Kaune liko dvigubų autobusų. Ikarusų jau nebėra. Vienintelė Karosa 2192 pasirodė gatvėse. 1999 metų pradžioje pasirodė švediška labdara
VOLVO 1080,1081 - baltos spalvos
VOLVO 2147 - morkinės
SCANIA 1002,1003,2134 Salotinės su tamsiai žaliom juostom
Ir vėliau atsirado mėlynas VOLVO 2216.
Gal kas žino kurie iš jų dar veža keleivius, o kurie jau nurašyti?
Čia nurodyti tik "garmoškių" garažiniai numeriai.
Comment
-
Scaniju jau seniai nemaciau. Melynas dar vaziuoja. Man atrodo, kad buvo du Volvo orandziniai.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek Kaune liko dvigubų autobusų. Ikarusų jau nebėra. Vienintelė Karosa 2192 pasirodė gatvėse. 1999 metų pradžioje pasirodė švediška labdara
VOLVO 1080,1081 - baltos spalvos
VOLVO 2147 - morkinės
SCANIA 1002,1003,2134 Salotinės su tamsiai žaliom juostom
Ir vėliau atsirado mėlynas VOLVO 2216.
Gal kas žino kurie iš jų dar veža keleivius, o kurie jau nurašyti?
Čia nurodyti tik "garmoškių" garažiniai numeriai.
Comment
-
Tas "įspūdingas" skaičius puikiai telpa ir i mikriuką..... Nebūtina vaikyti visą "dėžę" dėl keliolikos naktinių keleivių... Aš už naktinį/dieninį, nemokamą ir dar bilen kokį VT transportą jei tik yra laisvų lėšų ir nėra svarbesnių problemų.... Bet kai miestas per metus nesugeba pastatyti nė vieno naujo šviesofoto (intensyviose sankryžose), tai švaistyti pinigus naktiniams studentų vežiojimams man vistiek atrodo absurdas..... Pats buvau studentas ir kažkaip prasisukau be naktinio truliko ir tai nereiškia kad nuo 21val namie sėdėjau....Parašė tivoli Rodyti pranešimąGreičiau "įspūdingas" mąstymas, tamstos...kai galvoja, jog naktinis transportas turi vežti tiek keleivių kaip piko metu, kaip kad ir gera "bačka" talpinanti silkę...
Comment
-
Scanios gal pries 5 metus nurasytos, raudoni Volvo yra 2147 ir 2148, balti 1080, 1081, melynas 2216, bet jie pasirodo tik piko metu ir tai nepopuliariuose marsutuose dazniausia.. Dar yra naujai gauti Volvo (683-694)Parašė uH1978 Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek Kaune liko dvigubų autobusų. Ikarusų jau nebėra. Vienintelė Karosa 2192 pasirodė gatvėse. 1999 metų pradžioje pasirodė švediška labdara
VOLVO 1080,1081 - baltos spalvos
VOLVO 2147 - morkinės
SCANIA 1002,1003,2134 Salotinės su tamsiai žaliom juostom
Ir vėliau atsirado mėlynas VOLVO 2216.
Gal kas žino kurie iš jų dar veža keleivius, o kurie jau nurašyti?
Čia nurodyti tik "garmoškių" garažiniai numeriai.
Comment
-
Ahą, galėsim daug gerų darbų padaryti, pvz, pridegti, duoti parūkyti, ar duoti paskambintiParašė Vilius Rodyti pranešimąĮžvelgiau gerąją pusę šio viso reikelo, stotelėse turėsim daug laiko, pvz. naujom pažintim...
Comment
Comment