Parašė Tarnautojas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kaip tik noriu apie tai pasiteirauti. Ar jums kainuoja parengti naują transporto schemą? Ar ji koreguojama su kokia nors programa jūsų pačių?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Ne, nėra. Yra tik unikalus maršrutas, kurio pradžia ir pabaiga Kauno rajone, bet iš vieno galo iki kito važiuoja per visą Kauno miestą. Jis stoja visose Kauno m. stotelėse, įprasti VT bilietai netinka.Parašė groundzer Rodyti pranešimąCia man iskilo toks klausimas. Ar yra Kauno mieste, neskaitant ,, Kauno autobusu " kitu (privaziu) autobusu vezeju ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
...ir naudoja baisiai atrodančius autobusus...Parašė amiko Rodyti pranešimą..Yra tik unikalus maršrutas, kurio pradžia ir pabaiga Kauno rajone...
Comment
-
Tie baisiai atrodantys autobusai ima mažiau kuro nei naujieji Solaris autobusai. Be to, jie labai pigūs. Čia pagrindinė tokių autobusų eksploatavimo priežastis, deja...Parašė x21 Rodyti pranešimą...ir naudoja baisiai atrodančius autobusus...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vienas bandymas toks buvo 1993 metus. Tokia įmonė "Apeironas" bandė vienu autobusu važiuoti naujai sukurtu 42 maršrutu Iš Kuršių gatvės į geležinkelio stotį per Žemaičių plentą, Varnių gatvę ir toliau kaip 38 maršrutas. Tai buvo pilkos spalvos su žaliomis juostomis Ikarus 260 be vidurinių durų.Važiavimas kainavo 50 centų konduktoriui. Bet nuo 1994 pradžios tas autobusas buvo įstatytas į 38 maršruto grafiką kartu su "Kauno autobusais" tada dar pasirodė ryškiai geltonos spalvos Vanhool, Ikarus buvo rezerviniu. Bet išsilaikė neilgai - gal metų net nepadirbo. Paskui tas autobusas stovėjo aikštelėje Kovo 11-osios gatvėje, kur dabar PC SAVAS
Siaip praejo jau 15 metų. gal ne visai tiksliai prisimenu
. Gal kas gariau prisimena tegu papildo arba pataiso.
Comment
-
Turi omeny Merula ?Parašė amiko Rodyti pranešimąNe, nėra. Yra tik unikalus maršrutas, kurio pradžia ir pabaiga Kauno rajone, bet iš vieno galo iki kito važiuoja per visą Kauno miestą. Jis stoja visose Kauno m. stotelėse, įprasti VT bilietai netinka.
Comment
-
Taip.Parašė groundzer Rodyti pranešimąTuri omeny Merula ?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Matosi. Ar jie saugus? Va, kur klausimas... ir, ar apdrausti jų keleiviai nukentėję avarijos atveju?Parašė amiko Rodyti pranešimą... Be to, jie labai pigūs...
Comment
-
Kontrolieriai - mušeikos ar zuikis - chuliganas?
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...liganas-202164
Comment
-
Pakankamai saugūs eksploatuoti. Nebūtų saugūs, nepraeitų technikinės. Šiaip tie autobusai techniškai prižiūrimi, nors genda gan dažnai. Keleiviai nėra draudžiami, lygiai kaip ir nedraudžia dauguma Kauno rajono vežėjų, bei visi maršrutinių taksi vežėjai. Draudžia "Kauno autobusai", "Autrolis", "Kautra".Parašė x21 Rodyti pranešimąMatosi. Ar jie saugus? Va, kur klausimas... ir, ar apdrausti jų keleiviai nukentėję avarijos atveju?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mikrobus reikia naikinti, kaip pavojingą zaraza...Parašė amiko Rodyti pranešimą...nedraudžia... visi maršrutinių taksi vežėjai...
Comment
-
Kad ne visi jie tokie blogi. Be to, teisėtai sunaikinti jų neįmanoma. Galima tik ekonominiu būdu.Parašė x21 Rodyti pranešimąMikrobus reikia naikinti, kaip pavojingą zaraza...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kodėl tik ekonominiu? Kelti reikalavimus ir tiek. Pirmas butu - drausti savo keleivius nuo nelaimingu atveju vežant juos, o taip pat į/išlaipinant...Parašė amiko Rodyti pranešimąKad ne visi jie tokie blogi. Be to, teisėtai sunaikinti jų neįmanoma. Galima tik ekonominiu būdu.
Antras - leisti eksloatuoti mikrobus tik su ABS, seni grabai atkris kaip atavizmai.
Trečias - kėbulo spalva - ryškiai oranžinė, kad visi matytu pavojų kelyje
... na ir t.t.
Comment
-
Iš esmės galima, bet gali prasidėti teismų maratonas. O Lietuvos teismai - kaip loterija.Parašė x21 Rodyti pranešimąKodėl tik ekonominiu? Kelti reikalavimus ir tiek. Pirmas butu - drausti savo keleivius nuo nelaimingu atveju vežant juos, o taip pat į/išlaipinant...
Antras - leisti eksloatuoti mikrobus tik su ABS, seni grabai atkris kaip atavizmai.
Trečias - kėbulo spalva - ryškiai oranžinė, kad visi matytu pavojų kelyje
... na ir t.t.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nemanau kad dėl keleivių draudimo paduos į teismą, pralaimės neperžengę teismo sales slenksčio.
Kodėl jie turi turėti išskirtinę teisę rizikuoti musų gyvybėm? Kodel "Autrolis" ir "Kauno autobusai" draudžia, o šitie šmikiai ne? Kur sveika konkurencija? Valstybėje gyvenimas reguliuojamas įstatymais ar otkatais? ..ir dar aibė panašių klausimų...
Comment
-
Gal neįsiaudrink. Nėra tokio įstatymo, kuris įpareigotų drausti keleivius.Parašė x21 Rodyti pranešimąNemanau kad dėl keleivių draudimo paduos į teismą, pralaimės neperžengę teismo sales slenksčio.
Kodėl jie turi turėti išskirtinę teisę rizikuoti musų gyvybėm? Kodel "Autrolis" ir "Kauno autobusai" draudžia, o šitie šmikiai ne? Kur sveika konkurencija? Valstybėje gyvenimas reguliuojamas įstatymais ar otkatais? ..ir dar aibė panašių klausimų...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment