Parašė r08n
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Suskaičiuotum daugiau miestų, kur jų nėra, negu yra. Pats labai jau nepatenkintas viskuo, gal geriau daugiau realiai žiūrėk. Taip, projektas užstrigo. Tai pats ir pamąstyk dėl ko. Arba iš tikrųjų užstrigo techninės detalės, arba tiesiog projektas vilkinamas, kad daugiau pinigų gautų vykdanti įmonė. Kitavertus, Kaunas iš visų trijų Lietuvos miestų, diegiančių tą pačią sistemą, yra kol kas pirmas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė disident Rodyti pranešimąGalbūt reikėtų įrengti kažką panašaus į taksometrus?
Arba mokėti už nuvažiuotų tarpstotelių skaičių? Pvz, vienas tarpstotelis 15 centų. Šiuo atveju galėtų pasitarnauti įrengti davikliai stotelėse, pagal kuriuos veikia transporto švieslentės.
Deja, turime prisiminti, kad čia Kaunas. Norint įgyvendinti tokį projektą, reikėtų kiekvienoje stotelėje sumontuoti daviklius (o jų yra tik pagrindinėse), taip pat kiekvienoje stotelėje ir troleibuse ar autobuse pakabinti žemėlapį, kad keleivis žinotų, kiek tiksliai stotelių turi pravažiuoti. Galų gale subalansuoti sistemą, kad ji veiktų tobulai, nes šiuo atveju kalbame apie žmonių pinigus ir galinčią prasiveržti "Argus"o savivalę.
Tu tikrai esi mates tuos daviklius stotelese??? gal turi nuotrauka?
Comment
-
Davikliai vizualiai nesimato, nes yra įmontuoti į švieslenčių mechanizmą arba kažkur tuose rėmuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
pritariu r08n!!!
ir niekaip nesuprantu kodel kolega amiko taip gina ir uzstoja ta neveiklia valdzia.....
ta terminuota bilieta dar ivedines 10 metu, taip kaip ir troleibusu linija i silainius tiesia jau 20metu ar nauja atomine "stato" jau ketvirtus metus, bet dar net nesugalvojo kokios galios ji turetu buti.....
Comment
-
Esu susipažinęs su dalimi to projekto veiklos ir dokumentacijos. Tavo komentare suplakama viskas į vieną ir nepasitenkinimas išreiškiamas valdžiai. Viskas taip pigiai hiperbolizuojama... Troleibusų linijos į Šilainius nebus, nes taip nusprendė dabartinė merija, gal kai pasikeis Kauno savivaldybė, jų nuomonė vėl bus kita. Terminuoto bilieto 10 m. neįvedinės, nes iki vasaros jie privalo panaudoti visas ES lėšas, gautas šiam projektui. Jei iki vasaros tai nebus baigta, pinigai bus grąžinti ES. Dokumentacijos ten daug, o valdininkėliai dirba, bet neskuba. Darbo ten daugiau su popieriais, nei su realiais darbais. Dėl atominės gal nekalbėkim, nes tai ne Kauno savivaldybės reikalai ir visai nesusiję su mūsų diskutuojama tema. Jei esi nepatenkintas Seimo, Prezidentūros, Vyriausybės darbu, tai temoje "Politika" kažkiek apie tai kalbama... Šio projekto vykdytojų neginu, bet ir neteisiu taip aklai, kaip darote jūs. Jūs net nesigilinę į projekto esmę, jo vykdymo eigą, iškart rėkiate, kad viskas blogai. Nėra viskas blogai. Kol kas nesu girdėjęs, kad kas nors būtų sakęs terminą, iki kada visas projektas bus baigtas. Švieslentės įrengtos laiku, el. bilietas laiku, tik jo papildymas el. bankininkystės būdu labai užstrigo, bet jis ir būs baigtas vėliau, nes dabar prioritetai ne šitam dalykui.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąpritariu r08n!!!
ir niekaip nesuprantu kodel kolega amiko taip gina ir uzstoja ta neveiklia valdzia.....
ta terminuota bilieta dar ivedines 10 metu, taip kaip ir troleibusu linija i silainius tiesia jau 20metu ar nauja atomine "stato" jau ketvirtus metus, bet dar net nesugalvojo kokios galios ji turetu buti.....Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.28, 18:27.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip taip, sitos kadencijos musu miesto valdzios prioritetas yra nauja arena. Ta pareiske miesto meras tik pradejes eiti savo pareigas. Tik miesto valdzia niekaip nepaaiskino kodel tarkim arena (su keliolika "Žalgirio" rungtynių per metus) yra svarbiau nei kad simtatukstantinio miesto rajono kasdieninis(!!!) susisiekimas arba griuvantis Panemunes tiltas....
Suplakiau viską į vieną sakinį todėl, kad nei centrinė nei vietinė valdžia neturi nei politikos testinumo, nei aiskiu sprendimu priemimo prioritetu.... Viena taryba patvirtina, kita viska atsaukia.....
Kaip sake vienas garbus profesorius, kas galetu paneigti, kad miesto valdziai gavus "teisinga" ir "komerciskai patrauklu" pasiulyma del tarkim troleibusu linijos i Silainius tiesimo, ji imtu ir atsirastu????
Comment
-
Arena pritrauks ne tik "Žalgirio" rungtynes, bet ir Europos sporto renginius, čia planuojama rengti Europos vyrų čempionatą. Arena bus moderni, didelė ir žinoma. Ji reikalinga Kaunui pritraukti papildomų investicijų, pagerinti Kauno įvaizdį. Jei čia vyks Europos čempionatas, tai Arena pritrauktų daug užsienio svečių, kurie pamatytų Kauną... Žodžiu, arena reikalingas ir labai geras projektas. Tik sakyčiau per daug į jį sutelkiama jėgų ir pinigų.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaip taip, sitos kadencijos musu miesto valdzios prioritetas yra nauja arena. Ta pareiske miesto meras tik pradejes eiti savo pareigas. Tik miesto valdzia niekaip nepaaiskino kodel tarkim arena (su keliolika "Žalgirio" rungtynių per metus) yra svarbiau nei kad simtatukstantinio miesto rajono kasdieninis(!!!) susisiekimas arba griuvantis Panemunes tiltas....
Suplakiau viską į vieną sakinį todėl, kad nei centrinė nei vietinė valdžia neturi nei politikos testinumo, nei aiskiu sprendimu priemimo prioritetu.... Viena taryba patvirtina, kita viska atsaukia.....
Kad Lietuvoje nėra politikos tęstinumo, yra mūsų politikų vienas kito, o ir pačios tautos negerbimo akivaizdus pavyzdys. Jei nėra vykdomas politinių sprendimų tęstinumas, tai reiškia, kad politikai yra inidividualūs ir jie nenori tęsti kažkieno sukurto darbo ir vis atėję naujai kadencijai, vėl kuria naujus projektus, bet neprisiima jų vykdyti. Čia ir yra problemos esmė. Jie dirba, jie veikia, bet tą patį per tą patį, o rezultatų nematyti, nes jie nenuveikia realių, tautiečiams matomų dalykų. Kuičiasi tik tarp savo popierių.
Čia ir profesoriumi nereikia būti, nereikia ir laukti, kad kas tai pasakytų, nes tokie dalykai ir taip yra akivaizdžiai aiškūs.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąKaip sake vienas garbus profesorius, kas galetu paneigti, kad miesto valdziai gavus "teisinga" ir "komerciskai patrauklu" pasiulyma del tarkim troleibusu linijos i Silainius tiesimo, ji imtu ir atsirastu????www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš ir bandau žiūrėti realiai (čia dėl terminuoto bilieto): tokiam bilietui reikia, kad ant jo būtų atspausdintas atitinkamas galiojimo laikas (pvz., 1 val, 1 para ar pan.), ir pažymėtas pirmo važiavimo laikas. Tam reikia žymeklio, kuris žymi datą ir laiką. Tokie žymekliai yra dabar, ko gero, visuose autobusuose ir troleibusuose. Tai ko dar trūksta ir kas čia gali įstrigti? Tam nereikia jokių e-bilietų - užtenka paprastų popierinių. Niekaip nesuprantu, kokios čia gali būti kliūtys - atspausdinti bilietus? Nustatyti kainas? Tikriausiai, kainų nustatymas ir būtų sudėtingiausias dalykas, bet net ir tai įgyvendinama. Tai štai, atrodytų, smulkmena, o patogumo būtų daug - ypač atvažiuojantiems turistams. O apie turizmo naudą nuolat zyzia ir savivaldybė, ir visos vyriausybės, ir kiti organai.Parašė amiko Rodyti pranešimąPats labai jau nepatenkintas viskuo, gal geriau daugiau realiai žiūrėk. Taip, projektas užstrigo.
Comment
-
Mums, paprastiems žmonėms daug kas atrodo paprasta ir lengvai padaroma. O valdininkams atvirkščiai - jie nori daryti ir padaryti gerai, moderniai, tvarkingai. Jei ne el. bilietas, tai kažin ar būtume gavę ES finansavimą. Svarbu, nes atsisakoma popierinių bilietų. Žinoma, kol tai iki galo neveikia, gal ir nebūtų sunku padaryti kaip sakai, bet jie tingi, supranti, tingiParašė r08n Rodyti pranešimąAš ir bandau žiūrėti realiai (čia dėl terminuoto bilieto): tokiam bilietui reikia, kad ant jo būtų atspausdintas atitinkamas galiojimo laikas (pvz., 1 val, 1 para ar pan.), ir pažymėtas pirmo važiavimo laikas. Tam reikia žymeklio, kuris žymi datą ir laiką. Tokie žymekliai yra dabar, ko gero, visuose autobusuose ir troleibusuose. Tai ko dar trūksta ir kas čia gali įstrigti? Tam nereikia jokių e-bilietų - užtenka paprastų popierinių. Niekaip nesuprantu, kokios čia gali būti kliūtys - atspausdinti bilietus? Nustatyti kainas? Tikriausiai, kainų nustatymas ir būtų sudėtingiausias dalykas, bet net ir tai įgyvendinama. Tai štai, atrodytų, smulkmena, o patogumo būtų daug - ypač atvažiuojantiems turistams. O apie turizmo naudą nuolat zyzia ir savivaldybė, ir visos vyriausybės, ir kiti organai.
Nueik į bet kurią savivaldybę, bet kurią seniūniją, pamatysi, kad delfyje naršo dienų dienomis ir pasakykit kas nors, kad aš meluoju
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tavo klausimas gan įdomus, todėl pasitikslinsiu.Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu tikrai esi mates tuos daviklius stotelese??? gal turi nuotrauka?
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti. Kodėl švieslentės jungiamos būtent prie kontaktinio tinklo? Ar tiesiog tai artimiausias prieinamas energijos šaltinis ar čia glūdi dar kažkokia paslaptis?
Comment
-
Švieslentės Kaune montuojamos tik ten, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Apie tai skaičiau kažkuriame straipsnyje. Vadinasi taip yra ne šiaip sau. O Klaipėdoje tai neaktualu ir jie jungia kitu būdu. Pamąstykime - už gatvių apšvietimą moka miesto savivaldybė, o už elektros laidais, skirtais troleibusams, suvartotą elektrą moka AB "Autrolis". Tai vadinasi už švieslentėms suvartotą elektrą mokės "Autrolis". Daugiau neišmąstau kas dar galėtų būti, dėl ko taip jungiama.Parašė disident Rodyti pranešimąTavo klausimas gan įdomus, todėl pasitikslinsiu.
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti. Kodėl švieslentės jungiamos būtent prie kontaktinio tinklo? Ar tiesiog tai artimiausias prieinamas energijos šaltinis ar čia glūdi dar kažkokia paslaptis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Švieslentės ir yra savivaldybės nuosavybė, bet va dėl elektros įtampos tai nežinau...Parašė disident Rodyti pranešimąManau, švieslentės yra savivaldybės, o ne "Autrolio" nuosavybė. O energijos sąnaudos švieslentėms, manau, yra lašas jūroje, jei lyginsime su troleibusų sąnaudomis. Įdomu, kokioje įtampoje veikia tos švieslentės, jei kontaktinio tinklo įtampa 600V? Turėtų stovėti neblogi transformatoriukai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kam taip sudėtingai jungti, jei galima pajungti tiesiog nuo gatvių apšvietimo ir išvengti kažkokiu transformatorių. Čia veikiau kokia kita priežastis, jei jie statomi tik ten, kur yra kontaktinis tinklas.Parašė disident Rodyti pranešimąManau, švieslentės yra savivaldybės, o ne "Autrolio" nuosavybė. O energijos sąnaudos švieslentėms, manau, yra lašas jūroje, jei lyginsime su troleibusų sąnaudomis. Įdomu, kokioje įtampoje veikia tos švieslentės, jei kontaktinio tinklo įtampa 600V? Turėtų stovėti neblogi transformatoriukai.
Comment
-
Radau du straipsnius, kuriuose apie tai rašoma:Parašė sleader Rodyti pranešimąKam taip sudėtingai jungti, jei galima pajungti tiesiog nuo gatvių apšvietimo ir išvengti kažkokiu transformatorių. Čia veikiau kokia kita priežastis, jei jie statomi tik ten, kur yra kontaktinis tinklas.
Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Yra viena stotelė, kur važiuoja tik autobusai ir įrengta švieslentė, tai Vilniaus stotelė Birštono gatvėje, iki troleibusų linijos ne mažiau 50 metrų, gal ir daugiau. Daugiau tokių stotelių bent jau neprisimenu.Parašė amiko Rodyti pranešimąRadau du straipsnius, kuriuose apie tai rašoma:
Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.
Comment
-
Oi, senokai jau jie ten fiksuojamiParašė arsiakas Rodyti pranešimąKalbant apie švieslentes, pastebėjau, kad Klinikose švieslentėje nuo šiol užfiksuojami ir autobusai

Tai dabar perskaitęs straipsnį dar kartą, supratau, kad neteisingai interpretavau tą sakinį. Taip, švieslentės yra ir ne prie troleibusų kontaktinių tinklų, tik tiek, kad tose vietose švieslentės pajungtos neva sudėtingesniu būdu.Parašė Linas Rodyti pranešimąYra viena stotelė, kur važiuoja tik autobusai ir įrengta švieslentė, tai Vilniaus stotelė Birštono gatvėje, iki troleibusų linijos ne mažiau 50 metrų, gal ir daugiau. Daugiau tokių stotelių bent jau neprisimenu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nueik į šitą tinklapį, užpildyk formą, įrašyk savo tikrą el. pašto adresą ir parašys, dėl kokių priežasčių taip yra. Rašyk mandagiai, be pykčių ir aiškiai dėstyk mintis, nes kitu atveju jie tingi gilintis ir neatrašoParašė Vilius Rodyti pranešimąDažnai tenka pasivažinėti paskutiniais autobusais/troleibusais t.y. ~23val. ir S1,S2(naktiniai), gal 50proc. atvėjų švieslentes rodo tik laiką. Gal man tiesiog nesiseka?
Aš taip pat kai važiuoju po darbo retsykiais matau Griunvaldo g. savaitgaliais apie 22 val. neveikiančias švieslentes ir tai būna abejose gatvės pusėse esančiose stotelėse.
O šiaip tai naudokis telefono internetu, kai nežinai kada kas atvažiuos į stotelę. Nueik į wap.marsrutai.lt/kaunas, pasirink transporto priemonę, kryptį, stotelę ir atsidarys tvarkaraštis. Prisijungęs prie tinklapio, visada pasižiūrėk jo viršuje koks skaičius (ten savaitės dieną rodo), nes dažnai būna negerą dieną atranda, su kalendorium ten kažkas ne taip
Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.30, 03:44.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment