Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kauno spauda nepardupda vienkartiniu bilietu cia faktas, bet Lietuvos spauda parduoda.Parašė Gator Rodyti pranešimąNu jo cia tai visai apgailetina...neturiu zodziu. Bilieti branginimas tai isvis nesamone - jau dabar vienkartiniai bilietai yra PER BRANGUS. Man su masina tiek pat kainuoja tarkim is dainavos i centra nei su vienu troleibusu. O dar brangint zada kvaileliai. Siaip nesuprantu prie ko cia Kauno spauda? Gal jie cia tokia makle specialiai su KS suderino, kad buti pretekstas kelt kainas? Nes ka jei zmogus nenusiperka bilietelio KS kioske, jis ji nusiperka troleibuse ir dar brangiau. Negi visi ateina, neranda bilietelio ir apsisuka bei iseina namo nevaziave niekur
Comment
-
Aš irgi sakau - galėtų "Kauno spaudos" kioskuose bilietų visai nepardavinėti. arba pardavinėti brangesnius tik "Kauno spaudos" kioskaiParašė tivoli Rodyti pranešimąKodėl turėčiau kentėti dėl vienos firmos nesugebėjimo konkuruoti su kitomis? Blyn...
Comment
-
Keitesi. Tiksliau anksciau buvo trumpesnis, prasidedavo ir baigdavosi dispecerinej Asigalio g., veliau pradejo vaziuot ir per Siaures pr.. Tik neatsimenu tiksliai kuriais cia metais marsrutas prailgejo.Parašė amiko Rodyti pranešimą2-as maršrutas kažin ar kada nors keitėsi.
Comment
-
Dėl didelio keleivių skundų skaičiaus, "Autrolis" (besirūpinantis bilietų platinimu), priverstas susitarti su "Kauno spauda", kad jie pardavinėtų bilietus, nes be jų, bilietus įsigyti labai problematiška. O transporte smarkiai padidėjus bilietų pirkimui, kenčia transporto atvykimas laiku, vairuotojo susikoncentravimas į pagrindinį darbą. Turėtum pastebėti, kad nei TS, nei parkai nėra suinteresuoti bilietų branginimu, nes jie patys supranta pasėkmes. Bilietų branginimas su tuo susijęs, kad "Kauno spauda" nesutinka platinti bilietus už siūlomą kainą, o jai padidinti belieka tik didinti ir bilietų kainą. Apskritai, transporto bilietų branginimas yra vienas iš skaudžiausių kirčių miestiečiams ir abai nepopuliarus politiškai. Kadangi bilietai jau branginti visai neseniai, tai labai abejoju ar bus ryžtasi juos branginti vėl. Bet jei taip nutiks, kaip jau minėjau, mano nuomonė apie TS darbą pasikeis.Parašė Gator Rodyti pranešimąNu jo cia tai visai apgailetina...neturiu zodziu. Bilieti branginimas tai isvis nesamone - jau dabar vienkartiniai bilietai yra PER BRANGUS. Man su masina tiek pat kainuoja tarkim is dainavos i centra nei su vienu troleibusu. O dar brangint zada kvaileliai. Siaip nesuprantu prie ko cia Kauno spauda? Gal jie cia tokia makle specialiai su KS suderino, kad buti pretekstas kelt kainas? Nes ka jei zmogus nenusiperka bilietelio KS kioske, jis ji nusiperka troleibuse ir dar brangiau. Negi visi ateina, neranda bilietelio ir apsisuka bei iseina namo nevaziave niekur
Pagal įstatymus, tame pačiame mieste tai pačiai transporto rūšiai negali skirtis bilietų kaina, išskyrus perkant iš vairuotojo ir ne iš vairuotojo. Todėl negali skirtis kaina, perkant iš vieno ar iš kito platintojo. Šiuo metu "Lietuvos spauda" tenkinasi gerokai mažesniais procentiniais mokesčiai, negu nori gauti "Kauno spauda", kuri yra monopolis tarp Kauno spaudos kioskų.Parašė somis Rodyti pranešimąAš irgi sakau - galėtų "Kauno spaudos" kioskuose bilietų visai nepardavinėti. arba pardavinėti brangesnius tik "Kauno spaudos" kioskai
Ką apskųsti? Transporto skyrių ar "Kauno spaudą"? Ir kokiu pagrindu?Parašė tivoli Rodyti pranešimąBeje, man tai primena kažką į kartelinį susitarimą... Jei tokiai istorijai yra pagrindo, įdomu ar negalima to apskųsti teisme?
Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.16, 22:43.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Priminei. Tikrai. Bet toj pačioj dispečerinėj darbą baigdavo 2, 13 ir 14-as troleibusų maršrutai. O "Autrolyje" apsisukdavo tik 11. Dėl 12-o nesu tikras, bet man atrodo irgi dispečerinėj apsisukdavo.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąKeitesi. Tiksliau anksciau buvo trumpesnis, prasidedavo ir baigdavosi dispecerinej Asigalio g., veliau pradejo vaziuot ir per Siaures pr.. Tik neatsimenu tiksliai kuriais cia metais marsrutas prailgejo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Antras maršrutas pradžioje važiavo iš Senamiesčio į Klinikas Vilniaus gatve, Savanorių pr., Taikos pr. galiuku, Tvirtovės al., Lašo g. Paskui kažkurį laiką važiavo iš klinikų į Draugystės g., paskui, kai nutiesė liniją Sukilėlių pr., pratęsė iki dispečerinės Šiaurės pr. ir Ašigalio kampe, o dar vėliau nutiesė liniją Utenos gatve (apie 1999 m.). Paskutinė korekcija buvo pratęsimas iki Islandijos pl.
Comment
-
Dar be to anksciau, dar visai nesenai palyginus, man atrodo pries kokius 20, nebuvo Sukileliu pr. atkarpos nuo Eiveniu iki Tvirtoves al., o dar anksciau is vis nebuvo ir pacio Eiguliu mikrorajono. Tai tada turbut 2-troleibusas vaziuodavo tik iki Kliniku.Parašė amiko Rodyti pranešimąPriminei. Tikrai. Bet toj pačioj dispečerinėj darbą baigdavo 2, 13 ir 14-as troleibusų maršrutai. O "Autrolyje" apsisukdavo tik 11. Dėl 12-o nesu tikras, bet man atrodo irgi dispečerinėj apsisukdavo.
O del 12 galiu pasakyt tiksliai, iki dispecerines jis vaziuodavo iki 2001 metu, tada pastate troleibusu stulpus Eiveniu gatvej ir marsrutas prasitese iki kliniku.
ps. va dar teisingai Linas sako, kad anksciau Utenos gatve nevaziuodavo.
Comment
-
Netikiu, kad važiavo Vilniaus g., nes joje niekada nebuvo nutiesti elektros tinklai, nebent tai buvo daugiau nei pries 25-30 m., ko neatsimena nei mano tėvai. Gal važiavo Birštono g. arba Šv. Gertrūdos g... Taikos pr. galiuku irgi nevažiavo, ta dalis tarp Utenos g. su Nuokalnės g. sankryža iki Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžos vadinasi Tvirtovės al.Parašė Linas Rodyti pranešimąAntras maršrutas pradžioje važiavo iš Senamiesčio į Klinikas Vilniaus gatve, Savanorių pr., Taikos pr. galiuku, Tvirtovės al., Lašo g. Paskui kažkurį laiką važiavo iš klinikų į Draugystės g., paskui, kai nutiesė liniją Sukilėlių pr., pratęsė iki dispečerinės Šiaurės pr. ir Ašigalio kampe, o dar vėliau nutiesė liniją Utenos gatve (apie 1999 m.). Paskutinė korekcija buvo pratęsimas iki Islandijos pl.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Važiavo, berods iki pat 1980 ar 1981.Parašė amiko Rodyti pranešimąNetikiu, kad važiavo Vilniaus g., nes joje niekada nebuvo nutiesti elektros tinklai
http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=86
Jei neklystu, tai tiesiant troleibuso liniją ir buvo nugriauta Kauno Katedros tvora ir pagrindiniai vartai.Paskutinis taisė Taut.; 2009.03.17, 00:22.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Vaziavo, as dar atsimenu. Kaip ir masinos Kestucio g. ir Donelaicio i priesingas puses nei dabar. O pertvarke apie 1984 m.Parašė amiko Rodyti pranešimąNetikiu, kad važiavo Vilniaus g., nes joje niekada nebuvo nutiesti elektros tinklai, nebent tai buvo daugiau nei pries 25-30 m., ko neatsimena nei mano tėvai. Gal važiavo Birštono g. arba Šv. Gertrūdos g... Taikos pr. galiuku irgi nevažiavo, ta dalis tarp Utenos g. su Nuokalnės g. sankryža iki Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžos vadinasi Tvirtovės al.
Comment
-
Tai tegu pardavinėja tik "Lietuvos spaudos" kioskuose. Kas dažniau naudoja bilietus paprastus - iš karto pirks kokius 5 ar 10. Jei Kauno spauda norės susigrąžinti bent dalį tų pinigų - pati ateis pas VT vadovybę prašyti naujos sutarties. Dabar, mat, gaunasi, kiek "Kauno spauda" paprašys, tiek ir mokėsim. Kaži, ar neturėtų būti taikomi čia kokie nors viešieji pirkimai?Parašė amiko Rodyti pranešimąPagal įstatymus, tame pačiame mieste tai pačiai transporto rūšiai negali skirtis bilietų kaina, išskyrus perkant iš vairuotojo ir ne iš vairuotojo. Todėl negali skirtis kaina, perkant iš vieno ar iš kito platintojo. Šiuo metu "Lietuvos spauda" tenkinasi gerokai mažesniais procentiniais mokesčiai, negu nori gauti "Kauno spauda", kuri yra monopolis tarp Kauno spaudos kioskų.
Ką apskųsti? Transporto skyrių ar "Kauno spaudą"? Ir kokiu pagrindu?
Comment
-
čia greičiausiai turima omeny, kad jis iš Savanorių įsukdavo į Taikos pr., beveik iškart apsisukdavo maždaug ties stotele, ir tada važiuodavo į Tvirtovės al. [taip ir būdavo; analogiškai kaip ir A27].Parašė amiko Rodyti pranešimąTaikos pr. galiuku irgi nevažiavo, ta dalis tarp Utenos g. su Nuokalnės g. sankryža iki Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžos vadinasi Tvirtovės al.
taip pat, lyg ir teko matyt senam žemėlapy T2 pažymėtą <klinikos - draugystės g.>, bet šito netvirtinu
Comment
-
užtai, kad 9 ir 12 trąsas keitė nepriklausomai nuo tilto remontoParašė Gator Rodyti pranešimąkodel 9 troleibusas nebuvo sugrazintas i sau iprasta trasa, kuria vaziuodavo pries uzdarant vilijampoles tilta?
o vilniaus gatve tikrai važiavo viešasis transportas, esu įdėjęs į forumą apie 1980 metų Kauno nuotraukų albumą, tai matosi šalia katedros važiuoja ikarusas, i dar matosi troleibusų laidai
Comment
-
Tikrai važiavo ir Valančiaus, ir Vilniaus gatve iki maždaug 1983 - 1984 metų. Taip pat tikrai įsukdavo į Taikos prospektą, tačiau tuoj pat apsisukdavo ir važiuodavo į Tvirtovės alėją, taip važiavo iki 1999 metų. Sakau, ką pats tikrai atsimenu, Alzheimerio liga dar nesergu, tad venk kategoriškumo.Parašė amiko Rodyti pranešimąNetikiu, kad važiavo Vilniaus g., nes joje niekada nebuvo nutiesti elektros tinklai, nebent tai buvo daugiau nei pries 25-30 m., ko neatsimena nei mano tėvai. Gal važiavo Birštono g. arba Šv. Gertrūdos g... Taikos pr. galiuku irgi nevažiavo, ta dalis tarp Utenos g. su Nuokalnės g. sankryža iki Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžos vadinasi Tvirtovės al.
Comment
-
Važiuodavo Vilniaus gatve. Tik pradžioje, nuo LA ir šv. Gertrūdos sukdavo link Gimnazijos g.(priešinga kryptimi nei dabar), toliau jau grįždavo atgalios per Vilniaus g. (atkarpoje nuo dab. požeminės perėjos link LA).
Vėliau maršrutą ir apsisukimą pratęsė beveik iki Kauno pilies. Atrodo, nuotraukos buvo patalpintos ar tai šioje temoje, ar - "Kaunas sovietmečiu".
Comment
Comment