Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ether
    replied
    Parašė Prodigal Stranger
    O į Klaipėdą šio autobuso kaliningradiečiai niekad nesiunčia... Matyt, bijo, kad praras prekinį vaizdą. Prisiminiau, kaip mūsų KLAP'as, nusipirkęs naujuosius 'Temsa-Safari RD' (gar. nr. 168 ir 169), planavo juos 'paleist' į Kaliningradą per Nidą, bet (ne šiaip sau) apsigalvojo.
    Kodėl nesiunčia, siunčia vakar kaip tik mačiau pro Juodkrantę pravažiavo.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Parašė Prodigal Stranger
    O į Klaipėdą šio autobuso kaliningradiečiai niekad nesiunčia... Matyt, bijo, kad praras prekinį vaizdą. Prisiminiau, kaip mūsų KLAP'as, nusipirkęs naujuosius 'Temsa-Safari RD' (gar. nr. 168 ir 169), planavo juos 'paleist' į Kaliningradą per Nidą, bet (ne šiaip sau) apsigalvojo.
    O kodėl? Keliai blogi? Ne vietinis, nežinau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas čia gali būti išsamiau. Yra kasa ir dispečerinė keliose gretimose patalpose. Nežinau, ar yra tualetas. Gal ir yra, bet ne keleiviams ir juo naudojasi ne visi vairuotojai, galbūt tik Lazdijų AP. Nes yra lauko tualetas ir į jį pernai mačiau einančius TOKS'o vairuotojus. Ten toks užkampis ir jei koks tinklas nenutars pastatyti PC (ten teritorija gan nemaža), tai stoties nei valdžia, nei pats Lazdijų AP nerekonstruos. Tačiau su ta PC plėtra Lazdijuose liūdna. Šalia Lenkija, į kuria apsimoka nuvažiuoti apsipirkti.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    LAZDIJAI

    Merdėjanti autobusų stotis. Veikia tik bilietų kasa, taip pat stotis Lazdijų AP vairuotojams naudojama, kaip dispečerinė.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Kaip tik neseniai prasidėjo kosmetinis stoties remontas. Aptinkuojamos sutrūkusios sienos, pakeičiami išdaužti langai - nieko rimto. Jau seniai buvo norima gerokai sumažinti stoties patalpų plotą, viską atiduodant privačiam verslui už tai, žinoma, kapitaliai suremontuojant esamą pastatą, deja, tai ir liko tik planais...
    Atvaizdas


    Seniau autobusų stotis buvo pačiame centre (netoli centrinės aikštės), tačiau (maždaug aštuoniasdešimtaisiais) iškelta dėl per mažai vietos. Lazdijuose buvau prieš tris metus, tai šioje vietoje dar buvo soties aikštelių įvažos, dabar jau paklotas naujas asfaltas. Stoties pastatas, kuris buvo labai mažas, jau seniai nugriautas.
    Atvaizdas
    Kaip suprasti fraze, Lazdiju AS vairuotojams naudojama kaip dispecerine?
    Gal galima butu issamiau ? Juk kaip kinejote ten niekas neveikia, tik bilietu kasa.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Na, ir apie tarpmiestį bei tarptautinį susisiekimą. Lazdijų AP turi tris kasdienius reisus į Kauną (vieną pro Marijampolę ir du pro Alutų) ir penkis į Vilnių (vienas tik sekmadienį). Maršrutai neblogu laiku ir daugmaž yra pelningi, matyt tik priemiestis tempia parką ir skolas.

    Tarpmiestyje važinėja labai įvairūs Lazdijų AP autobusai, daugiausiai midibusai ir mikroautobusai, bet yra ir standartinio dydžio autobusų.

    Iš Kauno gryžęs Hyundai.


    Volkswagen mikroautobusas iš Vilniaus.


    Kaip minėjau, keletą autobusų Lazdijai gavo iš Busoto. Šis Neoplan Transliner Neobody taip pat prieš metus atvykęs iš ten ir šiuo metu yra geriausias Lazdijų autobusas. Darbo dienomis dažniausiai prastovi parke arba aptarnauja užsakomuosius į maršrutas išvažiuoja penktadieniais, sekmadieniais.
    Prieš keletą dienų Kaune.


    Vieninteliai konkurentai tarpmiesčio maršrutuose yra Kautros parkai ir TOKS (neseniai buvo ir Jurbarko AP). Kautra turi tris reisus pro Alytų, du - pro Marijampolę. Pro Alytų maršrutus aptarnauja Alytaus AP autobusai, pro Marijampolę vieną Kauno Kautrą, kitą - Vilkaviškio parkas, tiesa, maršrutas Kaunas-Druskininkai pro Marijampolę, Lazdijus.

    Daugeliu reisų kursuoja midibusai arba mikroautobusai, nes žmonių tiesiogiai iš Lazdijų nebūna daugiau, didesni srautai atitinkamai tarp Alytaus/Marijampolės-Kauno.

    Kautros Alytaus Neoplanas. Įdomu, jog Alytaus parkas Lazdijuose bazuoja vieną savo autobusą.


    Vilkaviškio Temsa Prestij. Vėliau šis autobusas pro Lazdijus grįžta su Druskininkai-Vilkaviškis.


    TOKS turi vieną kasdieninį reisą į Vilnių ir vieną (Pn.S. skirtingu laiku). Isuzu į Vilnių.


    Absurdiška, bet pasienio su Lenkija miestas neturi jokio susisiekimo su Lenkija. Žinoma, matant dabartinė Lazdijų AP situaciją, nereikia tikėtis, kad kada nors toks bus. Bet privatus verslas tikrai galėtų pagalvoti apie šią perspektyvią nišą, nes Lietuvoje apskritai su susisiekimo su artimesniais/mažesniais Lenkijos, Latvijos miestais.

    Vienintelis tarptautinis maršrutas pro Lazdijus, tai kaliningradiečių Konig-Auto Kaliningradas-Gardinas-Kaliningradas. Lazdijuose pagauti nepavyko, bet tas pats autobusas stovėjo Marijampolėje, beje pilnas keleivių
    Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.20, 15:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, Lazdijuose buvo miesto maršrutai. Pirmą kartą Lazdijuose teko apsilankyti 1989 m., tai mačiau vieną miesto LAZ'ą. Ir yra tekę važiuoti Lazdijų AP LAZ-695 į Vilnių iš Alytaus maždaug apie 1990-uosius. Berods komposteriai buvo.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Viešasis transportas Lazdijų rajone vasarą yra visiškai sužlugęs. Nuo birželio 11 d. įvesti vasaros tvarkaraščiai, pagal juo palikta dvylika priemiestinių maršrutų. Bene geriausias susisiekimas su Veisiejais, pro ten bent kelis kartus per dieną pravažiuoja autobusas, visur kitur autobusai važiuoja atskirtomis savaitės dienomis, daro po du reisus, kad žmonės galėtų nuvykti iki miesto ir grįžti. Tik į Druskininkus yra du reisai per dieną ir važiuoja visomis darbo dienomis. Tikriausiai nereikia rašyti, jog savaitgalį Lazdijų AP nevykdo jokių priemiestinio susisiekimo maršrutų.

    Verta paminėti, jog keleivius priemiestiniu maršrutu, tiesa iš Marijampolės pusės, veža ir vienas privatus vežėjas "Ginifonas" maršrutu Marijampolė-Lazdijai pro Kalvariją. Turi tris reisus per dieną ir važiuoja beveik visomis savaitės dienomis (išskyrus sek.).

    Priemiestyje daugiausiai važinėja Heuliez Unic midibusai, jie gana ekonomiški, todėl patinka vežėjams ir vairuotojams, kurie po darbo dienos gali parsinešti kibirą dyzelio. Neoficialiais duomenimis, Lazdijų AP priklauso Alytaus Busotui, tai "nauja" technika atkeliauja būtent iš ten. Parke stovėjo Busoto Van Hool midibusas, kuris greičiausiai irgi naudojamas priemiestyje.

    Tądien priemiesčio maršrutus aptarnavo du Unic, nors pagal mano skaičiavimus būtų užtekę ir vieno, gal atskiromis dienomis ir yra poreikis daugiau autobusų...

    Unic grįžo ir Kapčiamiesčio, Temsa - iš Vilniaus. Abu tušti, tiesa, abu iki stoties važiavo pro miesto centrą, todėl gali būti, jog keleivius išleido ten.


    Ruošiasi kelionei į Simną.


    Išvažiuoja į Kapčiamiestį, užpildymas maždaug 40 proc.


    Miesto maršrutų Lazdijuose nėra, nors negaliu teigti, jog niekada nebuvo. Mieste yra kelios neblogos būklės stotelė, kai kurios iš jų dabar naudojamos priemiesčio autobusų sustojimams, o kitos - niekam, galbūt kada buvo ir susisiekimas mieste.
    Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.20, 12:16.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    LAZDIJAI

    Merdėjanti autobusų stotis. Veikia tik bilietų kasa, taip pat stotis Lazdijų AP vairuotojams naudojama, kaip dispečerinė.




    Kaip tik neseniai prasidėjo kosmetinis stoties remontas. Aptinkuojamos sutrūkusios sienos, pakeičiami išdaužti langai - nieko rimto. Jau seniai buvo norima gerokai sumažinti stoties patalpų plotą, viską atiduodant privačiam verslui už tai, žinoma, kapitaliai suremontuojant esamą pastatą, deja, tai ir liko tik planais...


    Seniau autobusų stotis buvo pačiame centre (netoli centrinės aikštės), tačiau (maždaug aštuoniasdešimtaisiais) iškelta dėl per mažai vietos. Lazdijuose buvau prieš tris metus, tai šioje vietoje dar buvo soties aikštelių įvažos, dabar jau paklotas naujas asfaltas. Stoties pastatas, kuris buvo labai mažas, jau seniai nugriautas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Telšiai
    2012 06









    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.06.18, 10:20.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Vienas''Ollex''mikras važiuojantis maršrutu KLAIPĖDA -RYGA daro du reisus per dieną tik vairuotojai keičiasi Klaipėdoje.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Autobusas kurio valst nr.FTR 713(kažkada buvo Venspilio autobusų parko)priklauso kažkokiam privatininkui,nesenai pradejusiam dirbti tame maršrute.UAB''Ridvija''neturi šiuo metu maršrutų į Radviliškį.Autobusas kurio valst.nr.FNR 300 priklauso''Transbusui''.O maršrutą Šiauliai-Pakruojis aptarnauja UAB''Vėžuva''Šiauliai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atkreiptinas dėmesys, kad "Busturas" neveža keleivių mikroautobusais.

    Ir del to autobusai vazineja kai kuriais marsutais pustusciai, ko pasekoje nuostoliai ir privatizavimas..

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kokia to buvusio karinio kilbuko markė?
    Ringsted, jei šitą turite omeny. http://fotobus.msk.ru/vehicle/322444/#n351730

    Komentuoti:


  • uH1978
    replied
    KionigAuto dabar turi tik tarptautinius marsrutus ir uzsakymus i uzsieni. Tai manau paprasciau buvo iregistruoti "pasto dezutes" firma Latvijoj ir be zverisku: 3 eur uz 1 kub. cm variklio darbinio turi - mokesciu, atnaujint parka. Nes "konstruktoriai" irgi "gemorojus". Dar be to Vokietijoj kazkaip aptilo autobusu pirkejai is Rusijos, kurie pirkdavo isardymui. Sako kazkaip sunku iregistruot "konstruktoriu" pasidare.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kokia to buvusio karinio kilbuko markė?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Neidentifikuotų vežėjų autobusai ir mikroautobusai, vežantys į Radviliškį.


    Atvaizdas
    Berods, čia Ridvijos...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarptautiniai maršrutai. Jų nėra daug.

    "Ollexo" mikroautobusai Klaipėda - Ryga.





    KLAP'o autobusai iš Rygos. Kasdien važiuoja du kartus.





    Kas antrą dieną važiuojantis autobusas Kaliningradas - Ryga. Keista, kad autobusas su "Kenigauto" logotipu, bet su latviškais numeriais...



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 19:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuršėnų AP laužai.





    Joniškio AP autobusai.







    Berods priemiestinis maršrutas į N. Akmenę. N. Akmenės AP.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gan neseniai Kelmės AP įsigyti mažieji autobusai.





    Pakruojo autotransporto autobusas ir mikroautobusas.





    Privatininkas iš Pakruojo.



    Kuršėnų AP Iveco ir autobusai.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 18:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatininkai.

    "Transbuso" autobusas į Žagarę.



    Nežinomo pavadinimo vežėjo Iveco į Kelmę. Iš priemiestinių mikroautobusų dauguma yra seni, kiek geresni gal tik Kuršėnų maršrutą aptarnaujantys, nors ir ten pasitaiko visokių. Modeliai įvairūs - seni Iveco Daily įvairių modifikacijų, MB Sprinter, MB 60x serijos, Ford Transit, Renault Master, Fiat.



    "Transbuso" autobusas į Užventį.



    Neidentifikuotų vežėjų autobusai ir mikroautobusai, vežantys į Radviliškį.







    "Transbuso" MB į Kelmę.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 21:37.

    Komentuoti:

Working...
X