Adventur 2015
Taigi, fotoreportažas iš Vilniaus LITEXPO kur buvo pristatyti keli autobusai:
Ką tik nupirktas Scania Touring, kurį nusipirko ,,Ollex" dar su bendrovės numeriu:
Ir vairuotojo skydelis:
Toliau Vilnedos autobusai:
Setra S515HD
Setra S411HD
Vairuotojo skydelis:
Keleivių salonas:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
ПАЗ-672 ( M ? ) Vilniaus karo ir technikos muziejuje.
Gal kas žinote, ar ši lentelė padeda atskleisti, jog šis PAZ'as priklausė buvusiam Nemenčinės autobusų parkui?
Komentuoti:
-
Nežinau esu ankščiau mates šitoje temoje technikinių mašinų foto tai manau tiks. Jai ne perkelkit kur reikia.
Partizanų žiedas.
Komentuoti:
-
Tai yra perdarytas autobusas iš triašio miesto MAN Lion's City. Fotobuse komentaruose prie nuotraukų yra daugiau informacijos - http://fotobus.msk.ru/vehicle/121707/#n130717
Komentuoti:
-
Prie kauno pilies
Įdomiausia tai jog lempos yra MAN autobuso banperiai irgi MAN (Priekiniai ir galiniai)
o ženkliukas uždėtas MERCEDES
Komentuoti:
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąAčiū kolegos už atsakymus . O pats BGS'as nuo kada juos turi ar dalis jų įsigyti buvo tam, kad tiesiog nuomoti VVT?
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąFounded 1972
http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Built_Buses
Komentuoti:
-
Pradinė šių autobusų paskirtis - tikrai ne oro uoste keleivius vežioti. Jie dirbo Amsterdame paprastais miesto marsrutais. O BGSui ju tiek daug reikejo tik dėl to, kad jie aptarnauja ne vien Vilnių, bet ir Varšuvą ir kitus oro uostus. Beje, "baltosios varnos" priklauso ne visai BGSui, o vienai Šiaulių lizingo bendrovių.
Komentuoti:
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąAmerika, 196X-ieji?
http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Built_Buses
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNežinau ar čia pataikiau.
Buvę VVT nuomojami Berkhof Jonckheer-G iš BGS'o, kurie pasibaigus nuomos sutarčiai prieš dvi savaites (birželio 13 dieną) pastatyti į pardavimą. Du iš jų (169?, 179?, galimai gali būti ir likę du ten pat - 176? ir 177?/178?) užmatyti Oro uoste. 11 Berkhofų stovi šioje aikštelėje Liepkalnio gatvėje. Kas įdomiausia, kad patingėta nuklijuoti VVT garažinius numerius /\
Priekiu į Liepkalnio pusę atsukti 5, kuriuos pavyko nufotografuoti pro atidarytus vartus
Atvaizdas
Ir priekiu į Oro uosto pusę atsukti likę 6. Iš eilės: 283, 266, 184(?), 279(?), 170(?)
Atvaizdas
Jie tikriausiai skirti kokiai nors konkrečiai paskirčiai, kaip pavyzdys - aerouoste vežioti keleivius nuo aerovokzalo iki lėktuvo ir atgal.
Komentuoti:
-
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąViešųjų pirkimų konkurse parašyta, kad bus perkami naudoti ilgi autobusai (tiksliai nepamenu kiek) ir nurodyti tam tikri reikalavimai, tad automatiškai atkrentą "baltųjų švyturėlių" pirkimas
Šiuo metu yra paskelbti DU konkursai naudotiems ilgiems autobusams - viename netinka (variklio reikalaujama horizontalaus), o kitame - jau tinka. Vienintelis momentas, prie kurio galima prisikabinti, yra duru neprispaudimo sistema, bet nemanau, kad į tokia "smulkmeną" kreips dėmesį
Štai nuorodos 1 konkursas ir 2 konkursas
Komentuoti:
-
Ačiū kolegos už atsakymus . O pats BGS'as nuo kada juos turi ar dalis jų įsigyti buvo tam, kad tiesiog nuomoti VVT?
Komentuoti:
-
Trečio tilto viena reaktyvinė traukė yra reguliuojamo ilgio, taip priverčiant priekabą važiuoti šiek tiek skersai. Tada priekabos durys matomos pro veidrodėlį.
Komentuoti:
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.
Šiaip Vilniui jie netiktų tik dėl vieno - salono išplanavimo. Įprastuose Volvo 7700A durų schema yra 2+2+2+0 (galiorkoj durų nėra). Šiuose durų schema 1+2+0+2. Atvyko su išmontuotom kamerom, dėl ko kone visi vairuotojai skundėsi nematydami galinių durų bei pro juos įlipančių/išlipančių. Be to, šiuose autobusuose nėra antiprispaudimo sistemos, kuriuos turi Volvo 7700A. Nors važiuoklė, variklis ir elektronika visa analogiška mūsų turimiems ilgiems Volvo, skirtumas akivaizdus tik vienas - kėbulo tipas.
Viešųjų pirkimų konkurse parašyta, kad bus perkami naudoti ilgi autobusai (tiksliai nepamenu kiek) ir nurodyti tam tikri reikalavimai, tad automatiškai atkrentą "baltųjų švyturėlių" pirkimasPaskutinis taisė ssnaiperis; 2014.06.28, 22:57.
Komentuoti:
-
/\
Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.
Komentuoti:
Komentuoti: