Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arelis
    replied
    Adventur 2015

    Taigi, fotoreportažas iš Vilniaus LITEXPO kur buvo pristatyti keli autobusai:

    Ką tik nupirktas Scania Touring, kurį nusipirko ,,Ollex" dar su bendrovės numeriu:







    Ir vairuotojo skydelis:



    Toliau Vilnedos autobusai:

    Setra S515HD



    Setra S411HD



    Vairuotojo skydelis:



    Keleivių salonas:

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    ПАЗ-672 ( M ? ) Vilniaus karo ir technikos muziejuje.
    Gal kas žinote, ar ši lentelė padeda atskleisti, jog šis PAZ'as priklausė buvusiam Nemenčinės autobusų parkui?


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rimšė, Ignalinos rajonas
    Autobusas Ignalina - Rimšė

    Foto 2014.11


    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Šiandien Kėdainiuose, M.Daukšos g.






    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Nežinau esu ankščiau mates šitoje temoje technikinių mašinų foto tai manau tiks. Jai ne perkelkit kur reikia.
    Partizanų žiedas.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai yra perdarytas autobusas iš triašio miesto MAN Lion's City. Fotobuse komentaruose prie nuotraukų yra daugiau informacijos - http://fotobus.msk.ru/vehicle/121707/#n130717

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Prie kauno pilies

    Įdomiausia tai jog lempos yra MAN autobuso banperiai irgi MAN (Priekiniai ir galiniai)
    o ženkliukas uždėtas MERCEDES

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Ačiū kolegos už atsakymus . O pats BGS'as nuo kada juos turi ar dalis jų įsigyti buvo tam, kad tiesiog nuomoti VVT?
    BGS'as turi dukterinę įmonę Lenkijoje. Dalis autobusų atvaryta iš Lenkijos oro uosto, kur įsikūrusi dukterinė įmonė BGS PL. Ši įmonė autobusus turi nuo 2012-ųjų gegužės. Be šių Berkhof Jonckheer-G, yra eksploatuojami du Volvo 7000A.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    O Lietuvoje galima užregistruoti amerikinius busus? Girėjau, kad amerikinių (apskritai automobilių) šviesos (jų spalvos) neatitinka Lietuvos standartų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pradinė šių autobusų paskirtis - tikrai ne oro uoste keleivius vežioti. Jie dirbo Amsterdame paprastais miesto marsrutais. O BGSui ju tiek daug reikejo tik dėl to, kad jie aptarnauja ne vien Vilnių, bet ir Varšuvą ir kitus oro uostus. Beje, "baltosios varnos" priklauso ne visai BGSui, o vienai Šiaulių lizingo bendrovių.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Amerika, 196X-ieji?
    Founded 1972
    http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Built_Buses

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nežinau ar čia pataikiau.
    Buvę VVT nuomojami Berkhof Jonckheer-G iš BGS'o, kurie pasibaigus nuomos sutarčiai prieš dvi savaites (birželio 13 dieną) pastatyti į pardavimą. Du iš jų (169?, 179?, galimai gali būti ir likę du ten pat - 176? ir 177?/178?) užmatyti Oro uoste. 11 Berkhofų stovi šioje aikštelėje Liepkalnio gatvėje. Kas įdomiausia, kad patingėta nuklijuoti VVT garažinius numerius /\

    Priekiu į Liepkalnio pusę atsukti 5, kuriuos pavyko nufotografuoti pro atidarytus vartus
    Atvaizdas


    Ir priekiu į Oro uosto pusę atsukti likę 6. Iš eilės: 283, 266, 184(?), 279(?), 170(?)
    Atvaizdas
    Įdomūs šitie autobusai, su oranžiniais švyturėliais
    Jie tikriausiai skirti kokiai nors konkrečiai paskirčiai, kaip pavyzdys - aerouoste vežioti keleivius nuo aerovokzalo iki lėktuvo ir atgal.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvaris. Thomas Built Buses.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Amerika, 196X-ieji?

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Viešųjų pirkimų konkurse parašyta, kad bus perkami naudoti ilgi autobusai (tiksliai nepamenu kiek) ir nurodyti tam tikri reikalavimai, tad automatiškai atkrentą "baltųjų švyturėlių" pirkimas
    Deja deja,

    Šiuo metu yra paskelbti DU konkursai naudotiems ilgiems autobusams - viename netinka (variklio reikalaujama horizontalaus), o kitame - jau tinka. Vienintelis momentas, prie kurio galima prisikabinti, yra duru neprispaudimo sistema, bet nemanau, kad į tokia "smulkmeną" kreips dėmesį

    Štai nuorodos 1 konkursas ir 2 konkursas

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Ačiū kolegos už atsakymus . O pats BGS'as nuo kada juos turi ar dalis jų įsigyti buvo tam, kad tiesiog nuomoti VVT?

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Trečio tilto viena reaktyvinė traukė yra reguliuojamo ilgio, taip priverčiant priekabą važiuoti šiek tiek skersai. Tada priekabos durys matomos pro veidrodėlį.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.
    Iš pradžių buvo planuota 11 jų nuomoti, sutartis turėjo pasibaigti kažkur vasarį. Bet užsitęsė iki birželio 13 dienos. Pirmi du grąžinti BGS'ui Berkhofai buvo balandį/gegužę. Netgi užmačius kažkada skelbimą (kol dar buvo šie autobusai VVT parke nuomojami), tai supratau, kad BGS'ui jie kaip ir nereikalingi. Tik tiksliai nepamenu kiek autobusų realiai yra parduodami.

    Šiaip Vilniui jie netiktų tik dėl vieno - salono išplanavimo. Įprastuose Volvo 7700A durų schema yra 2+2+2+0 (galiorkoj durų nėra). Šiuose durų schema 1+2+0+2. Atvyko su išmontuotom kamerom, dėl ko kone visi vairuotojai skundėsi nematydami galinių durų bei pro juos įlipančių/išlipančių. Be to, šiuose autobusuose nėra antiprispaudimo sistemos, kuriuos turi Volvo 7700A. Nors važiuoklė, variklis ir elektronika visa analogiška mūsų turimiems ilgiems Volvo, skirtumas akivaizdus tik vienas - kėbulo tipas.

    Viešųjų pirkimų konkurse parašyta, kad bus perkami naudoti ilgi autobusai (tiksliai nepamenu kiek) ir nurodyti tam tikri reikalavimai, tad automatiškai atkrentą "baltųjų švyturėlių" pirkimas
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.06.28, 22:57.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Skelbimuose vieno kaina apie 120 000Lt.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Geras, net negalvojau, kad Vilniuj jų tiek daug buvo, galvojau keletas ir tiek. Negalvojo šiais autobusais tų sukriošusių Karosų pakeisti, juos nuperkant, jei jau parduodami ar per daug už juos nori? Gal kas taip pat žino kas bus daroma rudenį kai vėl daugiau autobusų reikės ir galų gale iš kur BGS'as jų tiek turi, oro uoste kažkeliolikos autobusų juk tikrai nereikia.

    Komentuoti:

Working...
X