Nežinomo pavadinimo vežėjo Iveco į Kelmę. Iš priemiestinių mikroautobusų dauguma yra seni, kiek geresni gal tik Kuršėnų maršrutą aptarnaujantys, nors ir ten pasitaiko visokių. Modeliai įvairūs - seni Iveco Daily įvairių modifikacijų, MB Sprinter, MB 60x serijos, Ford Transit, Renault Master, Fiat.
"Transbuso" autobusas į Užventį.
Neidentifikuotų vežėjų autobusai ir mikroautobusai, vežantys į Radviliškį.
"Busturas" yra vienintelis Šiaulių miesto ir rajono vežėjas, vežantis tarpmiestyje. Taip pat "Busturas" aptarnauja santykinai nemažai priemiesčio maršrutų. Be "Busturo" priemiesčio maršrutus aptarnauja "Ridvija" (į Kuršėnus mikroautobusai ir į Radviliškį, gal dar kai kur), "Transbusas" (autobusais į Žagarę, Užventį, Kelmę) ir dar keli mano neidentifikuoti privatūs vežėjai, aptarnaujantys priemiestinius maršrutus tik mikroautobusais.
Taip pat iš Šiaulių priemiesčio maršrutais veža Kuršėnų AP (į Kuršėnus tiesioginiai mikroautobusai ir per kaimus autobusai bei mikroautobusai), Joniškio AP, Pakruojo autotransportas ir privatininkai iš Pakruojo, Kelmės AP, N. Akmenės AP (berods).
Pradedu nuo "Busturo" priemiestinių autobusų. Kadangi "Busturas" turi didelė parką, tai per vieną dieną pavyko pagauti tik dalį autobusų. Atkreiptinas dėmesys, kad "Busturas" neveža keleivių mikroautobusais.
Tądien labai intensyviai dirbo vienintelė likusi "Karosa".
Kai kurios "Scanios" kartais važiuoja net į Kauną.
Siek tiek kelia "sleikstuli" tokio tipo Setra matyti ilguose reisuose,nes tos galines durys, susidedancios is dvieju varciu primena priemiestine masina
Setrose 315 HD-GT taip nera,nes ten galines durys kaip normalios turistines masinos.
Realiai, ten gali būti naudojama tik viena varčia.
Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.
Tarpmiesčiui jiems reikia dviejų (+1 Pr.Pn) autobusų, o tinkamų turi šešis/septynis iki šio pirkinio. Nemanau, jog jie turi daug užsakomųjų, taigi, autobusų daugiau nei reikia, net jei jie seni ir dažnai genda.
Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.
Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.
Taigi, apie naująjį Kautros Vilnius-Tauragė. Autobusai keičiami Kaune. Tauragė-Kaunas atvažiavęs autobusas 11:30 važiuoja Druskininkai-Palanga. Tauragės keleivius paima iš Šiaulių atvažiavęs Kautros autobusas vėliau jis iš Vilniaus AS, Vilnius-Skuodas iki Kauno ir Kaunas-Šiauliai arba Druskininkai-Šiauliai nuo Kauno. Prirašyto autobuso nėra, jie nuolatos keičiasi, vairuotojas irgi ko gero ne iš Tauragės, galbūt dar nerado vietinio...
Kiek nustebino nemažas keleivių srautas, nors buvo šeštadienis maždaug dešimt keleivių važiavo į Vilnių, seniau šis Raseinių AP aptarnaujamas maršrutas neužsukdavo į Kauną, taigi, iki Kauno kol kas neverta tikėtis daug keleivių, bet išvykimo laikas iš Tauragės labai neblogas, taigi, maršrutas tikrai perspektyvus.
Sugebama vėluoti net atvykti iš autobusų parko į stotį. Neoplanas vėlavo maždaug 15 min. dėl to, Vilniaus kryptis buvo jau užimta TOKS'o ir teko tenkintis tik stotyje bilietus nusipirkusiais keleiviais bei dviratininkais.
Kas dar nematė, taip atrodo dviračių laikikliai ant Kautros mikroautobusų (ne visų). Šis važiavo iš Birštono, įdomu ar tik atsitiktinai ar jau prirašytas prie maršruto į Birštoną. Lyg ir buvo žadama, kad ir priemiestiniuose maršrutuose bus galima vežiotis dviračius.
Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.
Parašė Buss fanas
Visiska nesamone ir visiskas bredas ka parasei. Nepyk,bet taip yra
Kur tau "Toks'as" gali keisti vairuotojus Kaune,kur jie detusi, ka po Kauno AS valandu valandas sliauziotu ar pan.?
Ką jie darytų? Tą patį ką ir visų kitų autobusų parkų vairuotojai. Daugiau argumentų nėra? Taigi...
Kaip nereikia kaltinti geografinės padėties? Reikia. Tiksliau ji nekalta, bet "Kautra" tuo naudojasi, o TOKS to padaryti negali.
Kodėl negali? Mažos Kauno kryptys korekcijos ir daugelis autobusų arba vairuotojų galėtų būti keičiami Kaune (vairuotojas atvažiavęs Vilnius-Kaunas vėliau važiuoja TOKS tarkim Vilnius-Šilalė nuo Kauno, po to grįžta į Kauną ir Kaunas-Vilnius), taip nereikėtų siuntinėti į daugelį maršrutų dviejų vairuotojų. Labai nesidomėjau, bet gal ir Panevėžyje būtų galima kažką panašaus padaryti.
Naujieji Simple Express Irizar I6 (tai pirmas arba antras jų reisas į Berlyną). Autobusas įrengtas įspūdingai, kol kas Lietuvoje niekas tokio lygio paslaugos, kaip Lux Express nesiūlo. Plačiau apie Simple Express Irizar I6 http://www.balsas.lt/naujiena/600828...nologijos-foto
Kautros Temsa Opalin gretos Druskininkuose mažėja. Štai šis, seniau priklausę Druskininkams, galutinai pervesta į Kauno Kautros tarpmiestį.
Parašė Buss fanas
Na ir kur pagal tave "Toks'o" Neoplanas ryte galejo vaziuoti? Uzsimirsti,jog cia Vilnius,ne Kaunas (kuris yra vidurio Lietuvoje)
"Toks'o" Neoplanai aptarnauja tik kelis marsrutus: pagrinde Vilnius-Ryga, kartais Vilnius-Kaunas, labai retai Vilnius-Minskas, reciausiai Vilnius-Palanga (tik 1 karta esu mates)
Joks maršrutas į Vilnių negrįžta iki pirmos? Tik nereikia. Ir nereikia kaltinti geografinės padėties jei TOKS nesugeba efektyviai organizuoti autobusų/vairuotojų darbo.
Komentuoti: