Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tarptautiniai maršrutai. Jų nėra daug.

    "Ollexo" mikroautobusai Klaipėda - Ryga.





    KLAP'o autobusai iš Rygos. Kasdien važiuoja du kartus.





    Kas antrą dieną važiuojantis autobusas Kaliningradas - Ryga. Keista, kad autobusas su "Kenigauto" logotipu, bet su latviškais numeriais...



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 20:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuršėnų AP laužai.





    Joniškio AP autobusai.







    Berods priemiestinis maršrutas į N. Akmenę. N. Akmenės AP.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gan neseniai Kelmės AP įsigyti mažieji autobusai.





    Pakruojo autotransporto autobusas ir mikroautobusas.





    Privatininkas iš Pakruojo.



    Kuršėnų AP Iveco ir autobusai.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 19:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatininkai.

    "Transbuso" autobusas į Žagarę.



    Nežinomo pavadinimo vežėjo Iveco į Kelmę. Iš priemiestinių mikroautobusų dauguma yra seni, kiek geresni gal tik Kuršėnų maršrutą aptarnaujantys, nors ir ten pasitaiko visokių. Modeliai įvairūs - seni Iveco Daily įvairių modifikacijų, MB Sprinter, MB 60x serijos, Ford Transit, Renault Master, Fiat.



    "Transbuso" autobusas į Užventį.



    Neidentifikuotų vežėjų autobusai ir mikroautobusai, vežantys į Radviliškį.







    "Transbuso" MB į Kelmę.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 22:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied








    Pavargusi "Setra" aptarnauja priemiestį. Nuotraukoje ji grįžo į garažą.





    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 19:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eilinis fotoreportažas iš Šiaulių.

    "Busturas" yra vienintelis Šiaulių miesto ir rajono vežėjas, vežantis tarpmiestyje. Taip pat "Busturas" aptarnauja santykinai nemažai priemiesčio maršrutų. Be "Busturo" priemiesčio maršrutus aptarnauja "Ridvija" (į Kuršėnus mikroautobusai ir į Radviliškį, gal dar kai kur), "Transbusas" (autobusais į Žagarę, Užventį, Kelmę) ir dar keli mano neidentifikuoti privatūs vežėjai, aptarnaujantys priemiestinius maršrutus tik mikroautobusais.
    Taip pat iš Šiaulių priemiesčio maršrutais veža Kuršėnų AP (į Kuršėnus tiesioginiai mikroautobusai ir per kaimus autobusai bei mikroautobusai), Joniškio AP, Pakruojo autotransportas ir privatininkai iš Pakruojo, Kelmės AP, N. Akmenės AP (berods).

    Pradedu nuo "Busturo" priemiestinių autobusų. Kadangi "Busturas" turi didelė parką, tai per vieną dieną pavyko pagauti tik dalį autobusų. Atkreiptinas dėmesys, kad "Busturas" neveža keleivių mikroautobusais.

    Tądien labai intensyviai dirbo vienintelė likusi "Karosa".







    Kai kurios "Scanios" kartais važiuoja net į Kauną.









    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 19:11.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    kelios vakar dienos nuotraukos
    Kautros Neoplan N316Ü Transliner 148




    Jurbarko mažieji autobusai


    Marijampolės AP


    Klaipėdos Ap grįžta į Klaipėdą.


    Uma Trans "skrendanti" Setra S215ÜL



    Komentuoti:


  • DGroove
    replied
    Nė tiek nekainavo... Antrų golfų lempas jau nebe po vienetą gali pirkt, o kaip devėtus rūbus - kilogramais... 20-30lt viena lempa

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Originalių lempų kažin ar gausi. O ir kainuos žvėriškai daug. Tuo tarpu iš laužyno 4 lempas paėmė už kokius 200-300 Lt.

    Komentuoti:


  • DGroove
    replied
    Į autobusą Helmark Meteor 40 (Joniškio AP) sudėtos antro golfo lempos Autobusų parkai verčiasi kaip gali...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Buss fanas
    Siek tiek kelia "sleikstuli" tokio tipo Setra matyti ilguose reisuose,nes tos galines durys, susidedancios is dvieju varciu primena priemiestine masina
    Setrose 315 HD-GT taip nera,nes ten galines durys kaip normalios turistines masinos.
    Realiai, ten gali būti naudojama tik viena varčia.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.
    Tarpmiesčiui jiems reikia dviejų (+1 Pr.Pn) autobusų, o tinkamų turi šešis/septynis iki šio pirkinio. Nemanau, jog jie turi daug užsakomųjų, taigi, autobusų daugiau nei reikia, net jei jie seni ir dažnai genda.
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.08.11, 15:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.
    Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Taigi, apie naująjį Kautros Vilnius-Tauragė. Autobusai keičiami Kaune. Tauragė-Kaunas atvažiavęs autobusas 11:30 važiuoja Druskininkai-Palanga. Tauragės keleivius paima iš Šiaulių atvažiavęs Kautros autobusas vėliau jis iš Vilniaus AS, Vilnius-Skuodas iki Kauno ir Kaunas-Šiauliai arba Druskininkai-Šiauliai nuo Kauno. Prirašyto autobuso nėra, jie nuolatos keičiasi, vairuotojas irgi ko gero ne iš Tauragės, galbūt dar nerado vietinio...

    Kiek nustebino nemažas keleivių srautas, nors buvo šeštadienis maždaug dešimt keleivių važiavo į Vilnių, seniau šis Raseinių AP aptarnaujamas maršrutas neužsukdavo į Kauną, taigi, iki Kauno kol kas neverta tikėtis daug keleivių, bet išvykimo laikas iš Tauragės labai neblogas, taigi, maršrutas tikrai perspektyvus.

    Minėtieji autobusai - Setra Tauragė-Kaunas, Neoplan'as - Kaunas-Vilnius.


    Sugebama vėluoti net atvykti iš autobusų parko į stotį. Neoplanas vėlavo maždaug 15 min. dėl to, Vilniaus kryptis buvo jau užimta TOKS'o ir teko tenkintis tik stotyje bilietus nusipirkusiais keleiviais bei dviratininkais.


    Kas dar nematė, taip atrodo dviračių laikikliai ant Kautros mikroautobusų (ne visų). Šis važiavo iš Birštono, įdomu ar tik atsitiktinai ar jau prirašytas prie maršruto į Birštoną. Lyg ir buvo žadama, kad ir priemiestiniuose maršrutuose bus galima vežiotis dviračius.


    Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.





    Parašė Buss fanas
    Visiska nesamone ir visiskas bredas ka parasei. Nepyk,bet taip yra
    Kur tau "Toks'as" gali keisti vairuotojus Kaune,kur jie detusi, ka po Kauno AS valandu valandas sliauziotu ar pan.?
    Ką jie darytų? Tą patį ką ir visų kitų autobusų parkų vairuotojai. Daugiau argumentų nėra? Taigi...
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 11:11.

    Komentuoti:


  • povilas911
    replied
    2012.06.06 #162 (Trakų AP.) Trakų raj. Lentvaris. (Klevų alėja)




    Paskutinis taisė povilas911; 2012.06.09, 12:16.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip nereikia kaltinti geografinės padėties? Reikia. Tiksliau ji nekalta, bet "Kautra" tuo naudojasi, o TOKS to padaryti negali.
    Kodėl negali? Mažos Kauno kryptys korekcijos ir daugelis autobusų arba vairuotojų galėtų būti keičiami Kaune (vairuotojas atvažiavęs Vilnius-Kaunas vėliau važiuoja TOKS tarkim Vilnius-Šilalė nuo Kauno, po to grįžta į Kauną ir Kaunas-Vilnius), taip nereikėtų siuntinėti į daugelį maršrutų dviejų vairuotojų. Labai nesidomėjau, bet gal ir Panevėžyje būtų galima kažką panašaus padaryti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip nereikia kaltinti geografinės padėties? Reikia. Tiksliau ji nekalta, bet "Kautra" tuo naudojasi, o TOKS to padaryti negali.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Naujieji Simple Express Irizar I6 (tai pirmas arba antras jų reisas į Berlyną). Autobusas įrengtas įspūdingai, kol kas Lietuvoje niekas tokio lygio paslaugos, kaip Lux Express nesiūlo. Plačiau apie Simple Express Irizar I6 http://www.balsas.lt/naujiena/600828...nologijos-foto


    Kautros Temsa Opalin gretos Druskininkuose mažėja. Štai šis, seniau priklausę Druskininkams, galutinai pervesta į Kauno Kautros tarpmiestį.


    Parašė Buss fanas
    Na ir kur pagal tave "Toks'o" Neoplanas ryte galejo vaziuoti? Uzsimirsti,jog cia Vilnius,ne Kaunas (kuris yra vidurio Lietuvoje)
    "Toks'o" Neoplanai aptarnauja tik kelis marsrutus: pagrinde Vilnius-Ryga, kartais Vilnius-Kaunas, labai retai Vilnius-Minskas, reciausiai Vilnius-Palanga (tik 1 karta esu mates)
    Joks maršrutas į Vilnių negrįžta iki pirmos? Tik nereikia. Ir nereikia kaltinti geografinės padėties jei TOKS nesugeba efektyviai organizuoti autobusų/vairuotojų darbo.
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 11:07.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ikarus vaziavo i Panevezi.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Siandien Kaune:

    Atvaizdas
    Dviaukštis Ikarus į Panevėžį ar Tauragę važiavo? Kad ir kur būtų, abu maršrutai nelabai įprasti tokios talpos autobusui...

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaišiadorių paslaugų Neoplan N316 Euroliner (gar. nr. 36), A. Goštauto g.

    Atvaizdas
    O, skandalingasis Kaišiadorių Neoplan'as. Tai vertas jis 200 tūkst.?
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.08.11, 15:25.

    Komentuoti:

Working...
X