Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Denis_Simonov
    replied

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    ''Kautra'' jau pradėjo ir su VW CRAFTER dviračius vežti (paima 3 vnt. ).
    Uždėjo "kuprines" gale ar į kokias nors bagažines už galinių sėdynių sudeda?

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    ''Kautra'' jau pradėjo ir su VW CRAFTER dviračius vežti (paima 3 vnt. ).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.05
    Aleksandravėlė, Rokiškio r.
    UAB "Zarasų autobusai" autobusas Nr.226


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Skolos. VT visur Lietuvoje yra galvos skausmas politikams, kurie nieko nesugeba. Būtų VT pelningas, tai dar būtų kita kalba. Bet kai iš jo uždirbti nelabai išeina, tai ir bandoma prakalti. Kažkam to sandėrio metu nubyra.
    Aš tai manau, kad autobusų parkai turėtų būti VšĮ. Daug yra iš esmės komercinių įmonių, kurios turi VšĮ statusą, nors tikrai neatlieka būtino ir naudingo darbo visuomenei.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Oficialiai dar niekas neaišku, bet manau tai tik laiko klausimas. Kėdainių savivaldybė nori atsikratyti Kėdbusu, kitų rimtų vežėjų, kas galėtų perimti nėra.
    O kodėl Kėdainiai nori atsikratyti "Kėdbuso"?
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.05.26, 13:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra ko stebėtis, nes jau virš 20 metų nėra VT politikos. Ir propaguojamas bei palaikomas amerikietiškas gyvenimo būdas su automobiliu. Lietuva yra visiškas lūzeris ES viešojo transporte ir tai atspindi statistika - mažiausiai pervežamų keleivių (keleivio kilometrais) ir daugiausiai automobilių 1000 gyventojų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Man Lietuva primena autobusų kapines. Tokio senumo „geldų“ kitur Europoje pamatyti, manau, nepavyktų. Nekalbu apie keleivių saugumą ir komfortą.

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Naujosios Temsos Druskininkų kurorto šventinėje eisenoje 2012 05 25






    Iš išorės atrodo neblogai, tikėkimės jog tarnaus taip pat puikiai. Na o kas liečia MAN'us tai nepasakyčiau, jog jie yra per dideli Druskininkams. Jie dažnai būna pilni, ypač 2 maršrutu važiuojantys.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Oficialiai dar niekas neaišku, bet manau tai tik laiko klausimas. Kėdainių savivaldybė nori atsikratyti Kėdbusu, kitų rimtų vežėjų, kas galėtų perimti nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jau "Kautra" ir "Kėdbusą" visgi nusprendė paimti?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    O kur dabar bus MAN?
    Neįsivaizduoju, keli turėtų likti Druskininkuose, o dėl kitų, tai gal galvojama apie Kėdainių miesto maršrutus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    www.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.
    Tai kad nėra kitų vežėjų, nebent mikrobai. Bet jie negali būti iš kitų savivaldybių, išskyrus Klaipėdos m. ir raj.


    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

    Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).
    Atvaizdas

    Mikrobai tikrai nedings. "Kautra" užveš Crafterių. Visas problema tik tame, ar savivaldybė sutiks mokėti didelės dotacijas "Kautrai". Juk mikrobams dabar jų mokėti nereikia. Moka tik už lengvatininkus. Be to mikrobai priešinsis, nes "Kautra" norės viso miesto, o ne dalies maršrutų. Druskininkuose nebuvo kam priešintis, nes "Druskininkų autobusai" berods buvo savivaldybės UAB'as, atskirtas nuo Druskininkų AP, kai pastarąjį ruošėsi privatizuoti.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    O kur dabar bus MAN?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.lt
    www.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Naujausi autobusai Lietuvoje

    Nuotraukos iš Temsa MD 9 LE pristatymo Alytuje.
    Kautra savo filialui Druskininkuose nupirko du šiuos autobusus. Kiek keista, nes jie pakeis ne Opalin, o MAN autobusus, nes jie per dideli Druskininkams. Nors dėl Temsa Opalin nereikia labai jaudintis šiandien du jų važinėjo Kauno tarpmiestyje ir priemiestyje.

    Taigi, apie Temsa MD 9 LE. Pusiau žemagrindžiame autobuse yra 25 sėdimus, 38 stovimos vietos ir viena vieta neįgaliojo vežimėliui. Variklis Cummins, pavarų dėžė Allison automatas. Autobuse erdvu, lubos aukštos. Gal kiek per mažai atveriamų langų, bet yra dar veikiantys kondicionieriai Man patiko šis autobusas, tikrai atrodo geresnis nei žiemą buvęs Temsa Avenue CNG. Druskininkuose geri keliai, tai turėtų laikyti nemažai








    Viduje.










    Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).


    Kiek senesnės nuotraukos iš Transbaltica parodos Vilniuje. Ten buvo pristatytas taip pat turkas - Otokar Navigo 160S. Man labai priminė Temsa Prestij SD, praktiškai visas išplanavimas toks pats, tik šitas labiau dėžutę primena ir galbūt kai kurie smulkūs elementai yra primityvesni.






    CNG Fiat Ducato.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    To Buss Fanas:

    Nėra pas mus jokių priskyrimų- važiuoja tas kam numato tą dieną važiuot. Nebent tik pagal dydį kažkos rūšiavimas vyksta: į Klaipėda nevažiuos midibusas, ir atvirkščiai- į kokią Ignaliną nepasiųs Caetano Super Beta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.lt

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad čia praktiškai visuose rajonuose pasitaikantis atvejis, kai maršruto lentelė neatitinka tvarkaraštyje nurodyto maršruto. Vietiniai ir taip viską žino...
    Koks tai maršrutas pagal marsrutai.lt aš dabar jau ir nelabai galiu pasakyti, nes fotoaparato laikrodis nenustatytas.
    Kokią mėnesio ir savaitės dieną užfiksuota? Ir kokiu apytiksliai paros laiku? Kokioje gatvėje ir kokia kryptimi (link Veiviržėnų ar Gargždų) važiuoja autobusas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent kad nėra priskirta. Važinėja ir mieste, ir užmiestyje. Bent jau midibusus, kai buvau Panevėžyje, mačiau dirbančius ir mieste, o po to važiuojančius į užmiestį.

    Komentuoti:

Working...
X