Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Šiandienos nuotraukos (Vilnius):
    „Emtros“ Irízar InterCentury Konstitucijos pr.



    Kaišiadorių paslaugų Neoplan N316 Euroliner (gar. nr. 36), A. Goštauto g.



    Latvių VTU Valmiera Volvo 9700, nr. 4191, Dariaus ir Girėno gatvė



    Čekų hotel-bus'as Karosa, modelis lyg ir C734/735/736, Konstitucijos pr.



    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Taigi, nuo balandžio pagausėjo tarptautinių maršrutų iš Kauno. Du naujus reisus Vilnius-Berlynas per Kauną atidarė Simple Express, tiksliau neatidarė, o pratęsė esamus, vietoj Vilnius-Varšuva. Vilnius-Varšuva per Druskininkus panaikintas.

    Nors Lux Express pranešė, jog šiuo maršrutu kursuos keturi nauji Scania Irizar (tokie kaip dabar Lux Express tamsūs) su galybe įvairiausių privalumų keleiviams, deja, kol kas dėl techninių kliūčių jų nėra ir važinėja įprasti Simple autobusai.
    Grįžta iš Berlyno.


    Na, o šis į Berlyną. Kaip matote, dėka bilietų kainodaros ir reklamos, keleivių netrūksta. Kauno autobusų stotis draugiškai nepaskelbė Simple tvarkaraščių


    Kita tarptautinė naujiena, jog į Štutgartą/Kelną autobusai važiuoja kiekvieną dieną, o ne kas antrą (beveik). Maršruto lentelėmis apsikrovusi Kautros Setra. Keleivius atvežė lenkų autobusui iš Vilniaus. Vėliau pustuštė išvažiavo į Varšuvą, iki Prahos nuo Varšuvos veža kitas vežėjas.


    Ir minėtoji lenkų triašė Irizar Scania į Štutgartą/Kelną važiuoja kartais vienas, kartais du autobusai, priklausomai nuo keleivių srauto. Lenkų autobusas atvažiuoja iš Rygos tiesiai į Kauną. Vėliau reikės įdėmiau pastebėti šį maršrutą, įdomu ar jį aptarnaus ir TOKS, ar tik lenkų su Kautra užteks. Beje, šiuo autobusu važiuoja tik vienas vairuotojas


    Trečioji naujiena iš tarptautinio susisiekimo kol kas atidėta iki birželio 13, nuo tada kiekvieną dieną turėtų pradėti kursuoti Marijampolė-Sankt. Peterburgas

    Gerieji TOKS'o autobusai Kauną šturmuoja ne tik savaitgaliais o ir visomis dienomis. 13:20 turėtų būti iš Vilniaus ir 16:10 iš Kauno.


    Na ir Druskininkų AP naujas pirkinys. Setra 211HD, 1989 metų gamybos. Na, kad ir kokia gera būtų vokiečių produkcija, antrą Setros seriją vežėjai galėtų ir užmiršti... Visgi, įdomu, kas turi tą 52 garažinį



    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Kaina, tai juokinga, kaip tokio lygio autobusui Juokauju, Kautros Starlineris suvarytas...
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.23, 11:04. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Kažkaip maniau kad dar bent 5 metus pratemps. O kas ten per remontas jam reikalingas?

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    ''Kautra''parduoda savo gražuolį http://auto.plius.lt/skelbimai/neopl...s-2314830.html

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    Uždėjo "kuprines" gale ar į kokias nors bagažines už galinių sėdynių sudeda?
    Sumontuoti tokie patys dviračių laikikliai kaip ir ant didžiųjų autobusų.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    ''Kautra'' jau pradėjo ir su VW CRAFTER dviračius vežti (paima 3 vnt. ).
    Uždėjo "kuprines" gale ar į kokias nors bagažines už galinių sėdynių sudeda?

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    ''Kautra'' jau pradėjo ir su VW CRAFTER dviračius vežti (paima 3 vnt. ).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.05
    Aleksandravėlė, Rokiškio r.
    UAB "Zarasų autobusai" autobusas Nr.226


    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    TOKS'o Vilnius - Kaliningradas Jurbarko autobusų stotyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Skolos. VT visur Lietuvoje yra galvos skausmas politikams, kurie nieko nesugeba. Būtų VT pelningas, tai dar būtų kita kalba. Bet kai iš jo uždirbti nelabai išeina, tai ir bandoma prakalti. Kažkam to sandėrio metu nubyra.
    Aš tai manau, kad autobusų parkai turėtų būti VšĮ. Daug yra iš esmės komercinių įmonių, kurios turi VšĮ statusą, nors tikrai neatlieka būtino ir naudingo darbo visuomenei.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Oficialiai dar niekas neaišku, bet manau tai tik laiko klausimas. Kėdainių savivaldybė nori atsikratyti Kėdbusu, kitų rimtų vežėjų, kas galėtų perimti nėra.
    O kodėl Kėdainiai nori atsikratyti "Kėdbuso"?
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.05.26, 14:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra ko stebėtis, nes jau virš 20 metų nėra VT politikos. Ir propaguojamas bei palaikomas amerikietiškas gyvenimo būdas su automobiliu. Lietuva yra visiškas lūzeris ES viešojo transporte ir tai atspindi statistika - mažiausiai pervežamų keleivių (keleivio kilometrais) ir daugiausiai automobilių 1000 gyventojų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Man Lietuva primena autobusų kapines. Tokio senumo „geldų“ kitur Europoje pamatyti, manau, nepavyktų. Nekalbu apie keleivių saugumą ir komfortą.

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Naujosios Temsos Druskininkų kurorto šventinėje eisenoje 2012 05 25






    Iš išorės atrodo neblogai, tikėkimės jog tarnaus taip pat puikiai. Na o kas liečia MAN'us tai nepasakyčiau, jog jie yra per dideli Druskininkams. Jie dažnai būna pilni, ypač 2 maršrutu važiuojantys.

    Komentuoti:


  • Eris
    replied
    Naujosios Temsos Druskininkų kurorto šventės eisenoje (2012 05 25)



    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Oficialiai dar niekas neaišku, bet manau tai tik laiko klausimas. Kėdainių savivaldybė nori atsikratyti Kėdbusu, kitų rimtų vežėjų, kas galėtų perimti nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jau "Kautra" ir "Kėdbusą" visgi nusprendė paimti?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    O kur dabar bus MAN?
    Neįsivaizduoju, keli turėtų likti Druskininkuose, o dėl kitų, tai gal galvojama apie Kėdainių miesto maršrutus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    www.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.
    Tai kad nėra kitų vežėjų, nebent mikrobai. Bet jie negali būti iš kitų savivaldybių, išskyrus Klaipėdos m. ir raj.


    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

    Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).
    Atvaizdas

    Mikrobai tikrai nedings. "Kautra" užveš Crafterių. Visas problema tik tame, ar savivaldybė sutiks mokėti didelės dotacijas "Kautrai". Juk mikrobams dabar jų mokėti nereikia. Moka tik už lengvatininkus. Be to mikrobai priešinsis, nes "Kautra" norės viso miesto, o ne dalies maršrutų. Druskininkuose nebuvo kam priešintis, nes "Druskininkų autobusai" berods buvo savivaldybės UAB'as, atskirtas nuo Druskininkų AP, kai pastarąjį ruošėsi privatizuoti.

    Komentuoti:

Working...
X