Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
-
Lietuvoje nebūtų tokios beveik pagalvinės automobilizacijos, jei ne visiškai apleistas VT vystymas. Jei jis per visus 20 metų nebūtų degradavęs, o tik kokybiškai gerėjęs, nebūtų tiek automobilių. Dabar gi rajono gyventojams nėra sudaryta normalių sąlygų naudotis VT. Tas VT, kuris yra, skirtas tik moksleiviams. Taip yra visuose rajonuose. Ir socialinio dugno atstovams - biedniems pensininkams (nes turtingesni irgi užsiveisė automobilius), biedniems invalidams, mažas pajamas gaunantiems ir pusiau asocialams... Eiliniam dirbančiam žmogui iš rajono patekti į darbą netgi savam rajono centre praktiškai neįmanoma. Jei ryte dar galima būtų prisitaikyti prie autobusų, kurie veža moksleivius (su sąlyga, kad darbas neprasideda 7 val.), tai vakare grįžti dažniausiai nėra kuo. Savaitgaliais ar vasarą susisiekimas iš viso neegzistuoja. Arba vasarą tik kartą ar du per savaitę pravažiuoja autobusai... Tai kam toks VT reikalingas? Žinoma, pirmiausia reikia užtikrinti normalų susisiekimą, o tik po to imtis automobilizacijos lygio mažinimo.
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąŠaunu, kad Bielsio įmonė siunčia normalius autobusus, matyt keleiviai nesutelpa į miktroautobusą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje nebūtų tokios beveik pagalvinės automobilizacijos, jei ne visiškai apleistas VT vystymas. Jei jis per visus 20 metų nebūtų degradavęs, o tik kokybiškai gerėjęs, nebūtų tiek automobilių. Dabar gi rajono gyventojams nėra sudaryta normalių sąlygų naudotis VT. Tas VT, kuris yra, skirtas tik moksleiviams. Taip yra visuose rajonuose. Ir socialinio dugno atstovams - biedniems pensininkams (nes turtingesni irgi užsiveisė automobilius), biedniems invalidams, mažas pajamas gaunantiems ir pusiau asocialams... Eiliniam dirbančiam žmogui iš rajono patekti į darbą netgi savam rajono centre praktiškai neįmanoma. Jei ryte dar galima būtų prisitaikyti prie autobusų, kurie veža moksleivius (su sąlyga, kad darbas neprasideda 7 val.), tai vakare grįžti dažniausiai nėra kuo. Savaitgaliais ar vasarą susisiekimas iš viso neegzistuoja. Arba vasarą tik kartą ar du per savaitę pravažiuoja autobusai... Tai kam toks VT reikalingas? Žinoma, pirmiausia reikia užtikrinti normalų susisiekimą, o tik po to imtis automobilizacijos lygio mažinimo.
Comment
-
Kas buvo-prazuvo. Patvoviai verkslenama, kad buvo naikinama, nebuvo pakankamai skiriama demesio,nuo to niekas nesikeicia.. Pastoviai jus kalbat apie reformas. Tai konkreciai galima?Kaip patys elgtumetes, jei turetumet galia ta reforma padaryt?Baisiai idomu pasidare, nes kolkas tik verkslenimai ir bambejimai..
Comment
-
Man atrodo mes pamirštam vieną svarbų psichologinį aspektą: kad tarybiniais laikais mus tiek buvo užkamavęs "deficitas", kad pasikeitus santvarkai mes puolėm chaotiškai tenkinti visus per tą laikotarpį susikaupusius materialinius poreikius, koks dar čia viešasis transportas jei aš jau galiu nusipirkti automobilį.... Nesvarbu kad 20 metų senumo, bet važiuoja.... Be to chaotiška miestų plėtra įtakojo ir chaotišką asmeninio transporto plėtrą, galų gale pasikeitė pats gyvenimo ritmas ir tempas.... Koks veiklus žmogus važiuos pvz iš Kauno į Vilkiją priemiestiniu autobusu 1 valandą ir 15 minučių jei su automobiliu jis per pusvalandį nuvažiuos?
O kaip sugrąžinti žmones į VT? Kas pakeis mūsų psichologiją ir sukels norą važiuoti tuo VT? Tarkim kuro kainos pavienius keliautojus gal ir stumtelės į VT, juk pvz iš Kauno į Vilnių vienas už 18Lt su automobiliu nenuvažiuosi.... O kaip kokį Rokų ar Domeikavos gyventoją įsodinti į tą miesto autobusą? Užburtas ratas - į kiekvieną miesto pašalį 10minučių intervalu VT nepaleisi, todėl beveik kiekviename priemiesčio namų ūkyje automobilis gaunasi beveik privalomas, o kai jie visi suvažiuoja į centrą ką tada daryti?.... Galima būtų per mokesčių politiką transporto srautus pareguliuoti - bet įsivaizduokite koks kiltų šurmulys, jei kas nors pasiūlytų įvesti tarkim 1000Lt metinį mokestį automobilio savininkui už automobilio parkavimą bendrojo naudojimo kiemuose ar gatvėse... Niekas neišdrįstų priimti tokio sprendimo.... Taip kad vėl gaunasi užburtas ratas.....
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPuikios nuotraukosŠaunu, kad Bielsio įmonė siunčia normalius autobusus, matyt keleiviai nesutelpa į miktroautobusą.
Comment
-
Užburtas ratas, nes nebuvo, nėra ir kažin ar pas tokią valdžią bus politinė valia ką nors keisti, deramai finansuoti, darniai plėtoti. Juk paprasčiau nieko nedaryti ir palikti viską "stebukladarės" laisvos rinkos valiai... O kas liečia mokesčius už automobilį, tai jie yra visose Europos šalyse. Buvo didelė klaida, kad Lietuvoje jis buvo panaikintas. Nei latviai, nei estai, nei lenkai tokio mokesčio neatsisakė. Netgi rusai ir baltarusiai. Taip, dabar trūksta tam politinės valios. Bet valstybės skolos gali priversti valdančiuosius tokį mokestį įvesti. Visgi jis vargu ar paskatins žmones persėsti į VT, nes valdžia vargu ar imsis deramai plėtoti VT. Todėl ir kyla natūralus žmonių nepasitenkinimas - alternatyvos pigiau važiuoti nėra, mokesčiai didėja.
Comment
-
Iš kitos pusės žiūrint, nėra reikalo valstybei užsikrauti rūpestį kiekvieno gyventojo vežiojimu kiaurą parą... Minimalios sąlygos keliauti ir naudotis - sudarytos, o kiek tau jos patrauklios - kitas klausimas.... Kad ir ilgai ar nelabai patogiai, bet nuvažiuoti gali.... Bet kas iš tų mokesčių - jei nežinia kur juos panaudoja... Na tarkim ir dabar reikia mokėti už stovėjimą miesto centre, o kur naudojamos surinktos lėšos? Kontrolierių atlyginimams? Kur nors paskelbė, kad tarkim už parkavimą surinktos lėšos kaupiamos ir iš jų statys požeminį garažą ar pan? Bent jau stovėjimo vietas sutvarkytų, sužymėtų... Pvz Putvinskio gatveje kelkrasčiai ir šaligatvio plytelės išsiklaipę, išssikraipę, tai už ką moki tuos 3Lt/1val????
O ką reiškia deramai plėtoti VT? Na atnaujins pačias transporto priemones.... O daugiau kas? Į darbą nuvažiuot/parvažiuot ir dabar gali, naktį važiuoja taksi, gyveni užmiestyje - turi nuosavą TP.... Juk ir taip aišku, kad to kaip buvo senais laikais kai VT buvo sausakimšas - niekada nebus....
Comment
-
Kolkas norit gerint VT patraukluma, reiketu investuoti i naujesnes transporto priemones. Cia kazkas buvo uzsimines, apie senu lauzu neileidima i stotis. Nemanau, kad tai butu suzludytas rajonu VT. Savivaldybes nori nenori butu priverstos butu naujas isigyti, niekur jos nedings. Pats pazistu rajone gyvenanciu studentu tai daugelis burba, kad su vaziuot su senu kledaru ir moket pinigus kaip uz kokybiska kelione nelabai kaip.. Dar man pasiziurejus krenta i akis, marsutu lenteles, praktiskai pas visus rajoninius jau ziauriai susidevejusios ir nuteikia nelabai kaip..
Comment
-
Naujų transporto priemonių nupirkimas jokios problemos neišspręstų. Už pusę milijono naujam autobusui, būtų galima netrumpą laiką finansuoti nuostolingus maršrutus. Paprasčiausiai reikia suteikti žmogui iš rajono nuvykti į artimiausią miestą (reisas ryte, per pietus ir vakare po šeštos valandos), taip pat ne taip smarkiai apkarpyti maršrutus vasarą. Gal pusę metų ar metus tai ir bus labai nuostolinga, bet vėliau žmonės turėtų įprasti dažniau naudotis VT. Klausimas dėl prastų viešojo transporto priemonių taip pat būtų išspręstas, nes nuo šeštos/septintos valandos didžioji dalis autobusų jau būna parkuose, taigi, naujesnius jų būtų galima išleisti į reisus.
Comment
-
Visų pirma reikia gyventi pagal kišenę ir realias finansines galimybesAš suprantu, kad čia susirinkę VT mėgėjai/entuziastai/fanai ir būtų idealu kad keliuose būtų tik šių metų autobusų modeliai, bet... pasižiūrėkime kokios mūsų ligoninės, darželiai, kitos viešos valstybinės įstaigos, kokie mūsų keliai, kiek kaimuose dar žvyrkelių likę.... Tai ar realu norėti esminio ir staigaus VT parko atnaujinimo?
Svarbiausia kad esamos TP būtų švarios, tinkamai prižiūrėtos ir techniškai tvarkingos.... Gal pirmiau tegu studentams auditorijas ir bendrabučius atnaujina, o paskui jau tuos naujus autobusus į paskaitas važiuot perka....
Comment
-
Daug ko reikia, daug kas apleista. Žinoma, visko iš karto nebus. Bet reikia vizijos ir strategijos valstybės mastu. Jos nėra. Ir todėl niekas nesikeis. Net jei atsirastų pinigų vienam ar kitam dalykui.
Rajonų savivaldybės greičiau nuvarys į bankrotą autobusų parką, nei kad nupirks naujų autobusų. Taip valdininkams mažiau galvos skausmo bus... Vienas ar du autobusai nieko nesprendžia, nes dauguma autobusų rajonuose visiškos senienos.Paskutinis taisė Al1; 2011.06.09, 15:10.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPuikios nuotraukosŠaunu, kad Bielsio įmonė siunčia normalius autobusus, matyt keleiviai nesutelpa į miktroautobusą.
Tai yra ne visuose rajonuose, bet sutinku, kad didžiojoje daugumoje. Asmeniškai aš manau, kad be automobilizacijos, tai sukėlė demografinė urbanizacija - tai lėmė, jog neliko nuolatinių keleivių, be moksleivių. Be viešojo transporto reformos visoje šalyje, niekas nepasikeis...Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Taip, taigi grįžtam prie fotogalerijos.
Vakar į "Kauno autobusus" atvykęs Solaris Urbino 12 CNG. Kaune jis važinės iki sekmadienio, vėliau važiuos į Vilnių.
Kitas bandomasis ir taip pat Solaris - Interurbino. Čia tas pats, kuris buvo išbandomas Kautroje žiemą, tiesa, tada jis nepakėlė lietuviško šalčioNeseniai jį vėl išbandė Kautra, o dabar TOKS'as.
Na ir dar keletas naujų Temsa Safari HD. Neseniai vienu jų teko važiuot, tai tikrai puikus autobusas, su geru kondicionieriumi, kas šiuo metu labai aktualu.
Šis grįžo iš Palangos ir važiuoja į parką.
Važiuos į Tauragę.
Pasirodo lenkų Ecolines užsuka į Lietuvą...
Ar čia tik man vienam keista, kad Vilniaus rajono autobusų parkas turi Neoplan Starliner'į. Kam jiems reikalingas toks autobusas, jei šio parko tikslas yra užtikrinti reguliarų susisiekimą, o ne varžytis dėl užsakomųjų. O gal visgi, jis važinėja ir reguliariuosiuose maršrutuose?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAr čia tik man vienam keista, kad Vilniaus rajono autobusų parkas turi Neoplan Starliner'į. Kam jiems reikalingas toks autobusas, jei šio parko tikslas yra užtikrinti reguliarų susisiekimą, o ne varžytis dėl užsakomųjų. O gal visgi, jis važinėja ir reguliariuosiuose maršrutuose?
Atvaizdas
Beje, labai šaunios nuotraukos.
Paskutinis taisė Mettal; 2011.06.10, 09:20.
Comment
-
Parašė Lebronas Rodyti pranešimąkuriame marsrute vazines kaune tas zalias soliaris?
Comment
-
vakar teko vaziuoti,zaliuoju soliariu,nuo musiskiu skiriasi stipriai,nevien todel kad visiskai naujas( rida dar tik apie 1500 km.) bet ir komplektacija.Lietuvoje abejoju ar kas nors toki pirks nes salonas ausinamas tik oro kondcionierium(nera nei orlaidziu, nei liuku),labai daug sedimu vietu,o pas mus atvarytiems devetems dar isimineja,kad butu daugiau stovimu.Siaip kas patiko tai sedynes,jos kaip reikiant minkstos,bet pas mus greit butu supjaustytos.Kik kalbejau su vairuotoju,tai technine puse nuo senuju irgi skiriasi,priekine vaziuokle jau neturi balkio,o stovi ant sakiu kaip pas lengvaji automobili,taip pat stovi naujasnoi modelio variklis.
Comment
Comment