Vilniaus autobusų parke stovintis Van Hool A300 nr. 492
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąVažiuodamas per Latviją, pastebėjau, kad pas juos jau nemažai tarpmiestinių autobusų priekyje turi elektroninius tablo, kur rašoma maršruto kryptis. Panašiai kaip miesto autobusuose.
Pas mus gi vien su "kartonkėmis" važinėja, net ekspresai tarp didmiesčių. Vėl atsiliekam nuo kaimynų?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimą, nes vis dar populiaru pirkti retų modifikacijų autobusus, kurių eksploatacija yra gerokai brangesnė.
Tai visiskai nesvarbu.Jie parduodami uz grynai simboline kaina matomai,o jei gali isidedi i kisene gera otkata,tai tiesiog nera tobulesnio pirkimo. O po poros metu ji vis tiek nurasys ir ismes i metalo lauza.
Comment
-
Fotoreportažas iš Kupiškio.
Pagrindinis vežėjas rajone - Kupiškio AP. Autobusų parkas veža keleivius 2 tarpmiestiniais maršrutais: į Kauną penktadieniais bei sekmadieniais ir į Vilnių penktadieniais ir sekmadieniais. Maršrutai yra skirti studentų vežimui. Į Vilnių visada važiuoja autobusas, dažniausiai šis Arna ant MB važiuoklės:
Į Kauną važiuoja dažniausiai mikroautobusai. Autobusas važiuoja nebent prieš didžiąsias metų šventes...
Parko Ford Transit tikriausiai pirktas naujas. Važiuoja į Kauną.
Privataus vežėjo IvecoTurboDaily grįžo iš Kauno.
Priemiestiniai maršrutais praktiškai vežami vien tik moksleiviai ir vienas kitas pensininkas, vienas kitas pilną kainą mokantis keleivis... Išimtį sudaro tik priemiestinis maršrutas į Panevėžį.
Volvo B9M grįžo iš Panevėžio.
Važiuoja į Lauksminiškius.
Paskutinis taisė Al1; 2011.01.30, 08:58.
Comment
-
Į Panevėžį taip pat veža vienas privatininkas su žaliu Iveco TurboDaily. Mikroautobusas važiuoja tris kartus darbo dienomis ir du kartus poilsio dienomis.
O čia autobusų parko turkiškas Otoyol Iveco M50, važiuosiantis į Panevėžį. Otoyolus mačiau net tris. Gali būti, jog pirkti nauji.
Kiti du.
Likęs AP inventorius - PAZ-3205.
Dalis PAZ'ų dujiniai, dalis dyzeliniai. Dar AP turi Hyundai Aerotown.
Autobusų stotis. Gan didelė kaip tokiam miestui. Bet nešildoma, neremontuota nuo pastatymo. Tik tualetas atnaujintas, žinoma, dispečerinė paremontuota. Stotyje veikia parduotuvėle ir Darbo partijos jaunimo skyrius, kuriame moksleiviai, laukdami autobusų, lošia kortomis...
Kupiškis turi tiesioginį susisiekimą su visų gretimų rajonų centrais.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.29, 22:48.
Comment
-
Kupiškis turi gal 5 m50. Taip pat pastebėjimas, kad autobusų parko tik du maršrutai i Vilnių ir Kauną. Rytinį maršrutą į Kauną aptarnauja privačios transporto įmonės autobusiukai, nuotraukoje yra matomas Iveco turbo daily. Iveco M50 pirkti nauji. Kita privati įmonė veža į Panevėžį, Ji irgi turi du mikroautobusus. Tai vienam sugedus, gali jį pakeisti kitu. Važiuojant abiems autobusiukams, vienas nuomojamas užsakomiesiems reisams.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTaip pat pastebėjimas, kad autobusų parko tik du maršrutai i Vilnių ir Kauną. Rytinį maršrutą į Kauną aptarnauja privačios transporto įmonės autobusiukai, nuotraukoje yra matomas Iveco turbo daily.
AP autobusuose visose matomose lentelėse rašomas maršruto numeris.
O nei šitas nei kitas Iveco, važiuojantys Kupiškis - Kaunas jo neturi.
Parašė sknts Rodyti pranešimąKupiškis turi gal 5 m50. Iveco M50 pirkti nauji.
P.S. Ką apie jų gamybos arba registracijos metus rašo Regitra, žinauIr "sužvejojau" tik 4.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąGal žinot, kuriais metais jie pradėjo važinėti Kupiškyje?
Neatsimenu nei vienų metų, kada Kupiškio autobusų parkas būtų dirbęs pelningai. Jis daugiau atlieką socialinę pareigą pavežti rajono gyventojus iki rajono centro. Daugiau keleivių būna maršrute Kupiškis - Panevėžys, nes autobusai stoja visose stotelėse ir yra truputi pigesni, nei kitų įmonių, važiuojantys tame pačiame ruože. Nemažai keleivių iš Panevėžio važiuoja iki sodų, Karsakiškio. Kadangi penktadieniais ir sekmadieniais į Vilnių ir Kauną važiuoja po pietų, iš tų miestų grįžta 18.00 (Kauno) ir 18.30 (Vilniaus), tai keleivių būna ne taip ir mažai. Tie maršrutai realiai skirti vežti studentams.
Kaip keleivį, erzina vienas dalykas: į Panevėžį siunčia Paz arba M50 autobusus. Juose būna žiemos metu pakankamai šalta.
Dėl sunkios finansinės padėties savivaldybė vėluoja atsiskaityti su autobusų parku, tai tenka taupyti lėšas remontui. Todėl yra šiokia tokia tikimybė, kad autobusas suges važiuodamas iš Vilniaus ar Kauno. Man per paskutinius metus taip jau buvo atsitikę 3 kartus. Bet vairuotojai pakankamai išradingi, tai sutaisius autobusą bent jau įmanoma pasiekti namus. Daugumai vairuotojų tai nėra pagrindinis darbas, o tik būdas padidinti pajamas. Dauguma jų ūkininkauja.
Comment
-
Drąsiai galima teigti, kad priemiestinis transportas daugumoje Lietuvos rajonų yra totaliai sužlugdytas. Dauguma vis dar gyvuojančių priemiestinių maršrutų skirti tik moksleiviams pavežti. Tą puikiai įrodo jų tvarkaraščiai - kursuoja tik darbo dienomis ar netgi tik mokyklų darbo dienomis ir važiuoja ryte bei maždaug 13-16 val., kuomet baigiasi pamokos mokyklose. Vos vienas kitas priemiestinis autobusas važiuoja poilsio dienomis ir moksleivių atostogų metu, taip pat "ne piko" metu - tarp 9-13 val. bei vakare tarp 16 ir 19 val. Ir tik tuose rajonuose, kuriuose yra gana dideli miesteliai, turintys po kelis tūkstančius gyventojų, ir jei pro juos nevažiuoja (ar tuo metu nevažiuoja) tarpmiestiniai autobusai. Arba rajono centras yra šalia didmiesčio.
Moksleiviai paprastai neperka bilietų, o turi specialius pažymėjimus važiuoti tam tikru maršrutu, kuriuos išduoda mokyklos. Vežėjai už tai gauna pinigus. Kiti keleiviai sudaro iki 10 proc. keleivių ir didžioji jų dalis yra lengvatininkai - pensininkai, invalidai. Daugiau mokių keleivių važiuoja tik tais minėtais maršrutais, jungiančiais rajono centrą su didmiesčiu ar su dideliu to rajono miesteliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDrąsiai galima teigti, kad priemiestinis transportas daugumoje Lietuvos rajonų yra totaliai sužlugdytas. Dauguma vis dar gyvuojančių priemiestinių maršrutų skirti tik moksleiviams pavežti. Tą puikiai įrodo jų tvarkaraščiai - kursuoja tik darbo dienomis ar netgi tik mokyklų darbo dienomis ir važiuoja ryte bei maždaug 13-16 val., kuomet baigiasi pamokos mokyklose. Vos vienas kitas priemiestinis autobusas važiuoja poilsio dienomis ir moksleivių atostogų metu, taip pat "ne piko" metu - tarp 9-13 val. bei vakare tarp 16 ir 19 val. Ir tik tuose rajonuose, kuriuose yra gana dideli miesteliai, turintys po kelis tūkstančius gyventojų, ir jei pro juos nevažiuoja (ar tuo metu nevažiuoja) tarpmiestiniai autobusai. Arba rajono centras yra šalia didmiesčio.
Moksleiviai paprastai neperka bilietų, o turi specialius pažymėjimus važiuoti tam tikru maršrutu, kuriuos išduoda mokyklos. Vežėjai už tai gauna pinigus. Kiti keleiviai sudaro iki 10 proc. keleivių ir didžioji jų dalis yra lengvatininkai - pensininkai, invalidai. Daugiau mokių keleivių važiuoja tik tais minėtais maršrutais, jungiančiais rajono centrą su didmiesčiu ar su dideliu to rajono miesteliu.
Bet ar tai nera normalus dalykas? Kaimo gyventoju sparciai mazeja nuo nepriklausomybes, gyvenimo lygis kilo, niekas nenorejo taikytis prie autobusu, nuspirko lengvas masinas. Negi dabar apsimoketu kist pinigus i reguliarius marsutus, kurie veziotu ora?Klaida padaryta nebent su mokykliniais. Veza perdaug vaiku (kiek teko girdet, mikroautobuse buna20-30vaiku), legaliai negali paiimti kitu keleiviu..
Comment
-
Išvis nereikėjo tų mokyklinių autobusiukų. Jei savivaldybės nebūtų apsileidusios, galėtų nesunkiai suorganizuoti savo parkų autobusų maršrutus einančius šalia mokyklų, kuriais galėtų naudotis ir paprasti keleiviai. Taip pat visada yra įmanoma apjungti maršrutus, derinti juos su vairuotojų gyvenamąją vieta.
Sutinku, kad besinaudojančių viešuoju transportu mažėjimas yra normalus dalykas, tačiau jis turėtų vykti lėčiau, bet tokie tvarkaraščiai, kai autobusas turi tik vieną reisą paskutinį mėnesio penktadienį, žmones atpratina nuo VT.
Comment
-
Dar kelios nuotraukos iš dviejų metų laikų, rudens ir žiemos.
Karosa B741 nr. 358 Vilniaus autobusų parke
Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) nr. 840 Justiniškių žiede 43 maršrute.
Išvažiaves iš rezervo į kito poskirio 47 maršrutą autobusas nr. 525
Autobusas nr. 701 Fabijoniškių žiede 53 maršrute
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąBet ar tai nera normalus dalykas? Kaimo gyventoju sparciai mazeja nuo nepriklausomybes, gyvenimo lygis kilo, niekas nenorejo taikytis prie autobusu, nuspirko lengvas masinas. Negi dabar apsimoketu kist pinigus i reguliarius marsutus, kurie veziotu ora?Klaida padaryta nebent su mokykliniais. Veza perdaug vaiku (kiek teko girdet, mikroautobuse buna20-30vaiku), legaliai negali paiimti kitu keleiviu..
Pora lentelių. Duomenys iš http://epp.eurostat.ec.europa.eu/por...ta/main_tables
Nuosavų automobilių panaudojimas kelionėms šalies viduje bendroje keleivinio transporto struktūroje, % keleivio kilometrų.
Kaip matyti, Lietuva yra visiškas lyderis. Antroje vietoje yra Islandija. Na, suprantama kodėl - šalis retai gyvenama ir tik aplink Reikjaviką dar galima suorganizuoti kokį rimtesnį VT. Kaip matyti, Lietuvoje jau 1995 m. buvo gerokai aukštesnis automobilizavimosi lygis nei Estijoje, panašus kaip Lenkijoje. Bet, deja, iki 2008 m. Lenkija mūsų vis tiek nepavijo ir jos rodiklis panašus kaip ir išsivysčiusiose ES šalyse. Latvija nuo mūsų atsilieka virš 5 proc., o Estija virš 6 proc. Netgi kitos žymiai labiau išsivysčiusios ES šalys nuo mūsų atsilieka apie 3-8 proc.
Kaip matyti iš duomenų, ES senbuvėse kelionių santykini kelionių skaičius automobiliu vos didėja jau apie 20 metų, o kai kuriose šalyse netgi mažėja.
Lengvųjų automobilių skaičius 1000 gyventojų.
Vėlgi Lietuva yra tarp lyderių. Absoliutus lyderis yra Liuksemburgas, taip pat Italija. Taip pat iš ES naujokių išsiskiria Slovėnija, kurioje automobilių 1000 gyventojų yra daugiau nei Lietuvoje ir beveik tiek pat kiek Suomijoje ir Austrijoje. Vokietija tik šiek tiek lenkia Lietuvą. Taip pat gan daug automobilių yra Maltoje ir Kipre. Na, tai tikriausiai susiję su nedidelių salų transporto specifika. Visose kitose ES turtingose ir ne tokiose šalyse automobilių 1000 gyventojų yra gerokai mažiau.
Nepaisant to, kad tose šalyse, kuriose 1000 gyventojų tenka daugiau automobilių nei pas mus, keliaujama nuosavu automobiliu mažiau, bet daugiau VT. Netgi Liuksemburge ir Italijoje. Neaišku tik dėl Maltos ir Kirpo, nes nėra duomenų. Taip pat Graikija duomenų jau senokai nepateikia, taip pat nėra paskutiniųjų Estijos duomeų. Bet vargu ar Estija pasivijo Lietuvą.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.30, 16:40.
Comment
Comment