"Kautra" tarpmiestines masinas naudoja Druskininku miesto marsrutuose ar Kauno priemiestyje.
O Mazeikiu AP miestines masinas siuncia i tarpmiesti.
Kontrastai nemazi.
Ollex'o mikroautobusai į Kauno ir Vilniaus oro uostus važiuoja ne iš Klaipėdos autobusų stoties, o iš aikštelės prie Akropolio Taikos pr.
Priemiestiniai Gargždų maršrutiniai taksi važiuoja ne iki Klaipėdos autobusų stoties, o iki Rumpiškių stotelės (Taikos pr. ir Sausio 15-osios gatvių sankryža). Ten stoja ir iš stoties važiuojantys priemiestiniai autobusai.
34 maršruto priemiestinis autobusas (į Lėbartus, Šernus) Sausio 15-osios g., suks į Taikos pr.
Kur jo galinė stotelė taip ir neišsiaiškinau...
Taikos pr. prieš sukant į Sausio 15-osios g.
Priemiestiniai autobusai į sodus važiuoja nuo Smiltelės stotelės.
Į "Pušelę", "Agluoną" važiavo mikroautobusas. Aš jį pagavau autobusų stotyje, bet jis keleivius veža ne iš stoties, o nuo Smiltelės stotelės. Mikroautobusas tiesiog stovėjo stoties aikštelėje visą dieną.
Maršrutus į "Dituvos" sodus aptarnauja KLAP'as. Prie Smiltelės stotelės.
Ir "Sodų autobusai" kurie savo autobusų neturi, bet samdo kitus vežėjus.
Kas veža į "Tolupį", "Rasą" ir "Vaitelius" laiko išsiaiškinti nebuvo.
Pabaiga.
Į "Pušelę", "Agluoną" važiavo mikroautobusas. Aš jį pagavau autobusų stotyje, bet jis keleivius veža ne iš stoties, o nuo Smiltelės stotelės. Mikroautobusas tiesiog stovėjo stoties aikštelėje visą dieną.
Tačiau KLAP-o interneto svetainėje pateikiami visi stotelėje nufotografuotame grafike matomi maršrutai, išskyrus būtent į "Pušelę" ir "Agluoną". Todėl galima manyti, kad tik šis maršrutas (ir mikroautobusas) yra "svečiai" KLAP-o grafike "Smiltelės" stotelėje.
Beje, maršrutas į "Rasos" ir "Vaitelių" sodus yra vienas, t.y. autobusas važiuoja paeiliui per abu sodus.
Tai kad KLAP'o interneto puslapyje pateikiami grafikai į "Dituvos" sodus nuo Smiltelės stotelės, bet dalį reisų vykdo "Sodų autobusai". Kažkaip keista. Juk KLAP'as savo interneto puslapyje neskelbia kitų Klaipėdos rajono vežėjų tvarkaraščių, išskyrus į Palangą, kuriuos aptarnauja "Kintas". Galbūt šie maršrutai priklauso KLAP'ui, bet jis pasamdė jų aptarnavimui privatininkus.
Gyvenam Lietuvoj, dauztu masinu prisikelimo rojuje, greiciausiai senas MAN buvo dauztas - priklijavo Ikaruso snuki, kas ten zino kaip turi tas MAN atrodyt
Tai kad nebūtinai. Galas irgi labai jau Ikarusinio dizaino, nors matosi, kad ne iš Ikaruso sulipdytas. Be to Ikarusas dar ir 70-80 metais su kapitalistiniais gamintojais bendradarbiavo ir montuodavo autobusus ant kapitalistinių šalių autobusų važiuoklių...
Gyvenam Lietuvoj, dauztu masinu prisikelimo rojuje, greiciausiai senas MAN buvo dauztas - priklijavo Ikaruso snuki, kas ten zino kaip turi tas MAN atrodyt
Grynas MAN SR240. Patys pirmieji tokie tikrai atrodė kaip Ikarusai.
Čia yra labai įdomus atvejis - socialiastinės ir kapitalistinės šalies gamintojų bendradarbiavimas. Be štai tokių antikvarinių MAN SR240, dar buvo Ikarus kėbulai, dedami ant MAN, Volvo, Scania važiuoklių (Ikarus-662/664). Egzistuoja ir toks Ikarusas, kuris atrodo kaip Scania CR112 (Ikarus 194).
P.S. Ikarus-280 buvo surinkinėjami ir eksploatuojami JAV, tiesa, salono išplanavimas, langai ir durų schema buvo pritaikyti amerikietiškam stiliui, kuris, beje, gyvuoja iki šiol.
Comment