Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Musu salygom sakyciau nelabai toks tinkamas autobusas...nei kaip tarpmiestinis ,nei kaip priemiestinis,vien del salono isplanavimo. Kaip tarpmiestiniam -tai sedynes be atramu galvai,porankiu ir t.t. Jei kaip priemiestinis-tai labai siauras praejimas,zmones juk is priemiesciu vaziuoja su taselemis,o kadangi keleiviai daznai ilipa ir islipa,tai nelakstysi atidarineti bagazo,net jei jis ir yra. Ir nepanasu,kad butu pritaikytas invalidui ivaziuoti,nes nuotraukoje labai jau siauros durys atrodo. daug trukumu...
    Na su tokiu autobusu į Palangą (kažkas siūlė) tikrai nevažiuočiau - sėdynės kietos ir žemos, komfortas minimalus, bet, kad jis netinkamas priemiestiniam "iki gero pusvalandžio" maršrutui, drįsčiau nesutikti. Sėdynių išdėstymo salone komponuotė (2+2) tokio tipo autobuse yra logiška (skirtingai nei miesto autobusuose 1+2, kur yra didelė keleivių rotacija ir platus praėjimas būtinas), praėjimas gal ir siauras, bet į užmiestį juk niekas su lagaminais ir nekeliauja, o ir laikai, kai "keleiviai dažnai įlipa ir išlipa" buvo seniai, seniai. Gal autobusas ir nepritaikytas žmonėms su fizine negalia (pas mus iš vis sunku būtų rasti tokių), bet vidurinių durų plotis leidžia manyti, kad tai įmanoma. Autobusą priskirčiau senų laikų Laz695H ir Ikarus-260.27 klasei.
    Šio gamintojo autobusus jau eksploatuoja Jonavos ir Raseinių AP, bet ar jie tiks Kautrai, aš asmeniškai abejoju. Čia daugiau vertinama vokiška patikima technika..

    Comment


      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
      Šio gamintojo autobusus jau eksploatuoja Jonavos ir Raseinių AP, bet ar jie tiks Kautrai, aš asmeniškai abejoju. Čia daugiau vertinama vokiška patikima technika..
      O kaip tada su "Temsomis"?

      Comment


        [QUOTE=Al1;438601]

        Vienintelis tarptautinis reisas - Kaliningradas - Liepoja, per Šilutę, Klaipėdą, Palangą ir atgal. Neaišku, ar veikiantis. Aš autobuso nemačiau. Internete neoficialiame puslapyje radau senstelėjusią informaciją, kad autobusas važiuoja kas antrą dieną. Tačiau neaišku, ar maršrutas dabar dar vis veikiantis.

        Maršrutas gal nuo 2008 metų neaptarnaujamas. Anksčiau važiavo Liepojos AP

        Comment


          [QUOTE=uH1978;440183]
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Vienintelis tarptautinis reisas - Kaliningradas - Liepoja, per Šilutę, Klaipėdą, Palangą ir atgal. Neaišku, ar veikiantis. Aš autobuso nemačiau. Internete neoficialiame puslapyje radau senstelėjusią informaciją, kad autobusas važiuoja kas antrą dieną. Tačiau neaišku, ar maršrutas dabar dar vis veikiantis.

          Maršrutas gal nuo 2008 metų neaptarnaujamas. Anksčiau važiavo Liepojos AP
          Rusiškame puslapyje iš Kaliningrado rašė, kad važiuoja rusų autobusas.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Rusiškame puslapyje iš Kaliningrado rašė, kad važiuoja rusų autobusas.
            Rusų tinklapyje turbūt klaida, nes jau seniai maršrutas: Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipeda-Liepoja nevažiuoja

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kaip tada su "Temsomis"?
              Tai, kad ten beveik viskas vokiška, tik surenkama Turkijoje, cituoju iš "Kautros" tinklapio: „...TEMSA“ autobusų kokybė pasiekiama panaudojant patikimus automobilių gamintojų MAN ir DAF variklius ir agregatus, vokiečių firmos ZF pavarų dėžes ir vairo mechanizmus, firmų Knorr Bremse ir Wabco stabdžių sistemas, firmos Blaupunkt garso ir vaizdo aparatūra ir daugelių kitų žymių ir patikimų firmų komplektuojančias dalis ir sistemas..." Turbūt "Kautra" priemiesčio maršrutų aptarnavimui pirktų irgi "Temsa", bet suprantu, kad anie neturi tinkamo modelio (mano galva, Opalinai ir Prestij yra nelabai tinkami). Todėl ir ieško alternatyvų bandydami Irisbus'ą.

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Tai, kad ten beveik viskas vokiška, tik surenkama Turkijoje, cituoju iš "Kautros" tinklapio: „...TEMSA“ autobusų kokybė pasiekiama panaudojant patikimus automobilių gamintojų MAN ir DAF variklius ir agregatus, vokiečių firmos ZF pavarų dėžes ir vairo mechanizmus, firmų Knorr Bremse ir Wabco stabdžių sistemas, firmos Blaupunkt garso ir vaizdo aparatūra ir daugelių kitų žymių ir patikimų firmų komplektuojančias dalis ir sistemas..." Turbūt "Kautra" priemiesčio maršrutų aptarnavimui pirktų irgi "Temsa", bet suprantu, kad anie neturi tinkamo modelio (mano galva, Opalinai ir Prestij yra nelabai tinkami). Todėl ir ieško alternatyvų bandydami Irisbus'ą.

                Niekuomet nevairavau Opalino, todėl apie technines jų savybes negaliu nieko sakyti, bet pasižiūrėjus į juos iš arti, vaizdas tikrai ne koks, praktiškai visos plokštės sueina labai kreivai, ko nepasakysi apie gerokai senesnius Neoplanus ar Setras.

                Kautros siūlomų Temsa autobusų gamoje yra gerokai daugiau autobusų nei Opalnai bei Prestijai. Praeitais metais priemiestyje buvo išbandytas Temsa Tourmalin autobusas, tada Pakusas sakė, kuomet gaus lecenzijas ir toliau aptarnauti Kauno priemiestį, nusipirks tris 12,9 m. ilgio Tourmalinus.

                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Irisbus Iveco Crossway jau sugebėjo ir į avariją pakliūti:




                  Ir galiausiai Toks vairuotojo rizikingas sprendimas:

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    ...Kautros siūlomų Temsa autobusų gamoje yra gerokai daugiau autobusų nei Opalnai bei Prestijai. Praeitais metais priemiestyje buvo išbandytas Temsa Tourmalin autobusas, tada Pakusas sakė, kuomet gaus lecenzijas ir toliau aptarnauti Kauno priemiestį, nusipirks tris 12,9 m. ilgio Tourmalinus.

                    Atvaizdas
                    Na, matyt tie Tourmalinai Kautrai kažkuo neįtiko. Nesu didelis autobusų techninių parametrų specialistas, bet man Tourmalinas labiau panašus į tarpmiesčio, o ne priemiesčio autobusą, be to jis didelis, vadinasi ir kuro daugiau eikvoja. Crossway aiškiai kompaktiškesnis, vidurinės durys plačios, daug turėklų stovintiems įsikibti, erdvi lentyna bagažui. Manau Iveco tinkamesnis važinėti rajono maršrutais. Aišku, Kautra yra Temsa atstovas Lietuvoje, o Crossway teks pirkti iš kitų atstovų. Pažiūrėsim...

                    Comment


                      Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                      Irisbus Iveco Crossway jau sugebėjo ir į avariją pakliūti:
                      Labai nedidutė ta avarija, įdomu ar Kautra neturės žalos atlyginti autobuso savininkams. Apskritai, tai keista, nes varuoti šio autobuso nedavė kokiems naujokams, visi vairuotojai yra patyrę ir paimti iš tarpmiestinių maršrutų.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Pries >2 metus, kai vazinedavom prie Liepojos i sodyba, matydavau Kaliningrado Ikarus 256. Gal ne i tema, bet is Kaliningrado, kazkoks Ikarus 256 kartais atvaziuoja i "Kauno autobusus" remontui..

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Labai nedidutė ta avarija, įdomu ar Kautra neturės žalos atlyginti autobuso savininkams.
                          kiek as matau is nuotrauku autobusas gavo smugi i gala nuo vw passat, ko pasekoje autobuso vairuotojas nera kaltas del padarytos avarijos. Kaltininko draudimas turetu sumoket uz remonta.

                          Comment


                            Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                            kiek as matau is nuotrauku autobusas gavo smugi i gala nuo vw passat, ko pasekoje autobuso vairuotojas nera kaltas del padarytos avarijos. Kaltininko draudimas turetu sumoket uz remonta.
                            Man iš apgadinimų panašiau, kad autobusas rikiuodamasis kliudė galu Passatą. To požymiai:
                            1. Autobuso apgadinimai tik šone, aiškiai matyti nubraukti dažai.
                            2. Passat automobilis apgadintas dešinėje pusėje(nulaužtas buferis ir pan.)

                            Išvada: Passatas važiavo Vytauto prospektu, kai autobusas išsuko iš Karo ligoninės g.. Greičiausiai autobuso vairuotojas tikėjosi spėti pravažiuoti, tačiau....

                            Comment


                              Nuo birželio 1d. pasikeitė tvarkaraščiai, o kartu su jais ir maršrutus aptarnaujantys autobusai.
                              2 pertraukiamu grafiku dirbantys 6-i autobusai kažkodėl pasigriebė ne tas lenteles:



                              10 ir 26 maršrutais pertraukiamais grafikais šiandien ir vakar dirbo ilgi autobusai (po 2 vnt.)





                              12 maršrute darbo dienomis dirba trumpi autobusai. Be šio, dar mačiau MB O405, kuris tikrai netinkamas šiam maršrutui darbo dieną. Užjaučiu tuos, kuriems teko juo važiuot.



                              Be šių maršrutų, dar 46 ir 56 visą dieną dirba ilgi autobusai (pvz. šiandien 46-u visi 3 pamaininiai grafikai - vien Volvo 7700A), 54 maršrutu kaip ir maniau - žemagrindžio grafiku visą dieną dirba trumpas autobusas.

                              Naujiena pas privačius vežėjus - savaitgalį važinėjęs pusiau "užreklamintas" CFT 596 jau su pilnaverte reklama:



                              Dar viena, mano akimis žiūrint, kvailo turinio reklama ant autobuso (tokia pati yra ir ant 1631 troleibuso):



                              Bet vis gi geriau, nei Pampers...
                              Kaži ko atsibeldęs į stotį iš Naujosios Vilnios R. Stankevič IĮ priklausantis MB O305



                              Gaila, kad perdažyta į standartinę schemą buvusi unikali mėlyna-geltona-juoda Karosa nr.206

                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Kaip ir visada, pradėsiu nuo Kautros transporto.

                                Į Kauną atvyko ir antrasis Crafteris su švieslente.


                                Dar vienas Crafteris Birštone.


                                Dar neteko šio autobuso matyti Kaunas - Žagarė maršrute.


                                Išvažiuoja nakvoti į Visaginą. Šis autobusas užbaigė mano visų važinėjančių Kauno Kautros autobusų nuotraukų kolekciją


                                Pasirinktas kampas nekoks, bet štai kaip atrodo po avarijos šalia Druskininkų, suremontuotas Neoplanas.


                                Vilkaviškiui atiduotas Neoplaną, kartais tenka matyti ir ne Vilkaviškio AP aptarnaujamuose maršrutuose.


                                Įdomu, ką jis veikė sotyje...


                                Prienų garažuose nakvojo į Vilnių važiuojantis Opalinas. Prižiūrėtojas sakė, jog visi į Vilnių iš Prienų važiuojantys autobusai nakvoja Prienuose, o ne Kaune, tačiau jie nėra nuolatiniai.




                                Vienas iš Prienų Prestijų.


                                Taigi, į Mažeikius nakvoti važiavo visai ne Setra, o EAG Ikarusas, tačiau vairuotojas tas pats. HDH Setra atvažiavo į Kautros parką ir ten pasiliko, gali būti, jog ją ruoš techniniai apžiūrai arba sugedo...


                                Na ir bandomasis Irisbus autobusas, tai jau gal šeštas vairuotojas, kurį matau, vauruojantį šį autobusą.


                                Tai tiek, rytoj įdėsiu įdomių nuotraukų iš Prienų autobusų parko.
                                Paskutinis taisė digital; 2025.07.21, 20:46.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Kautra filialas, Prienų autobusų parkas

                                  Prienų autobusų parkas yra įsikūręs šalia gyvenamųjų namų kvartalo, ganėtinai toli nuo stoties, ypač kaip tenka iki jo keliauti pėsčiam. 2009 metais Kautrai nupirkus Prienų autobusų parką buvo skirta 100 tūkstančių parko ir stoties atnaujinimui, tačiau didžioji dalis pinigų buvo panaudota stotyje, apie tai parašysiu vėliau.



                                  Parko teritorija ganėtinai didelė, čia pilna garažų, kadangi anksčiau šioje vietoje buvo kareivinės. Turbūt nedaugelis parkų gali visiems savo autobusams leisti nakvoti po stogu - Prienai tai gali, taip pat garažuose stovi darbuotojų mašinos. Parke glaudžiasi, kelios krovininės mašinos.





                                  Viršus to, kuris turi didžiausią techniką, bei kažkas apie discipliną, nuo senų laikų likęs užrašas virš garažo.




                                  Nenaudojamas remonto teltelis.


                                  Remontui skirta parko dalis.








                                  Seniai nenaudojamas, kaip spėju, išvažiavimas iš parko.


                                  Administracinis pastatas.


                                  Panašu, jog naudojamas dar vienas įvažiavimas prie kuro papildymo bazės.


                                  Kuro papildymo bazė.


                                  Na ir autobusai. Vienas iš dviejų važinėjančių Paz'ikų.


                                  Šis galiūnas čia tikriausiai nuo kareivinių laiku, dabar naudojamas kaip techninės pagalbos mašina.


                                  Dar vienas Paz remontuojamas...


                                  Autosano laukia labai rimtas remontas, kitas Autosanas sėkmingai važinėja.


                                  Vienas iš geresnių Prienų AP autobusų Erikoiskori Star 21 bus perdažomas.


                                  Žiemą sėkmingai važinėjęs, dabar šis Paz'ikas nurašytas.


                                  Šio gražuolio licenzija vežioti keleivius baigėsi šių metų kovą.






                                  Tai tiek iš Prienų AP, vėliau įdėsiu fotoreportažą iš Prienų autobusų stoties.
                                  PS. Galbūt reikėtų atskiros temos nuotraukoms iš parkų ir stočių?...
                                  Paskutinis taisė digital; 2025.07.21, 20:51. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Labai jau varganai atrodo Prienu AP. Reikės nemažų investicijų, norint rekonstruoti visus pastatus.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      2 pertraukiamu grafiku dirbantys 6-i autobusai kažkodėl pasigriebė ne tas lenteles
                                      Viskas čia gerai, tie 2 autobusai važiuoja tik iki centro

                                      Comment


                                        Prienai yra labai geroje vietoje kalbant apie susisiekimą su kitais Lietuvos miestais. Pats parkas, jei neklystu, aptarnauja du tarpmiestinius maršrutus - kartą per dieną Vilnius - Kaunas pro Trakus, Birštoną, Prienus, Marijampolę, Vilkaviškį, Šakius ir du reisai per dieną - Prienai - Vilnius pro Birštoną, Trakus.

                                        Prienų autobusų stotis


                                        Įdomiai atrodantis Hyundai Aerotaown.


                                        Vietoj Pazų, dabar šis autobusas aptarnauja maršrutus.





                                        Džiugu matyti, jog kai kurie Prienų AP vairuotojai pasipuošę Kautros uniformamis.




                                        Kitų AP nuotraukos iš Kauno.
                                        Klaipėdos AP.


                                        BusTuras




                                        Rokiškio AP.


                                        Jokiame maršrute vietos sau nesurandantis Panevėžio AP dviaukštis Neoplanas.


                                        Vilnius - Skuodas važiuoja du vairuotojai




                                        Kaunas - Vilnius per Prienus iš Kauno išvažiavo tuščias...
                                        Paskutinis taisė digital; 2025.07.21, 20:55.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Šiandien antrojoje perkėloje. Iškart atvyko keturi autobusai su vokiečių turistais iš kruizinio laivo "Delphin".








                                          Kiti du netukus įvažiavo į kitą keltą.

                                          Laivas:


                                          Estai prie Jūrų muziejaus ir delfinariumo
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X