Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, tą moteriškę ir aš pastebėjau. Galbūt ji kaip nors susijusi su įmonės savininku, o gal tik su vairuotoju, kad ją vežiojasi. Asmeniškai, man ji netrukdo, o baigus kelionę palinki sėkmės (galėtų taip visi vairuotojai).Parašė Robert Rodyti pranešimąTuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norint tai įgyvendinti, reiktų keturių šalių (VKTI, Kautra, TOKS, Transrevio) susitarimo. Jei kiekvienas iš vežėjų sutiktų atsisakyti kelių reisų, tikrai šiame maršrute galėtų važinėti vien autobusai. Deja, bet nemanau, kad bus susitarta: savavališkai panaikinus reisus VKTI susilauktų kvietimo į teismą dėl geležinkelių protegavimo, o privatūs vežėjai nesuinteresuoti tai daryti, dėl pralaimėtos konkurencinės kovos, atliekamų transporto priemonių ir atleidžiamų darbuotojų...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?
 
 TOKS ir Kautra iš Vilniaus į Kauną (104 km) nuveža už 19 Lt.
 Vilnius-Utena (102 km) - 21.50 Lt (TOKS)
 Kaunas-Anykščiai (110 km) - 24.00 Lt (Kautra)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepakankamai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad tarp Vilniaus ir Kauno viskas iš eilės važiuoja- traukiniai, autobusai, midibusai, mikroautobusai bei "dušmanai". tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų. tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų. Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.Garažo nr. tas pats, valstyb. nr. tas pats... Panašu, kas tas pats mikroautobusas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal čia visai kitas mikroautobusas?Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.29, 22:42.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.Garažo nr. tas pats, valstyb. nr. tas pats... Panašu, kas tas pats mikroautobusas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal čia visai kitas mikroautobusas?Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.29, 22:42.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puikus istorinis kadras. Tikriausiai tokių perdarytų mikroautobusų buvo ir daugiau, nes juos pirko grupėmis.Parašė mandan Rodyti pranešimąVartydamas savo foto archyva, pastebėjau įdomu dalyka: 
 
 Tikrai skubotų išvadų nedarau, tik norėjau gražiau iliustruoti situaciją. Būna reisų, kada autobusas važiuoja tik su keliais keleiviais, bet visgi dauguma autobusų būna pusiau užpildyti, ypač pro Kauna tik pravažiuojantys į Vilnių.Parašė amiko Rodyti pranešimąNepakankamai.Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4528Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPerverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
 Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?
 
 Atvaizdas
 www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šis nebus bandomas Kaune?Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPerverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
 Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?
 
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygiai toks pats, tik dviem metrais trumpesnis jau buvo bandomas, todėl abejoju, kad į Kauną atveš, nors visko gali būti...Parašė Scania Rodyti pranešimąŠis nebus bandomas Kaune?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai neblogas autobusiukas, tinkamas 11 maršrutui: manevringesnis nei įprasti, bei talpesnis, nei turimi autobusai. Šis išsiskiria tuo, kad turi gan nemažai sėdimų vietų, kurios išdėliotos pakankamai logiškai ir patogiai. Be to, tokį autobusą galima leisti ir į mažą keleivių srautą turinčius maršrutus (pvz. 8, 25, 20, 51 savaitgaliais bei 87).
 
 
 
 P.S. jo viduje yra ekranas, kuriame rodoma Buse švieslenčių ir Irisbus autobusų "propaganda" . .
 
 Na ir kita, gal ne visiems idomi naujiena: į gatves išvažiavo paskutinysis 100-asis dujinis autobusas - Heuliez GX417 CNG nr. 869. Išskirtinis jo braižas - lipdukai ant durų:
 
  
 
 
 Comment





 
							
						
 
							
						

Comment