Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Teisiog tuomet autobusai nevažinėtų pustuščiai, rentabilumas būtų didesnis. Kainos turėtų taip pat mažėti, nes dabartinės yra sąlygotos nepilno užpildymo ir perdėm išpūstos lyginant su tuo pačiu atsumu kituose maršrutuose.
    Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.

      Comment


        Ta "boba" turėtų susidomėti kontrolė, nes tai, kiek suprantu, važiavimas be bilieto.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Robert Rodyti pranešimą
          Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
          Jo, tą moteriškę ir aš pastebėjau. Galbūt ji kaip nors susijusi su įmonės savininku, o gal tik su vairuotoju, kad ją vežiojasi. Asmeniškai, man ji netrukdo, o baigus kelionę palinki sėkmės (galėtų taip visi vairuotojai).
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
            Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?

            Comment


              Jau nuo rudens vidurio 12, 16, 19 ir 42 maršrutuose poilsio dienomis dirba trumpi autobusai. Šiandien 42 maršrutu dirbo 1 trumpas ir 1 ilgas (greičiausiai rezervas, nes autobusas kito poskyrio):





              19 ir 42 kai kuriais reisais važiuoja pilni, tačiau ne sausakimši.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?
                Norint tai įgyvendinti, reiktų keturių šalių (VKTI, Kautra, TOKS, Transrevio) susitarimo. Jei kiekvienas iš vežėjų sutiktų atsisakyti kelių reisų, tikrai šiame maršrute galėtų važinėti vien autobusai. Deja, bet nemanau, kad bus susitarta: savavališkai panaikinus reisus VKTI susilauktų kvietimo į teismą dėl geležinkelių protegavimo, o privatūs vežėjai nesuinteresuoti tai daryti, dėl pralaimėtos konkurencinės kovos, atliekamų transporto priemonių ir atleidžiamų darbuotojų...

                TOKS ir Kautra iš Vilniaus į Kauną (104 km) nuveža už 19 Lt.
                Vilnius-Utena (102 km) - 21.50 Lt (TOKS)
                Kaunas-Anykščiai (110 km) - 24.00 Lt (Kautra)
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Vartydamas savo foto archyva, pastebėjau įdomu dalyka:

                  Kautros VW Crafter COP079 (gar. nr. 87), ką pastebit?

                  Foto daryta 2007-08-27 Nidoje


                  Foto daryta 2010-03-15 Kaune

                  Comment


                    Pakeistos durys.
                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                    Comment


                      O gal čia visai kitas mikroautobusas?

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kad tarp Vilniaus ir Kauno viskas iš eilės važiuoja- traukiniai, autobusai, midibusai, mikroautobusai bei "dušmanai". tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų. Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.
                        Nepakankamai.
                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
                        Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O gal čia visai kitas mikroautobusas?
                        Garažo nr. tas pats, valstyb. nr. tas pats... Panašu, kas tas pats mikroautobusas.
                        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.29, 21:42.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė mandan Rodyti pranešimą
                          Vartydamas savo foto archyva, pastebėjau įdomu dalyka:
                          Puikus istorinis kadras. Tikriausiai tokių perdarytų mikroautobusų buvo ir daugiau, nes juos pirko grupėmis.

                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Nepakankamai.Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.
                          Tikrai skubotų išvadų nedarau, tik norėjau gražiau iliustruoti situaciją. Būna reisų, kada autobusas važiuoja tik su keliais keleiviais, bet visgi dauguma autobusų būna pusiau užpildyti, ypač pro Kauna tik pravažiuojantys į Vilnių.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Perverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
                            Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?

                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Perverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
                              Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?

                              Atvaizdas
                              http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4528
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                Perverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
                                Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?

                                Atvaizdas
                                Šis nebus bandomas Kaune?

                                Comment


                                  Parašė Scania Rodyti pranešimą
                                  Šis nebus bandomas Kaune?
                                  Lygiai toks pats, tik dviem metrais trumpesnis jau buvo bandomas, todėl abejoju, kad į Kauną atveš, nors visko gali būti...
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Visai neblogas autobusiukas, tinkamas 11 maršrutui: manevringesnis nei įprasti, bei talpesnis, nei turimi autobusai. Šis išsiskiria tuo, kad turi gan nemažai sėdimų vietų, kurios išdėliotos pakankamai logiškai ir patogiai. Be to, tokį autobusą galima leisti ir į mažą keleivių srautą turinčius maršrutus (pvz. 8, 25, 20, 51 savaitgaliais bei 87).



                                    P.S. jo viduje yra ekranas, kuriame rodoma Buse švieslenčių ir Irisbus autobusų "propaganda" .

                                    Na ir kita, gal ne visiems idomi naujiena: į gatves išvažiavo paskutinysis 100-asis dujinis autobusas - Heuliez GX417 CNG nr. 869. Išskirtinis jo braižas - lipdukai ant durų:



                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O kaip reikalai apskritai su dujiniais Vilniuje? Vis dar keiksnojami kaip anksciau, ar apsiprato visi?

                                      Comment


                                        Geri tie dujiniai ir dyzeliniai autobusai.

                                        Comment


                                          Po truputi apsipranta, nes daugiau nėra ko leisti į maršrutus. Aišku, jei vėl bus tokių dienų, kaip vakar, tai tikrai nebus kuo pakeisti sugedusių.
                                          Scania, tau iš Kauno, matyt, labai gerai viskas matosi ir visai nesvarbu, kad jais nesi nė karto važiavęs.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X