Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
-
Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąTuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?
TOKS ir Kautra iš Vilniaus į Kauną (104 km) nuveža už 19 Lt.
Vilnius-Utena (102 km) - 21.50 Lt (TOKS)
Kaunas-Anykščiai (110 km) - 24.00 Lt (Kautra)
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad tarp Vilniaus ir Kauno viskas iš eilės važiuoja- traukiniai, autobusai, midibusai, mikroautobusai bei "dušmanai".tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų.
Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal čia visai kitas mikroautobusas?Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.29, 21:42.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąVartydamas savo foto archyva, pastebėjau įdomu dalyka:
Parašė amiko Rodyti pranešimąNepakankamai.Iš vieno reiso užpildymo apie maršrutą nereikėtų daryti skubotų išvadų.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPerverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?
Atvaizdas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPerverčiau kelis puslapius, bet nieko neradau.
Gal kas supažindintų kas per modelis, iš kur?
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąŠis nebus bandomas Kaune?
Comment
-
Visai neblogas autobusiukas, tinkamas 11 maršrutui: manevringesnis nei įprasti, bei talpesnis, nei turimi autobusai. Šis išsiskiria tuo, kad turi gan nemažai sėdimų vietų, kurios išdėliotos pakankamai logiškai ir patogiai. Be to, tokį autobusą galima leisti ir į mažą keleivių srautą turinčius maršrutus (pvz. 8, 25, 20, 51 savaitgaliais bei 87).
P.S. jo viduje yra ekranas, kuriame rodoma Buse švieslenčių ir Irisbus autobusų "propaganda".
Na ir kita, gal ne visiems idomi naujiena: į gatves išvažiavo paskutinysis 100-asis dujinis autobusas - Heuliez GX417 CNG nr. 869. Išskirtinis jo braižas - lipdukai ant durų:
Comment
Comment