Atrodo, kad menulis jau per arti
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
manau ~30 kartų per pastaruosius metus esu važiavęs Vilniaus VT; pats pusmetį gyvenau sostinėje ir į kontorą Nemėžyje tekdavo važiuoti iš Justiniškių, dabar tai būtų vienas juokas kai naują viaduką pastatė, bet prieš kelis metus pastovėdavau tuose kamščiuose ir nieko, gyvas; taip pat visą dieną maltis po patį miestą tekdavoParašė music Rodyti pranešimąKiek kartų per pastaruosius metus važiavai Vilniaus VT? Aš 480 ir man aktualus jo tobulinimas, tai ne ateina visoki Š..narch iš Kauno ir nesąmones peza.
O šiaip nematau prasmės čia "diskutuoti", vieno kito miesto gyventojam ieškoti statistinių duomenų, žemėlapių, skaičiuoti stotelių apkrovas, vartyti spec. literatūrą ir ataskaitas, o visokie Š..ch, kuriems tai net nerūpi, tik užsiimtų tuščiais paistalais ir įžeidinėjimais,
Tai gal viso gero, mieli Kauniečiai.
tiesą sakant, man neapsakomai džiugu, kad tamsta tik dėl bėgių nebuvimo Vilniuje raudonuojate prieš vokietį; bet natūraliai kyla klausimas - ar apie tą patį Vilnių mes kalbame? apie tą kuris dešimtis metų nesugeba stadiono pasistatyt? Apie tą kur plauna pinigus ir niekaip nepastato valdovų rūmų? apie tą kur net švieslenčių nesugeba stotelėse įsirengt? ar apie tą kuriame reikia gatvių apšvietimą išjungt, nes elektrą brangiai kainuoja? apie tą kuriame pilna duobėtų gatvių?...
yra dvi pagrindinės priežastys, dėl kurių tie bėgiai yra tik utopija ir graži svajonė:
1. Vilnius neturi tiek pinigų
2. Nėra būtinybės
aišku jei vilnius būtų toks turtingas ir neturėtų kur pinigų dėti, tai prašom, statykitės nors jūs ir auksines teleportacijos kabinas; bet šimtus milijonų prasiskolinusi sostinė tikrai neturi pinigų bėgiams; kadangi ES pinigų, kiek skaičiau, šitam projektui gauti nepavyktų, tai belieka imti iš vyriausybės ir tuo pačiu iš viso Lietuvos biudžeto; pyk nepyk, bet mano nuomone, Lietuvoje yra bent 1001 reikalingesnis projektas
man tikrai negaila, jei Vilniuje tie bėgiai būtų nutiesti, na tegul duoda ta vyriausybė kad ir 100mln tiems bėgiams; bet Vilniuje (kaip ir turbūt 90% miestų) toks projektas yra užprogramuotas nešti didžiulį nuostolį; manau iki ausų skolose įklimpusi Vilniaus savivaldybė vėl tiestų ranką link vyriausybės pinigų...tik nesupraskit manęs teisingai...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir nepakenktų neapmokamai padirbti valandą prieš darbą ir po, bet tai atsiliepia darbo našumui.Parašė shrnz Rodyti pranešimąmanau ~30 kartų per pastaruosius metus esu važiavęs Vilniaus VT; pats pusmetį gyvenau sostinėje ir į kontorą Nemėžyje tekdavo važiuoti iš Justiniškių, dabar tai būtų vienas juokas kai naują viaduką pastatė, bet prieš kelis metus pastovėdavau tuose kamščiuose ir nieko, gyvas;
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje užtektų įvesti kokį 10Lt automatinį įvažiavimo mokestį į centrą (alia Londono congestion charge ir didesnėj zonoj nei vien Senamiestis) ir susėstu visi į visuomeninį transportą kaip mamą myliu. Manau tam trūksta politinės valios. Kita vertus, jeigu taip atsitiktų tai tada ir kauniečiui būtų aišku, kad su visuomeniniu Vilniuj nepyragai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visam pasauliui tai butų - netikėta racionali naujovė, kažkas Nobelio premiją gautų.Parašė felar Rodyti pranešimąVilniuje užtektų įvesti kokį 10Lt automatinį įvažiavimo mokestį į centrą (alia Londono congestion charge ir didesnėj zonoj nei vien Senamiestis) ir susėstu visi į visuomeninį transportą kaip mamą myliu. Manau tam trūksta politinės valios. Kita vertus, jeigu taip atsitiktų tai tada ir kauniečiui būtų aišku, kad su visuomeniniu Vilniuj nepyragai.
Beje o gal kur yra miestu kus apmokestintas visas centras(NEsenamiestis)?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Londonas?Parašė evvt Rodyti pranešimąVisam pasauliui tai butų - netikėta racionali naujovė, kažkas Nobelio premiją gautų.
Beje o gal kur yra miestu kus apmokestintas visas centras(NEsenamiestis)?Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Londonas ir Stokholmas. Abu miestai įvedė sistemą vienu metu. Kaip Londone veikia sistema, tiksliai nežinau, o Stokholme daugelyje gatvių važiavimas yra mokamas.Parašė evvt Rodyti pranešimąVisam pasauliui tai butų - netikėta racionali naujovė, kažkas Nobelio premiją gautų.
Beje o gal kur yra miestu kus apmokestintas visas centras(NEsenamiestis)?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matai, ten ir žmonių tankumas kitoks, kad net ir dabartinė viešojo transporto sistema (Su metro) nebesusitvarko. Ten jau reikia dar kažko geresnio.Parašė andyour Rodyti pranešimąKamščiai ten yra
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Belieka nuomotis būstą arčiau darbo. Per visą Londoną pravažiuoti, tai tas pats kaip dirbti Vilniuje, o gyventi Kaune, niekas taip nedaroParašė index Rodyti pranešimąMatai, ten ir žmonių tankumas kitoks, kad net ir dabartinė viešojo transporto sistema (Su metro) nebesusitvarko. Ten jau reikia dar kažko geresnio.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur kamščių nėra? Sąrašas Europos miestų didesnių nei 0.5 mil. gyventojų, kur didžiausi kamščiai. Vilnius ne taip jau ir tragiškai atrodo.Parašė index Rodyti pranešimąMatai, ten ir žmonių tankumas kitoks, kad net ir dabartinė viešojo transporto sistema (Su metro) nebesusitvarko. Ten jau reikia dar kažko geresnio.
1.Briuselis
2.Varšuva
3.Vroclavas
4.Londonas
5.Edinburgas
6.Dublinas
7.Belfastas
8.Marseilis
9.Paryžius
10.Liuksemburgas
11.Milanas
12.Roterdamas
13.Birmingemas
14.Roma
15.Amsterdamas
16.Oslas
17.Barselona
18.Budapeštas
19.Neapolis
20.Poznanė
21.Lódzė
22.Torino
23.Palermas
24.Praha
25.Ženeva
26.Cardiffas
27.Wiena
28.Miunchenas
29.Lydas
30.Krokuva
31.Esenas
32.Hamburgas
33.Lisabona
34.Shefyldas
35.Štutgartas
36.Kiolnas
37.Diuseldorfas
38.Berlynas
39.Talinas
40.Helsinkis
41.Niurnbergas
42.Madridas
43.Frankfurtas
44.Hanoveris
45.Glazgovas
46.Bremenas
47.Kiobenhavnas
48.Bratislava
49.Sevilija
50.Bernas
51.Vilnius
52.Leipzigas
53.Dresdenas
54.Dortmundas
55.Malaga
56.Stokholmas
57.Zagrebas
58.Valencija
59.Zaragosa
http://www.laikas.lt/lt/info/1602/da...ro-briuselyje/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima taip, galima ir beprotiško ilgumo greito metro traukinius paleist.Parašė andyour Rodyti pranešimąBelieka nuomotis būstą arčiau darbo. Per visą Londoną pravažiuoti, tai tas pats kaip dirbti Vilniuje, o gyventi Kaune, niekas taip nedaro
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė index Rodyti pranešimąMatai, ten ir žmonių tankumas kitoks, kad net ir dabartinė viešojo transporto sistema (Su metro) nebesusitvarko. Ten jau reikia dar kažko geresnio.
Tai įdomu pvz stokholme su autobusu per kiek pavyktų nulėkt i centrą iš miesto pakraščio. Tai jeigu Gal ir metro jiems atsisakyt vertėtų ,kam jie jį tuomet statė.Paskutinis taisė evvt; 2011.03.18, 22:24.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir galima, bet tada, miestai dar labiau prasiplėstų ir jau reiktų metro su gale pritaisyta raketaParašė index Rodyti pranešimąGalima taip, galima ir beprotiško ilgumo greito metro traukinius paleist.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Maglevai tam yra.Parašė andyour Rodyti pranešimąGal ir galima, bet tada, miestai dar labiau prasiplėstų ir jau reiktų metro su gale pritaisyta raketa
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esmė tame, kad visas miestas yra Stokholmo aglomeracija - istorinis miestas Stokholmas yra laikomas centru, o jį apaugę rajonai ir miesteliai - priemiesčiai. Pats gyvenu aglomeracijos pakraštyje, todėl iki miesto centro vykstu priemiestiniu traukiniu ir kelionė trunka apie valandą. Jeigu vykti autobusu, tai užtruktum ilgiau negu valandą, o iki kito pakraščio - tris, keturias valandas. Žinoma, žmonės dažniausiai ieško darbo arčiau namų, o ne miesto centre. Pavyzdžiui, dauguma Märsta priemiesčio gyventojų dirba oro uoste.Parašė evvt Rodyti pranešimąTai įdomu pvz stokholme su autobusu per kiek pavyktų nulėkt i centrą iš miesto pakraščio. Tai jeigu Gal ir metro jiems atsisakyt vertėtų ,kam jie jį tuomet statė.
Beje, jeigu aukščiau paminėtame reitinge būtų tiriamas eismas visoje aglomeracijoje, tai rezultatas būtų kitoks, nes kamščiai būna ir tikrai nemenki.Paskutinis taisė Silber418; 2011.03.18, 23:10.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet ir jie turi ribas, jei miestai išaugtų iki kelių šimtų kilometrų skersmens. Toks greitas transportas labai greit paskatintų miestų plėtrą.Parašė index Rodyti pranešimąMaglevai tam yra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesitiki kad Taline didesni kamščiai nei Vilniuje. Bet gal galit kas geriau žinot ten situaciją, išsklaidyt abejones?Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kur kamščių nėra? Sąrašas Europos miestų didesnių nei 0.5 mil. gyventojų, kur didžiausi kamščiai. Vilnius ne taip jau ir tragiškai atrodo.
1.Briuselis
2.Varšuva
3.Vroclavas
4.Londonas
5.Edinburgas
6.Dublinas
7.Belfastas
8.Marseilis
9.Paryžius
10.Liuksemburgas
11.Milanas
12.Roterdamas
13.Birmingemas
14.Roma
15.Amsterdamas
16.Oslas
17.Barselona
18.Budapeštas
19.Neapolis
20.Poznanė
21.Lódzė
22.Torino
23.Palermas
24.Praha
25.Ženeva
26.Cardiffas
27.Wiena
28.Miunchenas
29.Lydas
30.Krokuva
31.Esenas
32.Hamburgas
33.Lisabona
34.Shefyldas
35.Štutgartas
36.Kiolnas
37.Diuseldorfas
38.Berlynas
39.Talinas
40.Helsinkis
41.Niurnbergas
42.Madridas
43.Frankfurtas
44.Hanoveris
45.Glazgovas
46.Bremenas
47.Kiobenhavnas
48.Bratislava
49.Sevilija
50.Bernas
51.Vilnius
52.Leipzigas
53.Dresdenas
54.Dortmundas
55.Malaga
56.Stokholmas
57.Zagrebas
58.Valencija
59.Zaragosa
http://www.laikas.lt/lt/info/1602/da...ro-briuselyje/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas stebėtino? Transporto kamščių gausą ir dydį lema ne tik gyventojų skaičius, tankumas, bet ir daugybė kitų faktorių. Galbūt Taline dirba daugiau žmonių, gyvenančių priemiesčiuose ir aplinkiniuose miestuose, todėl ir kamščiai didesni.Parašė evvt Rodyti pranešimąNesitiki kad Taline didesni kamščiai nei Vilniuje. Bet gal galit kas geriau žinot ten situaciją, išsklaidyt abejones?
Comment
 
Comment