Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    hmm, iki 2040. būtų nuostabu jeigu bent jau politikų judėjimo/veiksmų kryptis išliktu stabili per tuos 30 metų. tada, tikiuosi, tikrai padarytų ką nors gero. o kas dėl metrotramvajaus, noriu priminti, kad kartu, ar net prieš jo diegimą, reikėtų pradėti tvarkyti gatvių tinklą, bent jau keliose kritinėse vietose. tai pritrauktų NT investuotuojus į esančias centre, bet šiuo metu problemines vietas ir pagerintų transportinę situaciją.
    Reikia fotografo?

    Comment


      Zuokas meras, tai greitai bus ir tramvajus, ir metro

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        A|1, juk pats esi ne kartą atsakęs, kas iš to ir kodėl taip. Todėl, kad VT yra ne iki galo išvystytas, važiuoja ne visomis gatvėmis, yra gyvenamų vietovių mieste, kur joks VT nevažiuoja (pvz Grybp, Mildos, Rudens, Filaretų gatvės), arba važiuoja tik vienas maršrutas ir tik kas valandą (pvz į Žolyno g.). Be abejo, kad einant laikui Vilniuje plėsis mokamo parkavimo zonos, jos greičiausiai apims visą Senamiestį, Užupį, stoties ir oro uosto rajoną, didžiąją dalį Naujamiesčio ir NMC. Manau, kad iki 2040m. bus įvestas lengvojo asmeninio automobilio mokestis, apmokestintas įvažiavimas į Senamiestį (ar dar platesnę teritoriją), daugiau A juostų, gal net kelios atskiros gatvės, skirtos tik VT ir spec. tarnyboms, bus pastatyti keliaaukščiai autoparkavimo garažai į Vilnių atvykstantiems vairuotojams (park and ride), greičiausiai bus paleista bent viena bėginio transporto linija.
        30 metų per daug ilgas laiko tarpas transporto problemų sprendimui. Turint omenyje tai, kad pas mus vis nesugebama sukurti ir vykdyti ilgalaikių strategijų. Šokinėjama prie krašturinumų - metro arba vient tik asfaltas, o VT gerai ir toks, koks yra be esminių patobulinimų. Strategijos pas mus tai tik piaras ir pinigų plovimas. Dauguma jų kuriama net neturint reliaus pagrindo jų įgyvendinimui.

        Todėl tokie pasakymai kad po 30 metų nebus transporto problemų yra tas pats, kaip žadėti, kad naujoji karta gyvens komunizme. Problema yra, ir ją reikia spręsti daug efektyvesnėmis priemonėmis, kurios leistų panaikinti problemą ar ją sumažinti per trumpą laiką. Ir tam visai nebūtinas metro ir milijardinės investicijos.
        Paskutinis taisė Al1; 2011.04.20, 09:31.

        Comment




          Nereikia pamiršti ir milžiniško turistų skaičiaus. Būtent tie turistai, kurie bent jau apsistoja nakvynei viešbučiuose, 95 proc. atvejų mieste nesinaudoja savo transportu, o viešuoju transportu.

          2010 metų Vilniaus turizmo statistika

          Statistikos departamento duomenimis, 2010 metais visose Vilniaus kolektyvinio apgyvendinimo įmonėse buvo apsistoję 552 474 svečiai, kurie praleido 1 113 159 naktis. Palyginti su 2009 metais, svečių skaičius padidėjo 6 proc., o nakvynių skaičius padidėjo 3,3 proc.

          2010 metais Vilniaus viešbučiuose ir svečių namuose apsistojo 518 678 svečiai, t.y. 7 proc. daugiau nei 2009 metais. Iš jų 88 946 buvo lietuviai ir 429 732 svečiai iš užsienio. Palyginus su 2009 metais, svečių iš užsienio šalių padaugėjo 8,1 proc.
          http://www.vilnius-tourism.lt/topic....aid=118&more=y


          Per 2010 metus daugiausiai svečių Vilniaus viešbučiuose ir svečių namuose buvo apsistoję rugpjūčio mėnesį – 62 245, iš jų 11,2 proc. kitų Lietuvos miestų bei vietovių gyventojai ir 88,8 proc. užsieniečių.
          Nemažai žmonių atvyksta į Vilnių tik dienai arba apsistoja ne viešbučiuose- jie neregistruojami kaip turistai, bet daug keliauja VT.

          http://www.vilnius-tourism.lt/topic....aid=118&more=y

          Kad turistų Vilniuje daugės, galima neabejoti. 2003 m. jie nakvojo 717 000 naktis, o pernai jau 1,1 mln.!
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Milžiniškas turistų skaičius, kai kalbama tik apie 0,5 mln. - per daug skambiai pasakyta. Apie milžiniškus skaičius galima kalbėti Romoje, Paryžiuje, Prahoje, bet ne Vilniuje.

            Comment


              Juokingai skamba. vidutiniškai virš 3000 per parą. Na, gerai, daugiausia turistų vasarą. Na 6000-7000 per parą. Menkniekis. Lyginant, kiek važiuoja lietingą darganotą dieną ir kiek tuomet, kai oras geras, keleivių srautai miesto VT labiau svyruoja... Be to tie turistai ir taip naudojasi VT, perka bilietus, todėl jie yra "užfiksuojami" keleivių srautuose. Ar matosi dėl to koks nors ženklus padidėjimas keleivių statistikoje?

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Tramvajus su keliom požeminėm atkarpom Vilniui- optimalus sprendimas
                Absoliuti tiesa

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Juokingai skamba. vidutiniškai virš 3000 per parą. Na, gerai, daugiausia turistų vasarą. Na 6000-7000 per parą. Menkniekis. Lyginant, kiek važiuoja lietingą darganotą dieną ir kiek tuomet, kai oras geras, keleivių srautai miesto VT labiau svyruoja... Be to tie turistai ir taip naudojasi VT, perka bilietus, todėl jie yra "užfiksuojami" keleivių srautuose. Ar matosi dėl to koks nors ženklus padidėjimas keleivių statistikoje?
                  Tikrai ne 3000, čia pats sugalvojai ar supainiojai su Bauske ar Nesvyžium?

                  Jei net būtų tik 3000 ir kiekvienas jų važiuotų tik du kartus, jie užkimštų 60 troleibusų... Juokingas, labai juokingas skaičius
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Paskaičiuok: 1,11 mln. padalink iš 365 dienų. 3013. Dėl sezoniškumo gaunasi daugiau vasarą. Na ir kas? Vasarą ir taip sumažėja VT keliaujančių miestiečių ir bendras keleivių srautas sumažėja, nepaisant atvykėlių. Be to dalis atvyksta su turistiniais autobusais ir nesinaudoja jokiu VT.
                    Taip kad tie 3000 ar net 6000 per parą lyginant su per parą VT pervežamu puse milijono yra niekas.

                    Comment


                      Parašė rat Rodyti pranešimą
                      Zuokas meras, tai greitai bus ir tramvajus, ir metro
                      Kai kad Zuokas dabar jau avialinijas kuria

                      Comment


                        O Gugenhaimo jau nebe?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O Gugenhaimo jau nebe?
                          Tai kad jau Suomiai perėmė šitą idėją

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Milžiniškas turistų skaičius, kai kalbama tik apie 0,5 mln. - per daug skambiai pasakyta. Apie milžiniškus skaičius galima kalbėti Romoje, Paryžiuje, Prahoje, bet ne Vilniuje.
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Paskaičiuok: 1,11 mln. padalink iš 365 dienų. 3013. Dėl sezoniškumo gaunasi daugiau vasarą. Na ir kas? Vasarą ir taip sumažėja VT keliaujančių miestiečių ir bendras keleivių srautas sumažėja, nepaisant atvykėlių. Be to dalis atvyksta su turistiniais autobusais ir nesinaudoja jokiu VT.
                            Taip kad tie 3000 ar net 6000 per parą lyginant su per parą VT pervežamu puse milijono yra niekas.
                            Pusė milijono apsistojusių viešbučiuose. Vidutiniškai kelioms dienoms. Kaip žinia, lenkai, baltarusiai, latviai, rusai neretai atvažiuoja tik vienai dienai, galbūt kelioms valandoms. Ypač "Akropolio" turistai
                            Taip pat nemažai žmonių apsistoja ne viešbučiuose.

                            Ir vėl skaičiai skirtingose institucijose pernelyg skiriasi:

                            http://www.vilnius.lt/vmsp10-20/webas_lt/lt_126.html

                            Palyginus su 2000 m., turistų skaičius mieste išaugo daugiau nei 3,3 karto, o nakvynių skaičius – 2,3 karto. Remiantis apgyvendinimo įstaigų duomenimis, Vilniaus miesto svečiai tarp visų mūsų šalyje apsilankiusiųjų sudarė 36 % (663,4 tūkst.), palyginimui – Kauno ir Klaipėdos miestams teko po 8 %, Šiauliams – 3 %, Panevėžiui – 1 %.


                            O išvada: turistų smarkiai daugės.

                            Jie būtinai naudosis VT. Tarkim TV bokštą aplanko virš 90 tūkst., tam tikra dalis- užsienio turistai. Lankomas ir Europos parkas. Teko matyti japonus tv bokšte ir troleibuse keliaujant į Karoliniškes bei sutikti ispanus Europos parke.
                            Be to, troleibusai Vakarų užsieniečiams- tam tikra pramoga. Tai- retoka transporto priemonė Vakaruose, net Lenkijoje.
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              /\ pats sakai - teko matyti. ir man teko matyti delfinų Lietuvoje, jūros muziejuje, bet nereiškia kad jie čia pas mus įprastas reiškinys. kol turistų srautai pasidarys tokie, kad kimštų viešąjį transportą, praeis dar daug daug laiko ir klausimas ar išvis taip bus

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Pusė milijono apsistojusių viešbučiuose. Vidutiniškai kelioms dienoms. Kaip žinia, lenkai, baltarusiai, latviai, rusai neretai atvažiuoja tik vienai dienai, galbūt kelioms valandoms. Ypač "Akropolio" turistai
                                Taip pat nemažai žmonių apsistoja ne viešbučiuose.

                                Ir vėl skaičiai skirtingose institucijose pernelyg skiriasi:

                                http://www.vilnius.lt/vmsp10-20/webas_lt/lt_126.html



                                O išvada: turistų smarkiai daugės.

                                Jie būtinai naudosis VT. Tarkim TV bokštą aplanko virš 90 tūkst., tam tikra dalis- užsienio turistai. Lankomas ir Europos parkas. Teko matyti japonus tv bokšte ir troleibuse keliaujant į Karoliniškes bei sutikti ispanus Europos parke.
                                Be to, troleibusai Vakarų užsieniečiams- tam tikra pramoga. Tai- retoka transporto priemonė Vakaruose, net Lenkijoje.
                                Man labai patinka, kai apie turizmą šneka žmonės, kurie yra visiški dundukai šioje srityje.

                                Ir pasakysiu kodėl -
                                1. Vilniaus viešučių kainos yra visiškai nekonkrencingos su Talino ir Rygos viešbučiais. Aš Rygoje ir taline viešbučius pačiame centre 3* su pusryčiais gaunu už 30 - 36 EUR už dvivietį kambarį. Vilniuje gi kambario negausi už 50 EUR..,. tad kokio velnio man važiuoti į Vilnių? Žiūrėti kaip kvaili lietuviai griauna savo kultūros paveldą?
                                2. Kas naudosis visuomeniniu transportu Vioniuje - ar turistų grupės, kurios atvažiuoja ir samdosi autobusus, ar individualus turistai? Be abejo, kad didžioji dalis individualių turistų. Ar Vilnius lengvai pasiekiamas tokiems turistams palyginti su Ryga ir Talinu? Deja visiškas pravalas - traukiniai nevažiuoja, lėktuvai neskrenda, keltų nėra.

                                Tad nepykite, ne dėl turistų skaičiaus reikalingas metro...

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Ar Vilnius lengvai pasiekiamas tokiems turistams palyginti su Ryga ir Talinu? Deja visiškas pravalas - traukiniai nevažiuoja, lėktuvai neskrenda, keltų nėra.

                                  Tad nepykite, ne dėl turistų skaičiaus reikalingas metro...
                                  Kokie čia turistai rinktusi kelintą kartą Rygą ar Taliną, kaip ir Vilnių? Tad, nemanau, kad čia esminiai dalykai viešbučių brangume ar pasiekiamume. O dėl metro, tai kažkaip nesiejasi su turizmu. Kam senamiestyje tas metro? Labiau troleibusai susiję, gali per langą pasižvalgyti
                                  Paskutinis taisė andyour; 2011.04.21, 13:23.

                                  Comment


                                    Pabudęs iš letargo, negaliu neįkišt trigrašio: tai kur turistai važiuos - iš senamiesčio pasigrožėti karoliniškėmis ar perkūnkiemio dėžutėmis?

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Man labai patinka, kai apie turizmą šneka žmonės, kurie yra visiški dundukai šioje srityje.

                                      Ir pasakysiu kodėl -
                                      1. Vilniaus viešučių kainos yra visiškai nekonkrencingos su Talino ir Rygos viešbučiais. Aš Rygoje ir taline viešbučius pačiame centre 3* su pusryčiais gaunu už 30 - 36 EUR už dvivietį kambarį. Vilniuje gi kambario negausi už 50 EUR..,. tad kokio velnio man važiuoti į Vilnių? Žiūrėti kaip kvaili lietuviai griauna savo kultūros paveldą?
                                      2. Kas naudosis visuomeniniu transportu Vioniuje - ar turistų grupės, kurios atvažiuoja ir samdosi autobusus, ar individualus turistai? Be abejo, kad didžioji dalis individualių turistų. Ar Vilnius lengvai pasiekiamas tokiems turistams palyginti su Ryga ir Talinu? Deja visiškas pravalas - traukiniai nevažiuoja, lėktuvai neskrenda, keltų nėra.

                                      Tad nepykite, ne dėl turistų skaičiaus reikalingas metro...
                                      Tai ir važiuok į savo Taliną ar Kaune sėdėk, dunduke
                                      Šimtai tūkstančių aplanko Vilnių ir sako, kad čia daug geriau nei tavo Kaune, į kurį niekas net nosies nekiša ar užšiktoj Rygoj.
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Music, kodėl, tavo manymu, Ryga yra "užšikta"?

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          Pabudęs iš letargo, negaliu neįkišt trigrašio: tai kur turistai važiuos - iš senamiesčio pasigrožėti karoliniškėmis ar perkūnkiemio dėžutėmis?
                                          TV bokštas, Europos parkas, Pučkorių atodanga ir Belmontas, Markučių dvaras, Verkiai, Petro ir Povilo bažnyčia, Akropolis, etc.
                                          ---
                                          P.S. į ankstesnę nesąmonę. Ypač japonai mėgsta atvažiuoti autobusais ar skurdus vokiečių jaunimas mėgsta 1000 km pasikratyti
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X